Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Cue the rain {Themis}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Emptydo mei 08, 2014 3:57 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


Zijn ogen keken langzaam de omgeving af, terwijl de breedgebouwde gestippelde hengst in het midden van de bloemenvelden stond. Het was wonderbaarlijk hoeveel er in korte tijd kon gebeuren, alleen al als je keek naar de verandering van de winter naar de lente. De bloemen waren weer gaan bloeien, de sneeuw was verdwenen en de zon kwam weer achter de wolken vandaan. Maar niet alleen Chimorea veranderde snel, het gold ook voor zijn eigen leven. Hij had konijnen gepest met zijn partner, was vervolgens bijna zijn relatie kwijtgeraakt doordat hij flirtte met een andere merrie, was erachter gekomen dat zijn partner al een tweeling had met een andere hengst en de details die daarna kwamen hoefde niet beschreven te worden. Het was ook wel eens fijn even alleen te zijn, weg van de kudde. Hij had de laatste tijd best hard gewerkt, met de nieuwe regeling voor de taken die hij had ingesteld. Hij verdiende ook wel eens zijn rust.. Toch? Toen een bekende geur zijn neus binnendrong, draaide hij opgewekt zijn hoofd van links naar rechts. Het was de geur van het enige paard die hij op dit moment tegen wilde komen, Themis. Als hij zijn geliefde nu ook nog eens zou kunnen zien, zou het helemaal perfect zijn.
tag: Themis | words: 210 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Emptyza mei 10, 2014 1:14 pm



I let it rain, nights long

Een zilveren merrie stapte met aarzelende stappen tussen de hoge bomen door. Haar buik begon al iets uit te dijen, en leek voor de merrie al mee te deinen op haar bewegingen. Het nieuws dat ze even geleden te horen had gekregen was voor haar in eerste instantie een schok geweest, tot ze er echt blij mee kon zijn. Dit was immers toch wat ze gewild had? Van iemand die ook echt van haar hield? Dan moest ze niet zeuren als haar wens in vervulling ging. Daar moest ze juist blij mee zijn. Ze hield het zichzelf elke keer weer voor, en nam deze instelling dan van haar innerlijke stem over. Het was tijd om het haar partner te vertellen. Maar eerst zou ze hem moeten vinden, waar hij ook was. Bij de kudde was enkel Cheyenne te vinden geweest, de Spice Horse droeg haar taken goed, ondanks het feit dat Themis haar nog steeds niet mocht na wat er een tijd geleden gebeurd was. Misschien moest ze het verleden laten rusten en de merrie opnieuw accepteren…

Een bekende geur dreef haar neusgaten binnen, en de merrie spitste haar oren om misschien een ander teken van aanwezigheid op te vangen van het paard dat ze rook. Gelukkig was dit ook precies het paard dat ze zocht. Met een vlotte tred stapte de merrie tussen de bomen uit, het zonlicht en het bloemenveld in. ’Odysseus!’ De gestippelde hengst leek haar aanwezigheid al veel eerder opgemerkt te hebben, maar dit deerde haar niet. Ze was blij dat hij haar duidelijk graag wilde zien. Haar snelle stap ging vloeiend over in een snelle draf, en de merrie hoopte dat haar buik voor de hengst nog niet zo opgezwollen was als hij voor haar leek. Ze zou het immers zo geweldig vinden als het een verrassing bleef..


Words: 303 | Notes: Missy wordt zo'n leuke moeder <'3 Maar misschien moet ze de kudde maar uit. Ze is veel te lief xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Emptyza mei 10, 2014 4:18 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Odysseus!’ Hij grijnsde breed naar de merrie die hem naderde in een snelle draf, de laatste paar meters zette hij zichzelf ook in beweging om zacht haar hals aan te kunnen raken. Er was een bepaalde verandering aan het uiterlijk van zijn witte partner, echter kon hij niet precies plaatsen wat het was. ”Missy,” hinnikte hij haar liefkozend toe. ”Hoe gaat het met je?” Nog steeds vond Odysseus het wonderbaarlijk hoe snel hun relatie was veranderd, vooral na de ruzies en de conflicten. Met een liefdevolle, maar toch ook nieuwsgierige blik – aangezien hij nog altijd niet wist wat er veranderd was aan de merrie – keek hij haar diep in haar ogen aan.
tag: Themis | words: 112 | notes: inspiratie is gone ):| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Emptyza mei 10, 2014 8:00 pm



I let it rain, nights long

Terwijl de merrie zijn naam riep, keek de hengst haar richting op en grijnsde breed naar haar, terwijl ze op hem af kwam gedraafd. Odysseus kwam ook in beweging, en kwam haar tegemoet. Een grote lach sierde haar gezicht, terwijl ze zijn liefkozingen onderging en haar neus tegen zijn hals legde. ‘Missy, hoe gaat het met je?’ Het was bijzonder hoe erg hun relatie verandert was. Maar hun relatie stond voor nog een grotere verandering. Ze moest het hem vertellen. Het was tijd dat hij het zou weten, dat hij met haar blij kon zijn. Althans… Hij had haar nog gevraagd, of ze nog wel een veulen van hem wilde… Dus hoe kon het antwoord dan negatief zijn? ’Het gaat geweldig.’ Haar lach bereidde zich uit, haar ogen twinkelden nog meer. ’Ik heb nieuws dat jij, hopelijk, ook heel fijn zult vinden.’ Zou ze wachten op zijn reactie? Nee, lang kon ze het niet meer houden. Misschien dat ze zou wachten op een ‘Vertel?’ of iets in die richting. ’Ik ben drachtig.’

Words: ### | Notes: HET IS WERELDKUNDIG EN OFFICIEEL :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Emptyza mei 10, 2014 8:20 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Het gaat geweldig.’ De twinkeling in de ogen van zijn partner deed hem breed glimlachen, het voelde goed haar zo blij te zien. ’Ik heb nieuws dat jij, hopelijk, ook heel fijn zult vinden.’ Vragend keek de gestippelde hengst haar aan, waar had ze het in vredesnaam over? Hij wilde al bijna vragen wat het was, maar de merrie begon alweer te spreken. ’Ik ben drachtig.’ Ze was.. Hij werd.. Wat? Verrast, maar vooral blij keek hij Themis aan. ”Missy! Dat is.. geweldig! Dat is echt.. wauw.” Odysseus kon zich geen moment herinneren waarop hij vrolijker had geklonken dan op dit moment. Hij werd vader, dat had hij een aantal dagen geleden nooit durven dromen. ”Ik heb het gevoel dat ik nog nooit zulk mooi nieuws heb gehad als dit.” Hij grijnsde haar breed toe.
tag: Themis | words: 135 | notes: IEEPPP ♥♥♥| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Emptyza mei 10, 2014 9:28 pm



I let it rain, nights long

’Het gaat geweldig.’ Haar lach bereidde zich uit, haar ogen twinkelden nog meer. ’Ik heb nieuws dat jij, hopelijk, ook heel fijn zult vinden.’ Zou ze wachten op zijn reactie? Nee, lang kon ze het niet meer houden. Misschien dat ze zou wachten op een ‘Vertel?’ of iets in die richting. ’Ik ben drachtig.’ Even leek de hengst tegenover haar sprakeloos. Echter vond hij – zoals altijd – al snel zijn tong weer terug. ‘Missy! Dat is… geweldig! Dat is echt… wauw.’ Een warm gevoel kwam snel op in het binnenste van de merrie, terwijl ze haar partner zo ongewoon blij en gelukkig zag. Het deed haar zo ontzettend veel goed hem zo te zien. Te weten dat hij ook een andere kant had. ‘Ik heb het gevoel dat ik nog nooit zulk mooi nieuws heb gehad als dit.’ Breed werd ze toe gegrijnsd, en de merrie lachte gelukkig terug. Ze voelde zich zo geweldig op het moment. Ze had een nieuw paard in haar buik, bizar genoeg. Op een dag zou het zo ver zijn, en had ze plotseling nog een veulen. Dan had ze er drie. ’Ik laat het even bij je inzinken. Ik zie je snel weer, my dear.’ met een laatste aanraking en een zwiep van haar staart draaide ze zich om en verdween opnieuw tussen de bomen.

Words: 220 | Notes: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Emptyzo mei 11, 2014 4:18 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Ik laat het even bij je inzinken. Ik zie je snel weer, my dear.’ Had de stem van de witte merrie geklonken. ”Ik houd van je, Missy.” Sprak hij haar zacht toe, terwijl de twee elkaar nog een laatste keer aanraakte. Waarna de merrie zich omdraaide en verdween. Odysseus draaide zich langzaam om, een gelukzalige glimlach lag rond zijn lippen. Langzaam en met lange passen, stapte hij verder de bloemenvelden in. Hij kon het nog steeds amper geloven, hij werd vader.. Dit was precies wat hij al die jaren had gewild. En toch, vloeide er ook twijfels door zijn hoofd. Zou hij wel een goede vader zijn? Zou hij geen slecht voorbeeld vormen voor zijn zoon of dochter? En dan waren er nog Numiah en Aliyah, de merries die hij een korte tijd geleden had ontmoet en bij wie hij weer eens de flirt had uitgehangen. Nee.. dat soort situaties moest hij zien te voorkomen. Hij kon, sterker nog hij mocht niet meer met andere merries flirten. Dat kon zijn relatie opnieuw in gevaar brengen, en hij wilde dat zijn kind opgroeide onder de zorg van beide ouders. En niet slechts onder de zorg van Themis, omdat ze uit elkaar waren door een of andere stomme ruzie. Hij wilde zijn kind zien opgroeien. En hij zou er alles, maar dan ook echt alles aan doen dit voor elkaar te krijgen.
tag: Themis | words: 230 | notes: ♥| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cue the rain {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cue the rain {Themis}   Cue the rain {Themis} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cue the rain {Themis}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello there, deary {Themis}
» Do you feel alive? {Themis}
» Spring Love {Themis}
» There's no such thing as evil {Themis}
» {Themis} Make No Mistake (She's Mine)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Flower Meadow-
Ga naar: