Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 {Themis} Make No Mistake (She's Mine)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Emptydi maa 18, 2014 7:30 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

H

et was haar gelukt de hengst te laten stoppen. Odysseus draaide zich niet om, maar Themis was blij toe. Nu hoefde ze hem niet in de ogen te kijken. Echter zag hij nu ook niet hoeveel het met haar deed dat hij op het punt stond uit haar leven te verdwijnen. Ze kon het niet verdragen. Ze kon een snik niet geheel onderdrukken, maar was niet zeker of hij het ook kon horen. 'Vertel me dan op welke manier ik je een kans moet geven, Themis.' Begon de hengst. Haar brein werkte op topsnelheid. Op welke manier dan wel precies? 'Ik vind je leuk, echt leuk. Maar als jij niet hetzelfde voelt, kan ik beter uit je leven verdwijnen.' De merrie schudde heftig haar hoofd, ook al zou de hengst dit niet zien. 'Ik wil niet dat je uit mijn leven verdwijnt, Odysseus. Ik... Ik durfde je niet te vertrouwen. Geef me een kans om erachter te komen dat het kan. Dat het veilig is. Ik hou van je.' Ze snikte opnieuw, openlijk nu. Hij mocht niet weggaan. Haar brein werkte niet goed meer. Misschien moest ze het nog een keer zeggen. 'Je mag niet weggaan...'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Emptydi maa 18, 2014 7:39 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Ik wil niet dat je uit mijn leven verdwijnt, Odysseus. Ik... Ik durfde je niet te vertrouwen. Geef me een kans om erachter te komen dat het kan. Dat het veilig is. Ik hou van je.' Hij hoorde de merrie achter zich snikken, de drang om zich om te draaien werd met de seconde groter. Maar hij moest weten wat er nou echt speelde, als hij haar aan zou kijken vreesde hij er nooit achter te komen zonder compleet kapot te gaan. 'Je mag niet weggaan...' En ondanks dat hij het niet wilde, draaide hij zich toch om. Zijn donkergekleurde ogen namen de schimmelmerrie in zich op, langzaam zette hij een stap dichterbij. ”Themis..” Begon hij zacht, zijn stem verstikt door emoties. Nee. Hij kon dit niet. Hij kon niet van iemand houden bij wie hij het gevoel had dat deze niet echt van hem hield, nee.. De hengst was niet trots op zijn daad, maar toch zette hij opnieuw een paar stappen achteruit. ”Het spijt me..” Hinnikte hij, hoewel het niet meer was dan een fluistering. Odysseus draaide zich om en galoppeerde weg. Met een gebroken hart.

Words: 188 ||Tag: Themis || Note: Ody is topic uit ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Emptydi maa 18, 2014 7:47 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

U

iteindelijk wist de hengst, duidelijk tegen zijn wil in, zich om te draaien. De merrie hield het niet meer, de tranen bleven stromen en een gebroken blik lag in haar ogen. Ze wist niet wat ze van hem moest denken en werd van binnen uit verscheurd tussen haar twee idealen. Trouw aan zichzelf, en trouw aan het kwaad. Liefde had ze, eigenlijk, buiten moeten sluiten. Echter was dit haar bij lange na niet gelukt, en het gevolg was hier te zien. Een gebroken merrie, een gebroken ziel. Een gebroken duivel was geen duivel meer op het moment dat deze gebroken werd. Anderen zouden er echter achter komen dat een gebroken duivel na het moment dat deze gebroken werd, meer dan alleen gebroken zou zijn. De genen om deze duivel heen zouden ook moeten breken. Hoe dan ook. 'Themis.. Het spijt me.' Hinnikte de hengst, met een lange pauze tussen de twee delen. De hengst draaide zich om, en galoppeerde weg. Voor altijd aan de horizon verdwenen?


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Themis} Make No Mistake (She's Mine)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello there, deary {Themis}
» Cue the rain {Themis}
» Do you feel alive? {Themis}
» Spring Love {Themis}
» There's no such thing as evil {Themis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Forest :: Open Area-
Ga naar: