Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 {Themis} Make No Mistake (She's Mine)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 4:52 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES


Don't call her up anymore
'Cause I don't wanna hear your voice
I don't wanna see your face
Answer her door
Make no mistake
She's mine, she's mine, she's mine

Vier dagen waren verstreken, sinds de ruzie die hij had gevoerd met Themis. Okay, hij zag zelf ook wel in dat hij zich onredelijk had gedragen. Hij begreep dat ze kwaad was geworden. Maar kon ze dan niet op z’n minst inzien dat het gewoon lastig voor hem was om te praten over zijn verleden? Dat hij sowieso  het type paard niet was dat zijn gevoelens open legde voor elk willekeurig paard? De witte merrie was dan ook wel niet echt een willekeurig paard, maar dat maakte het voor hem nog lastiger. Hij was werkelijk dol op de merrie, hij hield van haar op een manier die hij nooit gevoeld had. Bij geen enkel paard niet. Natuurlijk, er kwamen voor hem haast dagelijks merries voorbij met wie hij flirtte. Maar Themis, tja. Dat was gewoon anders. Zij was niet zomaar een willekeurige merrie.

She only knows how I feel
I only know what she's like

Met een zucht keek hij rond, het aanzicht van de andere paarden in zijn kudde deden hem niet veel goeds. Hij zou met gemak al deze paarden in willen ruilen voor het gezelschap van Themis, ondanks dat hij nog niet zeker wist hoe hij over haar voelde. De hengst had nooit écht het gevoel gehad van iemand te houden, tot op de dag van vandaag. En hij wist niet in hoe verre hij dat gevoel kon vertrouwen.

I wanna be in her dreams
'Cause I don't wanna close my eyes
I don't wanna know where she goes
Each night when she leaves

Het was slechts een fluistering in zijn hoofd, die hem vertelde dat hij zijn kudde achter moest laten. Dat het belangrijk was. De hengst hief verrast zijn hoofd en deed enkele stappen vooruit, zodat hij iets verwijderd stond van zijn kudde. Een nieuwe geur drong zijn neus binnen, ondanks dat het geen duidelijke geur was. Kon hij hem met gemak herkennen. Angst overspoelde hem, hij wist dat het de geur van zijn ex-follower was, maar wist niet zeker of het een oud geurspoor was. En als ze elkaar zouden tegenkomen, zou ze dan überhaupt met hem willen praten? Zijn hart klopte iets sneller, terwijl hij zichzelf in beweging zette en het geurspoor begon te volgen.

Make no mistake
She's mine,

Words: 414 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 5:45 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

V

ier dagen geleden was het al, dat de merrie Odysseus had verteld waar het op stond en uit de kudde was gestapt. In die tijd was ze enkel een haflinger merrie tegengekomen, die ze zo goed als bedreigd had. Echter bleek de - nogal naïeve - merrie erg aardig. Vreemd genoeg. De lang gehoorde stem in haar achterhoofd was ook weg gebleven en de merrie had al dagenlang niet aan haar vreemde overtuiging gedacht. Dat was goed, had ze zichzelf verteld. Ze had dieren gedood, omdat ze daar zin in had, en vervolgens hun bloed gedronken. Ook omdat ze daar zin in had. En omdat het goed voelde, moest ze toegeven. Heel goed. Nog steeds was er wat rood gekleurde vacht om haar mond te vinden, ze had niet de moeite genomen alles er goed af te wassen. Misschien dat ze nog een konijn zou doden, en zichzelf gekleurde streepjes in haar manen zou geven. Voor zolang het duurde, dan. Of een rode sok. Het was een vreemd karakter, dat de merrie bezat. Heel veelzijdig. Af en toe twisted. Nee, vaak twisted. Maar ze dacht er niet over het te veranderen.
De merrie was langzamerhand op the open area gekomen, en had haar neus laag op de grond om af en toe wat gras op te pikken van de plaatsen waar de sneeuw weg was geschraapt. Waarom bestonden er eigenlijk kuddes? Waarom bestonden er niet gewoon alleen groepen? Immers had zij zich enkel bij Odysseus aangesloten voor de samenwerking. Ze hoefde geen bescherming en ze hoefde niet geleid te worden. Echt niet.
Haar hoefslag klonk luid op het open veld, en kaatste tegen de bomen weg. Iedereen kon haar horen. Gelukkig maar. Misschien wilde er wel iemand vechten. Dat zou geweldig zijn. Dan kon de merrie haar manen kleuren met het bloed van een paard, in plaats van met dat van een konijn.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 5:56 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

De gespierde knabstrupper hengst, naderde de open plek. Het geurspoor werd steeds iets sterker en zijn pas versnelde iets. Zijn kudde zou heus wel blijven waar ze stonden, daar kon hij wel op vertrouwen. Hij moest haar gewoon zien, al was het maar voor één enkele keer. Een hoefslag weerklonk, zonder het te zien wist hij van wie deze afkomstig was. Odysseus hield halt, zijn hart klopte in zijn keel. Nog nooit was hij zó zenuwachtig geweest over de ontmoeting met een ander paard. Maar Themis was speciaal, althans dat was ze voor hem. Hoewel hij het liefst weg zou rennen – waar hij eigenlijk tot wel wat te dapper voor was – stapte hij langzaam de open plek op. Een kleine glimlach vormde onbewust zijn lippen, bij het aanzicht van de witte merrie. ”Themis,” sprak hij zacht.

Words: 136 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 7:45 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

E

en naderend paard, aan de andere kant van het veld, trok de aandacht van de merrie. Een bekende gestalte, een gestipte vacht. Was het echt...? Ach nee, misschien een veulen dat hij bij iemand verwekt had, een tijd geleden. Odysseus had immers overal wel een flirt rondlopen. Vast ook wel ergens een kind. Het kon niet anders. Hoewel de merrie deed alsof ze de hengst niet zag, kwam ze langzaam, met enkele omwegen, hier en daar een hap gras etende, steeds dichterbij. 'Themis,' hoorde ze het zacht vanuit zijn richting opklinken. Ditmaal keek de merrie op, en kwam langzaam dichterbij. Een enigzins verbaasde glans lag in haar ogen. 'Odysseus.' Hoewel haar stem rustig was, leek haar binnenste te smelten boven een heet vuur. Wat was er met haar aan de hand?


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 8:16 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Odysseus.' Klonk het response van de merrie, een verbaasde glans lag in haar ogen. Zijn glimlach werd iets breder, tot nu toe ging het goed. Ze had hem in elk geval nog niet aangevallen, dat was al een begin of niet soms? ”Het is ehm.. fijn je weer te zien,” biechtte hij op, zijn stem klonk nog even zacht als voorheen. ”Hoe gaat het met je?” Odysseus vond het daadwerkelijk fijn haar weer terug te zien. Het zou hem niets kunnen schelen, als de kudde op dit moment aangevallen zou worden. Hij zou veel liever bij Themis blijven. De hengst hoopte met heel zijn hart, dat ze weer terug zou komen bij de kudde. Hij had geen flauw idee, wat hij zonder haar moest.

Words: 124 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 8:29 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e glimlach die de mondhoeken van de hengst omhoog trokken, werd nog iets breder toen de merrie zijn naam uitsprak. Hij had haar gemist, vertelde hij haar op dezelfde, zachte toon als hij haar naam had uitgesproken. Een moment aarzelde de merrie, om te beslissen dat ze enkel zacht zou knikken en hem niet zou vertellen dat ze hem ook gemist had. Het deed er niet toe. Ze merkte het nu ook pas op. 'Hoe gaat het met je?' klonk opnieuw zijn zachte stem. Wat had de hengst vandaag? Hij was zo... zo zacht. Had hij haar dan werkelijk gemist? 'Het... gaat best goed met me. Ik heb wat... leuke dingen gedaan met een konijn.' Sprak ze, terwijl ze haar hoofd omhoog gooide om haar rode pluk in haar voorlok te laten zien. Ook in haar manen zaten enkele rode strepen, die opvallend naar bloed geurden. Ja, ze had absoluut plezier gehad met de konijnen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 8:40 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Hij kon er niets aan doen, maar toch was de hengst wat teleurgesteld toen Themis niet had laten blijken of ze hem ook had gemist. Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken voor hem. Hij onderdrukte een zucht en staarde haar peinzend aan.  'Het... gaat best goed met me. Ik heb wat... leuke dingen gedaan met een konijn.' Hij kon het niet laten zacht te grinniken, de merrie was een rare dat was zeker. En desondanks, was hij ongelooflijk dol op haar. ”Ehm, das fijn.” De knabstrupper keek even weg. ”Ik weet niet zeker of ik wil weten wat je precies hebt gedaan met dat konijn.” Hij zond haar een kleine knipoog.

Words: 113 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 8:45 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e hengst antwoordde dat het fijn voor haar was, en grinnikte. De witte merrie kon het niet laten met hem mee te grinniken, terwijl ze wat opgedroogd bloed uit de vacht bij haar mondhoek likte. 'Laten we het erop houden, dat het konijn geen bloed meer over had toen ik met hem klaar was. En zijn vriendjes ook niet meer.' Met een nieuwe grinnik tilde ze haar voorbeen op, waar een nieuwe, rode sok op prijkte. Ja, ze had zich absoluut vermaakt. 'Volgende keer moet je absoluut meegaan.' Klonk haar stem weer wat serieuzer, terwijl ze de hengst verwachtingsvol aankeek. Dat wilde hij toch wel, nu ze uit de kudde was? Af en toe weer wat met haar doen? Immers zou hij wel weer een andere Follower hebben aangesteld, die de orde kon handhaven.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptyma maa 17, 2014 8:50 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Laten we het erop houden, dat het konijn geen bloed meer over had toen ik met hem klaar was. En zijn vriendjes ook niet meer.'  Een grijns vormde rond zijn lippen, toen de merrie haar voorbeen optilde. De rode sok was een mooi gezicht, origineel ook. 'Volgende keer moet je absoluut meegaan.' De hengst keek haar ietwat verrast aan, hij had eigenlijk niet verwacht dat ze hem alweer had vergeven. ”Ik eh..” Begon hij. ”Dan zal je toch nog even moeten wachten, Missy. Ik eh.. heb nog geen nieuwe follower en dat maakt het een stuk lastiger.” Sprak hij zacht, ergens hoopte hij dat ze aan zou bieden zich weer aan te sluiten bij de kudde. Maar die kans leek hem vrij klein.

Words: 123 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 10:30 am

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

M

et ongeveinsde opgewektheid keek de merrie nog een moment naar haar bloedrode sok, en besliste voor zichzelf dat ze, elke keer dat ze een paard of ander dier gedood had, met diens bloed iets rood zou verven aan zichzelf. De geur zou kenmerkend voor haar zijn, waardoor iedereen haar altijd zou kunnen vinden. Bloed. De heerlijke, metaalachtige smaak van het goedje proefde ze al op haar tong.
'Ik eh... Dan zal je toch nog even moeten wachten, Missy. Ik eh.. heb nog geen nieuwe follower en dat maakt het een stuk lastiger.' De merrie knikte enkele malen. 'Heb je Cheyenne niet aangesteld?' Klonk haar stem verbaasd. 'Hoe dan ook, ik reageer tegenwoordig op de roep van mijn naam. En... Als je dat wilt, wil ik je nog steeds helpen met de kudde. Objectief. Van buiten de kudde uit, zeg maar.' Ze durfde niet toe te geven dat ze niet zonder de hengst kon leven. Niet langer dan een week. Of anderhalve week.

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 3:15 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Heb je Cheyenne niet aangesteld?' Klonk de stem van de merrie verbaasd, Odysseus schudde enkel zijn hoofd in response. 'Hoe dan ook, ik reageer tegenwoordig op de roep van mijn naam. En... Als je dat wilt, wil ik je nog steeds helpen met de kudde. Objectief. Van buiten de kudde uit, zeg maar.' Hij keek haar zuchtend aan. ”Je wilt zeker niet terug komen, of wel? Na wat er gebeurd is..” Sprak hij aarzelend. Nee, de kans dat ze terug zou willen komen was niet groot. Dat wist hij ook wel. ”Ik zou het oprecht fijn vinden als je weer mijn Follower wordt,” de hengst glimlachte licht.

Words: 107 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 3:45 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

Z

uchtend keek de gestipte hengst haar aan. 'Je wilt zeker niet terug komen, of wel? Na wat er gebeurd is..' hinnikte de hengst aarzelend, en Themis schudde zuchtend haar hoofd. 'Dat lijkt me niet verstandig.' antwoordde ze verontschuldigend. 'Ik zou het oprecht fijn vinden als je weer mijn Follower wordt,' biechtte Odysseus toen op, waar de merrie enigzins van schrok. Maar, was de hengst dan toch, op een vreemde manier, op haar gesteld geraakt? 'Ik... Ik zou je Follower graag weer zijn Odysseus,' begon de merrie. 'Maar ik denk niet dat het goed is, als ik weer op jouw lip kom te zitten. Of op die van Cheyenne.'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 3:53 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Dat lijkt me niet verstandig.' Sprak de merrie, verontschuldigend.  'Ik zou het oprecht fijn vinden als je weer mijn Follower wordt,' Had zijn eigen stem geklonken. Ik... Ik zou je Follower graag weer zijn Odysseus. Maar ik denk niet dat het goed is, als ik weer op jouw lip kom te zitten. Of op die van Cheyenne.' De hengst keek haar peinzend aan, overwegend of er een manier was om haar over terug te komen. ”Cheyenne trekt wel weer bij, en anders je hoeft niet met haar om te gaan toch?” De hengst wierp zijn blik op de grond, voordat hij weer begon te spreken. ”En ik zie nu ook in dat ik fout zat, Mis. Ik ben gewoon niet altijd de liefste en soms gaat dat iets te ver,” een grijns verscheen op zijn gelaat. ”En als er geen manier is, waarop je wel terug kunt komen. Dan wil ik je een ding vertellen. Voordat onze wegen scheiden.” Het was eigenlijk het laatste ding waarmee hij kon proberen haar terug te krijgen, een andere manier wist hij niet.

Words: 181 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 4:06 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

V

erontschuldigend staarde de merrie naar de grond. Ze stelde de hengst teleur, en dat wist ze maar al te goed. Maar ze was niet geboren voor het sociale leven. Zo was ze nooit geweest. 'Cheyenne trekt wel weer bij, en anders je hoeft niet met haar om te gaan toch?' De merrie knikte, nog steeds niet overtuigd. Cheyenne zou wel bijtrekken. Maar zou zij zelf dat ook kunnen doen? 'Odysseus, ik ben bang dat ik gewoon niet gemaakt ben voor het sociale leven. Ik kan een groep aanvoeren in een gevecht. Ik kan beslissingen nemen, paarden dwingen. Maar ik ben niet goed in paarden tevreden houden of contacten leggen. Ik weet niet of ik het kan.' Klonk haar stem, steeds zachter. Ze was eerlijk. Ze wist echt niet of ze het kon. 'En ik zie nu ook in dat ik fout zat, Mis. Ik ben gewoon niet altijd de liefste en soms gaat dat iets te ver,' grinnikte de hengst, en de merrie grinnikte mee. Hij ging wel eens te ver. Dat was absoluut waar. 'En als er geen manier is, waarop je wel terug kunt komen. Dan wil ik je een ding vertellen. Voordat onze wegen scheiden.' De merrie knikte, plotseling nieuwsgierig. 'Maar... Je zegt het me toch ook wel als onze wegen niet scheiden? Ik...' de merrie schudde haar hoofd. Het was nog geen tijd.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 4:13 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Odysseus, ik ben bang dat ik gewoon niet gemaakt ben voor het sociale leven. Ik kan een groep aanvoeren in een gevecht. Ik kan beslissingen nemen, paarden dwingen. Maar ik ben niet goed in paarden tevreden houden of contacten leggen. Ik weet niet of ik het kan.' De hengst keek haar – met zijn hoofd vragend schuin – aan. 'Maar... Je zegt het me toch ook wel als onze wegen niet scheiden? Ik...' Odysseus grijnsde haar toe. ”Themis, ik heb je niet voor niets aangesteld als Follower. Denk je dat ik dat ooit had gedaan, als ik niet in je geloofd had? Sterker nog, ik geloof nog altijd dat jij het prima zou doen als je mij ooit op moet volgen.” Hij pauzeerde even. ”En zodra de dag komt, dat ik het niet meer in me heb deze kudde te leiden. Dan weet ik zeker, dat jij de beste opvolger bent die de kudde zou kunnen treffen.” Hij dacht even na, moest hij het haar al vertellen? Nee.. misschien toch nog maar niet.. ”Ligt eraan hoe lief je tegen me bent,” hinnikte hij plagend. ”Waarschijnlijk vertel ik het je alsnog wel hoor.”

Words: 190 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 4:25 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

W

at de merrie ook tegen de woorden van de hengst in bracht, hij nam het niet geheel serieus, zo leek het. 'Themis, ik heb je niet voor niets aangesteld als Follower. Denk je dat ik dat ooit had gedaan, als ik niet in je geloofd had? Sterker nog, ik geloof nog altijd dat jij het prima zou doen als je mij ooit op moet volgen.' De hengst pauzeerde even, en de merrie schudde haar hoofd. 'Een goede leider is sociaal. Toch?' Het waren de zachtste woorden die ze ooit gesproken had. Nog nooit had ze zich verlaagt tot deze toon. Nog nooit. 'En zodra de dag komt, dat ik het niet meer in me heb deze kudde te leiden. Dan weet ik zeker, dat jij de beste opvolger bent die de kudde zou kunnen treffen.' Nogmaals schudde de merrie haar hoofd. 'Odysseus, je bent nauwelijks ouder. Ik zou je partner kunnen zijn, wat leeftijd betreft. Je bent beter met gevechten. Hoe zou ik jou nu ooit moeten overleven?' En ik zou doodgaan, als jij dat deed. Echter durfde ze deze woorden niet hardop te zeggen. Het was beter deze voor haarzelf te houden. 'Ligt eraan hoe lief je tegen me bent, waarschijnlijk vertel ik het je alsnog wel hoor.' Hinnikte hij. Themis grinnikte, en streek met haar neus over de rug van de hengst. 'Hoe lief moet ik doen?' Haar stem was overgegaan naar een zware, fluisterende variant.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 5:10 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

 'Een goede leider is sociaal. Toch?' De hengst keek haar fronsend aan, nog nooit had hij de merrie zo zacht horen praten. ”Oh en ik ben sociaal wil je zeggen?” Hij zond haar een plagende glimlach.  'En zodra de dag komt, dat ik het niet meer in me heb deze kudde te leiden. Dan weet ik zeker, dat jij de beste opvolger bent die de kudde zou kunnen treffen.' Themis schudde met haar hoofd. 'Odysseus, je bent nauwelijks ouder. Ik zou je partner kunnen zijn, wat leeftijd betreft. Je bent beter met gevechten. Hoe zou ik jou nu ooit moeten overleven?' Zijn hart sloeg een slag over, alleen al toen ze het woord partner uitsprak. Niet dat het veel betekende, ze had het immers over ‘wat leeftijd betreft’. Het was geen liefdesverklaring of iets dergelijks. ”Themis, jij bent speciaal. Je bent hartstikke sterk, en ik voel dat er een dag komt waarop jij de kudde van mij over zal moeten nemen. Mits je mijn follower wordt,” hinnikte hij. 'Ligt eraan hoe lief  je tegen me bent, waarschijnlijk vertel ik het je alsnog wel hoor.' Had zijn stem nogmaals geklonken. De schimmelmerrie had gegrinnikt en streek met haar neus over zijn rug, de knabstrupper glimlachte terwijl hij zijn hoofd iets bijdraaide om naar haar te kunnen kijken. 'Hoe lief moet ik doen?' Klonk haar fluisterende stem. ”Nog iets liever,” sprak hij zacht, met een plagende ondertoon in zijn stem.

Words: 239 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 5:42 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e grote hengst bracht dingen tegen haar woorden in, die in principe nergens op sloegen. Themis was niet speciaal. Dat wist ze zelf ook wel. Ze was een getikte moordmachine, en dat was alles. Alles. Ze was sterk. Dat klopte, ze was zeker sterk. Ze had al een aantal jongen hengsten verlslagen, en dat was ook niet niets. Maar, waarom durfde de hengst te zeggen dat hij ooit de kudde aan haar over moest laten? Ze was nog niet klaar voor dat gewicht op haar schouders. Nu nog niet. Over een jaar ook nog niet. Over twee jaar nog niet. Ze zou er nooit klaar voor zij, de kudde zou uit elkaar vallen, of zij zou verstoten worden. Maar dat hoefde hij niet in te zien. Als hij haar er maar buiten zou laten, maar haar alsnog zou blijven zien. Maar ze moest lief doen, had de hengst gezegd. Ze was met haar neus over zijn rug gegaan. 'Nog iets liever.' had de hengst op haar vraag geantwoord. Met een grinnik gleed de merrie een maal met haar tong over zijn vacht.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 5:52 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

De merrie had niet gesproken, niets ingebracht tegen zijn woorden. En om eerlijk te zijn, had dat hem nogal verbaasd. Echter, had het hem wel verrast toen de merrie met haar neus over zijn rug heen was gegaan. ”Nog iets liever,” klonk zijn eigen plagende stem. Themis had gegrinnikt en gleed een paar maal met haar tong over zijn vacht. De hengst lachte met haar mee. ”Okay okay, omdat je zo lief doet. Wil ik het je best vertellen.” Ondanks, dat de hengst niet zeker wist of hij er überhaupt klaar voor was en zijn gevoelens ook nog niet helemaal op een rijtje had. Toch had Odysseus er een goed gevoel bij, dat hij het haar ging vertellen. Hij moest wel, dat verdiende ze. ”Het is iets waar ik al een tijdje mee zit..” Begon hij aarzelend.

Words: 137 ||Tag: Themis || Note: -


Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 6:00 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e witte merrie was, na enkele woorden en een grinnik van de hengst, een paar maal met haar tong over zijn rug gegaan. De hengst begon met haar mee te lachen, wat de merrie nog wat harder deed lachen. Af en toe, kon ze best ontdooien. Heel af en toe. 'Okay okay, omdat je zo lief doet. Wil ik het je best vertellen.' Grinnikend hield de merrie op met het likken van zijn rug, en keek hem nieuwsgierig aan. Wat zou het zijn, dat hij haar vertellen wilde? 'Het is iets waar ik al een tijdje mee zit..' begon de hengst aarzelend. De merrie grinnikte, toen ze aan een wat ouder iets dacht. 'Weet je nog dat je zo kwaad werd toen ik zei dat je alles kon zeggen? Dat geld nog steeds. Kom maar op. Ik kan het wel aan.' verwachtingsvol keek ze hem in de ogen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 6:17 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

 'Weet je nog dat je zo kwaad werd toen ik zei dat je alles kon zeggen? Dat geld nog steeds. Kom maar op. Ik kan het wel aan.' De hengst grinnikte. ”Pas maar op kleintje, voordat we weer ruzie krijgen.” Hinnikte hij, met een glimlach op zijn gelaat. Met een zachte zucht, werd zijn blik weer iets serieuzer. Terwijl hij een poging deed te bedenken welke woorden hij moest gebruiken, waarom moest dit zo damn lastig zijn? ”Ehm, okay dan..” Odysseus schraapte zijn keel en keek de merrie aan. ”Je weet hoe ik rond merries kan zijn, toch? Ik bedoel, met Cheyenne bijvoorbeeld? Dat flirten? Dat is niet zo zeer omdat ik haar echt ‘leuk leuk’ vindt. Ik heb nooit echt geleerd om van anderen te houden, dat komt ook door mijn verleden maar daar gaan we het maar niet over hebben voordat we weer ruzie krijgen,” hij pauzeerde even. ”Ik heb me bij jou nooit gevoeld zoals bij andere merries, het is een gevoel dat ik tot kort niet kende.” De knabstrupper haalde even diep adem. ”Ik vind je leuk Missy, écht leuk.”

Words: 184 ||Tag: Themis ♥ || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 6:29 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e hengst grinnikte, en ook Missy grinnikte. Vorige keer hadden ze er echt flinke ruzie om gekregen. De reden dat de merrie de kudde verlaten had. 'Pas maar op kleintje, voor we weer ruzie krijgen.' Tja. Opnieuw lachte de merrie. En eindelijk, eindelijk ging de hengst verder. 'Ehm, okay dan. Je weet hoe ik rond merries kan zijn, toch? Ik bedoel, met Cheyenne bijvoorbeeld? Dat flirten? Dat is niet zo zeer omdat ik haar echt ‘leuk leuk’ vindt. Ik heb nooit echt geleerd om van anderen te houden, dat komt ook door mijn verleden maar daar gaan we het maar niet over hebben voordat we weer ruzie krijgen,” hij pauzeerde even. 'Ik heb me bij jou nooit gevoeld zoals bij andere merries, het is een gevoel dat ik tot kort niet kende.' Vertelde de hengst haar. Themis was een moment flabergasted. Dus... Dus... Maar de hengst had nog iets te zeggen. 'Ik vind je leuk Missy, écht leuk.' Themis opende enkele keren haar mond om een antwoord te formuleren, maar haar hoofd was leeg. Op een zweverige manier leeg. Dit was bizar. 'Dit is... bizar Odysseus.' was het eerste dat ze uit haar keel kon krijgen. 'Ik moet zeggen... Ik vind jou ook leuk. Ik... Ik weet alleen niet op welke manier.' De laatste woorden werden naar de grond gefluisterd. Dit was vreselijk.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 6:43 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Dit is... bizar Odysseus.' Was het eerste wat de merrie zei, na zijn “liefdesverklaring”. Odysseus wist niet wat hij moest zeggen, of doen. Na de – voor hem zenuwslopende – secondes die waren verstreken, kwam ze aanzetten met dit? 'Ik moet zeggen... Ik vind jou ook leuk. Ik... Ik weet alleen niet op welke manier.' De hengst sloeg zijn blik naar de grond en staarde naar zijn hoeven, niet in staat iets te zeggen. Althans voor enkele secondes. ”Ik ehm..” Sprak hij zacht. ”Het is ehm.. misschien beter als ik ehm..” Stamelde hij. ”Als ik.. ga..” De knabstrupper zette langzaam een paar stapje achteruit, om zich vervolgens om te draaien. Hij beet zacht op zijn lip, nog nooit had hij zich zo gebroken gevoeld als nu.

Words: 124 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 7:09 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e hengst voor haar sloeg zijn ogen neer. Nee toch. Hij wilde haar niet eens een kans geven. Snapte hij dan niet, dat ze in eerste instantie verwacht had dat dit een stomme test zou zijn, om te kijken of ze wel geschikt was om terug te komen, wel gevoelloos genoeg? 'Ik ehm...' Begon de hengst. 'Het is ehm.. misschien beter als ik ehm...' stamelde de hengst. Hij wilde toch niet weggaan? 'Nee. Niet gaan...' sprak ze zacht. Te zacht, blijkbaar. 'Als ik.. ga..' De gevlekte hengst draaide zich om en zette zich, heel langzaam, in beweging. Themis keek enkele moment hoe de hengst uit haar leven dreeg te verdwenen. Tranen vonden hun weg over haar vacht, naar de grond. Ze kon hem niet laten gaan. 'Odysseus. Odysseus, wacht! Wacht, geef me een kans. Ik... ik weet het. Ik kan je niet laten gaan. Alsjeblieft.' De tranen stroomden vrijelijk, terwijl ze enkele snelle drafpassen naar voren zette en abrupt weer stopte. Hij moest zelf kiezen. Ze had zijn hart gebroken. Mocht ze het nu ook weer oppakken?


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Emptydi maa 18, 2014 7:17 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Hij had zich langzaam in beweging gezet, als ze niet zeker wist op welke manier ze van hem hield. Kon hij maar beter uit haar leven verdwijnen, hij had het zelf meegemaakt met zijn gevoelens voor haar. Sterker nog, zij had zojuist simpel gezegd zijn hart gebroken. Nee, hij wilde niet dat de merrie door dezelfde hel heen moest als hij. Dan kon hij haar niet aandoen. 'Odysseus. Odysseus, wacht! Wacht, geef me een kans. Ik... ik weet het. Ik kan je niet laten gaan. Alsjeblieft.' De hengst onderdrukte een zucht, waarom moest ze het hem zo moeilijk maken? Zag ze niet, hoe zwaar hij het had met het weglopen alleen al? Toch, ondanks had hij het zelf niet wilde hield hij halt. ”Vertel me dan op welke manier ik je een kans moet geven, Themis.” Begon hij, met een norse ondertoon in zijn stem. ”Ik vind je leuk, echt leuk. Maar als jij niet hetzelfde voelt, kan ik beter uit je leven verdwijnen.” Vervolgde hij zacht, met een minder norse toon in zijn stem.

Words: 175 ||Tag: Themis || Note: -


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Themis} Make No Mistake (She's Mine)   {Themis} Make No Mistake (She's Mine) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Themis} Make No Mistake (She's Mine)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello there, deary {Themis}
» Cue the rain {Themis}
» Do you feel alive? {Themis}
» Spring Love {Themis}
» There's no such thing as evil {Themis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Forest :: Open Area-
Ga naar: