Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Control {Assassin}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 3:36 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

Met een ontsnappen houding betrad Focus de donkere grot, zijn lichtblauwe ogen keken de omgeving af. Het duister gaf hem rust, het paste bij hem. Echter jaagde het hem ook angst aan, angst voor zijn verleden. Waarin hij zichzelf jaren heeft verborgen in het duister, om enkel tijdens de nacht naar buiten te glippen om iets te eten. Hij was veranderd, zeer veranderd. En niet echt op een goede manier. Nu hij zich weer bevond in de buitenwereld, wist hij ook weer waarom hij zichzelf zolang in het duister had verborgen. Hij had een hekel aan andere paarden, of eigenlijk meer aan hun gedrag. Dat was dan ook precies de reden, dat de albino hengst de macht over Chimorea wilde overnemen. Maar dat waren slechts dromen, hij wist niet of het hem ooit daadwerkelijk zou lukken.

Words: 136 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 3:48 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

G

eruisloos als een schaduw bewoog een gespierde hengst zich voort door het duister dat hem omringde. Zelfs zijn hoeven maakten geen geluid op het harde gesteente waaruit de grot gevormd was. Hier en daar lag nog een bloedvlek, overblijfselen van de geboortes van talloze veulens. Deze plaats zou hem rust moeten brengen. Echter wist de hengst dat zijn hoeven hem hierheen hadden gebracht om een andere reden dan de rust die hij hier normaal vond. Er zou eindelijk weer eens iets gaan gebeuren. Eindelijk zou hij misschien wel weer eens een glimp opvangen van zijn aartsvijand. Het werd tijd. Leefde de albino hengst nog? Het zou een opluchting zijn het bewegingloze lichaam van de hengst te zien liggen. Maar het zou wel niet. De Templars hadden zich al lange tijd niet meer laten zien, hoe klein de groep ook was. Maar ook de Assassin's waren niet veel naar buiten getreden, in deze tijd. Na enkele minuten bevroor Assassin in zijn bewegingen. Een paard struinde de grot binnen, een vacht lichtte op in het weinige licht dat door de ingang naar binnen scheen en hem niet eens bereikte. Focus. Hij was niet dood, blijkbaar. 'Geef je de strijd al op, Focus? Ben je vrijwillig je dood tegemoet getreden?' klonk het zacht vanuit de ondoordringbare schaduwen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 4:04 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

'Geef je de strijd al op, Focus? Ben je vrijwillig je dood tegemoet getreden?' Klonk een stem, die de albino hengst op deed kijken. Ondanks dat hij deze stem ook zonder de kijken wel had kunnen plaatsen bij de eigenaar. Assassin, die verdomde leider van de Assassin’s. Zijn aartsrivaal. Oh, walk to hell Assassin. Onze strijd is nog lang niet gestreden.” Klonk zijn vurige stem. Zijn krachtige spieren waren aangespannen, voor het geval het uit mocht draaien op een gevecht. Waar hij eigenlijk wel op hoopte, dan zou hij misschien eindelijk van die hengst verlost zijn. Focus legde zijn oren iets naar achter, een dreigende blik lag verscholen in zijn lichtblauwe ogen.

Words: 112 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 4:33 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

F

ocus keek haast meteen zijn kant op. Was hij zichtbaar in de schaduwen? Vermoedelijk dekte zijn kleur hem, maar de albino hengst had zijn stem wel herkend, of hij hem nu gezien had of niet. 'Oh, walk to hell Assassin. Onze strijd is nog lang niet gestreden.' Klonk zijn felle stem door de hele grot. Alhoewel de ander zijn spieren had aangespannen en zich duidelijk klaarmaakte voor een gevecht, liet Assassin zich een haast ontspannen gegrinnik ontvallen. 'En deze zal nu dus ook nog niet gestreden worden. Leer toch eens niet zo'n haast te hebben Focus,' klonk zijn stem, levendig en hard dit maal, terwijl hij langzaam uit de schaduwen naar voren stapte. 'Tijd is immers maar relatief. Wat maakt het uit of deze strijd vandaag wordt gestreden, of morgen?' Een lichte glimlach lach om zijn lippen, terwijl hij langzaam, zijn ogen op de ander gericht, langs de lichtkring wandelde.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 4:44 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

 'En deze zal nu dus ook nog niet gestreden worden. Leer toch eens niet zo'n haast te hebben Focus,' klonk de levendige en harde stem van Assassin. 'Tijd is immers maar relatief. Wat maakt het uit of deze strijd vandaag wordt gestreden, of morgen?' De albino rolde geïrriteerd met zijn ogen. ”Des te eerder we verlost zijn van vuile sluipmoordenaars als jij, des te beter. ” Snauwde hij de donkergekleurde hengst toe. ”Ik vraag me af hoe deze grot eruit zal zien gekleurd met jouw bloed,” klonk zijn ijzingwekkende stem. Paarden als Assassin waren precies de reden dat hij de macht over wilde nemen, om een beter land te creëren. Zonder die vervloekte Assassin’s.

Words: 114 ||Tag: Assassin || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 8:58 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝D

es te eerder we verlost zijn van vuile sluipmoordenaars als jij, des te beter.' klonk een snauwende stem, en de zwarte hengst grinnikte. 'Maar natuurlijk.' Zijn stem was haast vriendelijk, maar vol ongeloof. Immers was hij al heel lang uit over de hengst; een mafkees met verkeerde ideeën, wie karma over zichzelf heen geroepen had. Niets meer, niets minder, en al helemaal niets om bang voor te zijn. 'Ik vraag me af hoe deze grot eruit zal zien gekleurd met jouw bloed,' klonk het nogmaals op, onheilspellend dit maal. De zwarte hengst haalde simpelweg zijn schouders op. 'Prachtig ongetwijfeld, in jouw ogen. In mijn ogen zou een vlek van jouw zwart gekleurde bloed, hier precies in het midden, prachtig staan. Net alsof je een veulen zou hebben gebaard.' deed hij een poging een beetje humor op te brengen, een grijns rond zijn lippen.

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 9:07 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

'Maar natuurlijk.' Klonk de stem van de zwarte hengst bijna vriendelijk, maar nog steeds gevuld met ongeloof. 'Ik vraag me af hoe deze grot eruit zal zien gekleurd met jouw bloed,' klonk Focus’ eigen stem ditmaal. 'Prachtig ongetwijfeld, in jouw ogen. In mijn ogen zou een vlek van jouw zwart gekleurde bloed, hier precies in het midden, prachtig staan. Net alsof je een veulen zou hebben gebaard.' Een spottende blik vulde de ogen van de albino hengst. ”Zo zo, wat zijn we weer subtiel.” Hinnikte hij sarcastisch. ”Waar is de rest van je volkje? Of durft meneertje hier zo maar in zijn eentje rond te zwerven in een grot?”

Words: 109 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 6:27 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝I

k vraag me af hoe deze grot eruit zal zien gekleurd met jouw bloed,' klonk de stem van de hengst hatelijk. Assassin had enkel droog gegrinnikt. 'Prachtig ongetwijfeld, in jouw ogen. In mijn ogen zou een vlek van jouw zwart gekleurde bloed, hier precies in het midden, prachtig staan. Net alsof je een veulen zou hebben gebaard.' klonk het, gepaard gaande met een licht hoofdschudden. 'Zo zo, wat zijn we weer subtiel.' sprak de ander zowel spottend als sarcastisch. 'Waar is de rest van je volkje? Of durft meneertje hier zo maar in zijn eentje rond te zwerven in een grot?' Opnieuw klonk er gegrinnik door de grot. 'Maar natuurlijk durf ik dat. In tegenstelling tot jou, Focus, ben ik niet bang voor mijn vijanden. Dat jij nu altijd met een lijfwacht over de heuvels gaat...' Een onheilspellende blik lag in zijn ogen, terwijl een glimlachje nog steeds op zijn gelaat lag.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 7:23 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

'Maar natuurlijk durf ik dat. In tegenstelling tot jou, Focus, ben ik niet bang voor mijn vijanden. Dat jij nu altijd met een lijfwacht over de heuvels gaat...' Focus’ blik stond nog steeds gevuld met spot. ”Hmm, en waar zie jij mijn lijfwacht op dit moment dan?” Sprak hij. ”En voor welke vijand zou ik überhaupt bang moeten zijn? Voor jouw volkje? Want ik zie paarden onder mijn niveau niet zo zeer als mijn vijanden, die zijn gewoon irritant en gemakkelijk weg te denken uit deze wereld.” Tja, voor hem waren de Assassin’s inderdaad gemakkelijk weg te denken uit de wereld. Sterker nog, hij dacht ze met liefde weg. ”Trouwens, is het niet een beetje egoïstisch een volk te vernoemen naar je zelf. Assassin?”

Words: 124 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 7:38 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

D

e blik van de hengst tegenover hem vulde zich nog verder - voor zover mogelijk - met spot. 'Hmm, en waar zie jij mijn lijfwacht op dit moment dan?' De zwarte hengst schudde een moment zijn hoofd. 'Vertel me niet dat er geen Templar ergens in de buurt rond zal hangen. Ik weet dat het zo is.' 'En voor welke vijand zou ik überhaupt bang moeten zijn? Voor jouw volkje? Want ik zie paarden onder mijn niveau niet zo zeer als mijn vijanden, die zijn gewoon irritant en gemakkelijk weg te denken uit deze wereld.' De zwarte hengst proefde de pas uitgesproken woorden op zijn tong, en knikte enkele malen nadenkend alvorens een antwoord te geven. 'Aah kijk. Maar dat, mijn beste, is een ernstige fout die je daar maakt. Onderschat nooit je vijand, als je deze niet door en door kent.' 'Trouwens, is het niet een beetje egoïstisch een volk te vernoemen naar je zelf. Assassin?' klonk de stem van de albino hengst nogmaals. 'Maar dát, mijn beste, zie je verkeerd. Ik heb geen credo naar mij genoemd. Ik heb mezelf naar een credo vernoemd.' Met stem en ogen die enkel rust en, ver gelegen, nieuwsgierigheid inhielden bestudeerde Assassin zijn gesprekspartner.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 7:58 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

'Vertel me niet dat er geen Templar ergens in de buurt rond zal hangen. Ik weet dat het zo is.' De albino trok geërgerd één wenkbrauw op. ”Toevallig is er inderdaad geen Templar in de buurt, niet dat ik weet tenminste. Ik zocht rust, maar jammer genoeg moest jij die weer eens verstoren.” 'Aah kijk. Maar dat, mijn beste, is een ernstige fout die je daar maakt. Onderschat nooit je vijand, als je deze niet door en door kent.'  Een sarcastische glimlach sierde Focus’ lippen. ”Ik onderschat jullie niet, ik spreek alleen de waarheid.” Kaatste hij terug. 'Maar dát, mijn beste, zie je verkeerd. Ik heb geen credo naar mij genoemd. Ik heb mezelf naar een credo vernoemd.' Hij rolde met zijn ijzige, blauwe ogen. ”Is dat niet te verwarrend voor je volkje? Met hun intelligentie?”

Words: 136 ||Tag: Assassin || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 8:06 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

B

izar genoeg haalde de albino een trucje uit dat Assassin al tijden als zijn eigen beschouwde, aangezien hij het nog nooit iemand anders had zien doen; hij trok een wenkbrauw op. 'Toevallig is er inderdaad geen Templar in de buurt, niet dat ik weet tenminste. Ik zocht rust, maar jammer genoeg moest jij die weer eens verstoren.' De zwarte hengst haalde simpel zijn schouders op. 'Zo ben ik nu eenmaal. grinnikte hij. 'Ik onderschat jullie niet, ik spreek alleen de waarheid.' Snel zette hij enkele stappen, alvorens antwoord te geven. 'Je spreekt wat jij voor de waarheid houdt.' verbeterde hij de ander. 'Maar ga je gang.' 'Is dat niet te verwarrend voor je volkje? Met hun intelligentie?' werd er opnieuw iets terug gekaatst. 'Maar ook dat, mijn beste, zie je verkeerd. Dat jouw credo deze stap niet volgen kan, betekent niet dat mijn credo mij als arrogant zal zien. Nee, zij zullen mij zien als een paard dat zijn hart geeft voor deze zaak. Wat overigens niet betekent dat ik me hier koelbloedig door jou zal laten vermoorden.' De laatste woorden kwamen scherp zijn mond uit. Aan hem mochten ze komen. Van zijn credo moesten ze af blijven.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyzo apr 06, 2014 11:10 am




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

 'Maar ook dat, mijn beste, zie je verkeerd. Dat jouw credo deze stap niet volgen kan, betekent niet dat mijn credo mij als arrogant zal zien. Nee, zij zullen mij zien als een paard dat zijn hart geeft voor deze zaak. Wat overigens niet betekent dat ik me hier koelbloedig door jou zal laten vermoorden.' De laatste woorden klonken scherp en Focus wist dat de credo het andere paard gevoelig lag. ”Wie zegt dat ik je hier zal vermoorden? Niet op de zaken vooruit lopen, Assassin.” De albino glimlachte cynisch. ”En in tegenstelling tot jouw credo, hebben wij niet zo zeer hart voor onze zaak. Wij genieten er niet van anderen te schaduwen en te doden, wij willen enkel Chimorea overnemen om deze te verbeteren. Om het te bevrijden van paarden zoals je die vindt in die credo van je.”

Words: 140 ||Tag: Assassin || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptydi apr 08, 2014 2:59 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝W

ie zegt dat ik je hier zal vermoorden? Niet op de zaken vooruit lopen, Assassin.” De albino glimlachte cynisch. 'En in tegenstelling tot jouw credo, hebben wij niet zo zeer hart voor onze zaak. Wij genieten er niet van anderen te schaduwen en te doden, wij willen enkel Chimorea overnemen om deze te verbeteren. Om het te bevrijden van paarden zoals je die vindt in die credo van je.' De zwarte hengst schudde nogmaals zachtjes zijn hoofd, terwijl hij de woorden van de ander overdacht. 'Maar natuurlijk. Want mijn credo is immers zo.. slecht en verkeerd,' sprak hij op sarcastische toon. 'Vertel mij dan eens beste vijand, wat is er zo slecht aan de paarden in mijn credo, en onze overtuigingen?'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptydi apr 08, 2014 4:31 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

'Maar natuurlijk. Want mijn credo is immers zo.. slecht en verkeerd,' sprak Assassin op een sarcastische toon. 'Vertel mij dan eens beste vijand, wat is er zo slecht aan de paarden in mijn credo, en onze overtuigingen?' De albino grijnsde de hengst – voor zover hij deze kon zien in het donker – spottend toe. ”Het feit dat jullie mijn credo in de weglopen, maakt jullie slecht.” Hinnikte hij. ”En dat jullie niet in zien dat Chimorea veranderd moet worden, maakt jullie ook niet al te goed.” Focus besefte zich maar al te goed dat de andere credo zijn bedoelingen nooit op dezelfde manier in zou zien als hoe hij ze zag, in zijn ogen waren zijn ideeën wel degelijk goed. Misschien omdat het hem gewoon beter uitkwam op die manier.

Words: 129 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptydi apr 15, 2014 4:19 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

H

et antwoord op zijn vraag leek, in eerste instantie, gegeven te worden in een spottende grijns die hem in het donker werd toegeworpen. Niet meer dan logisch. Zo ging het hier natuurlijk altijd. Tussen hen twee. 'Het feit dat jullie mijn credo in de weglopen, maakt jullie slecht.' Natuurlijk. Het oude liedje. Snel knikte hij even, meer voor zichzelf dan voor de ander. 'En dat jullie niet in zien dat Chimorea veranderd moet worden, maakt jullie ook niet al te goed,' vervolgde de albino hengst. Opnieuw knikte de zwarte hengst. 'En wat, beste, zou jij willen veranderen aan Chimorea? Een uitgebreide uitleg graag. Misschien dat ik dan toch eindelijk iets kan begrijpen van je... denkproces.'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyvr apr 18, 2014 5:33 pm




WE ARE ALL JUST PRISONERS HERE, OF OUR OWN DEVICE

'En wat, beste, zou jij willen veranderen aan Chimorea? Een uitgebreide uitleg graag. Misschien dat ik dan toch eindelijk iets kan begrijpen van je... denkproces.' De albino hengst grijnsde. Het was geen hartelijke grijns, absoluut niet. Nee, ijzig was een beter woord. ”Als ik jou meteen al mijn plannen vertel, wat voor lol zouden we dan nog kunnen hebben aan onze strijd?” Focus vond het eigenlijk wel leuk, om anderen in het duister te laten tasten over zijn plannen. Enkel de Templars wisten waarvoor ze strijden. En dus, liet ook hij nog altijd niets los over zijn plannen. Hij verwachtte hetzelfde van zijn volgelingen, ze wisten wat er gebeurde met paarden die verraad pleegden.

Words: 114 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Emptyzo apr 20, 2014 9:01 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝E

n wat, beste, zou jij willen veranderen aan Chimorea? Een uitgebreide uitleg graag. Misschien dat ik dan toch eindelijk iets kan begrijpen van je... denkproces.' Echt benieuwd was de hengst toch wel, naar de manier waarop de ander dacht. Interesse in diens plannen had hij op het moment nog niet. Dat ze beiden in een donkere grot stonden, bewees dat ze nog geen openlijke operaties deden. Dan zou er nu toch al een boodschapper in de grot moeten zijn, of de albino hengst zelf zou heel ergens anders moeten zijn. Het was vreemd zich te beseffen dat hij, misschien nog maar voor heel even, niet aan de bak hoefde. Niet bang hoefde te zijn. 'Als ik jou meteen al mijn plannen vertel, wat voor lol zouden we dan nog kunnen hebben aan onze strijd?' De albino grinnikte en grijnsde, en leek het heel leuk te vinden te kunnen denken dat hij Assassin in zijn macht had. Vreemd toch, waar paarden hun plezier uit haalden. Natuurlijk, zelf was hij een sluipmoordenaar. Maar dat was niet alleen maar voor de lol. Het was om Chimorea te kunnen laten blijven wat het was. 'Maar Focus, je ziet iets over het hoofd. Wat nu als ik je ideeën goed vind? Wat nu als ik besluit na het horen van je gedachtegang dat ik liever zij aan zij met je strijden zou?' in het donker lag er een grote glimlach op zijn gelaat. Echter hoefde de ander dit niet te weten.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Control {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Control {Assassin}   Control {Assassin} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Control {Assassin}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» With a vow to defend {Assassin}
» This is my design {Assassin}
» { Assassin } Karma
» Assassin's dark bussiness

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Mountains :: Dark Cave-
Ga naar: