Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Broken {Artemis}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyvr apr 25, 2014 1:42 pm

HALLUCINATION
Paniek was zichtbaar in zijn donkere ogen, de normaal zo zachte uitstraling was compleet verdwenen. De bruine hengst wierp zichzelf omhoog, waardoor hij weer op alle vier zijn trillende benen stond. Op de plek, waar hij een poging had gedaan de slaap te vatten, was het gras geplet. Hallucination trilde van top tot hoef, zweet stond op zijn hals. Dit gebeurde elke nacht, het leek wel alsof zijn lichaam niet kon wennen aan alle angstaanjagende beelden om hem heen. Hij gooide zijn voorhand de lucht in en sloeg uit met zijn benen, toen voor de zoveelste keer het gestalte van Hobbs – het paard dat hij één jaar geleden had gedood – voor hem verscheen. Hij hallucineerde, dat wist hij ook wel. Toch nam paniek elke keer weer de overhand in zijn emoties, hij kon er niet tegen vechten. ”Get out of my head,” ondanks dat hij het sterk en luid had willen doen klinken, kwam het er maar zwak en trillerig uit. Nog steeds hevig bevend, draaide de bruingekleurde hengst zich op zijn achterhoeven om en galoppeerde weg. De zachte wind blies in zijn gezicht en zorgde ervoor dat hij weer klaarwakker was. Zijn bruine ogen keken omhoog, door de toppen van de bomen door kon hij nog net de donkere nachtlucht zien. Hoe laat zou het zijn? Één uur? Twee uur? Met een gejaagde ademhaling hield de arabier halt op een open plek.
You're grieving, Will.
Not for the life you have taken,
but for the life that was taken from you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyvr apr 25, 2014 1:52 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

Artemis was rustig aan het stappen.
Het was een mooie nacht. De merrie liep er erg trots bij, ondanks fat ze haast niet opviel door haar donkere kleur. De fries voelde zich een beetje alleen. Ze was op zoek naar iemand waar zij een goed gesprek mee kon voeren. Er was een lichte wind en haar manen waaide uit haar gezicht.
Plotseling hoorde Artemis iets. Het leek wel of er iemand vlak bij was. Artemis ging beter naar het geluid luisteren. Het was een duidelijke ademhaling. Ze besloot te gaan draven. Het geluid kwam steeds dichterbij. Toen zag ze het. Een prachtige hengst was nu vlakbij. Voorzichtig liep Artemis op de hengst af en keek hem aan.


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyzo apr 27, 2014 5:10 pm

HALLUCINATION
Hallucination had zich op zijn achterhoeven omgedraaid, zijn bruine ogen zochten de omgeving af. Zoekend naar het mogelijke gevaar. Hij schrok van zijn eigen wantrouwen, had hij in zijn drie jarige leven dan echt zoveel meegemaakt dat hij haast overal bang voor leek? De hengst schraapte zijn keel zacht, toen er een Friese merrie op hem af kwam stappen. ”Euhm.. Hallo,” bracht hij zacht uit. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen, dat wist hij nooit. Hij was niet goed in communiceren, vroeger had hij in zijn vriendengroep nog wel eens bekend gestaan als ‘socially awkward’. ”Ik ben Gr..-” De bruine hengst hief zijn hoofd wat meer, toen hij doorhad dat hij op het punt stond zich voor te stellen met zijn oude naam. Graham. ”Hallucination. Ik ben Hallucination,” klonk zijn verbetering. Hij had zijn naam enkel veranderd, om zijn verleden te ontlopen. ”En jij?”
You're grieving, Will.
Not for the life you have taken,
but for the life that was taken from you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 12:15 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Euhm.. Hallo”
´´Hallo daar'' hinnikte Artemis vrolijk.
”Ik ben Gr..-”
De hengst had zijn laatste woord in de niet afgemaakt.
”Hallucination. Ik ben Hallucination,”
´´Leuke naam hengst, ook al verbeterde jezelf, de naam staat je goed´´ hinnikte Artemis.
”En jij?”
´´Mijn naam is Artemis, de grootste diva die jij ooit hebt gezien mannetje, dat is een ding wat zeker is. Leuk je te ontmoeten.
Ik hoop dat ik je niet laat schrikken met mijn hoe zou ik het zeggen, met mijn kijk om mezelf.
Soms schrikken paarden van mijn hoge zelfbeeld, ik hoop niet dat dat bij jou het geval is.
Ik ben nou eenmaal blij met mezelf en dat mag iedereen weten.´´

Artemis wachtte rustig af.



I won’t give up on my life


Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 12:22 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Leuke naam hengst, ook al verbeterde jezelf, de naam staat je goed´´ hinnikte de zwarte merrie. ”En jij?” Had hij zelf gevraagd. ´´Mijn naam is Artemis, de grootste diva die jij ooit hebt gezien mannetje, dat is een ding wat zeker is. Leuk je te ontmoeten. Ik hoop dat ik je niet laat schrikken met mijn hoe zou ik het zeggen, met mijn kijk om mezelf. Soms schrikken paarden van mijn hoge zelfbeeld, ik hoop niet dat dat bij jou het geval is. Ik ben nou eenmaal blij met mezelf en dat mag iedereen weten.” Hallucination rolde met zijn ogen, hij was al niet zo goed met anderen, maar als ze dan nog arrogant waren ook. Dan kon je al helemaal problemen met hem verwachten, vooral vlak na één van zijn psychische aanvallen. ”Luister meid, hoe je over jezelf denkt boeit me geen ene flikker. Zolang je die arrogantie maar even voor je houdt, want ik heb er geen behoefte aan zo midden in de nacht. En het is niet slim een hengst kwaad te maken die erover denkt voor een dagelijks leven te moorden.”
tag: Artemis | words: 185 | notes: Bitchy enzo :3| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 12:42 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Luister meid, hoe je over jezelf denkt boeit me geen ene flikker. Zolang je die arrogantie maar even voor je houdt, want ik heb er geen behoefte aan zo midden in de nacht. En het is niet slim een hengst kwaad te maken die erover denkt voor een dagelijks leven te moorden.”
Artemis was beledigd, maar ze had een zwak voor de hengst.
´´Nou sorry als ik je slaapje heb onderbroken met mijn gedrag.
Als je mijn gedrag niet kan waarderen zal ik het voortaan laten in jouw buurt.''

Als Hallucination een merrie was geweest was de reactie van Artemis een stuk minder vriendelijk geweest.
´´Luister, omdat je een hengst bent zal ik mij aanpassen dat beloof ik.´´


I won’t give up on my life


Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 1:01 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Nou sorry als ik je slaapje heb onderbroken met mijn gedrag. Als je mijn gedrag niet kan waarderen zal ik het voortaan laten in jouw buurt.'' De hengst keek de Fries verontwaardigd aan en maakte al bijna aanstalten om weg te lopen, was het niet dat de merrie opnieuw sprak. ´´Luister, omdat je een hengst bent zal ik mij aanpassen dat beloof ik.´´ Hallucination grinnikte zacht. ”Hengsten zijn leuk inderdaad,” merkte hij op. ”Even voor de duidelijkheid, voordat er nog awkward situaties ontstaan. In mij zal je geen partner vinden schat, ik ben namelijk honderd procent gay.” Het amuseerde hem ergens wel, dat hij zo open was over zijn seksualiteit tegenover vrienden maar het niet op kon brengen tegenover kennissen.
tag: Artemis | words: 120 | notes: gay enzo| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 1:14 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS


”Hengsten zijn leuk inderdaad,”
Artemis grijnsde.
”Even voor de duidelijkheid, voordat er nog awkward situaties ontstaan. In mij zal je geen partner vinden schat, ik ben namelijk honderd procent gay.”
De fries hield de grijns aan.
´´Gezellig, ik heb altijd wel een hengst willen kennen die gay is.
Het lijkt erop dat die wens vandaag in vervulling is gegaan. ´´

Artemis was erg vrolijk, ook al was het nacht.
De ontmoeting met Hallucination had haar zichtbaar goed gedaan.
´´Ik denk dat het nog gezellig kan worden hier.
De start had misschien beter gekund, maar het komt goed, dat voel ik. ´´

Artemis wist dat het geen zin had om een partij mooi gaan staan te wezen want de hengst die ze zojuist ontmoet had was hartstikke gay.
En dat maakte het juist zo leuk.

I won’t give up on my life


Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 1:29 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Gezellig, ik heb altijd wel een hengst willen kennen die gay is. Het lijkt erop dat die wens vandaag in vervulling is gegaan. ´´ De merrie leek verrassend vrolijk. ´´Ik denk dat het nog gezellig kan worden hier. De start had misschien beter gekund, maar het komt goed, dat voel ik. ´ Hallucination haalde licht zijn schouders op. ”Ik zal je wel alvast waarschuwen dat ik geen typisch vrolijke gay ben, dat was ik vroeger wel. Maar nu niet meer. Niet sinds..-” Hij kapte zijn zin abrupt af, dat had hij wel vaker; dat hij zijn mond voorbij praatte. Het was een soort probleem geworden.
tag: Artemis | words: 105 | notes: crazy| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 1:46 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Ik zal je wel alvast waarschuwen dat ik geen typisch vrolijke gay ben, dat was ik vroeger wel. Maar nu niet meer. Niet sinds..-”
´´Je hoeft er niet over te praten, maar als je dat wel wilt zal ik luisteren.
Met die vrolijkheid kom het wel goed en je zal niet de eerste zijn die geen lachende wortel is.´´

Artemis dacht na.
Hoe kwam ze in hemelsnaam op lachende wortel.
De merrie verbaasde zich wel vaker over zichzelf.
´´Hoe het ook zit, je zal er vast niet voor niets moeite mee hebben.´´
Artemis had een vriendelijke lach op haar gezicht.
Ze was vaak erg met zichzelf bezig, maar het verdriet van andere deed haar wel pijn.
Helemaal van deze gay hengst.




I won’t give up on my life


Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 5:36 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Je hoeft er niet over te praten, maar als je dat wel wilt zal ik luisteren. Met die vrolijkheid kom het wel goed en je zal niet de eerste zijn die geen lachende wortel is.´´ Had de merrie hem toegesproken. ´´Hoe het ook zit, je zal er vast niet voor niets moeite mee hebben.´´ Hallucination keek naar de zwarte merrie, een vriendelijke glimlach stond op haar gelaat. ”Ehh juist ja..” Sprak hij zacht. ”Een lachende.. wortel zal ik inderdaad niet snel zijn, of ehm worden.” Vervolgde hij met een zwakke glimlach op zijn gelaat. ”Mijn leven is nogal ingewikkeld, ik denk niet dat je er echt behoefte aan zult hebben het te horen.”
tag: Artemis | words: 113 | notes: yoooookiddos| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 5:57 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

Een heel overtuigend antwoord was dat niet dacht Artemis bij zichzelf.
”Een lachende.. wortel zal ik inderdaad niet snel zijn, of ehm worden.”
´´Ach, zo hebben we allemaal iets, maar bekijk het zo niemand wil de bijnaam lachende wortel.´´
Artemis hoopte dat ze de gay hengst op zijn gemak kon stellen, maar wist ook wel dat dit geen succes zou worden gezien hij sociaal hopeloos was.
”Mijn leven is nogal ingewikkeld, ik denk niet dat je er echt behoefte aan zult hebben het te horen.”
´´Luister schat het is heel simpel, als je wil praten dan luister ik, als je je mond erover wilt houden is dat ook prima. Dat moet je goed in je oren knopen.´´
Artemis keek de hengst aan.
tyle="font-family:Georgia;text-align:justify;margin:20px;color:#414141;font-size:10px;">

I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 6:09 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Ach, zo hebben we allemaal iets, maar bekijk het zo niemand wil de bijnaam lachende wortel. Luister schat het is heel simpel, als je wil praten dan luister ik, als je je mond erover wilt houden is dat ook prima. Dat moet je goed in je oren knopen.´´ Had de merrie gesproken. ”Ik heb liever de bijnaam lachende wortel, dan die van een moordenaar met een psychische stoornis.” Hallucination schraapte zacht zijn keel, zijn ogen staarden naar de donkere hemel. ”Laten we het er maar op houden. Dat ik gezien wordt als een goed paard, maar dat ik het geweten heb van een moordenaar.” De jonge hengst huiverde, toen de frisse nachtlucht door zijn korte vacht woelde.
tag: Artemis | words: 117 | notes: gaybuddiesss| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 6:24 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Ik heb liever de bijnaam lachende wortel, dan die van een moordenaar met een psychische stoornis.”
´´Ik geloof niet dat je die moord zomaar gepleegd hebt. En dat over die psychische stoornis begrijp ik niet helemaal. Als je er niet over wilt praten, snap ik dat.´´
”Laten we het er maar op houden. Dat ik gezien wordt als een goed paard, maar dat ik het geweten heb van een moordenaar.”
Artemis dacht even na.
´´Nogmaals ik denk niet dat je die moord zomaar hebt gepleegd.
En dat je tot slechte dingen in staat bent maakt je nog niet slecht.
Geloof mij dat heb ik geleerd van een heel bijzonder iemand.´´



I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 7:09 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Ik geloof niet dat je die moord zomaar gepleegd hebt. En dat over die psychische stoornis begrijp ik niet helemaal. Als je er niet over wilt praten, snap ik dat.´´ ”Laten we het er maar op houden. Dat ik gezien wordt als een goed paard, maar dat ik het geweten heb van een moordenaar.” Had hij er achteraan gesproken. ´´Nogmaals ik denk niet dat je die moord zomaar hebt gepleegd.En dat je tot slechte dingen in staat bent maakt je nog niet slecht. Geloof mij dat heb ik geleerd van een heel bijzonder iemand.´´De hengst knikte nadenkend. ”Ik heb die moord gepleegd, maar het was niet mijn bedoeling. En die psychische stoornis, houdt in dat ik me teveel in kan leveren in anderen. Dat zorgt voor een soort gave.”
tag: Artemis | words: 130 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 7:22 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Ik heb die moord gepleegd, maar het was niet mijn bedoeling. En die psychische stoornis, houdt in dat ik me teveel in kan leveren in anderen. Dat zorgt voor een soort gave.”
´´Dus het een komt door het ander. Als jij die gave niet had, had jij niemand vermoord.
Je kan er dus niks aan doen. Ik denk dat veel andere niet eens het zouden aandurven om er eerlijk over te zijn.
Je kunt het jezelf niet kwalijk nemen.´´

Artemis voelde met de gay hengst mee.
Iemand bewust vermoorden is veel minder erg dan iemand vermoorden zonder dat het de bedoeling was.
De fries bleef even voor zich uit kijken.



I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 9:13 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Dus het een komt door het ander. Als jij die gave niet had, had jij niemand vermoord. Je kan er dus niks aan doen. Ik denk dat veel andere niet eens het zouden aandurven om er eerlijk over te zijn. Je kunt het jezelf niet kwalijk nemen.´´ De hengst liet zijn hoofd hangen. ”Ik kan het mezelf gemakkelijk kwalijk nemen, het was puur eigenbelang.” Verzuchtte hij zacht. ”Maar, ik leef nu met de gevolgen van die moord. Ik heb mijn lesje wel geleerd onderhand, ik weet niet of ik überhaupt ooit nog in staat zal zijn iemand te doden. Ik heb het afgezworen, hoewel de drang soms zo groot is..”
tag: Artemis | words: 110 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 9:32 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS


”Ik kan het mezelf gemakkelijk kwalijk nemen, het was puur eigenbelang.”
´´Je bent erg hard voor jezelf, maar ik denk niet dat ik degene ben die je op andere gedachten kan brengen.´´
”Maar, ik leef nu met de gevolgen van die moord. Ik heb mijn lesje wel geleerd onderhand, ik weet niet of ik überhaupt ooit nog in staat zal zijn iemand te doden. Ik heb het afgezworen, hoewel de drang soms zo groot is..”
´´Iedereen is wel eens in staat om iemand te doden. De een wat vaker dan de ander, maar dat is echt niet raar. Ik heb het ook, maar jij hoeft niet bang te zijn, zo´n leuke gay hengst zou ik nooit wat aandoen.´´


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 9:49 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Je bent erg hard voor jezelf, maar ik denk niet dat ik degene ben die je op andere gedachten kan brengen. Iedereen is wel eens in staat om iemand te doden. De een wat vaker dan de ander, maar dat is echt niet raar. Ik heb het ook, maar jij hoeft niet bang te zijn, zo´n leuke gay hengst zou ik nooit wat aandoen.´´ Klonk de stem van de merrie, nogmaals haalde Hallucination zijn bruine schouders op. ”Misschien dat het gewoon nodig is, dat ik streng ben voor mezelf. Nou ja, eigenlijk is het leven gewoon streng voor mij. Ik deal dagelijks met hallucinaties, psychische aanvallen en mijn stoornis. En ik denk eerder dat jij degene bent die bang moet zijn voor mij, wanneer ik zo’n aanval krijg. Ben ik niet mezelf, een aantal uur na het begin van een aanval raak ik buiten bewust zijn. Ik kan me daarna niet meer herinneren wat er binnen die paar uur is gebeurd, maar ik weet vrijwel zeker dat ik wel meer moorden heb gepleegd dan die ene, waar ik daadwerkelijk bewust van was.”
tag: Artemis | words: 182 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 9:58 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Misschien dat het gewoon nodig is, dat ik streng ben voor mezelf. Nou ja, eigenlijk is het leven gewoon streng voor mij. Ik deal dagelijks met hallucinaties, psychische aanvallen en mijn stoornis. En ik denk eerder dat jij degene bent die bang moet zijn voor mij, wanneer ik zo’n aanval krijg. Ben ik niet mezelf, een aantal uur na het begin van een aanval raak ik buiten bewust zijn. Ik kan me daarna niet meer herinneren wat er binnen die paar uur is gebeurd, maar ik weet vrijwel zeker dat ik wel meer moorden heb gepleegd dan die ene, waar ik daadwerkelijk bewust van was.”
Artemis dacht na.
Beweerde deze gay hengst nou dat als zij een moord zou plegen hij haar zou vermoorden?
De merrie wil hier liever niet aan denken.
´´Ik ga niet over je oordelen, en wat je ook hebt of doet, ik ga met je om zoals ik met ieder ander om zou gaan. Okay misschien ietsje anders omdat ik een zwak voor je heb aangezien je een gay hengst bent´´.
Er kwam weer een grijns op het gezicht van Artemis.



I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 10:08 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Ik ga niet over je oordelen, en wat je ook hebt of doet, ik ga met je om zoals ik met ieder ander om zou gaan. Okay misschien ietsje anders omdat ik een zwak voor je heb aangezien je een gay hengst bent´´ De bruine hengst grinnikte zacht. ”Het blijft me amuseren hoe anders er gedacht lijkt te worden over homoseksuelen, echter krijg ik meer te maken met het feit dat anderen me raar vinden omdat ik als hengst zijnde op andere hengsten val. Of misschien dat ik ze gewoon afschrik door het feit dat ik ongelooflijk moordlustig en raar ben.” De hengst grijnsde sarcastisch.
tag: Artemis | words: 105 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 10:20 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS


”Het blijft me amuseren hoe anders er gedacht lijkt te worden over homoseksuelen, echter krijg ik meer te maken met het feit dat anderen me raar vinden omdat ik als hengst zijnde op andere hengsten val. Of misschien dat ik ze gewoon afschrik door het feit dat ik ongelooflijk moordlustig en raar ben.”
´´Weetje andere paarden hebben altijd wel wat te zeuren.
Het is alleen aan jou wat je ermee doet. Als je naar al het kritiek van de hele wereld zou moeten luisteren heb je het erg zwaar. Het is niet belangrijk wat andere van je denken. Je bent wie je bent en zo ben je geboren, daar kan je simpelweg niks aan doen. Niemand is perfect zo is het nou eenmaal.´´


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 10:37 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Weetje andere paarden hebben altijd wel wat te zeuren. Het is alleen aan jou wat je ermee doet. Als je naar al het kritiek van de hele wereld zou moeten luisteren heb je het erg zwaar. Het is niet belangrijk wat andere van je denken. Je bent wie je bent en zo ben je geboren, daar kan je simpelweg niks aan doen. Niemand is perfect zo is het nou eenmaal.´´ De bruine hengst knikte instemmend. ”Niemand is perfect, dat klopt. Maar de wereld heeft wel heel erg zijn best gedaan om mij niet perfect te maken,” klonk zijn stem zacht en spottend.
tag: Artemis | words: 102 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 10:49 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Niemand is perfect, dat klopt. Maar de wereld heeft wel heel erg zijn best gedaan om mij niet perfect te maken,”
´´Als je maar niet denkt dat je minder bent dan iemand anders.
Jij bent bijzonder als je dat maar weet.
Waarschijnlijk denk je nu hoe kan jij nou weten dat ik bijzonder ben, je kent mij niet eens wat is dit?
Ik zeg het omdat iedereen bijzonder is, ieder op zijn eigen manier.
Daar moet je in blijven geloven anders gaat het behoorlijk fout in je hoofd.
De dingen waar je dan over na gaat denken zijn bijna onmogelijk om mee te leven. ´´

Artemis keek vrolijk naar de gay hengst.



I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Emptyza mei 03, 2014 10:52 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


´´Als je maar niet denkt dat je minder bent dan iemand anders. Jij bent bijzonder als je dat maar weet. Waarschijnlijk denk je nu hoe kan jij nou weten dat ik bijzonder ben, je kent mij niet eens wat is dit?Ik zeg het omdat iedereen bijzonder is, ieder op zijn eigen manier. Daar moet je in blijven geloven anders gaat het behoorlijk fout in je hoofd.
De dingen waar je dan over na gaat denken zijn bijna onmogelijk om mee te leven. ´´ De jonge hengst schudde grijnzend zijn hoofd. ”Genoeg over mijn problemen, immers kennen we elkaar niet zo goed.” Sprak hij. ”Ben je een loner? Of hoor je bij een kudde? Of iets anders..?”
tag: Artemis | words: 116 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Broken {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   Broken {Artemis} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Broken {Artemis}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Shotgun ~} Broken raindrops
» Sorry, not sorry {Artemis}
» Embrace the madness {Artemis}
» Are you ready for the danger? {Artemis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Forest :: Open Area-
Ga naar: