Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Do you feel alive? {Themis}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Emptyma mei 05, 2014 4:28 pm



 TAG: HALLUCINATION MOOD: CURIOUS 

Haar zoon grinnikte op zachte toon. ‘Dus toch wel een beetje gay, mam?’ klonk zijn plagende response, en de merrie keek even weg. ’Misschien ben ik ergens, diep van binnen, wel bi-seksueel. Maar, daar is het niet het moment voor. Trouwens, alle merries zijn toch voor minstens veertig procent lesbisch. Zo heb ik het vroeger geleerd.’ grinnikte ze bij de herinnering aan dat oude gezegde, of wat het dan ook was. Zo had haar vader altijd tegen haar moeder gesproken, als die weer eens een andere merrie bekritiseerde. Heel soms waren haar ouders zo slecht nog niet geweest. ‘Die Odysseus, hij zorgt toch wel een beetje goed voor je hè? Anders zal ik straks nog maatregelen moeten nemen,’ grijnsde haar zoon haar toe. ’Ik zal je roepen als ik je nodig heb, in zo’n geval,’ beloofde ze haar zoon snel. Misschien bleek het nog wel handig, zo’n troef achter de hand. ’Maar vertel, wanneer ga je de eerste stap zetten met die Hannibal van je? En hoe?’ Nieuwsgierig keek ze haar zoon aan. Ze gunde het hem zo.


Words: ### | Notes: Daar is Hanni ook wel benieuwd naar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Emptyma mei 05, 2014 5:12 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


’Misschien ben ik ergens, diep van binnen, wel bi-seksueel. Maar, daar is het niet het moment voor. Trouwens, alle merries zijn toch voor minstens veertig procent lesbisch. Zo heb ik het vroeger geleerd.’  De witte merrie grinnikte, en Hallucination lachte vrolijk met haar mee. Kijk, dit onderwerp beviel hem dan nog wel. Dat was veel makkelijker te bespreken dan alle problemen in zijn miezerige leventje. ‘Die Odysseus, hij zorgt toch wel een beetje goed voor je hè? Anders zal ik straks nog maatregelen moeten nemen,’ had hij haar toe gegrijnsd. ’Ik zal je roepen als ik je nodig heb, in zo’n geval,’ beloofde Themis hem toe. ’Maar vertel, wanneer ga je de eerste stap zetten met die Hannibal van je? En hoe?’ De jonge hengst werd nieuwsgierig aangekeken. Eigenlijk wist hij zelf het antwoord niet eens, want hoe zou hij de eerste stap gaan zetten? Zou hij überhaupt de eerste stap gaan zetten? ”Ik weet het niet,” sprak hij, schouderophalend. ”Ik ben niet goed met dat soort dingen. Misschien moet ik maar gewoon afwachten, misschien zet hij de eerste stap.”

OOC; Hallu is de bruid, dus dan moet Hanni de eerste stap zetten >d
tag: Themis | words: 180 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Emptyma mei 05, 2014 7:07 pm



I let it rain, nights long

‘Ik weet het niet,’ antwoordde haar zoon op haar laatste vraag, en de merrie knikte. Ze kende het gevoel niet te weten wat dan toch te moeten maar al te goed. En het was blijkbaar een familie-trekje geworden, als ook haar zoon dit gevoel kende. ‘Ik ben niet goed met dat soort dingen. Misschien moet ik maar gewoon afwachten, misschien zet hij de eerste stap.’ Luidde het verdere antwoord. Opnieuw knikte de merrie, nadenkend dit keer. ’En als hij voor de hoeveelste keer dat je hem treft niets heeft gedaan, wat dan?’ grinnikte ze, om eens achter de romantische ideeën van haar zoon te komen. ’Wat zou voor jou de perfecte avond samen met hem zijn? Maakt niet uit of jullie elkaar pas net kennen of al heel lang hebben.’ Nieuwsgierig staarde ze hem aan.

Words: ### | Notes: Ze probeert hem te leren kennen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Emptyma mei 05, 2014 7:17 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


’En als hij voor de hoeveelste keer dat je hem treft niets heeft gedaan, wat dan?’ Grinnikte de merrie. ”Hé, ik ben de bruid. Dus dan mag hij mooi de eerste stap zetten,” gaf hij lachend antwoord. Hij was meer een “huppel-gay” dan Hannibal, of althans dat was zijn gedachtegang. ’Wat zou voor jou de perfecte avond samen met hem zijn? Maakt niet uit of jullie elkaar pas net kennen of al heel lang hebben.’ Themis staarde hem nieuwsgierig aan, de bruine hengst voelde onderhand niet langer de drang om haar blik te ontwijken. ”Zolang hij er is, is het wat mij betreft perfect.” Klonk zijn simpele antwoord, een kleine glimlach lag rond zijn lippen.
tag: Themis | words: 115 | notes: romantisch enzo| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Emptydi mei 06, 2014 3:58 pm



I let it rain, nights long

‘Hé, ik ben de bruid. Dus dan mag hij mooi de eerste stap zetten,’ gaf haar zoon lachend antwoord. Natuurlijk, hij was dus de ‘vrouw’ van het stel. De ‘huppel-gay’. Grappig toch, dan had de witte merrie diep van binnen toch twee dochters, zoals ze in het begin gehoopt had. Althans, ze wilde een dochter en wist niet dat ze drachtig was van een tweeling. Maar dat terzijde, was de merrie blijk met haar zoon. Dochter. Zoon. Dochter. Wat hij ook was. ’Wat zou voor jou de perfecte avond samen met hem zijn? Maakt niet uit of jullie elkaar pas net kennen of al heel lang hebben.’ Nieuwsgierig staarde de witte merrie haar bruine zoon aan. ‘Zolang hij er is, is het wat mij betreft perfect.’ Zijn simpele antwoord klonk, en deed een glimlach om zijn moeders lippen verschijnen. Wat was hij toch anders dan dat zij was. En aan de andere kant herkende ze steeds meer dingen van haar in de jonge hengst. ’Prachtig. Dan wens ik je veel geluk. Ik moet maar eens terug naar de kudde, ik hoop niet dat Odysseus hen alleen heeft gelaten met onze Spice Horse,’ grinnikte de merrie. ’Zie ik je vaker? Blijf je in Chimorea?’ Ze probeerde haar zoon niet al te hoopvol aan te kijken, maar dit lukte niet helemaal.

Words: ### | Notes: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Emptydi mei 06, 2014 4:04 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


’Prachtig. Dan wens ik je veel geluk. Ik moet maar eens terug naar de kudde, ik hoop niet dat Odysseus hen alleen heeft gelaten met onze Spice Horse,’ grinnikte de witte merrie. ’Zie ik je vaker? Blijf je in Chimorea?’ Hij merkte zelf ook wel op, dat zijn moeder hem haast hoopvol aankeek. Maar besteedde er niet al te veel aandacht aan. De jonge hengst glimlachte. ”Ik ben wel van plan in Chimorea te blijven,” hij had eigenlijk ook helemaal geen reden om te vertrekken. Maar voor alsnog. ”We zien elkaar vast wel vaker,” beloofde hij haar zacht. Als ze elkaar zouden treffen althans, wat hij stiekem toch wel hoopte. Langzaam zette hij een paar stappen achteruit. ”Tot ooit, mam.”
tag: Themis | words: 120 | notes: topic uit?| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Emptydi mei 06, 2014 4:24 pm



I let it rain, nights long

’Prachtig. Dan wens ik je veel geluk. Ik moest maar eens terug naar de kudde, ik hoop niet dat Odysseus hen alleen heeft gelaten met onze Spice Horse,’ grinnikte ze. ‘Zie ik je vaker? Blijf je in Chimorea?’ Hoopvol staarde de witte merrie haar zoon aan, terwijl deze glimlachte en begon aan een antwoord. ‘Ik ben wel van plan in Chimorea te blijven. We zien elkaar vast wel vaker,’ beloofde hij haar. ‘Tot ooit mam.’ En daar ging haar zoon. ’Tot snel zoon. Het ga je goed.’ Langzaam draaide de merrie zich om. ’Als je ooit hulp nodig mocht hebben, weet je me te vinden. Ik zal er altijd voor je zijn.’

Words: ### | Notes: Missy is veel te goed voor de Olympus xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you feel alive? {Themis}   Do you feel alive? {Themis} - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you feel alive? {Themis}
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}
» Cue the rain {Themis}
» Hello there, deary {Themis}
» Spring Love {Themis}
» There's no such thing as evil {Themis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Valley :: The River-
Ga naar: