IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

{ Assassin } Karma

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Shay

Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 04-04-14
Naam : Fachii ♥

Character sheet
Kudde: Bitches, the assassin leads me 'till i die ♥
Leeftijd: 6,5 years
Geslacht: Mare

BerichtOnderwerp: { Assassin } Karma   vr apr 04, 2014 4:48 pm

TRUST NO MAN
tagged: name. words: #. notes: here.

Make me your Aphrodite
Make me your one and only
But don't make me your enemy
Your enemy
Your enemy

So you wanna play with magic
Boy you should know what you're fallin' for
Baby do you dare to do this
'Cause I'm comin' at you like a dark horse

Are you ready for
Ready for
A perfect storm
Perfect storm
'Cause once you're mine
Once you're mine
There's no goin' back

Haar blim stond kalm en ijskoud voor zich uit te staren, haar lange manen bewogen mee in de snijdende, koude wind. Haar hoeven tikte op het harde steen, terwijl ze in een drafje langs de diepe afgrond draafde. Als je hier in viel, dan had je een gigantisch probleem. Ze remde voorzichtig af, haar blik staarde in de afgrond. Het filmpje bleef zich maar afspelen in haar hoofd, ze kon het niet verdringen, hoe graag ze het ook wilde. Bloed, overal lag bloed. Ze was té eigenwijs, te rebels. Als ze geluisterd had, had ze dit niet veroorzaakt, was ze niet hier. Ze had de eigenschap 'rebels' nog steeds, al was ze killer geworden sinds het ongeluk. Ze schraapte met haar hoeven over de koude stenen. Het lukte haar niet, maar ze wist hoe ze op dat moment genoten had. Ze vond het geweldig, het grote zwarte paard dat aan haar kant stond. Moordenaar, sadist. De woorden schoten door haar hoofd. Ze kon de druk niet aan, ze liet haar kudde stikken. Het was misschien een betere keuze geweest, maar ze had ze niet in alle koele bloeden moeten afslachten. De merrie zuchtte en wist, als ze dat nooit gedaan had, had ze nooit in deze groep gekund, niet alleen omdat ze niet mocht, ook omdat ze het niet aankon, het vechten. Ze was wel veranderd, ze was geen echte sadist, eigenlijk nooit geweest. Nu is ze een sterke, felle merrie, die niemand in vertrouwen nam, angstig dat iedereen weer stierf. Karma.

Be careful
Try not to lead her
She will break your heart and hate you and will lead you.
She's a beast
I call her Karma
Fear no b*tch
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Assassin

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 17
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   vr apr 04, 2014 8:54 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

H

et getik van hoeven op hard gesteente weerklonk in de hele omgeving. In een regelmatig ritme. Steeds weer, steeds opnieuw kwam de hoef omhoog, zweefde een moment in de lucht en kwam vervolgens weer neer. Steenjes rolden de enorme afgrond in. Steeds opnieuw was de zwarte hengst verbaasd over de lengte van het geluid. Alsof de steentjes eeuwig vielen, enkel niet langer te traceren wanneer zij buiten gehoorsafstand kwamen. In de verte doemde een enigzins donker gekleurde haflinger op. Haast tegelijk met het verschijnen van haar silhouet drong haar geur zijn neus binnen. Shay. Karma. De eerste twee woorden die in haar op kwamen. Waarom ging haar naam gepaard met dat vreselijke woord? Karma was wat de Templars over zich heen hadden geroepen. Verder niets om bang voor te zijn. 'Shay. Wat een verrassing jou hier te zien,' klonk zijn stem vriendelijk.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   vr apr 04, 2014 9:26 pm

TRUST NO MAN
tagged: Ash (Ass)words: 323. notes: -

Haar regelmatige ademhaling deed haar weer rusten, even stoppen met over het verleden na te denken. Denken over de mogelijke gevaren die dreigen, een moordponing op haar van haar oude kudde of Demarage? Ze schudde deze gedachte van zich af en tikte met haar hoef tegen een steentje, een van alle steentjes die daar lagen. Een diepe, ontspannen zucht verliet haar neus en ze brieste zachtjes. Zacht hoefgetik klonk in de verte, wat meteen haar interesse opwekte. Een zwarte schim kwam te voorschijn, wat haar wat angstig deed kijken. Maar algauw herkende ze de leader van haar groep, Assassin. Ze keek hem al wat ontspanner aan en glimlachte naar hem. 'Shay. Wat een verrassing jou hier te zien,' zei hij glimlachend en de merrie keek hem glimlachend aan. "Ik hoop een aangename verrassing?" zei ze met een vriendelijke toon, al klonk ze nog niet op haar allerliefst. Ze wist immers niet of hij haar wel vertrouwde en als hij dat niet deed, waarom zou ze dan geweldig lief terug doen? Ze had respect en wist zeker dat ze dit keer níet over zou lopen. Als ze hen wel kon vertrouwen tenminste. Als zij haar niet wilde dumpen. De merrie schudde die gedachte van zich af en keek glimlachend naar Assassin. "Hoe gaat het ?" vroeg ze op een vriendelijke toon.

Be careful
Try not to lead her
She's a beast
I call her Karma
Fear no b*tch

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Assassin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   za apr 05, 2014 1:16 pm

Assassin

A

lhoewel de donkere haflinger in eerste instantie van hem leek te schrikken, ontspande ze al gauw weer bij zijn vriendelijke woorden. 'Shay. Wat een verrassing jou hier te zien,' was het vriendelijk uit zijn mond gekomen. Met een enigzins gekanteld hoofd scande hij haar lichaam af, zonder zelf geheel te weten waarom. Er prijkten geen bloedende of verse verwondingen op haar lichaam, wat hem vreemd genoeg erg gerust stelde. Begon hij zich misschien vaderlijk tegen de merrie op te stellen? 'Ik hoop een aangename verrassing?' klonk haar stem in response. Enigzins verwonderd keek de hengst haar aan. 'Maar natuurlijk. Ik heb het nooit als onprettig beschouwd je te zien, of je nu gelegen komt of niet.' 'Hoe gaat het met je?' Een glimlach verscheen op zijn gelaat terwijl hij de afgrond eens in tuurde. 'Het gaat prima met me, maar het kan altijd beter. Zolang Focus leeft kan het immers altijd beter.' grijnsde hij. 'Ik hoop toch dat het met jou ook allemaal de goede kant op gaat?' Het was altijd goed te weten hoe het ging met zijn groepsleden. Altijd goed, hield hij zichzelf voor.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   za apr 05, 2014 7:36 pm

TRUST NO MAN
tagged: Ash (Ass)words: 253. notes: -

'Maar natuurlijk. Ik heb het nooit als onprettig beschouwd je te zien, of je nu gelegen komt of niet.' vertelde hij haar en de merrie glimlachte. Dit stelde haar gerust, dit had haar voormalige kudde nooit tegen haar gezegd. Misschien kon ze hier wel normaal leven, zonder dat iemand haar haatte. Een geruststelde glimlach ontstond op haar gelaat. 'Hoe gaat het met je?' vroeg ze en ze keek naar zijn zwarte vacht.  'Het gaat prima met me, maar het kan altijd beter. Zolang Focus leeft kan het immers altijd beter.' zei hij grijnzend en ze knikte. "Ik zie de laatste tijd weinig Templars en heb ook weinig over ze gehoort," verklaarde ze nadenkend. 'Ik hoop toch dat het met jou ook allemaal de goede kant op gaat?' vroeg hij en ze haalde haar schouders op. Nee, geweldig ging het niet. De kans dat de hengst haar zou vermoorden als hij hier was, was waanzinnig groot. "Tjah, de kans vermoord te worden is voor mij aardig groot," verklaarde ze met een waterige glimlach en ze staarde even naar de grond. "Ik moet altijd wel goed opletten als ik alleen ben, maar die schele kan me toch niet goed zien met dat ene oog." zei ze grinnikend, maar algauw bedacht ze dat het een domme opmerking was. Zelf kon ze immers ook weinig zien. "Niet dat ik veel zie door mijn ene oog," zei ze, doelend op haar slechtziende maanoog, die was bedekt achter haar manen. "Maar goed, dat maakt verder weinig uit."

Be careful
Try not to lead her
She's a beast
I call her Karma
Fear no b*tch

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Assassin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   za apr 05, 2014 7:46 pm

Assassin

❝I

k zie de laatste tijd weinig Templars en heb ook weinig over ze gehoort,' had de haflinger tegenover hem verklaard, wat de hengst nadenkend deed knikken. 'Tot mijn spijt heb ik nog al te recent met Focus.. gesproken. Ik was op het moment niet in de juiste positie hem iets aan te doen, tot mijn spijt.' bekende hij iets beschaamd. Het was zijn taak de albino uit te schakelen... Maar, zoals hij zelf altijd zei, tijd is relatief. 'Tjah, de kans vermoord te worden is voor mij aardig groot,' begon de merrie. 'Ik moet altijd wel goed opletten als ik alleen ben, maar die schele kan me toch niet goed zien met dat ene oog. Niet dat ik veel zie door mijn ene oog, maar goed dat maakt weinig uit.' De hengst knikte enkele malen nadenkend, haar woorden weerklonken in zijn hoofd. 'Shay, mag ik je vragen over wie je het hebt?' klonk zijn stem iets zachter dan even daarvoor. 'Ik bedoel, het hoeft niet als het te gevoelig ligt. Of als je me niet vertrouwd...'

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   za apr 05, 2014 8:33 pm

Shay schreef:
TRUST NO MAN
tagged: Ash (Ass)words: 253. notes: -

'Tot mijn spijt heb ik nog al te recent met Focus.. gesproken. Ik was op het moment niet in de juiste positie hem iets aan te doen, tot mijn spijt.' vertelde de hengst haar ietwat beschaamd. De merrie keek hem aan. "Ik begrijp het,"hinnikte ze zachtjes en ze dacht even na. Je kon niet altijd iemand vermoorden, bijvoorbeeld als je op de verkeerde plek was. "Was hij zeker weer zo vijandig als altijd," zei ze met een grijns. "Altijd groter voordoen dan hij eigenlijk is, altijd bluffen." grinnikte ze zachtjes. 'Shay, mag ik je vragen over wie je het hebt?' vroeg de hengst, zijn stem klonk zacht. 'Ik bedoel, het hoeft niet als het te gevoelig ligt. Of als je me niet vertrouwd...' de merrie keek hem met een waterige glimlach aan en knikte. "Ik heb het over een zwarte hengst, ik hoop dat je hem nog niet gezien hebt," verklaarde ze zachtjes. "Demarage was zijn naam, hij is aan één oog blind," vertelde ze met een zachte stem, die elk woord zachter werd. Ze vertelde er niet graag over, vooral omdat ze dan haar emoties liet zien. Maar ze kon hem wel vertrouwen toch? Hij was immers haar leader. "Hij wilt me dood hebben, want ik heb hem blind gemaakt," verklaarde ze en haar stem werd weer wat krachtiger, haar houding wat sterker. Ze was niet zwak, was op dat moment gebleken. Even keek ze weg van de hengst. Haar manen wapperde met de zachtwaaiende wind mee, waardoor haar blauwe oog zichtbaar werd. Maar ze schaamde zich er niet voor, ze vond het alleen verschrikkelijk vervelend.

Be careful
Try not to lead her
She's a beast
I call her Karma
Fear no b*tch

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Assassin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   di apr 08, 2014 3:11 pm

Assassin

❝I

k bedoel, het hoeft niet als het te gevoelig ligt. Of als je me niet vertrouwd...' Had zijn stem geklonken. Shay glimlachte waterig en knikte naar hem. 'Ik heb het over een zwarte hengst, ik hoop dat je hem nog niet gezien hebt,' stak ze van wal. 'Demarage was zijn naam, hij is aan één oog blind,' klonk haar prettige stem zacht, terwijl de hengst zijn hoofd luisterend wat gekanteld hield. Wie was deze hengst dan wel niet? Mocht het nodig zijn, nam hij zich voor, zou hij de merrie beschermen tegen hem. En tegen haarzelf. 'Hij wilt me dood hebben, want ik heb hem blind gemaakt,' ging ze - plotseling krachtig - verder. Grimmig zuchtte Assassin. 'Dan hebben de Assassin's bij deze er een nieuwe vijand bij. Jou vijand is immers ook mijn vijand.'

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   di apr 08, 2014 5:53 pm

TRUST NO MAN
tagged: Ash (Ass)words: 354. notes: Poor Shay >.< Niks persoonlijks tegen Ash, gewoon haar angst voor vriendschap, relaties en haar verleden xD

'Ik heb het over een zwarte hengst, ik hoop dat je hem nog niet gezien hebt,' verklaarde de merrie met een inwendige kreun. Ze haatte het om het over hem te worden, angstig dat ze weer door ging draaien. De merrie nam vastberaden een hap lucht en ging verder.  'Demarage was zijn naam, hij is aan één oog blind,' klonk haar zachte stem. De hengst zijn hield hoofd wat gekanteld. Ze was benieuwd wat hij dacht, maar ze kon niks aan zijn blik ontrafelen. 'Hij wilt me dood hebben, want ik heb hem blind gemaakt,' ging ze verder met een zucht, waarna ze weer wat krachtiger klonk. Er klonk een grimmige zucht van de hengst en ze keek hem wat geschrokken aan. 'Dan hebben de Assassin's bij deze er een nieuwe vijand bij. Jou vijand is immers ook mijn vijand.' klonk zijn stem, maar de merrie schudde haar hoofd. "H-het spijt me," klonk haar stem verontschuldigend en ze staarde naar de grond. "I-ik moet je hiermee niet opzadelen, je hebt het al zo druk," zei ze enigszins fel en scherp, maar tegelijk ook stotterend. Ze moest dit niet bij anderen kwijt, zo leek ze alleen zwak. De merrie besefte dat ze eigenlijk zwak was, ze ontliep haar verleden en durfde het bij niemand kwijt. Omdat ze zich schaamde. De merrie was dom, dom dat ze het eigenlijk verteld had. Ze wist dat haar langdradige verhalen niemand interesseerde. Omdat ze enigszins in het goede licht wilt lopen. Ineens herinnerde de merrie zich dat Focus haar Karma genoemd had, wat haar enigszins woedend gemaakt had. Ze keek met een schuin oog naar de zwarte hengst. "Waarom noemde Focus me Karma," flapte ze er plotseling uit en meteen had ze spijt. Ze wist waarom hij haar zo noemde, ze was karma. Maar ze kon beter vragen hoe hij eraan kwam. De merrie zuchtte. Ze had spijt, van alles wat ze verteld had. Hij zag haar nu als een of andere freak, want wie had er nou ineens een moordzuchtige hengst achter zich aan, wie heeft een ander nou blind gemaakt. Wie heette er nou karma?

Be careful
Try not to lead her
She's a beast
I call her Karma
Fear no b*tch

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Assassin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   di apr 15, 2014 2:55 pm

Assassin

H

aast nog voor de hengst was uitgesproken, schudde de merrie voor hem al haar hoofd. 'H-het spijt me,' klonk haar stem, en hij keek verbaasd op. 'I-ik moet je hiermee niet opzadelen, je hebt het al zo druk,' sprak ze met een plotseling felle en scherpe stem. Ferm schudde Assassin zijn zwarte hoofd. 'Nee Shay. Zo druk heb ik het niet op het moment, en ik wil geen van de Assassin's kwijt. En al helemaal niet dood. Ik wil dat je weet dat je je veilig kunt voelen, bij mij in de buurt. Zelfs je woorden zullen veilig zijn.' Met een vriendelijke blik in zijn ogen boog hij zich naar haar over en raakte met zijn neus even haar hals aan. Waarom was de merrie zo wantrouwend en onzeker over zichzelf? 'Waarom noemde Focus me Karma?' klonk het plotseling op. Wat verbaasd keek hij haar aan. 'Ik... Ik zou het niet weten. Ik heb er wel eens over horen praten. Misschien omdat ze denken dat wat er...' Met een simpel hoofdschudden hield de hengst zijn mond, hij wilde de merrie niet verder op de kast jagen.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   vr apr 18, 2014 8:35 am

TRUST NO MAN
tagged: Ash <33 words: #. notes: here.

'Nee Shay. Zo druk heb ik het niet op het moment, en ik wil geen van de Assassin's kwijt. En al helemaal niet dood. Ik wil dat je weet dat je je veilig kunt voelen, bij mij in de buurt. Zelfs je woorden zullen veilig zijn.' vertelde de hengst geruststellend en hij raakte met zijn neus haar hals aan, en even schoot er een siddering door de palomino merrie. Ze wist dat het vriedschappelijk was, maar elke aanraking die niet vijandelijk was, was als een soort schok voor haar. De merrie wist ook niet hoe het kwam. De merrie liet een opgeluchtte zucht horen en keek hem met een zachte blik aan. 'Waarom noemde Focus me Karma?' schoot er perongeluk uit en meteen had ze spijt van haar vraag. De hengst keek haar verbaasd aan. 'Ik... Ik zou het niet weten. Ik heb er wel eens over horen praten. Misschien omdat ze denken dat wat er...' zei de hengst en hij hield op met zijn zin. De oren van de merrie stonden strak naar voren, benieuwd wat hij te vertellen had. "Dat wat er wat?" vroeg ze nieuwsgierig en ze staarde hem met een enigszins gekanteld hoofdje aan. Ze was nu wel nieuwsgierig wat de hengst te vertellen had. Ze snoof zachtjes en keek naar de grond, waar ze met haar hoef tegen een steentje tikte. Ze wilde nu wel graag weten wat ze gezegd hadden.

Be careful
Try not to lead her
She's a beast
I call her Karma
Fear no b*tch

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Assassin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   zo apr 20, 2014 8:39 pm

Assassin

❝W

aarom noemde Focus me Karma?' schoot het plotseling bij de merrie naar buiten. Even hield de zwarte hengst zijn mond, terwijl hij over een tactvol antwoord nadacht. Hoe moest hij dit zeggen, zo brengen dat ze hem niet meteen weer als een vijand zou gaan zien? 'Ik... Ik zou het niet weten. Ik heb er wel eens over horen praten. Misschien omdat ze denken dat wat er...' Met een zwaai van zijn zwarte hoofd verplaatste hij zijn voorlok naar zijn ander oog en kapte hij zijn zin af. Hij kon dit niet tactvol brengen. 'Dat wat er wat?' Zowaar leek de merrie nieuwsgierig naar wat er over haar gezegd was. Waarom wilde ze dit zo graag weten? Ergens snapte Assassin het wel. Hij wilder ook weten welke geruchten over hem de wereld in en weer uit gingen. Het was belangrijk te weten hoe paarden over hem dachten. Hij moest een zeker aanzien bij de Assassin's behouden. 'Ik heb wel eens horen zeggen dat ze de dood van je zus karma vinden.' antwoordde hij treurig op een zachte toon. 'Dat is wat ik gehoord heb.' Zei hij nogmaals. Het was niets meer, ze moest er niet aan vast blijven houden.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   zo mei 04, 2014 7:19 pm

TRUST NO MAN
tagged: Ash words: ?. notes: -

'Ik heb wel eens horen zeggen dat ze de dood van je zus karma vinden.' zei de hengst en ze snoof zachtjes. Waar verhaal, maar hoe wist iedereen over haar zus' dood? Die vraag besloot ze niet te stellen. 'Dat is wat ik gehoord heb.' zei hij en de merrie knikte langzaam en duwde haar neus voorzichtig tegen zijn schouder. "Bedankt dat je het verteld hebt," verklaarde ze zachtjes en ze keek hem glimlachend aan. Hij voelde onderhand wel als een vriend voor haar, maar ze moest voorzichtig zijn. Ze kon niemand i vertrouwen nemen, anders vermoordde ze hem dadelijk. Dat zou ze niet aan kunnen, echt niet. Ze zette een aantal stappen terug en keek naar de zon, die langzaam naar beneden zonk. "Misschien is het tijd dat ik even ga eten," verklaarde ze zachtjes en ze schraapte haar hoeven op de grond. Ze keek hem glimlachend aan en draaide zich behendig om.

Be careful
Try not to lead her
She's a beast
I call her Karma
Fear no b*tch

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: { Assassin } Karma   

Terug naar boven Go down

{ Assassin } Karma
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum