Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Karma is a bitch {Odysseus}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Karma is a bitch {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Karma is a bitch {Odysseus}   Karma is a bitch {Odysseus} Emptyza jun 07, 2014 1:38 pm



I let it rain, nights long

Met rustige stappen wandelde de witte merrie een groene heuvel op. Voorzichtig keek ze over de rand, eenmaal boven, en deed onwillekeurig een stap terug. Het was alsof ze bij het Chasm stond, zo diep leek het achter de kam… Echter wist ze best dat ze heel beneden zou kunnen komen, als ze heel rustig en met haar volledige aandacht erbij een berggeit na zou bootsen. Een zucht verliet haar mond, terwijl ze in de verte staarde en de diepte probeerde te negeren.

Het was de merrie opgevallen dat haar partner zich al lange tijd niet had laten zien. Hij had haar niet meer bij zich gehad, niet om te overleggen over de kudde en laat staan om gewoon even met haar te praten omdat ze nu zijn partner was. Zelfs over hun dochtertje had ze geen woord van hem vernomen, en hij had zich zelfs aan de kudde alleen laten zien om hen een slaapplaats of water te wijzen. Er was iets aan de hand, ze kon het voelen aan haar botten. Maar wat?
Geritsel van gras kondigde de komst van een ander aan, nog voor ze het tegen de wind in ruiken kon. Echter bleef de merrie voor zich uit staren. ’Odysseus.’


Words: 204 | Notes: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Karma is a bitch {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karma is a bitch {Odysseus}   Karma is a bitch {Odysseus} Emptyza jun 07, 2014 1:59 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


De gestippelde hengst draafde met lange, regelmatige passen over de heuvels heen. Het onderhand al redelijk lange gras, kriebelde rond zijn kroonrand. Een zucht rolde over zijn lippen. Hij was de laatste paar dagen amper bij de kudde geweest, enkel om deze een beetje te sturen, water of een slaapplaats te zoeken. Hij deed zijn uiterste best zijn partner te vermijden, hij sprak niet met haar over de kudde, noch over hun nog niet zo oude dochtertje. Een kleine glimlach vormde zijn lippen, terwijl hij zich bedacht dat dit precies hetzelfde was als wat zij hem wel eens had geflikt. Maar de glimlach verdween als sneeuw voor de zon, wat redelijk toepasselijk was in de situatie waar hij zich in bevond.'

Dat Odysseus zich in de problemen werkte, was niets nieuws. Hij wist altijd wel weer foute beslissingen te maken, gek genoeg draaiden deze beslissingen vaak om merries. Deze keer was het echter anders, het probleem dat nu op zijn schouders rustte was heftiger dan alle anderen. Het was ook niet abnormaal dat andere paarden door zijn toedoen stierven, daar maakte hij zich ook geen zorgen over. Dit sloeg echt alles.. Hij had van zichzelf eigenlijk ook niet verwacht dat hij in staat zou zijn dit te doen. Verzonken in gedachten, kon hij nog net een paar meter voor een ander paard halt houden. Damn, hij had haar geur niet eens opgemerkt. En dat terwijl het een geur was die hij normaal gezien altijd van ver al herkende. “Odysseus,” klonk de stem van de witte merrie. ”Themis,” respondeerde de knabstrupper zo normaal als mogelijk, in een poging over te komen alsof er niets aan de hand was.

tag: Themis | words: 277 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Karma is a bitch {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karma is a bitch {Odysseus}   Karma is a bitch {Odysseus} Emptyza jun 07, 2014 2:08 pm



I let it rain, nights long

‘Themis.’ Langzaam draaide de witte merrie zich om naar de gevlekte hengst, beangstigd door zijn toon. Als haar partner dacht iets voor haar verborgen te kunnen houden… Maar dit kon hij niet, en hij stond op het punt daar zelf achter te komen.
’Hoe gaat het met je?’ Een nochalante toon klonk door in haar stem, terwijl ze langzaam enkele passen op de hengst toe liep.
’Ik krijg steeds meer het idee dat je iets voor me verbergt. Ik dacht dat we partners waren. Dat ik je zelfs mijn verleden verteld heb, het verhaal van mijn ouders. Ik heb je zelfs een dochter geschonken.’ Even pauzeerde de witte merrie, om de hengst in de ogen te kijken. ’Waarom houd jij dan iets voor me achter?’



Words: 125 | Notes: Missy is weer lekker straight to the point :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Karma is a bitch {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karma is a bitch {Odysseus}   Karma is a bitch {Odysseus} Emptyza jun 07, 2014 2:26 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Hoe gaat het met je?’ De merrie had zich langzaam omgedraaid, waarna ze enkele passen naar hem toe had gezet. ’Ik krijg steeds meer het idee dat je iets voor me verbergt. Ik dacht dat we partners waren. Dat ik je zelfs mijn verleden verteld heb, het verhaal van mijn ouders. Ik heb je zelfs een dochter geschonken.’ Odysseus was licht ineengekrompen, toen ze even pauzeerde en hem recht in de ogen aankeek. ’Waarom houd jij dan iets voor me achter?’ Hij probeerde haar blik te ontwijken, hij wilde het haar niet vertellen. Hij zag zelf nog amper in wat hij had gedaan. ”Er is niets.. Ik houd niets voor je achter..” Mompelde de gevlekte hengst zacht, hoewel hij zelf ook wel inzag dat het niet erg geloofwaardig overkwam. Waarom moesten merries altijd alles doorhebben? Verschrikkelijk irritant. ”Of nou ja.. eigenlijk wel,” gaf hij na een kort moment van zwijgen toe. ”Ik ehm.. ben een paar dagen terug even weggeweest om..” Hij aarzelde. ”Ik heb..” wraak genomen, maakte hij de zin in zijn hoofd af. Echter, sprak hij de woorden niet uit.
tag: Themis | words: 182 | notes: xD| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Karma is a bitch {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karma is a bitch {Odysseus}   Karma is a bitch {Odysseus} Emptyza jun 07, 2014 8:33 pm



I let it rain, nights long

‘Er is niets. Ik houd niets voor je achter…’ Het gemompel van haar partner klonk haar enorm ongeloofwaardig in de oren. Neuh, daarom was hij enkele dagen weg en negeerde hij haar. Tuurlijk. Logisch, heel logisch allemaal. ‘Of nou ja… eigenlijk wel,’ gaf hij na een kort moment toe. Eindelijk. ‘Ik ehm… ben een paar dagen terug even weg geweest om… Ik heb…’ Een kleine glimlach vormde zich om de lippen van de merrie. Gelukkig, het leek er meer op dat hij iemand vermoord had of iets in die richting dan dat hij ergens een andere partner op had geduikeld en nu vader in wording was. ’Wat heb je Ody?’ klonk haar stem. Alle scherpheid erin was verdwenen en had plaats gemaakt voor begrip, alhoewel ze zijn situatie nog niet geheel kende.



Words: 125 | Notes: Missy is weer lekker straight to the point :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Karma is a bitch {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karma is a bitch {Odysseus}   Karma is a bitch {Odysseus} Emptyzo jun 08, 2014 7:55 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Wat heb je Ody?’ klonk de stem van de witte merrie, de scherpheid erin had plaatsgemaakt voor begrip. Hij keek haar peinzend aan, maar zweeg. Als hij het zo vertelde, zou het klinken alsof het niets was. Zeker niet voor een hengst als hij, hij was immers door en door slecht. Maar toch, het deed hem wel degelijk wat. ”Ik ehm.. heb wraak genomen op mijn vader. Hij is dood.” Jup, de gevlekte hengst had zijn eigen vader gedood. Om wraak te nemen voor wat er vroeger gebeurd was. Toch had het hem wel moeite gekost, meer moeite dan bij andere paarden. Het was nota bene dan ook zijn bloedeigen vader.
tag: Themis | words: 111 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Karma is a bitch {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karma is a bitch {Odysseus}   Karma is a bitch {Odysseus} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karma is a bitch {Odysseus}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Odysseus }
» I ain't what I look like. Right? { Odysseus }
» Odysseus
» { Assassin } Karma
» Evil Run [Odysseus]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Valley :: The Hills-
Ga naar: