Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 With a vow to defend {Assassin}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptywo apr 02, 2014 6:25 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

Een zacht lentebriesje woelde door haar grijze vacht, Croft snoof opgewekt de lucht op. De bloeiende bloemen, het groene gras, de blauwe lucht en de paar schamele wolkjes waren zoveel beter dan die verschrikkelijke kou en de sneeuw die vast bleef kleven aan paardenhoeven. Haar donkergekleurde ogen bestudeerden het uitzicht, wat adembenemend was vanaf de rotsen waar zij zich bevond. Echter, was het aanzicht omlaag wat minder fraai. Ondanks dat het paard nogal avontuurlijk was en niet al te gauw bang, kreeg zelfs zij van het idee naar beneden te vallen de rillingen. De grijze merrie draaide zich weer om, om weer iets verder omhoog te lopen. Ondanks dat het frisser werd terwijl ze omhoog klom, was het uitzicht het absoluut waard. Die kleine dingetjes, als mooi uitzicht en over het algemeen gewoon mooie locaties maakte het voor haar waard om te leven. Over het algemeen was ze niet een al te slecht paard, ondanks dat ze nogal agressief kon zijn..

Words: 161 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptydo apr 03, 2014 10:20 am

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

D

e wind woei vrolijk door zijn manen, terwijl de zwarte hengst steeds verder klom. Zijn hoeven brachten hem waar hij zijn moest, zijn hele leven al. Waar zouden ze hem dit maal heen brengen? Assassin glimlachte licht, terwijl hij genoot van het prachtige uitzicht. Spieren bolden bij elke stap duidelijk op onder zijn vacht. Littekens glansden in het licht van de zon. Eindelijk was het weer lente. Zouden er veulens worden geboren dit jaar? Nieuwe Tempeliers? Bij zijn weten had hij ze allemaal gedood of verdreven. Niets mocht overblijven van hén. 'Hallo' begroette hij de onbekende merrie voor hem.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptydo apr 03, 2014 6:14 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Hallo,’ klonk een stem achter haar. De grijze merrie draaide zich rustig om, om oog in oog te staan met een zwarte, gespierde hengst. ”Hallo,” antwoordde ze met een glimlach rond haar lippen. Het voelde zo lang geleden, dat ze voor het laatst een ander paard had gezien. Ergens was het wel fijn, het gezelschap van een ander paard. Ze onderdrukte een huivering, toen ze een kort moment terugdacht aan haar oude leventje. Met de veiligheid en rust binnen de kudde, althans dat was de sfeer die er hing voordat Amanda stierf. En daarna Alex.. ”Hoe heet je?” Besloot Croft maar te vragen, om haar eigen gedachtes te manipuleren.

Words: 109 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptydo apr 03, 2014 6:41 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

E

en slanke, tanige merrie draaide zich naar hem om. Kende hij haar niet ergens van? Met een simpel, haast onzichtbaar hoofdschudden gaf de hengst aan zichzelf te kennen dat hij haar niet kende en geen personen uit zijn verleden met paarden van nu door elkaar moest halen. Zij had hem absoluut geen opdracht gegeven een valkkleurige hengst te doden. Of was het toch die schimmelhengst? Een licht, haast onhoorbaar gegrinnik vloeide uit zijn mond, terugdenkende aan enkele van de paarden die hem littekens hadden laten overhouden. Het leven was niet altijd leuk. Maar meestal toch wel, als je Assassin heette, getraind en wel. 'Hallo,' had de merrie terug geantwoord, waarna hij even knikte. Dames altijd goed behandelen, tenzij het tempeliers waren. Dan met zo min mogelijk pijn doden. 'Hoe heet je?' Met een glimlach maakte de hengst een lichte knicks, zijn hoofd een moment gebogen. 'Assassin is de naam, milady.' Antwoordde hij terwijl hij weer omhoog kwam. 'En hoe wenst u genoemd te worden?' Nog altijd was zijn glimlach niet van zijn gezicht verdwenen, humor vonkte ergens diep verborgen in zijn ogen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 2:19 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

Met een glimlach boog de hengst voor een moment zijn hoofd. 'Assassin is de naam, milady.' Klonk het response op haar vraag. 'En hoe wenst u genoemd te worden?' Croft respondeerde met een lichte glimlach. ”Ik ben Croft,” klonk haar vriendelijke stem. Het viel haar op, dat ze steeds vaker angstig werd wanneer ze een ander paard tegenkwam. Uit angst dat ze deze kende, van haar verleden. Uit haar oude groep. De grijze merrie miste haar oude vrienden, hoewel ze hen nooit onder ogen zou kunnen komen. Niet na de dood van Alex, de dood van Amanda was al erg genoeg geweest. En het was allemaal haar schuld.. ”Dus.. Wat doe je hier? Op deze mooie lentedag?”

Words: 117 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 3:33 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

D

e zon zorgde voor een heerlijke warmte, zelfs op deze afgelegen bergtop. Ondanks de lange - en vooral toch scherpe - pieken om hem heen, voelde de zwarte hengst geen angst. Misschien was het simpelweg omdat het niet langer mogelijk was voor hem om angst te voelen in een situatie zonder levensgevaar. Hij moest in gevaar verkeren om bang te zijn. Maar hier waren immers jaren van training aan vooraf gegaan. Jaren van vechten, moorden, alles had hem gemaakt tot hoe hij was. 'Ik ben Croft,' antwoordde de merrie vriendelijk. 'Dus.. Wat doe je hier? Op deze mooie lentedag?' De hengst staarde een moment naar de rest van zijn geliefde Chimorea. De Templars mochten geen veranderingen aanbrengen. Hij zou het voorkomen. 'Ik geniet van het prachtige uitzicht. Vanuit de lucht is Chimorea alleen maar mooier,' antwoordde hij. 'En jij dan?'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 3:56 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Ik geniet van het prachtige uitzicht. Vanuit de lucht is Chimorea alleen maar mooier,' respondeerde de zwarte hengst. 'En jij dan?' Met haar hoofd nadenkend schuin, keek ze Assassin aan. Hij leek betrouwbaar, kon ze hem vertellen waarom ze daadwerkelijk hier was? Of moest ze gewoon instemmen met zijn reden? ”Ik ben hier om mijn verleden te ontlopen,” sprak ze na een korte aarzeling. Ze ontliep haar verleden elke dag, over het algemeen bleef ze niet langer dan enkele uren op dezelfde plek. Always keep moving, hadden een aantal paarden haar bijgebracht. En tot dusver, was haar dat goed bevallen. ”Maar het uitzicht is inderdaad ook wel mooi,” voegde Croft er droogjes aan toe.

Words: 114 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 4:24 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

S

chuin keek de merrie hem aan, terwijl ze na leek te denken. Waar dacht ze aan? Vond ze hem de waarheid niet waard? Echter bleek het tegenovergestelde waar, dit maal. 'Ik ben hier om mijn verleden te ontlopen,' klonk het aarzelend. Langzaam knikte de hengst, en keek haar ontsteld aan. Haar verleden ontlopen? Hij dacht er juist graag aan terug... Dat was de tijd dat zijn ouders, ook Assassin's, nog leefden en hem zo veel bijbrachten als ze wisten. 'Maar het uitzicht is inderdaad ook wel mooi,' gaf de merrie toe. Een warm gelach werd plotseling voortgebracht door zijn stembanden, terwijl hij de merrie aankeek. 'Wel, dan zal ik maar niet naar je verleden vragen. Wat... doe je zoal? Leef je in een kudde of iets dergelijks?' Nieuwsgierig kantelde hij zijn hoofd.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 4:34 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Wel, dan zal ik maar niet naar je verleden vragen. Wat... doe je zoal? Leef je in een kudde of iets dergelijks?' De grijze merrie glimlachte hem breed toe, het was wel eens fijn dat iemand niet meteen doorvroeg naar haar verleden. ”Ik ben in een kleine groep geleefd, maar ben nu in mijn eentje.” Hinnikte ze. ”En jij dan?” Ze draaide haar hoofd, voor een kort moment, om nog een blik te kunnen werpen op het adembenemende uitzicht. Als ze het zo bekeek, was het eigenlijk niet een zo’n heel fijn leven dat ze leidde. Altijd maar alleen, met een gebroken ziel.

Words: 103 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 9:04 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

Z

ijn reactie op haar woorden deed haar breed lachen, tot zijn grote geluk. Het was prachtig haar te zien lachen, op een moment als dit. Het maakte het totaalbeeld compleet af, een prachtige zon, een prachtig uitzicht en een prachtige glimlach van een prachtige merrie. Zijn dag was goed. 'Ik ben in een kleine groep geleefd, maar ben nu in mijn eentje. En jij dan?' De hengst glimlachte opnieuw. 'Ik ben leider van een groep van Loners, de Assassin's. Wij zijn sluipmoordenaars, als het ware. Wij nemen het constant op tegen de Templars, een andere groep Loners die de macht in Chimorea probeert te grijpen. Ze hebben vreemde ideeën over heersen en dergelijke. Ik ben persoonlijk van mening dat ze allemaal dood moeten, en daar ben ik dan ook al goed mee op weg.' Grinnikte de hengst. 'Verder ben ik niet moordlustig ofzo.' klonk zijn stem met een glimp van humor in zijn ogen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 04, 2014 9:14 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Ik ben leider van een groep van Loners, de Assassin's. Wij zijn sluipmoordenaars, als het ware. Wij nemen het constant op tegen de Templars, een andere groep Loners die de macht in Chimorea probeert te grijpen. Ze hebben vreemde ideeën over heersen en dergelijke. Ik ben persoonlijk van mening dat ze allemaal dood moeten, en daar ben ik dan ook al goed mee op weg.' Had de zwarte hengst gegrinnikt.  'Verder ben ik niet moordlustig ofzo.' De grijze merrie merkte de glimp van humor op in de ogen van de ander. ”Hmm.. jammer,” grijnsde ze. Ze had bij zichzelf gemerkt dat ze soms ook nog wel eens moordlustig kon zijn, althans ze had geen problemen met het doden van anderen. Misschien dat het kwam door haar levenservaringen, misschien dat ze gewoon geboren was met die eigenschap. Of misschien dat het gewoon kwam doordat haar slachtoffer zich op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats bevonden. Wie zou het zeggen? ”Een beetje moordlustigheid doet geen vlieg kwaad,” merkte ze grijnzend op. ”Of nou ja, eigenlijk wel als je een vlieg vermoordt. Maar, bij wijze van,” voegde ze er droogjes aan toe.

Words: 190 ||Tag: Assassin || Note: -  

[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 6:42 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

D

e merrie tegenover hem grijnsde. 'Hmm, jammer,' klonk de stem van de merrie, de hengst reageerde met vrolijk gegrinnik. Hij had misschien wat gelogen. Als hij eenmaal een doel voor ogen had, een slachtoffer, rustte hij niet tot het dood was. Het moest dood, het moest en het zou. Of nu ja, niet 'het'. Hij of zij. Maar op het moment dat het dood moest, was het als een ding voor de hengst. Hij had er absoluut geen moeite mee. 'Maar dat zegt niet dat ik moeite heb met moorden.' merkte hij dan ook droogjes op. 'Een beetje moordlustigheid doet geen vlieg kwaad,' merkte de merrie dan ook terecht op. 'Of nou ja, eigenlijk wel als je een vlieg vermoordt. Maar, bij wijze van,' klonk het droog. 'Ik snap wat je bedoelt,' grinnikte de hengst. 'Maar, wat doe jij in het dagelijks leven?' begon de hengst geïnteresseerd.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 7:17 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Maar dat zegt niet dat ik moeite heb met moorden,’ merkte de hengst droogjes op. ”Een beetje moordlustigheid doet geen vlieg kwaad. Of nou ja, eigenlijk wel als je een vlieg vermoordt. Maar, bij wijze van,” had haar eigen opmerking geklonken. 'Ik snap wat je bedoelt,' grinnikte Assassin. 'Maar, wat doe jij in het dagelijks leven?' Klonk de stem van de hengst geïnteresseerd. ”Dat verschilt nogal per dag, ik zwerf over het algemeen rond. Ik reis door heel Chimorea en probeer zoveel mogelijk te leren van de paarden die ik onderweg tegenkom.” Ze glimlachte. ”Hoewel ik niet veel paarden tegenkom de laatste tijd, jij bent het eerste paard dat ik in tijden heb gezien.”

Words: 114 ||Tag: Assassin || Note: -


Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 7:29 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

G

eïnteresseerd had de gespierde hengst haar een vraag gesteld, en wachtte nu op antwoord. 'Dat verschilt nogal per dag, ik zwerf over het algemeen rond. Ik reis door heel Chimorea en probeer zoveel mogelijk te leren van de paarden die ik onderweg tegenkom.' begon de merrie. Een loner dus, net zoals hij was. Echter had hij zich aangesloten bij een groep en was zij werkelijk nog alleen. Meestal dan, tot ze weer een ander paard tegen kwam en iets van dat paard probeerde te leren. Wat zou ze van hem leren? 'Hoewel ik niet veel paarden tegenkom de laatste tijd, jij bent het eerste paard dat ik in tijden heb gezien,' ging de merrie verder. 'Dus je bent een loner?' Een kort moment staarde de zwarte hengst naar beneden. 'En wat denk je van mij te leren?'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 7:51 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Dus je bent een loner?' De merrie knikte instemmend. 'En wat denk je van mij te leren?' Ze haalde onverschillig haar schouders op. ”Dat ligt eraan,” haar ogen dwaalden voor een kort moment af naar de lucht. ”Aangezien ik onderhand het vermoeden heb dat jij wel vaker paarden doodt, of in ieder geval aanvalt. Zou je me misschien iets bij kunnen brengen aan vechten?” Ze had zichzelf wel het een en ander aangeleerd toen ze nog jong was, immers was ze opgegroeid met drie hengsten van haar leeftijd die haar nog wel eens uitdaagden. Dus zat het met haar kracht niet echt mis, echter miste ze ervaringen en tactiek om echt goed te kunnen vechten.

Words: 115 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 7:59 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

D

e grijze merrie knikte instemmend op zijn vraag over haar leefwijze. Een andere loner dus. Misschien kon hij een tijdje met haar optrekken, haar misschien zelfs wel introduceren bij enkele andere Assassin's. 'Dat ligt eraan,' begon de merrie. Nieuwsgierig kantelde Assassin zijn hoofd iets. 'Aangezien ik onderhand het vermoeden heb dat jij wel vaker paarden doodt, of in ieder geval aanvalt. Zou je me misschien iets bij kunnen brengen aan vechten?' De zwarte hengst knikte al voor de merrie klaar was. 'Maar natuurlijk. Naar mijn idee ben je al redelijk tot erg gespierd, dus met je kracht zal het allemaal wel goed zitten. Maar heb je ooit aandacht besteed aan het verstoppen in de schaduwen, het springen en het sluipen? Vergeet niet dat ik een sluipmoordenaar ben.' begon hij enthousiast. 'Laat ik je vragen, om te beginnen; heb je wel eens iemand geschaduwd?'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyza apr 05, 2014 8:13 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Maar natuurlijk. Naar mijn idee ben je al redelijk tot erg gespierd, dus met je kracht zal het allemaal wel goed zitten. Maar heb je ooit aandacht besteed aan het verstoppen in de schaduwen, het springen en het sluipen? Vergeet niet dat ik een sluipmoordenaar ben.' Zijn enthousiasme stak de grijze merrie aan, die hem breed grijnzend aankeek. 'Laat ik je vragen, om te beginnen; heb je wel eens iemand geschaduwd?' Vroeg de zwarte hengst. ”Nope, nou ja vroeger wel. Toen deed ik wel eens pogingen tot het schaduwen van mijn ouders, maar laten we het er maar op houden dat ik er destijds niet zo goed in was.”

Words: 109 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptydi apr 08, 2014 11:33 am

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝N

pe, nou ja vroeger wel. Toen deed ik wel eens pogingen tot het schaduwen van mijn ouders, maar laten we het er maar op houden dat ik er destijds niet zo goed in was.' De gespierde hengst grinnikte, en keek haar met een scheef hoofd aan. 'Waarom heb je je ouders geschaduwd, als ik vragen mag?' Een ogenblik dacht hij terug aan zijn eigen ouders, om te bedenken dat ze al dood waren. Vermoedelijk. Of zwaar verminkt. Er was hoe dan ook niet veel van hen over, of hun hart nog klopte of niet. Snel keek hij de merrie weer aan.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptydi apr 08, 2014 4:24 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

'Waarom heb je je ouders geschaduwd, als ik vragen mag?' De merrie grijnsde hem toe. ”Laten we het er maar op houden dat ik vroeger al heel nieuwsgierig was,” verklaarde ze. ”En ik wilde ze afluisteren, er werd nog wel eens over me gepraat na..” Ze kapte haar zin af. Voornamelijk na het ongeluk had ze pogingen gedaan haar ouders te schaduwen, niet alleen haar ouders trouwens. Ook de andere volwassen paarden uit de groep, hoewel die altijd ontzettend boos op haar werden als ze ontdekt werd. Dus daar was ze uiteindelijk maar mee gestopt. De woedende blikken waren genoeg geweest voor haar part, die preken hoefde ze er absoluut niet bij.

Words: 112 ||Tag: Assassin || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyzo apr 20, 2014 9:16 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

A

lhoewel de wind door zijn vacht begon te dringen nu die steeds dunner werd, hield de zwarte hengst zijn hoofd nieuwsgierig gekanteld. Zijn ogen keken diep in die van de grijze merrie. Al enkele keren in de korte tijd dat hij haar kende had hij al een poging gedaan bij haar naar binnen te kregen. Haar ogen waren van veraf zo uitnodigend als grijze kussens, maar wanneer je dichterbij kwam bleken deze kussens verandert te zijn in antraciet grijs gesteente. Er was geen beweging in te krijgen, hoe hard je ook hoopte, wilde en duwde. 'Laten we het er maar op houden dat ik vroeger al heel nieuwsgierig was,' begon de merrie aan antwoord te formuleren. 'En ik wilde ze afluisteren, er werd nog wel eens over me gepraat na..' kapte de merrie zichzelf ineens af. Verrast trok Assassin zijn hoofd omhoog. Na wat dan wel niet? Wat was er zo heftig geweest dat andere paarden, haar ouders zelfs, over haar praatten? 'Na wat, Croft?' probeerde hij haar op zachte toon over te halen het hem te vertellen. 'Ik vertel het niet verder.'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyma apr 21, 2014 7:36 am



‘Na wat, Croft?’ Sprak de ander op een zachte toon. ‘Ik vertel het niet verder.’ De grijze merrie haalde haar schouders op. Ze zwaaide een maal met haar staart, haar ogen bestudeerden Assassin. ”Na de dood van mijn beste vriendin, ik kreeg er de schuld van.” Croft’s stem klonk zacht, dat had ze altijd als ze over dit onderwerp sprak. Hoewel ze er niet vaak over sprak, ze hield het liever ergens in haar achterhoofd. Veilig opgesloten van de buitenwereld. ”Ik zou gevaarlijk zijn, en vanaf dat moment werd er over me gepraat.” Ze had destijds nadrukkelijk meegekregen dat ze gevaarlijk was, een duivelskind zoals ze ook wel genoemd werd. Zelfs haar eigen ouders wilden amper nog geloven dat de grijze merrie hun dochter was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptydo apr 24, 2014 4:55 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝N

a wat, Croft?’ Met bezorgde doch nieuwsgierige ogen keek hij in de hare. Nog steeds ondoordringbaar steen. Zo zou het voor hem waarschijnlijk voor altijd blijven. Ze was geen Assassin, en leek dit, op het moment, ook nog niet te willen worden of zijn. Ze wilde alleen dingen van hem leren... Jammer toch, de verspilling van goed bloed. Maar de laatste tijd wilden paarden niet meer moorden, hoe goed het doel ook was. ‘Ik vertel het niet verder,’ deed hij een poging haar over te halen. Hij had door dat de grijze merrie hem bestudeerde, maar besteedde hier geen aandacht aan. Hij was natuurlijk ook een prachtige hengst, dacht hij met een ingehouden glimlach van zelfspot. Wie zou hem nu niet als partner willen? Zijn innerlijke stem werd steeds sarcastischer, en werd tot zijn opluchting onderbroken door de stem van de merrie voor hem. 'Na de dood van mijn beste vriendin, ik kreeg er de schuld van. Ik zou gevaarlijk zijn, en vanaf dat moment werd er over me gepraat,' vertelde ze hem met een zachte stem. 'Zelfs door je ouders?' klonk zijn eigen stem verbaasd. Over het algemeen zou je zeggen dat ouders wisten hoe hun kind in elkaar zat. Dat deze niet zomaar iemand zou doden. Maar dit bleek maar weer eens dat andere gevallen ook bestonden. 'Dat is best vreemd.'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Emptyvr apr 25, 2014 4:14 pm



'Zelfs door je ouders?' Klonk de stem van de hengst verbaasd. Croft haalde, met een zwakke glimlach rond haar lippen, haar schouders op. Ze had nooit begrepen waarom haar ouders haar als zo’n groot probleem hadden gezien, misschien gewoon om de anderen te vriend te houden.. ‘Dat is best vreemd.’ De grijze merrie knikte, vreemd was het ergens ook wel. ”Na haar dood zagen mijn ouders me volgens mij niet eens meer als hun dochter, ik scheen een duivelskind te zijn.” Verzuchtte ze. ”Vreemd genoeg werd ik nog eens vals beschuldigd ook. Het was een ongeluk. We hielden een wedstrijdje, zij rende te dicht langs de rivier, gleed uit en verdronk.” Vervolgde haar stem luchtig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





With a vow to defend {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: With a vow to defend {Assassin}   With a vow to defend {Assassin} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
With a vow to defend {Assassin}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» This is my design {Assassin}
» { Assassin } Karma
» Control {Assassin}
» Assassin's dark bussiness

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Mountains :: Spiky Rocks-
Ga naar: