Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 {Shotgun ~} Broken raindrops

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vanilla

Vanilla


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 12-03-14
Naam : Fachii ♥,

Character sheet
Kudde: The war horses
Leeftijd: 6 years
Geslacht: Mare

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptydo maa 13, 2014 8:16 pm

TAG: NAME HERE
<
WORDS: HERE
you could be happy
and I won't know But you weren't happy the day I watched you go And all the things that I wished I had not said Are played in loops 'till it's madness in my head Is it too late to remind you how we were But not our last days of silence, screaming, blur Most of what I remember makes me sure I should have stopped you from walking out the door


Kleine sneeuwvlokjes dwarrelde naar beneden, de zon stond laag. De wolken bedekte de oranje hemel. De laag sneeuw was dun, maar het meer was al op enkele plekken bevroren. Je kon nog drinken, maar het water was ijzig koud. Zacht gebries kwam uit de neus van de barokke merrie, een kruising tussen een arabier en een andalusier. Je zag duidelijk de twee rassen in dat ene paard zitten, de sierlijke bewegingen van de arabier, het sterke lichaam van de andalusier, het sierlijke hoofd van de arabier en de lange manen en staart van de andalusier. Ze stapte in een wilde draf door het ondiepe sneeuw, gevolgd door een hoge bok. Met een grote sprong galoppeerde de barokke merrie aan. Ze hief haar hoofd dominant in de lucht en galoppeerde met ruime passen rond, niet goed wetend waarom ze dit deed. Nog een keer gaf de merrie een trap naar achteren om terug te vallen in een wilde draf en vervolgens terug naar stap te gaan. Haar oren stonden strak naar voren, haar neusgaten waren wijd open gesperd. Ze was hier nog nooit geweest, ze was hier dan ook niet zo lang. Met ruime stappen verzette de merrie zich naar het water, voorzichtig voelde ze met haar grijze neus of het erg koud was. Tot haar ongenoegen was het verschrikkelijk koud, maar ze had erg veel dorst dus besloot toch voorzichtige slokken te nemen. Het koude water stroomde door haar dunne hals, algauw was ze uitgedronken. Ze draaide haar oren voorzichtig naar achteren, al was ze niet bang voor een ander. Bang, ze had geleerd het nooit te zijn. Ze snoof even en keek toen met een hooggeheven hoofd opzij. Stilte, het was hier wel erg stil.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptyza maa 15, 2014 12:13 pm

Als kleine vlokjes dwarrelde de sneeuw vanuit de wolken naar beneden. Shotgun paradeerde aan een vrij hoog tempo voor zijn kudde uit, gevolgd door Dratin, zijn Follower en de rest van de kudde. Er waren al een aantal dieren achtergebleven en vermoord als prooidier, maar zij waren gewoon niet sterk genoeg voor het leven van een War Horse in een land als Chimorea. Het kon hier erg leuk zijn, maar het leven was hard. Wie daar niet tegen kon, bleef achter en werd gedood. Maar nu werd het tijd voor nieuwe krachten om de zwakkere dieren zo nu en dan te beschermen. Shotgun was opzoek naar een gespierd, en lenig paard, om aan zijn kudde toe te voegen. Alleen zouden ze er op deze manier niet komen, en als alle andere paarden van de War Horses gedood waren, was hij aan de beurt. Dat wilde hij natuurlijk zo lang mogelijk uitstellen! Stilaan begon de keel van de hengst te prikkelen; hij had dorst. De kudde zou vast wel wat te drinken kunnen vinden bij Big Lake, waar ze best wel vaak langskwamen. Eerst zouden ze echter de Wooden Bridge moeten oversteken, wat voor sommige paarden geen makkie meer was. De grote, gespierde fries keek met een strenge blik naar Dratin. "Blijf hier bij de kudde. Ik ga kijken of het water drinkbaar is. Laat de andere paarden maar even grazen, en op krachten komen", beval hij. Zonder op Dratin's antwoord te wachten, vertrok hij in een galop in de richting van het fragiele bruggetje. Hij vertraagde toen hij in de buurt kwam van de houten planken en voorzichtig, stap voor stap, stak hij het riviertje over. Voor zich uit kon hij genieten van een prachtig uitzicht op het grote meer, waar hier en daar een kleine laag ijs op lag. Maar vandaag was er iets anders... Er stond een paard dat hij nog nooit eerder had gezien. Het dier was slank, maar toch leek het erg gespierd. Misschien, wilde dit paard zich wel aansluiten bij zijn kudde? Met zijn arrogante blik, die altijd op zijn gezicht af te lezen was, wandelde hij in de richting van het paard. Zijn ogen waren achterdochtig samengeknepen en vanop een kleine afstand hinnikte hij: "Wie ben jij?" Erg vriendelijk klonk hij niet, maar dat deed hij nooit. Aan een traag maar constant tempo wandelde hij naar het meer toe, maar nog vrij ver uit de buurt van de schimmel merrie. Shotgun drukte zijn hoef op het laagje ijs, zijn evenwicht op zijn achterpoten verplaatst zodat hij niet zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Vanilla

Vanilla


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 12-03-14
Naam : Fachii ♥,

Character sheet
Kudde: The war horses
Leeftijd: 6 years
Geslacht: Mare

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptyzo maa 16, 2014 3:39 pm

Vanilla schreef:
TAG: NAME HERE
<
WORDS: HERE
you could be happy
and I won't know But you weren't happy the day I watched you go And all the things that I wished I had not said Are played in loops 'till it's madness in my head Is it too late to remind you how we were But not our last days of silence, screaming, blur Most of what I remember makes me sure I should have stopped you from walking out the door


Ze hief haar hoofd op, geen enkel geluid klonk hier. Angstig was ze niet, ze mocht niet bang zijn. Ze had geleerd nooit bang te zijn. Haar oortjes draaide zich naar achteren toen ze wat hoorde, meteen draaide ze zich om. Ze wist dat ze snel klaar moest staan, voor een eventuele aanval. Haar blik viel op een knappe, zwarte hengst. Haar oren gingen wantrouwend naar achteren, al lagen ze niet in haar nek. Ze sloeg met haar staart en ze brieste, om aan te geven dat ze geen zin had in een gevecht. Hij zag er angstaanjagend uit, maar dat betekende niet dat hij dat ook was, enkel was ze oplettend. "Wie ben jij?" vroeg zijn stem en ze keek hem aan. Alsof hem dat was aanging. Zijn stem klonk totaal niet vriendelijk, maar hij bleef op afstand staan. Ze zag hem op een constant tempo op het meertje aflopen en ze brieste. "Vanilla is de naam," vertelde ze hem en ze draaide haar achterhand wat opzij, om haar hoofd op haar te richten. "Zou ik nu jou naam mogen weten?" vroeg ze op een harde en felle toon, al klonk haar stem nog steeds zoet, zoals altijd. Ze had er veel hengsten mee in kunnen pakken, al leek deze hengst niet erg geïnteresseerd in haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptyzo maa 16, 2014 5:16 pm

De merrie keek hem aan. Ze zag er best goed uit, moest Shotgun toegeven. Maar dat was bijna zo bij elke merrie, dat gevoel had toch ook bijna elke hengst, niet dan? 'Vanilla is de naam', antwoordde de merrie waarna ze haar achterhand draaide. Hij hief zijn hoofd op en negeerde het water, en hij knikte even, waarna zijn typische grijze ogen wat zachter werden. "Ik ga je Vani noemen", zei hij, of ze dat nu fijn vond of niet. 'Zou ik nu jou naam mogen weten?', klonk ze op een harde en felle, maar toch wel zoete toon. Snel nam hij een slok van het water om de temperatuur drinkbaar te verklaren. Shotgun liep voorzichtig maar elegant op de schimmel af. "Natuurlijk", stelde hij het uit. "Ik ben Shotgun. Leider van de War Horses, opzoek naar nieuwe kuddedieren." Zijn stem klonk kortaf, en wel érg subtiel. Hij hield halt wanneer hij op nog ongeveer een meter van Vani verwijderd was. "Dus Vani, vertel 'ns wat over jezelf?", drong het zwarte, gespierde paard aan. Benieuwd naar haar reactie staarde hij haar aan en inspecteerde alles wat met haar uiterlijk te maken had, en wat haar een sterker, of slapper paard zou kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Vanilla

Vanilla


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 12-03-14
Naam : Fachii ♥,

Character sheet
Kudde: The war horses
Leeftijd: 6 years
Geslacht: Mare

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptyzo maa 16, 2014 5:29 pm

TAG: NAME HERE
<
WORDS: HERE
you could be happy
and I won't know But you weren't happy the day I watched you go And all the things that I wished I had not said Are played in loops 'till it's madness in my head Is it too late to remind you how we were But not our last days of silence, screaming, blur Most of what I remember makes me sure I should have stopped you from walking out the door


"Ik ga je Vani noemen" zei de hengst en Vanilla glimlachte, al keek ze nog wat wantrouwend. "Fijn dat ik zo veel inbreng heb," hinnikte ze en ze zette enkele stappen opzij, alleen al om in beweging te komen. Ze schudde haar manen uit, die wat door elkaar zaten en onderzocht de hengst. 'Zou ik nu jou naam mogen weten?', klonk ze op een harde en felle toon, al was de gebruikelijke zoete toon te horen. De zwarte, niet lelijke hengst nam enkele slokken van het water. "Natuurlijk", zei hij en de merrie keek hem aan, haar houding was al wat minder wantrouwend. "Ik ben Shotgun. Leider van de War Horses, opzoek naar nieuwe kuddedieren." Vanilla dacht na, misschien bedoelde hij er wel wat mee. "Wat bedoel je met dat "opzoek naar kuddedieren"?" vroeg ze met een lichte uitdagende toon, al bedoelde ze er verder weinig mee. Ze zette enkele stappen in zijn richting en greens. "Dus Vani, vertel 'ns wat over jezelf?", vertelde hij. "Is goed, wat wil je weten? Of ik single ben? Ja lieve schat, dat ben ik," begon ze met een grijns en ze sloeg met haar staart.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptyzo maa 16, 2014 6:13 pm

Eerst zag de merrie er nog wat wantrouwend uit -wat wel te begrijpen was- maar daar kwam al snel verandering in. 'Wat bedoel je met dat "opzoek naar kuddedieren"?', vroeg ze. "Je bent wel een nieuwsgierig type zeker?", lachte hij eventjes. Echt lachen was het niet, maar de serieuze blik was voor heel eventjes van zijn gezicht verdwenen. "Wat ik daarmee bedoel is, dat jij -van bouw en zo- wel in mijn kudde zou passen. Er zijn deze winter al wel wat dieren gestorven, en ik heb nieuwe krachten nodig om me bij te staan", verklaarde hij overtuigd. "Dus Vani, vertel 'ns wat over jezelf?" Hij wilde graag wat meer weten over haar, en haar karakter. Met deze vraag kon je meestal al veel te weten komen over een paard, gewoon door naar d'r reactie te kijken. 'Is goed, wat wil je weten? Of ik single ben? Ja lieve schat, dat ben ik', antwoordde de schimmel merrie met een grijns op haar gezicht, waarna ze even met haar staart sloeg. Dat was altijd leuke informatie, dus zette de hengst nog een stapje in haar richting. "Ja, leuk voor je. Ik geniet ook van een heerlijk vrijgezellen leven, lieve schat. Maar euh, hoe jong ben je? Zijn er specifieke dingen waar je van houdt, of waar je je aan ergert? Ben je Loner, heb je in je geschiedenis al bij andere Herds gezeten? Zo'n dingen dus, liefje", hinnikte Shotgun op een vrij droge toon. Hij schudde zijn hoofd even, zodat zijn manen weer in de juiste plooi kwamen te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Vanilla

Vanilla


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 12-03-14
Naam : Fachii ♥,

Character sheet
Kudde: The war horses
Leeftijd: 6 years
Geslacht: Mare

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptyzo maa 16, 2014 6:26 pm

TAG: NAME HERE
<
WORDS: HERE
you could be happy
and I won't know But you weren't happy the day I watched you go And all the things that I wished I had not said Are played in loops 'till it's madness in my head Is it too late to remind you how we were But not our last days of silence, screaming, blur Most of what I remember makes me sure I should have stopped you from walking out the door


"Je bent wel een nieuwsgierig type zeker?" zei hij met een lach, maar ze bleef hem kalm aankijken, zonder enige reactie. "Wat ik daarmee bedoel is, dat jij -van bouw en zo- wel in mijn kudde zou passen. Er zijn deze winter al wel wat dieren gestorven, en ik heb nieuwe krachten nodig om me bij te staan", zei hij en de merrie keek hem nadenkend aan. "Dus Vani, vertel 'ns wat over jezelf?" zei hij en de merrie greens. 'Is goed, wat wil je weten? Of ik single ben? Ja lieve schat, dat ben ik', zei ze met een grijns en ze sloeg met haar staart. "Ja, leuk voor je. Ik geniet ook van een heerlijk vrijgezellen leven, lieve schat. Maar euh, hoe jong ben je? Zijn er specifieke dingen waar je van houdt, of waar je je aan ergert? Ben je Loner, heb je in je geschiedenis al bij andere Herds gezeten? Zo'n dingen dus, liefje", zei hij en de merrie trok aan haar oor. "Ja, vind ik wel erg leuk ja," hinnikte ze en ze zette enkele stappen naar achteren. "Ik ben 6 jaar jong, inderdaad. Ik erger me aan paarden die denken dat ze beter zijn dan mij, terwijl iedereen weet dat dat echt onmogelijk is," vervolgde ze met een grijns en ze brieste. "Ik zat in een herd ja, maar die ik door die verdomde wolven uitgeroeid, maar 5 paarden overleefde." zei ze als laatst en ze bleef hem stak aankijken, zonder enige glimlach. "Maar, pas ik wel in die herd van je? Wat voor een herd is het?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptydi maa 18, 2014 6:57 pm

Hij leek de merrie al soort van weg te jagen, wat helemaal zijn bedoeling was... 'Ja, vind ik wel erg leuk ja', hinnikte ze waarna ze een aantal pasjes naar achteren zette. 'Ik ben 6 jaar jong, inderdaad. Ik erger me aan paarden die denken dat ze beter zijn dan mij, terwijl iedereen weet dat dat echt onmogelijk is', vervolgde ze. Shotgun knikte met een kleine grijns op zijn gezicht. Ze leek wel wat op hem, ook al zou dat wel eens voor vonken kunnen zorgen... Twee paarden die vonden dat net zíj de beste waren, dat kon nooit goed komen, of wel? 'Ik zat in een herd ja, maar die ik door die verdomde wolven uitgeroeid, maar 5 paarden overleefde.' De zwarte hengst knikte kort. Ze bleef hem strak aankijken, wat hij best wel angstaanjagend begon te vinden, op de een of andere manier. 'Maar, pas ik wel in die herd van je? Wat voor een herd is het?', vroeg ze. "Vandaar mijn vragen. Wil je bij mijn kudde komen, moet je zelfstandig zijn. Je moet in staat zijn om te vechten, ook al heb je daar niet meteen een reden voor. Je moet doorzettingsvermogen hebben, en je mag niet zo'n zwak geval zijn. De meeste paarden bij de War Horses zijn - niet zo erg vriendelijk uitgedrukt - echte egoïsten", zei hij. "Je moet ook tegen de waarheid kunnen. Het leven is soms hard, maar daar moet je nu eenmaal tegen kunnen", legde hij verder uit. Egoïsme had ze zo te zien wel, had hij al opgemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Vanilla

Vanilla


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 12-03-14
Naam : Fachii ♥,

Character sheet
Kudde: The war horses
Leeftijd: 6 years
Geslacht: Mare

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptywo maa 19, 2014 2:26 pm

TAG: NAME HERE
<
WORDS: HERE
you could be happy
and I won't know But you weren't happy the day I watched you go And all the things that I wished I had not said Are played in loops 'till it's madness in my head Is it too late to remind you how we were But not our last days of silence, screaming, blur Most of what I remember makes me sure I should have stopped you from walking out the door


'Maar, pas ik wel in die herd van je? Wat voor een herd is het?', hinnikte ze en ze keek nu weg, ze draaide haar hoofd rond. "Vandaar mijn vragen. Wil je bij mijn kudde komen, moet je zelfstandig zijn. Je moet in staat zijn om te vechten, ook al heb je daar niet meteen een reden voor. Je moet doorzettingsvermogen hebben, en je mag niet zo'n zwak geval zijn. De meeste paarden bij de War Horses zijn - niet zo erg vriendelijk uitgedrukt - echte egoïsten", zei hij. "Je moet ook tegen de waarheid kunnen. Het leven is soms hard, maar daar moet je nu eenmaal tegen kunnen", zei hij en de merrie dacht na. Ze duwde haar hoef zachtjes in de grond. "Het klink erg verleidelijk, maar ik heb één vraag nog," hinnikte ze, en ze keek hem weer aan, haar oren stonden al wat ontspanner naar voren. "is dus iedereen een 'bitch' en vindt iedereen zichzelf geweldig?" vroeg ze, wetend dat ze niet kon leven tussen zulke paarden, dat ze waarschijnlijk geen ruzie uit de weg ging. En in een kudde zitten, maar er vervolgens uit gegooit worden doordat je iemand vermoord had, ws niet de perfecte planing.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Emptyma apr 07, 2014 7:48 am

De merrie keek weg en draaide haar hoofd wat in het rond. Hij gaf haar de hele uitleg over zijn kudde, waarna ze haar hoef even in de grond drukte. 'Het klink erg verleidelijk, maar ik heb één vraag nog', keek ze hem aan met haar oren naar voren gericht. "Ja?", hinnikte Shotgun op een vragende toon, best wel benieuwd naar de vraag. 'Is dus iedereen een 'bitch' en vindt iedereen zichzelf geweldig?', vroeg ze. De hengst haalde zijn schouders even op. "Nee, niet iédereen, maar een heel deel wel, moet ik toegeven. Maar ik denk dat jij daar wel bijpast", knipoogde hij. Het was helemaal niet gemeen bedoeld, want in zijn oren klonk het net positief!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





{Shotgun ~} Broken raindrops Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Shotgun ~} Broken raindrops   {Shotgun ~} Broken raindrops Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Shotgun ~} Broken raindrops
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Broken {Artemis}
» Mud {Shotgun}
» Silence {Shotgun}
» Protection {Shotgun}
» Phantom {Shotgun}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Big Lake-
Ga naar: