Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Are you ready for the danger? {Artemis}

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 1:04 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Hm.. Maar zo lang kennen wij elkaar nog niet, dus hoe kan jij weten dat ik trots op mezelf moet zijn?”
´´Ik weet in ieder geval zeker dat het geen zin heeft om onzeker te zijn, daar heb je namelijk alleen jezelf mee. ´´
”Maar, genoeg over mij. Hoe bevalt het je in de kudde?”
´´Het is altijd fijn om niet alleen te zijn, het bevalt mij zeer goed.
Je hebt mij erg thuis laten voelen en daar ben ik je erg dankbaar voor.´´

Artemis voelde zich erg op haar gemak met Odysseus in haar buurt.
Ook al wist ze dat hij niet van haar hield, het is altijd fijn om iemand in de buurt te hebben die je graag mag.


I won’t give up on my life


Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 1:25 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


´´Ik weet in ieder geval zeker dat het geen zin heeft om onzeker te zijn, daar heb je namelijk alleen jezelf mee.´´ De hengst besloot er niet op in te gaan. ”Maar, genoeg over mij. Hoe bevalt het je in de kudde?” Klonk zijn stem, om van onderwerp te veranderen. ´´Het is altijd fijn om niet alleen te zijn, het bevalt mij zeer goed. Je hebt mij erg thuis laten voelen en daar ben ik je erg dankbaar voor.´´ De knabstrupper schudde zijn hoofd. ”Zoveel heb je mij daar niet aan te danken, daar kan je beter jezelf dankbaar voor zijn.”
tag: Artemis | words: 103 | notes: doedoedoe| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 1:34 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS


”Zoveel heb je mij daar niet aan te danken, daar kan je beter jezelf dankbaar voor zijn.”
Artemis glimlachte.
´´Misschien is dat zo, maar toch ben ik je dankbaar. Ik ben blij dat ik je ontmoet heb.
Een nieuwe hengst ontmoeten is voor een merrie als ik immers altijd een feest.´´

De merrie was echt heel erg blij met het feit dat ze Odysseus had ontmoet.
Ze hoopte dat hij nog heel lang bij haar in de buurt zou blijven.
Gewoon als vrienden, want meer zat er tot haar verdriet niet in.
´´Ik denk dat ik de manier van overleven gevonden heb.
Die had ik ook wel alleen is het fijner om samen te zijn dan in je eentje. ´´

De fries was voorheen erg eenzaam en nu ze niet meer alleen was genoot ze daar ook heel erg van.


I won’t give up on my life


Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 6:34 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


´´Misschien is dat zo, maar toch ben ik je dankbaar. Ik ben blij dat ik je ontmoet heb. Een nieuwe hengst ontmoeten is voor een merrie als ik immers altijd een feest.´´ De hengst haalde langzaam zijn gestippelde schouders op. ´´Ik denk dat ik de manier van overleven gevonden heb. Die had ik ook wel alleen is het fijner om samen te zijn dan in je eentje.´´ De hengst grijnsde spottend. ”Is het ook zo fijn voor een merrie om een hengst te ontmoeten die al bezet is?” Merkte hij sarcastisch op. ”Je hoeft me nergens dankbaar voor te zijn, ik heb je nergens mee geholpen. Ik ben egocentrisch, ik doe enkel wat belangrijk is voor mij en niet specifiek voor anderen.”
tag: Artemis| words: 122 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 7:01 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Is het ook zo fijn voor een merrie om een hengst te ontmoeten die al bezet is?”
De merrie was zichtbaar gekwetst.
Zij had er alles aan gedaan om zich zo normaal mogelijk op te stellen en dan flikt Odysseus dit.
Het viel haar ontzettend van hem tegen.
Ze wist wel dat hij niet echt een lieverdje was, maar dat hij haar zo zou kwetsen.
Misschien moest ze er niet aan denken.
”Je hoeft me nergens dankbaar voor te zijn, ik heb je nergens mee geholpen. Ik ben egocentrisch, ik doe enkel wat belangrijk is voor mij en niet specifiek voor anderen.”
´´Dat is mij inmiddels wel duidelijk.
Dat jij een merrie zo kon kwetsen, valt mij zelfs van jou tegen.
Ik hou van jou en dat weet je.
Ik probeer het te negeren en doe er alles aan om het tegen te gaan en dan zeg je zoiets.´´

Artemis galoppeerde weg, ze kon er niet meer tegen om Odysseus in haar buurt te hebben op dit moment. Dat zou namelijk haar einde kunnen betekenen.
Haar liefde voor hem was zo groot dat ze niet boos was, maar gekwetst.
Als ze nu niet weg zou gaan zou ze dood gaan van verdriet .
Op dit moment wist ze eigenlijk niet wat erger was.
Leven in de weet dat haar grote liefde haar afkraakt en ongelofelijke pijn voelen of dood zijn en niks meer voelen.
Dood zijn is voor haar misschien nog niet zo slecht.
Artemis wilde in ieder geval niet meer bij Odysseus zijn, ook al wist ze dat ze zich niet mocht laten meeslepen door haar gevoelens. Dat was op dit moment het laatste waar ze zich druk om maakte.


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 7:17 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


´´Dat is mij inmiddels wel duidelijk. Dat jij een merrie zo kon kwetsen, valt mij zelfs van jou tegen. Ik hou van jou en dat weet je. Ik probeer het te negeren en doe er alles aan om het tegen te gaan en dan zeg je zoiets.´´De hengst rolde geërgerd met zijn ogen, hij had al gezien dat hij Artemis had gekwetst, maar dit kon hem eigenlijk niet zoveel schelen. Hij had anderen wel erger gekwetst dan wat hij nu bij de Friese merrie had gedaan. Waarom moesten merries zich altijd zo aanstellen? Het zwarte paard was weg gegaloppeerd. En ondanks dat hij liever was blijven staan, zette hij zichzelf tot een rustige galop. Uit belang van de kudde, hij kon het zich immers niet veroorloven leden te verliezen. ”Artemis, wacht.”
tag: Artemis | words: 131 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 7:43 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

Artemis was hard weggerend.
Ze minderde snelheid omdat ze iets hoorde.
”Artemis, wacht.”
Odysseus riep haar. Artemis wist zeker dat hij haar niet terug wilde laten komen omdat hij haar zou missen, maar puur omdat hij er eigen belangen bij zou hebben.
Als ze hem weer onder ogen zou komen, zou het een kwestie van tijd zijn voor hij haar weer zou kwetsen. Hier zat ze niet op te wachten.
Doordat Artemis haar snelheid had geminderd, was het zeer waarschijnlijk dat Odysseus haar in zou kunnen halen. Dat wilde ze absoluut niet, maar als het zou gebeuren zou ze er niks tegen kunnen doen.


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 9:05 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


De merrie had haar vaart iets geminderd, waardoor het voor hem een stuk gemakkelijker werd haar in te halen. In zijn hoofd schoten verschillende plannen langs, plannen om haar te laten blijven. Maar hij wist dat er waarschijnlijk maar één manier was om haar te laten blijven, en daarvoor moest hij zijn charmes in de strijd gooien. Odysseus versnelde zijn tred, waardoor hij naast de merrie kon lopen. Zacht duwde hij zijn gestippelde neus tegen haar zwarte hals aan. ”Artemis, stop. Alsjeblieft.” Begon hij. ”Dat was bot van me, sorry.” Hij deed een schietgebedje, in de hoop dat Themis hier nooit van haar leven achter zou komen.
tag: Artemis | words: 107 | notes: sexyy| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 9:23 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS


Er gebeurde precies wat Artemis had verwacht.
Odysseus had haar bij kunnen houden en had zijn neus tegen haar zwarte hals geduwd.
”Artemis, stop. Alsjeblieft.”
Was hij begonnen.
”Dat was bot van me, sorry.”
´´Alsof jou excuus iets waard is.
Je zou zo weer zoiets zeggen als je niet door had dat het mij kwetste.
Het is niet goed voor mij. Ik kwel mezelf elke dag omdat ik weet dat jij van een ander houdt en het is niet dat ik het jou niet gun, maar het is vooral..´´

De merrie maakte de zin niet af.
´´Luister ik gun jou al het geluk, maar ik kan het gewoon niet meer aan.
Ik was blij dat ik weer liefde kon voelen in mijn leven.
De enige liefde die ik had was jij en je houdt van een ander.
Ik denk dat ik mijn geluk ergens ander moet gaan zoeken.´´


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 9:29 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


´´Alsof jou excuus iets waard is. Je zou zo weer zoiets zeggen als je niet door had dat het mij kwetste. Het is niet goed voor mij. Ik kwel mezelf elke dag omdat ik weet dat jij van een ander houdt en het is niet dat ik het jou niet gun, maar het is vooral..´´ De merrie maakte haar zin niet af. ´´Luister ik gun jou al het geluk, maar ik kan het gewoon niet meer aan. Ik was blij dat ik weer liefde kon voelen in mijn leven. De enige liefde die ik had was jij en je houdt van een ander. Ik denk dat ik mijn geluk ergens ander moet gaan zoeken.´´ Klonk haar vervolg. ”Nee.. Luister, ik ehm.. Ik ben niet bezet, nou ja niet echt.. Ehmm..” Oh fuck, waar was hij in hemelsnaam aan begonnen? Er was geen manier waarop hij zichzelf hier nog uit kon praten. ”Ik ehm.. Ik vind jou een hele aantrekkelijke merrie, Artemis. Ik ben alleen niet zo goed met de liefde..”
tag: Artemis | words: 170 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 9:48 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Nee.. Luister, ik ehm.. Ik ben niet bezet, nou ja niet echt.. Ehmm..”
Artemis zag dat Odysseus spijt had van zijn woorden.
”Ik ehm.. Ik vind jou een hele aantrekkelijke merrie, Artemis. Ik ben alleen niet zo goed met de liefde..”
´´Je hoeft niet te liegen je ogen zeggen genoeg.
Ik weet niet of je liegt of je mij aantrekkelijk vindt, maar wel over het feit dat je niet bezet bent.
Je doet haar meer pijn met je woorden dan mij.
Zij houdt van jou en jij van haar.
Ik wil mezelf niet meer kwellen.
Elke keer als ik in jou ogen kijk voel ik mij fantastisch, maar vooral voel ik alsof ik elke dag een stukje doodga. Het is alsof er steeds een stukje geluk in mij sterft.
Ik wens je al het geluk, maar zoals ik al zei ik wil mezelf niet meer kwellen.´´


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 10:03 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

L

anger al dan ze zelf gewild had, stond de witte merrie al te luisteren naar een gesprek tussen haar eigen partner, Odysseus, en een nieuwe merrie in de kudde, Artemis. Er was al meer gezegd dan ze gehoopt had… En verwacht had. Natuurlijk, de merrie wist dat Odysseus een flirter was en ook dat hij daar waarschijnlijk niet meer vanaf zou komen. Maar wat ze nu hoorde sloeg alles. Dat Artemis hem leuk vond, natuurlijk. Geen probleem. De hengst was nu eenmaal best wel aantrekkelijk, hoe vreselijk hij zich ook gedroeg tegen anderen en soms zelfs tegen haar, dus kwaad was ze absoluut niet op de zwarte merrie. Beter nog, de zwarte merrie verdedigde haar. Maar het was misschien eens tijd om de gestippelde hengst terug te pakken met zijn eigen trucjes. Zijn eigen leugens. Of iets compleet anders. ‘Nee.. Luister, ik ehm.. Ik ben niet bezet, nou ja niet echt.. Ehmm..’ begon haar partner met een poging zich uit de situatie te redden. ‘Ik ehm.. Ik vind jou een hele aantrekkelijke merrie, Artemis. Ik ben alleen niet zo goed met de liefde..’ ‘Je hoeft niet te liegen je ogen zeggen genoeg. Ik weet niet of je liegt of je mij aantrekkelijk vindt, maar wel over het feit dat je niet bezet bent. Je doet haar meer pijn met je woorden dan mij. Zij houdt van jou en jij van haar. Ik wil mezelf niet meer kwellen. Elke keer als ik in jou ogen kijk voel ik mij fantastisch, maar vooral voel ik alsof ik elke dag een stukje doodga. Het is alsof er steeds een stukje geluk in mij sterft. Ik wens je al het geluk, maar zoals ik al zei ik wil mezelf niet meer kwellen.’ Antwoordde de zwarte merrie. Het was een verstandig dier, bleek keer op keer. ’Ach Odysseus… Het spijt me toch dat wat wij samen hadden…’ begon de merrie terwijl ze uit de struiken naar hen toe stapte. ’Net zo veel voor jou betekende als voor mij.’

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 10:19 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Ach Odysseus… Het spijt me toch dat wat wij samen hadden…’ De gestippelde hengst dook licht ineen, de stem die hij achter zich hoorde was hem zeer bekend. En het was de enige stem, die hij op dit moment absoluut niet wilde horen. Blijkbaar, had dat schietgebedje toch niet helemaal gewerkt. Bedankt God, ontzettend bedankt. Hij draaide zich langzaam, en misschien ietwat angstig om. Hij wist waar de merrie toe instaat was, hij had het zien gebeuren bij de konijnenpopulatie. ’Net zo veel voor jou betekende als voor mij.’ Wacht, wat? Okay, zo goedgelovig was hij niet. En hij was er niet zeker van of ze de opmerking meende, echter was Odysseus niet van plan het zomaar van zich af te laten glijden. ”Themis,” verzuchtte hij zacht. ”Fijn, om van jou persoonlijk te horen dat onze relatie toch helemaal niets betekende.” Hij glimlachte spottend. ”Wellicht had ik allang door dat jij daar stond, en wilde ik enkel uittesten of jij mij wel genoeg vertrouwde in onze relatie. Of wat ervan is over gebleven.”
tag: Themis & Artemis | words: 173 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 10:42 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

Het was een achtbaan van emoties voor Artemis.
Ze was gekwetst, boos, verdrietig en depressief.
De fries wist niet meer wat ze moest doen.
’Ach Odysseus… Het spijt me toch dat wat wij samen hadden…
Er kwam een merrie uit de struiken, alsof het allemaal nog niet ingewikkeld genoeg was.
. ”Themis,” had Odysseus zacht verzucht.
”Fijn, om van jou persoonlijk te horen dat onze relatie toch helemaal niets betekende.”
Een spottende glimlach volgde.
”Wellicht had ik allang door dat jij daar stond, en wilde ik enkel uittesten of jij mij wel genoeg vertrouwde in onze relatie. Of wat ervan is over gebleven.”
Het was ook nooit eens afgelopen met dat arrogante gebabbel van Odysseus.
Waarom moest hij nooit uitgerekend de hengst zijn waar Artemis verliefd op was.
En dat zijn echte liefde hier nu ook nog was, deed Artemis tot zo verre niet echt heel goed.


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 10:54 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

E

en kleine glimlach had zich al vanaf het moment dat ze de struiken uit stapte, gevormd om haar lippen. Hoe arrogant Odysseus ook deed, het zou enkel uitwijzen of de merrie met hem verder zou gaan of niet. Imers, zou ze niet langer kunnen leven met iemand die niet van haar hield. Ze had gehoopt dat hij haar levensgezel zou worden. Dat hij misschien de vader zou worden van haar eventuele derde veulen, mocht het er komen. Maar als de gestippelde hengst zo doorging… Haar naam werd verzucht. ‘Fijn, om van jou persoonlijk te horen dat onze relatie toch helemaal niets betekende. Wellicht had ik allang door dat jij daar stond, en wilde ik enkel uittesten of jij mij wel genoeg vertrouwde in onze relatie. Of wat ervan is over gebleven.’ Kwam het spottend zijn mond uit. ’Maar natuurlijk Odysseus. Ik kom ook niet om je te berispen. Ik kom je iets vertellen.’ antwoordde de witte merrie luchtig. Dacht de hengst nu dan toch echt dat het hem zo makkelijk gemaakt zou worden? ’Ik wilde je namelijk vertellen, dat ik er achter ben gekomen dat ik niet hetero ben.’ Alsof ze verlegen gemaakt was, draaide ze haar hoofd weg. ’Ik val op Artemis.’ In een langzame beweging draaide ze zich half om naar de zwarte merrie, en keek haar recht in de ogen. Voorzichtig gaf ze haar een knipoog, om te laten merken dat het allemaal geheel niet waar was wat ze zei, en keek haar toen vragend aan. Deed de merrie met haar mee? Langzaam stapte ze naar achter, om beide paarden in het gezicht te kunnen kijken.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 11:02 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Maar natuurlijk Odysseus. Ik kom ook niet om je te berispen. Ik kom je iets vertellen.’ Antwoordde de witte merrie luchtig. ’Ik wilde je namelijk vertellen, dat ik er achter ben gekomen dat ik niet hetero ben. Ik val op Artemis.’ Maar natuurlijk. ”Okay, prima Themis. Dat accepteer ik volledig.” Sprak hij spottend. ”In dat geval, hebben jullie me toch niet nodig.” Vervolgde de gestippelde hengst. ”Adios, dames.” Odysseus draaide zich om en draafde op een rustig tempo weg, als ze hem nog tegen wilden houden. Prima. Maar anders, zou hij gewoon teruggaan naar de kudde. Om wat nuttigs te doen met zijn tijd.
tag: tha ladies | words: 104 | notes: Tenzij iemand hem tegen houdt, is hij topic uit ^_^| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyza mei 03, 2014 11:22 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

De omstandigheden waren niet echt verbeterd
Themis was erbij komen staan en keek in de gezichten van Odysseus en Artemis.
De fries had werkelijk geen idee wat haar te wachten stond.
’Maar natuurlijk Odysseus. Ik kom ook niet om je te berispen. Ik kom je iets vertellen.’
Artemis was nieuwsgierig, maar ook bang.
’Ik val op Artemis.’
De wereld van de merrie stond stil.
In de tijd dat Themis had staan kijken naar haar en Odysseus was ze voor haar gevallen?
Het verwarde Artemis ontzettend.
Eerst liegt Odysseus in haar gezicht en vervolgens zegt Themis dat ze voor haar valt .
Artemis wist niet wat er waar waren aan deze woorden, maar het was nogal ongemakkelijk.
”Okay, prima Themis. Dat accepteer ik volledig.”
Tuurlijk deze reactie kon er ook nog wel bij.
Een ongeïnteresseerde Odysseus kon er ook nog wel bij.
”In dat geval, hebben jullie me toch niet nodig.”
”Adios, dames.”
Binnen enkele seconden was er zoveel gebeurd dat het niet tot Artemis doordrong.
Ze keek wat verward voor zich uit.



I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Emptyzo mei 04, 2014 6:24 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

E

en spottende blik verscheen haast meteen in de ogen van de gestippelde hengst, voor zover die er nog niet geweest was. ‘Okay, prima Themis. Dat accepteer ik volledig.’ Verliet het de mond van de hengst dan ook op bijpassende toon. ‘In dat geval, hebben jullie me toch niet nodig,’ vervolgde de hengst terwijl deze zich – zonder zich te haasten natuurlijk – omdraaide. ‘Adios, dames.’ Met een ietwat treurige glimlach zag de witte merrie hem gaan. Het was jammer dat het zo lopen moest, maar wat gebeuren moest, moest gebeuren. Hij moest zelf maar naar haar toe komen als het hem wat deed, wat er gebeurd was. Deed dit hem niets, dan zou ze hem met ijzig respect behandelen, zoals het een diplomatieke follower betaamd. Snel draaide ze zich om naar de zwarte merrie achter haar. ’Maak je geen zorgen Artemis. Ik vind je niet leuk. Ik ben nog steeds hetero, dus voel je ook alsjeblieft niet gekwetst. Maar, ik moest hem even terugpakken. We zullen vanzelf zien hoe het verder loopt.’ met en licht schouderophalen draaide de merrie zich om. ’Ik zie je wel weer.’ En ze draafde weg.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you ready for the danger? {Artemis}    Are you ready for the danger? {Artemis}  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you ready for the danger? {Artemis}
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sorry, not sorry {Artemis}
» Broken {Artemis}
» Embrace the madness {Artemis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Valley :: The Chasm-
Ga naar: