Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Do you feel alive? {Themis}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyvr apr 11, 2014 2:51 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

Met een langzame drafpas struinde het bruine paard langs de rivier, zijn oren bewogen langzaam heen en weer en namen elk kleine geluidje tot zich op. Zijn ogen staarden naar de grond, hij voelde een zekere angst om de omgeving in zich op te nemen. Bang voor de kleine details die niet klopte. Bang voor de gave die hij bezat, om bij elk klein detail te kunnen redeneren wat er gebeurd was. Hallucination vond zijn gave nou niet bepaald prettig, sinds de moord op Hobbs was het alleen maar erger geworden. Hij zag de schimmel hengst bijna overal, maar hij leek het echtst op de momenten dat zijn gave aan het werk was.

Hoewel hij pas drie jaar oud was, had de hengst genoeg meegemaakt in zijn verleden. En hoewel hij nog elke dag probeerde weg te lopen van zijn verleden, miste hij zijn familie met de dag meer. Hoe groot zou de kans zijn dat hij hen ooit nog zou tegenkomen? Was die kans er überhaupt wel? Was het wel een goede keuze geweest om te vluchten voor zijn verleden? De moord op Hobbs lag hem zwaar, het was niet voor niets dat hij zijn naam – Graham – had veranderd naar Hallucination, het was de enige mogelijkheid die hij zag om iets minder terug te hoeven denken aan vroeger.

Words: 219 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyvr apr 11, 2014 3:30 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e laatste dagen had de witte Follower geen rust meer kunnen vinden. Constant waren haar spieren aangespannen en was ze op van de zenuwen. Bij elk ongewoon geluid, van een kuchje tot een plotseling doorgetrapte tak, sprongen haar spieren terug als veren en schrok ze zich wezenloos. Het was onmogelijk dat Odysseus het niet gemerkt had, maar haar kersverse partner had er tot nu toe nog geen woord over laten vallen, bizar genoeg. Maar zo kon het niet altijd doorgaan. Schimmen uit het verleden plaagden haar, oude geuren leken door de wind express in haar neus te worden geblazen, maar als ze ze rook waren ze oud en stoffig. Bij elke beweging zag ze weer een bedreiging voor het veulen dat eens aan haar zijde liep, maar nu al jaren lang verdwenen was en niet meer terug zou komen ook. Zou hij nog leven? Shay had ze enkele malen geroken, maar de haflinger was veel recenter door haar gespot en leefde nog steeds in Chimorea. Maar haar zoon? En haar dochter, die ze toen der tijd bij haar zus had ondergebracht omdat ze zelf niet genoeg melk had? Zou Delusion nog steeds leven, hier in Chimorea of erbuiten? In ieder geval waren beide veulens - wonder boven wonder - gezond gebleven. Maar ze waren opgegroeid, en hadden hun moeder en pleegmoeder al snel de terug toe gekeerd. Het leven was hard. Beide veulens hadden niet echt op Themis geleken. Ze hadden meer op hun vader geleken, maar de merrie had het keer op keer niet in zich hen wat aan te doen. Het waren geen goedzakjes. Dat zouden ze nooit zijn.
Het kabbelende water naast haar deed haar, al lopende, bijna in slaap vallen. Het rustieke geluid maakte dat ze langzaam alle oude herinneringen naar boven liet komen zonder ze weg te drukken, en ze haast met vreugde herbeleefde. Hoewel hun vader een bevlieging was, was de merrie altijd blij geweest met haar veulens. Heel blij.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyvr apr 11, 2014 3:44 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

De hengst kwam met een schok tot stilstand, toen een geur zijn neus binnendrong. Een geur die hem maar al te bekend was, maar van wie hij niet geloofde dat ze er echt was. Het was vast een hallucinatie, een zieke hallucinatie. Hij had de kans als onmogelijk geschat, dat hij zijn moeder ooit nog tegen zou komen. En toch, was het haar geur die tot hem door drong. Hallucination zette zichzelf weer in beweging, hij negeerde de ongebruikelijke stekende pijn in zijn borst. Echter, duurde het niet lang voordat hij zichzelf weer tot stilstaan bracht. Sprakeloos staarde hij naar het gestalte van de witte merrie. Nee, dit kon niet echt zijn. Het kon gewoon niet..

Words: 116 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyvr apr 11, 2014 4:29 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

M

inuten lang bleef de witte merrie in haar herinneringen verzonken op haar plaats staan. Opnieuw beleefde ze de momenten dat ze met Shay, Delusion en Graham over de Hills galoppeerde, Shay bedankte omdat ze het leven van haar tweede veulen had gered door haar bij zich te nemen. Ja, Delusion was sterk geworden, evenals haar broer. Had ze er wat aan gehad in het verdere leven? De tijd moest het uitwijzen. Als de merrie haar dochter en zoon nooit meer zou zien, zou ze ervan uitgaan dat deze een - in hun opzicht - gelukkig leven hadden geleid en op normale leeftijd zouden sterven, zoals zij dat ook ooit hoopte te doen. Met misschien wel nog een zoon of dochter erbij, maar ditmaal met een vader die ze wél kon uitstaan. Want hoewel de hengst haar prachtige veulens had geschonken, was ze nooit blij met hun relatie geweest.
Een vogel krijste en deed de kruising opkijken uit haar mijmeringen. Verder stroomafwaarts, vlak naast de rivier stond een paard. Het leek een hengst te zijn. Niet heel breed gebouwd, met een bruine vacht en zwarte manen. Qua kleuren precies zijn vader. Qua vormen en bouw precies zijn moeder. Maar het kon niet. Graham kón simpelweg niet daar staan, binnen haar bereik. Het. Kón. Gewoon. Niet. Ze hallucineerde, was misschien een andere zoon van haar oude partner tegen gekomen. Maar niet Graham. Onmogelijk. Toch kon Themis zichzelf er niet van weerhouden op de ander toe te lopen en zachtjes zijn naam te noemen. 'Graham.' Het was haast niet zo luid dat hij het zou kunnen horen. Misschien als hij haar gehoor had ge-erft. 'Graham, ben jij dat?' sprak ze opnieuw, luider ditmaal.

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyvr apr 11, 2014 8:12 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

'Graham.' De merrie was naar hem toe gelopen en had zachtjes zijn, oude, naam genoemd. 'Graham, ben jij dat?' Klonk de stem ditmaal luider. Hallucination zette aarzelend een aantal stappen achteruit, zijn hart klopte in zijn keel en een gevoel van nervositeit stroomde door zijn aderen. ”Nee.. nee.. dit.. moet een hallucinatie zijn..” Sprak de hengst zacht, niet zeker wetende of zijn moeder hem kon horen. ”Jij.. jij kan niet echt zijn.. Nee.. Dat kan niet,” klonk zijn stem iets luider. Wat was dit? Was zijn fantasie weer uit de hand gelopen? Had hij een detail gespot in de omgeving, wat niet klopte? Of was dit gewoon zo’n zieke hallucinatie? Hij had zelfs nog liever de Hobbs-hallucinaties, dan deze hallucinatie. Als het niet de werkelijkheid was.

Words: 126 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza apr 12, 2014 10:17 pm

”Nee.. nee.. dit.. moet een hallucinatie zijn..' murmelde haar zoon. Zij? Themis? Een hallucinatie? Dit kon haar zoon toch niet menen? Hij as natuurlijk op zijn hoofd gevallen, hij was in de war. Ze had natuurlijk beter moeten weten, maar besefte zich dat later pas. 'Jij.. jij kan niet echt zijn.. Nee.. Dat kan niet,' bleef hij maar murmelen, waardoor de merrie nog meer aan zij verstands toestand ging twijfelen. Er zat absoluut een steekje los, dat haar zoon haar niet eens bekende...'Natuurlijk ben ik het wel mafkees. Waarom zou ik het toch in hemels naam niet zij? Je hebt maar één moeder op deze aarde lopen, en ze staat recht voor je mooie bruine neus.' Tja, haar zoons waren, bij haar weten de enige paarden die ze ooit complimenten had gemaakt.. Maar die waren het dan ook waar, bij uitzondering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza apr 12, 2014 10:24 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

.'Natuurlijk ben ik het wel mafkees. Waarom zou ik het toch in hemels naam niet zij? Je hebt maar één moeder op deze aarde lopen, en ze staat recht voor je mooie bruine neus.' De hengst zette aarzelend een paar stappen achteruit. Zijn ogen stonden vol ongeloof, na al die jaren.. Was het niet gewoon echt een ziekelijke hallucinatie? ”Mam?” Sprak hij zacht. ”Ik ehm.. ben Graham niet..” Vervolgde hij. ”Niet meer in ieder geval, mijn naam is nu Hallucination,” verklaarde Hallu, op dezelfde zachte toon waarmee hij zo vaak sprak. Hij keek de merrie nogmaals peinzend aan, nog steeds vol ongeloof. Het was zo lang geleden geweest, was het niet gewoon zijn geheugen dat hem parten speelde? Was dit dan toch echt?

Words: 123 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptywo apr 16, 2014 7:44 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

W

aarom, o waarom, kwam de merrie haar zoon eindelijk tegen en dacht laatst genoemde plotseling dat ze een hallucinatie was? Sinds wanneer hallucineerde haar zoon überhaupt? 'Mam. Ik ehm.. ben Graham niet..' Verbaasd trok de witte merrie haar wenkbrauwen op. 'Wat is er mis met de naam die je oude moedertje bij je geboorte op je hoofd geplakt heeft?' Enigzins beledigd keek ze weg. 'Niet meer in ieder geval, mijn naam is nu Hallucination,' werd het al snel verklaard. [b]'Hallucination? Heb je vaker Hallucinaties...?' sprak ze, dit maal bezorgd naar hem toe buigende. 'Wat is er met je gebeurd, mijn zoon..?'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptywo apr 16, 2014 7:54 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

. 'Wat is er mis met de naam die je oude moedertje bij je geboorte op je hoofd geplakt heeft?' Zijn moeder keek enigszins beledigd weg. 'Niet meer in ieder geval, mijn naam is nu Hallucination,’ had de bruine hengst snel verklaard. 'Hallucination? Heb je vaker Hallucinaties...? Wat is er met je gebeurd, mijn zoon..?' Hallucination had een zachte zucht geslagen, moest hij het haar vertellen? Alles? Over zijn gave? De dood van Hobbs? De hallucinaties..? Ze was niettemin zijn moeder, ze had het recht dit te weten. ”Ik ehm..” Begon hij zacht. ”Ik heb inderdaad steeds vaker last van hallucinaties.” Hij zweeg, niet zeker wetende of hij het verder moest verklaren.

Words: 113 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyzo apr 20, 2014 8:07 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

'N

iet meer in ieder geval, mijn naam is nu Hallucination,’ had haar zoon verklaard, nadat ze beledigd weg had gekeken. Waarom dan toch? 'Hallucination? Heb je vaker Hallucinaties...? Wat is er met je gebeurd, mijn zoon..?' Bezorgd staarde ze hem aan, probeerde via zijn ogen naar binnen te kijken. De omgeving, eventuele gevaren of ontdekking door Cheyenne of Odysseus - haar partner notabene - was totaal naar de achtergrond verdrongen terwijl ze zo stond met haar zoon. Wat was er met hem gebeurd, in die tijd dat hij weg was? 'Ik ehm... Ik heb inderdaad steeds vaker last van hallucinaties.' Echter stopte de bruine hengst hier. Bemoedigend keek de witte merrie hem aan. 'Maar waarom dan? Wat is er gebeurd?' Waarom zweeg hij? 'Vroeger had je hoogstens eens een nachtmerrie.' voegde ze er nog snel eens bij.

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyzo apr 20, 2014 8:19 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

'Maar waarom dan? Wat is er gebeurd?' De sneeuwwitte merrie had hem bemoedigend aangekeken. 'Vroeger had je hoogstens eens een nachtmerrie.' Voegde ze er snel aan toe. Hallucination zuchtte zacht, terwijl hij de blik van zijn moeder probeerde te vermijden. Hij wist niet zeker of hij het haar kon vertellen, ze hadden elkaar immers zo lang niet gezien. ”Ik..” begon hij zacht. Waar moest hij überhaupt beginnen? Er was zoveel dat een reden voor hem had om te hallucineren. De jonge hengst aarzelde, twijfels schoten door zijn hoofd heen. Hij moest het haar wel vertellen, ze had in ieder geval het recht om dit te weten. ”I killed someone.”

Words: 109 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptywo apr 23, 2014 9:31 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

❝M

aar waarom dan? Wat is er gebeurd?' bezorgd, maar toch ook bemoedigend. Had hij het vertrouwen nog, dat ze in die vroegere tijden zo voorzichtig en moeizaam had verworven. Was er nog een flintertje over gebleven dat ze nu naar boven kon halen, om het hele verhaal uit hem los te kunnen wrikken? Al had hij het advies van een goeierikje nodig, ze wilde hem helpen. 'Vroeger had je hoogstens een nachtmerrie.' voegde ze er snel nog bij, en wendde haar blik af naar het kabbelende riviertje naast haar. Hoe imposant het normaal zo sterke water voor andere paarden misschien was, haar interesseerde het niets en deed het niets. Water was water. Ze dronk het, zwom erin, en zorgde dat het haar niet verzwolg. Ze was er niet bang voor. De wind was niet sterk vandaag, maar speelde haast voorzichtig met haar manen en maakte het lentegroene gras om haar benen aan haar vel kietelen. 'Ik..' begon haar zoon zacht in zijn antwoord. 'I killed someone.' Alhoewel het voor de sneeuwwitte merrie niets bijzonders was, was het alsof een koude hand haar hart vastgreep en langzaam begon te knijpen. Haar zoon had... had wát? Haar lieve, goeie, misschien wat vreemde zoon had iemand vermoord? 'Maar waarom dan toch Gra-Hallucination?' kwamen de gefluisterde woorden langzaam over haar lippen. 'Wat is er dan toch gebeurd?'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptydo apr 24, 2014 5:20 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

'Maar waarom dan toch Gra-Hallucination?’ Klonk de fluisterende stem van zijn moeder langzaam. 'Wat is er dan toch gebeurd?' De bruine hengst staarde naar de grond, niet precies wetende wat hij moest zeggen. Want was er wel überhaupt een manier om zijn daden te verwoorden? Het was nooit zijn bedoeling geweest, om Hobbs te doden. ”Het was.. een mengeling van paniek, angst misschien zelfs waanzin.” Hallucination verplaatste zijn blik terug naar Themis, in een poging haar reactie te peilen. De moord op Hobbs was nog niet eens de enige reden van zijn hallucinaties, wel de grootste natuurlijk. Immers was het vooral het silhouet van de hengst die hij minstens één keer per dag tegenkwam.

Words: 114 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 1:54 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

A

lhoewel het voor de sneeuwwitte merrie niets bijzonders was, was het alsof een koude hand haar hart vastgreep en langzaam begon te knijpen. Haar zoon had... had wát? Haar lieve, goeie, misschien wat vreemde zoon had iemand vermoord? 'Maar waarom dan toch Gra-Hallucination?' kwamen de gefluisterde woorden langzaam over haar lippen. 'Wat is er dan toch gebeurd?' Het was een enorme schok voor haar. Hoe erg ze het ook geprobeerd had, in haar Graham had nooit iets slechts gezeten. Waarom in Hallucination dan wel? In principe was het immers hetzelfde paard. Haar zelfde zoon. Enkel de naam was anders. Zo moest het zijn. Zo zou het zijn. 'Het was.. een mengeling van paniek, angst misschien zelfs waanzin.' Zo luidde het antwoord van haar zoon. Waarom kon ze niet blij zijn? Immers was er eindelijk eens iets slechts uit haar zoon voort gevloeid. Maar, wist ze, ze kon er niet blij om zijn omdat het het kapot had gemaakt. Als het hem net zo veel goed gedaan had als het haar had gedaan... Dan was er geen probleem geweest. Dan heette hij nog steeds Graham. 'En het heeft je geen goed gedaan.' Nu ze het zo uitsprak wist ze dat het het ultieme bewijs was. Haar zoon was niet slecht, had het niet in zich, en zou het dus ook nooit worden. Pech. Ze moest er mee leven. Vermoeid keek ze weg, om zijn blik niet op te hoeven vangen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 5:45 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


'En het heeft je geen goed gedaan.' De bruine hengst schudde zijn hoofd, als instemming op de uitspraak van zijn moeder. ”Nope, dat heeft het zeker niet..” Verzuchtte hij zacht, terwijl hij naar Themis keek – die zijn blik leek te ontwijken. ”En hoe gaat het dan met jou, mam?” Sprak Hallucination, om van onderwerp te kunnen veranderen. Hij had dagelijks genoeg terugblikken uit zijn verleden, om er ook nog eens over te moeten spreken. Sowieso was hij daar niet dol op, hij hield er gewoon niet zo van als gesprekken over hem gingen. Nog steeds socially awkward, hij verwachtte ook niet dat die eigenschap snel zou gaan veranderen.
tag: Themis | words: 108 | notes: beedoobeedoo| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 6:35 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

❝E

n het heeft je geen goed gedaan.' Nu ze het zo uitsprak wist ze dat het het ultieme bewijs was. Haar zoon was niet slecht, had het niet in zich, en zou het dus ook nooit worden. Pech. Ze moest er mee leven. Vermoeid keek ze weg, om zijn blik niet op te hoeven vangen. 'Nope, dat heeft het zeker niet..' sprak haar zoon. Nog steeds ontweek ze zijn blik, maar langzaam aan begon ze weer op te kijken. Ze kon aan haar wateren voelen dat het gesprek een andere wending zou gaan nemen. 'En hoe gaat het dan met jou, mam?' Kijk, daar was de wending al. 'Ik moet zeggen... dat het met mij best goed gaat. Ik heb iemand ontmoet...' lichtelijk verlegen geworden keek de merrie snel weg.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 7:05 pm

I send someone to kill you


You send someone to kill me


'Ik moet zeggen... dat het met mij best goed gaat. Ik heb iemand ontmoet...' De bruine hengst hief zijn hoofd, een vrolijke en vooral enthousiaste twinkeling was zichtbaar in zijn ogen. ”Ooooh mam! Wat leuk voor je!” Hinnikte hij, opeens ontzettend blij. ”Wie is het? Is hij hier in de buurt? Mag ik hem ontmoeten?” Klonk zijn vragenreeks. ”Of is het een zij?” Peilend keek hij zijn moeder aan, het kon natuurlijk altijd zijn dat haar seksuele oriëntatie was veranderd, of dat ze bi was. Het zou het voor hem dan wel een stuk makkelijker maken om uit de kast te komen, niet dat hij dat nu al van plan was.
tag: Themis| words: 111 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 9:38 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

P

lotseling waren de ogen van haar geliefde zoon gevuld met een vrolijke twinkeling, en de merrie was verrast door deze plotselinge omslag. ‘Ooooh mam! Wat leuk voor je! Wie is het? Is hij hier in de buurt? Mag ik hem ontmoeten?’ klonk de plotseling ontzettend blije stem van haar zoon. Met een vrolijke lach beantwoordde ze de grijns van haar zoon. ‘Of is het een zij?’ klonk de stem van haar zoon plotseling. Bevreemd staarde Themis hem aan. ’Eh… Nee, ik ben, voor zover ik weet, nog steeds hetero. Maar… wie weet. Jij niet dan?’ vriendelijk keek ze haar zoon aan, om hem te laten merken dat het absoluut niet erg zou zijn als hij homo bleek.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 9:45 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


’Eh… Nee, ik ben, voor zover ik weet, nog steeds hetero. Maar… wie weet. Jij niet dan?’ De hengst ontweek de vriendelijke blik van zijn moeder, hij voelde aan dat de witte merrie er geen problemen mee zou hebben. Hij wist niet waarom, maar dat gevoel had hij gewoon. ”Euhm.. Nope..” Hinnikte hij aarzelend, voorzichtig keek hij zijn moeder weer aan. ”Ik ben honderd procent gay,” verklaarde hij met een glimlach. Hij had er zelf natuurlijk geen problemen mee, dat hij homo was. Hallucination was enkel bang voor de reacties van andere paarden, er waren zat paarden die homoseksuelen niet accepteerden. Niet dat het veel uitmaakte, hij werd toch door niemand echt geaccepteerd.
tag: Themis | words: 113 | notes: ♥| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 9:54 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

❝E

h… Nee, ik ben, voor zover ik weet, nog steeds hetero. Maar… wie weet. Jij niet dan?’ Vriendelijk keek de witte merrie haar zoon aan, benieuwd naar het antwoord. Was hij dan toch gay, nu hij deze optie zo snel opperde? Op zich had de merrie er absoluut geen probleem mee als haar zoon gay was. Eigenlijk zou het best grappig zijn. ‘Euhmm… Nope… Ik ben honderd procent gay,’ verklaarde haar zoon met een grote glimlach. Themis grijnsde zelfvoldaan terug. Misschien dat ze het ergens in haar achterhoofd altijd al geweten had. ’En… Heb je al een vriend Hallu?’ Een opgetogen grijns sierde haar mond terwijl ze haar zoon aankeek. Haar zoon waar ze ondanks al zijn foutjes, toch zo trots op was. ’Ik ben trots op je, weet je dat?’ klonk haar stem plotseling zacht.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 10:01 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


’En… Heb je al een vriend Hallu?’ Hij glimlachte naar zijn moeder, die hem met een opgetogen grijns aankeek. ”Geen vriend, nog niet tenminste.” Hinnikte hij. ”Ik heb wel een zeker iemand op het oog” Verklaarde Hallucination, zijn glimlach werd iets breder. ’Ik ben trots op je, weet je dat?’ Klonk de stem van de witte merrie plotseling zacht. Het jonge paard duwde voorzichtig zijn neus tegen die van zijn moeder. ”Dank je, mam. Dat.. dat betekent veel voor mij.” Hij meende zijn woorden met heel zijn hart, hij kreeg niet vaak – of eigenlijk gewoon nooit – te horen dat iemand trots op hem was, vooral na zijn daden had hij niet kunnen verwachten dat er iemand nog trots op hem kon zijn.
tag: Themis | words: 122 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 10:43 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

O

pgetogen stond de witte merrie vlak naast haar zoon, en hoorde hem aan. Het was heerlijk voor haar, om even alleen maar aan de goede dingen van het leven van een ander te denken, in plaats van aan haar eigen leven te moeten denken. Het deed haar keer op keer geen goed. Wat haar partner haar flikte. Wat andere paarden haar flikten. Het was heerlijk om even bij haar zoon te zijn en gewoon… te kunnen ontspannen. ‘Geen vriend, nog niet tenminste. Ik heb wel een zeker iemand op het oog,’ verklaarde hij met een breder wordende lach. ’Oooooh, vertel!’ hinnikte ze enthousiast. Ik ben trots op je, weet je dat?’ Klonk de stem van de witte merrie plotseling zacht. ‘Dank je, mam. Dat.. dat betekent veel voor mij.’ Een liefdevolle glimlach ontstond rond de lippen van de merrie. ’Maar, wie heb je op het oog? Hoe heet hij? Hoe ziet hij eruit?’


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyza mei 03, 2014 10:50 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


’Oooooh, vertel!’ hinnikte de merrie hem enthousiast toe. ‘ Ik ben trots op je, weet je dat?’ Vervolgde ze, op een zachte toon ditmaal. Hallucination had zacht zijn neus tegen die van zijn moeder aangedrukt. ‘‘Dank je, mam. Dat.. dat betekent veel voor mij.’’ Klonk zijn even zachte response. ’Maar, wie heb je op het oog? Hoe heet hij? Hoe ziet hij eruit?’ De bruine hengst glimlachte breed. ”Hij ehm.. Hij heet Hannibal, hij is een zwarte Morgan.” Verklaarde hij kort. ”Maar ik vroeg het eerst, vertel eens wat over jouw grote liefde.” Hinnikte hij plagend, maar nog altijd enthousiast. Dit was eigenlijk het enige onderwerp waar hij wel enthousiast, zonder problemen, over kon praten. Misschien dat op dit soort momenten de echt typische “huppel-gay” bij hem toch naar boven kwam.
tag: Themis | words: 131 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyzo mei 04, 2014 7:03 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

❝H

ij ehm.. Hij heet Hannibal, hij is een zwarte Morgan. Maar ik vroeg het eerst, vertel eens wat over jouw grote liefde.’ Werd het de witte merrie plagend toe gehinnikt. Een grinnik verliet haar mond, terwijl ze even weg keek. Hoe moest ze Odysseus nu beschrijven? ’Het is een Appaloosa met bruine stippen, zeg maar voskleurige stippen. Hij heet Odysseus… En is nogal aan flirt.’ verzuchtte de merrie. ’Ik heb wel eens problemen met hem gehad, omdat hij met andere merries flirtte, en ik daar dan kwaad om werd… Een keer ben ik er tussen gekomen en heb ik gezegd dat ik op die merrie viel, in plaats van op hem.’ biechtte de merrie haast soepel op.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Emptyzo mei 04, 2014 7:30 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


’Het is een Appaloosa met bruine stippen, zeg maar voskleurige stippen. Hij heet Odysseus… En is nogal aan flirt. Ik heb wel eens problemen met hem gehad, omdat hij met andere merries flirtte, en ik daar dan kwaad om werd… Een keer ben ik er tussen gekomen en heb ik gezegd dat ik op die merrie viel, in plaats van op hem.’ Hallucination grinnikte zacht om de woorden van zijn moeder. ”Dus toch wel een beetje gay, mam?” Klonk zijn, nog altijd plagende, response. ”Die Odysseus, hij zorgt toch wel een beetje goed voor je hè? Anders zal ik straks nog maatregelen moeten nemen,” de bruine hengst grijnsde zijn moeder toe.
tag: Themis | words: 111 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Do you feel alive? {Themis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you feel alive? {Themis}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}
» Cue the rain {Themis}
» Hello there, deary {Themis}
» Spring Love {Themis}
» There's no such thing as evil {Themis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Valley :: The River-
Ga naar: