Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Pure evil {Odysseus}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 1:31 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

Sneeuw viel langzaam naar beneden, er stond een koude wind.
De manen van de prachtige fries Artemis golfde in de wind.
De merrie stond stil en keek naar de sneeuw.
Ze zette langzaam het ene been voor het ander en liep door de sneeuw vlakte.
Artemis begon te draven. Als een sierlijke, maar toch lichtelijk arrogante diva genoot van de sneeuw die op haar rug viel. Van pure vreugde maakte Artemis een hoge bok. Langzaam nam haar tempo af en stond ze stil. Ze keek in het rond, het was erg stil. Ook al was Artemis zo blij met zichzelf, een beetje gezelschap zou haar goed doen. De merrie zuchtte even. Plotseling hoorde ze een geluid, het leek erop dat er wat zou gaan gebeuren.  

I won’t give up on my life

Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 1:43 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Met enige tegenzin verliet Odysseus zijn kudde, hij wist wel dat hij Themis en Cheyenne kon vertrouwen met hun zorg voor de paarden. Maar toch was hij liever bij hen, hij was zo trots op de prestatie die hij had geleverd om The Olympus op te bouwen. Hij was vertrokken, omdat een stem in zijn hoofd hem verteld had dat hij noordwaarts moest reizen. Zonder zijn kudde. En dus, zoals de stem in zijn hoofd hem verteld had. Was de gestippelde hengst onderweg, de sneeuw kraakte onder het gewicht van zijn dravende benen. Zijn adem deed wolkjes verschijnen in de ijskoude lucht.  Toen de geur van een ander paard zijn neus binnendrong, hief hij zijn hoofd hoog op. Was dit waarom hij het gevoel had te moeten vertrekken? Was het onbekende paard een gevaar voor zijn kudde? Of juist niet? Hij draafde nog even door.

De knabstrupper hengst hield halt, toen zijn bruine ogen een glimp opvingen van een merrie. Met een prachtige zwarte vacht en redelijk stevig gebouwd. Hij herkende er het postuur van een Fries in. Ody toverde een charmante glimlach op zijn gezicht en keek de merrie aan. ”Hallo daar, mooie dame.” Sprak hij. ”Wat doe je hier zo alleen?”


Words: 208||Tag: Artemis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 2:15 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS


Artemis wist dat ze altijd op haar gehoor kon vertrouwen, want er was inmiddels een prachtige hengst aangkomen. Artemis keek hem met haar grote donkere ogen aan. Hij had aan haar gevraagd wat ze hier zo alleen deed. Artemis twijfelde geen moment en zei: ''mooie merries zoals ik zoeken ook naar avontuur. Ik mag dan wel mooi en ijdel zijn, maar dat betekent niet dat ik een watje ben. Laat ik het eens over jou hebben, jij lijkt mij niet het typen die mooie en avontuurlijke merries zoals ik uit de weg gaat of wel soms?’’ Artemis schudde even met haar hoofd zodat haar mooie zwarte manen goed opvielen. Nieuwsgierig en vol verwachting keek Artemis de hengst aan.


I won’t give up on my life

Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 2:27 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

''Mooie merries zoals ik zoeken ook naar avontuur. Ik mag dan wel mooi en ijdel zijn, maar dat betekent niet dat ik een watje ben. Laat ik het eens over jou hebben, jij lijkt mij niet het typen die mooie en avontuurlijke merries zoals ik uit de weg gaat of wel soms?’’ Klonk het response van de merrie. Odysseus grijnsde haar breed toe, haar houding beviel hem wel. ”Nee, dat type ben ik inderdaad niet.” Overigens had hij onderhand wel meegekregen dat mooie merries ook naar avontuur konden zoeken, echter had hij het niet verwacht van deze Fries. Hij had het verwacht van Themis, maar hij kende haar dan ook en wist dat ze af en toe nogal “gek” kon zijn. Om het zo maar even te noemen. ”Wat is je naam?” Hinnikte de knabstrupper haar toe, met zijn hoofd hooggeheven. ”En waarom ben je alleen? Van zo’n mooie merrie zou je toch wel verwachten dat er hengsten genoeg zijn die haar vergezellen, of misschien zelfs een kudde?”

Words: 168 ||Tag: Artemis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 2:42 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

 ”Wat is je naam?”
”En waarom ben je alleen? Van zo’n mooie merrie zou je toch wel verwachten dat er hengsten genoeg zijn die haar vergezellen, of misschien zelfs een kudde?” Artemis voelde zich zichtbaar gevleid, en keek de hengst met haar mooist lach aan. ‘’Wat onbeleefd van mij dat ik mij nog niet heb voorgesteld’’ hinnikte Artemis.
‘’Mijn naam is Artemis en ik ben ver weg van mijn familie, vandaar dat ik zo alleen ben’’.Artemis keek zuchtte even, maar ging overtuigd door met haar verhaal. ‘’Onderweg naar hier ben ik nog geen andere paarden tegen het lijf gelopen. Gelukkig ben ik jou nu tegengekomen, ik was bang dat er niemand meer aandacht zou hebben voor mij, nou ja stiekem wist ik wel dat er geen enkel paard bij mij weg zou kunnen blijven.’’Artemis keek even in het rond, maar de mooie ogen van de hengst kon ze niet weerstaan.
‘’Waarom ben jij eigenlijk niet omringt door merries?’’
Vroeg Artemis nieuwsgierig.
I won’t give up on my life

Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 2:50 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

‘’Wat onbeleefd van mij dat ik mij nog niet heb voorgesteld’’  Ze had hem aangekeken met een prachtige lach. ‘’Mijn naam is Artemis en ik ben ver weg van mijn familie, vandaar dat ik zo alleen ben’’  Odysseus knikte. ”Waarom heb je je familie dan ooit verlaten?” Vroeg hij, met een nieuwsgierige toon in zijn stem. ‘’Onderweg naar hier ben ik nog geen andere paarden tegen het lijf gelopen. Gelukkig ben ik jou nu tegengekomen, ik was bang dat er niemand meer aandacht zou hebben voor mij, nou ja stiekem wist ik wel dat er geen enkel paard bij mij weg zou kunnen blijven.’ De gestippelde hengst lachte, ondanks dat zijn ogen niet met hem mee lachte. Dat deden ze nooit. ‘’Waarom ben jij eigenlijk niet omringt door merries?’’ De hengst dacht even na voordat hij antwoordde. ”Ach, eigenlijk ben ik ook wel omringt door merries. Om eerlijk te zijn, heb ik twee prachtige dames die van mijn gezelschap mogen genieten in mijn kudde verderop.” Hij wist dat Cheyenne en Themis niet altijd even blij met hem waren, maar dat liet hij maar even achterwegen. ”The Olympus, ooit van gehoord?”

Words: 190 ||Tag: Artemis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 3:14 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

‘’Waarom heb je je familie dan ooit verlaten’’
‘’Over mijn familie wil ik het liever niet hebben, dat is namelijk een lang en triest verhaal’’.
‘’Ik hou er niet van om over negatieve gevoelens te praten, dan ga ik ernstig kijken en dat is mijn mooie hoofd niet waard’’.
Artemis keek onzeker om haar heen. Altijd als ze over haar familie moest praten werd ze droevig. De merrie sloeg even met haar staart. Ze keek de hengst nogmaals in zijn prachtige ogen.
”Ach, eigenlijk ben ik ook wel omringt door merries. Om eerlijk te zijn, heb ik twee prachtige dames die van mijn gezelschap mogen genieten in mijn kudde verderop.”
”The Olympus, ooit van gehoord?”
Artemis keek licht beledigd uit haar ogen. Prachtige merries, er zal er nooit eentje zo mooi zijn als zij.
‘’Dus je hebt een kudde, ik had het kunnen weten.
Zo te horen heb je het goed voor elkaar, maar helaas jouw kudde is mij onbekend’’.
Artemis wist één ding zeker, die hengst zou haar hengst worden.


I won’t give up on my life

Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 3:20 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

‘’Over mijn familie wil ik het liever niet hebben, dat is namelijk een lang en triest verhaal’’ Sprak de merrie. ‘’Ik hou er niet van om over negatieve gevoelens te praten, dan ga ik ernstig kijken en dat is mijn mooie hoofd niet waard’’.  Vervolgde ze, Artemis zag er meteen een stuk onzekerder uit. De omslag in haar humeur was duidelijk merkbaar. De merrie sloeg even met haar staart en keek hem daarna nogmaals aan. Ze had ietwat beledigd gekeken, toen hij haar vertelde over zijn kudde. ‘’Dus je hebt een kudde, ik had het kunnen weten. Zo te horen heb je het goed voor elkaar, maar helaas jouw kudde is mij onbekend’’ Odysseus glimlachte breed, hij had het inderdaad goed voor elkaar. ”Tja, ik heb het inderdaad goed voor elkaar. Dat kan jij ook hebben, een nieuw leven. In het gezelschap van andere paarden. Je zou je bij mijn kudde kunnen voegen.” Zijn glimlach werd iets sluwer. ”Maar dan moet je er wel geschikt voor zijn.”

Words: 167 ||Tag: Artemis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 3:31 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Tja, ik heb het inderdaad goed voor elkaar. Dat kan jij ook hebben, een nieuw leven. In het gezelschap van andere paarden. Je zou je bij mijn kudde kunnen voegen.”
”Maar dan moet je er wel geschikt voor zijn.”
Aan de lach van de hengst merkte Artemis dat hij iets van plan was.
‘’En wat bedoel je precies met geschikt zijn?’’
‘’Ik ben dapper, mooi, intelligent en natuurlijk heel bescheiden.’’
‘’Als iemand als ik al niet bij jouw kudde mag, wie zou er dan nog wel bij kunnen?’’
Artemis wist dat de charmante hengst haar niet zou kunnen weerstaan.
Toch kreeg ze niet echt een hoogte van wat hij van haar verwachtte.
Ze komt er vast snel achter.


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 3:39 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

‘’En wat bedoel je precies met geschikt zijn? Ik ben dapper, mooi, intelligent en natuurlijk heel bescheiden. Als iemand als ik al niet bij jouw kudde mag, wie zou er dan nog wel bij kunnen?” Sprak de merrie. ”Bescheiden ben je zeker,” sprak Odysseus plagend. ”Ah ja. Dat moet ik dan maar eens uit gaan leggen,” met een langzame, sierlijke tred begon hij om Artemis heen te lopen. Om haar van top tot hoef te kunnen bekijken. ”The Olympus is geen normale kudde, absoluut niet. Er worden alleen paarden in toegelaten, die sterk van aard zijn. Arrogante, egoïstische of bloeddorstige paarden zijn vooral terug te vinden in deze kudde. Echter, gaat het er mij meer om of je sterk genoeg  bent om te overleven in deze verdomde wereld.” Hij hield halt en keek haar diep in haar donkere ogen aan. ”Tja, ik zie dat je interesse hebt. Maar ik wil je toch een paar vragen stellen.” De gestippelde hengst wachtte niet op haar reactie, maar begon direct met spreken. ”Waarom wil je niet over je familie spreken? Ben je te laf?”

Words: 181 ||Tag: Artemis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 3:53 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

''Bescheiden ben je zeker''.
Artemis wist wel dat de hengst deze grap kon waarderen.
”Ah ja. Dat moet ik dan maar eens uit gaan leggen.''
”The Olympus is geen normale kudde, absoluut niet. Er worden alleen paarden in toegelaten, die sterk van aard zijn. Arrogante, egoïstische of bloeddorstige paarden zijn vooral terug te vinden in deze kudde. Echter, gaat het er mij meer om of je sterk genoeg  bent om te overleven in deze verdomde wereld.”
De merrie keek de hengst diep in zijn ogen en hinnikte: ‘’de wereld zou pas echt verdomd zijn als ik niet had bestaan, maar goed overleven is voor mij geen probleem, als dat is wat je wilt horen. ‘’
Tja, ik zie dat je interesse hebt. Maar ik wil je toch een paar vragen stellen.”
Waarom wil je niet over je familie spreken? Ben je te laf?”
‘’Laf?’’ Artemis was zichtbaar beledigd.’’ Ik ben niet laf en als je echt wil weten wat er met mijn familie is gebeurd dan zal ik je dat vertellen. Mijn vader en moeder hadden ruzie, vlak voordat ik weg ging. De ruzie liep uit de hand, want mijn vader was erg agressief. Ze stonden op een heuvel en voordat mijn vader kon nadenken duwde hij mijn moeder van de heuvel. Toen ze gevallen was had ze een wond aan haar been en die is haar fataal geworden. Ik heb mijn vader achtergelaten met mijn dode moeder.’’
Artemis was helemaal van slag, ze ging liggen en boog haar hoofd naar beneden.


I won’t give up on my life

Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptyzo maa 16, 2014 4:01 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

 ‘’De wereld zou pas echt verdomd zijn als ik niet had bestaan, maar goed overleven is voor mij geen probleem, als dat is wat je wilt horen. ‘’ De hengst fronste bij haar woorden, maar kon een kleine glimlach niet onderdrukken. Echter vielen zijn volgende woorden verkeerd. ‘’Laf?’’  De fries was zichtbaar beledigd. ’’ Ik ben niet laf en als je echt wil weten wat er met mijn familie is gebeurd dan zal ik je dat vertellen. Mijn vader en moeder hadden ruzie, vlak voordat ik weg ging. De ruzie liep uit de hand, want mijn vader was erg agressief. Ze stonden op een heuvel en voordat mijn vader kon nadenken duwde hij mijn moeder van de heuvel. Toen ze gevallen was had ze een wond aan haar been en die is haar fataal geworden. Ik heb mijn vader achtergelaten met mijn dode moeder.’’ Artemis leek van slag, ze ging liggen en boog haar hoofd naar beneden. ”Sta op,” klonk zijn stem nors. ”Echt sterke paarden laten zich niet neerslaan door een verleden. Ik heb ook geen prettig verleden gehad, de meeste paarden die ik heb ontmoet in mijn leven hebben geen prettig verleden gehad.” Hij stopte even, om zijn woorden bij haar door te laten dringen. ”Maar hoe zwaar het leven ook is, we moeten altijd blijven vechten. Dat is de ware definitie van kracht.”

Words: 226 ||Tag: Artemis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptydi maa 18, 2014 3:30 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Echt sterke paarden laten zich niet neerslaan door een verleden. Ik heb ook geen prettig verleden gehad, de meeste paarden die ik heb ontmoet in mijn leven hebben geen prettig verleden gehad.”
Artemis dacht even na, hoe rot zij zich ook voelde op dit moment, ergens wist de merrie dat de charmante hengst gelijk had.
‘’Je hebt gelijk, ik had niet zo soft moeten reageren’’.
Na deze woorden straalde Artemis veel kracht en vertrouwen uit.
Ze stond op en kwam vlak voor de hengst te staan.
De fries keek de hengst diep in zijn mooie ogen.
‘’Ik moet doorgaan met mijn leven, niet alleen voor mezelf, maar ook uit respect en liefde voor mijn moeder. Ik wil je bedanken dat je zo eerlijk tegen mij bent geweest’’ hinnikte Artemis.
Artemis wachtte geduldig op de reactie van de knappe hengst.



I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptydi maa 18, 2014 3:42 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

‘’Je hebt gelijk, ik had niet zo soft moeten reageren.’’ De merrie straalde veel meer kracht en vertrouwen uit, na het uitspreken van haar woorden. Odysseus knikte goedkeurend, toen de Fries weer overeind kwam en voor hem ging staan. ‘’Ik moet doorgaan met mijn leven, niet alleen voor mezelf, maar ook uit respect en liefde voor mijn moeder. Ik wil je bedanken dat je zo eerlijk tegen mij bent geweest.’ De hengst dacht even na, alvorens te antwoorden. ”Luister, ik begrijp heel goed dat je verleden je zwaar valt. Ik heb zelf ook het één en ander meegemaakt.” Hij zuchtte even. ”Maar dat doet er niet toe. The Olympus is zoals ik je al hebt verteld een slechte kudde, wat is jouw motivatie om je bij ons te voegen? Waarom denk je dat jij er goed, of nee slecht genoeg voor bent je bij ons aan te sluiten?” Hij pauzeerde even. ”Bijvoorbeeld, heb jij het in je een ander paard? Of in het algemeen, een ander dier te doden? Vertel me wat over je slechte kant.”  

Words: 176 ||Tag: Artemis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptydi maa 18, 2014 3:57 pm






I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Luister, ik begrijp heel goed dat je verleden je zwaar valt. Ik heb zelf ook het één en ander meegemaakt.”
Artemis knikte naar de hengst, alsof ze wilde zeggen dat het goed was.
”Maar dat doet er niet toe. The Olympus is zoals ik je al hebt verteld een slechte kudde, wat is jouw motivatie om je bij ons te voegen? Waarom denk je dat jij er goed, of nee slecht genoeg voor bent je bij ons aan te sluiten?”
”Bijvoorbeeld, heb jij het in je een ander paard? Of in het algemeen, een ander dier te doden? Vertel me wat over je slechte kant.”
De merrie zuchtte, ‘’mijn motivatie is dat ik verder wil en niet mijn hoofd wil laten hangen, want zo’n geweldig paard als ik kan zich dat niet veroorloven. Over dat slechte gesproken, ik heb een paard die ik niet kende vermoord. Het dier wilde mij en mijn familie beroven van het enige voedsel dat we hadden. Mijn moeder wilde het erbij laten, maar ik heb voor overleven gekozen en het dier van het leven beroofd.’’
Artemis keek vol verwachting naar de hengst.



I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptydi maa 18, 2014 4:03 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

‘’Mijn motivatie is dat ik verder wil en niet mijn hoofd wil laten hangen, want zo’n geweldig paard als ik kan zich dat niet veroorloven. Over dat slechte gesproken, ik heb een paard die ik niet kende vermoord. Het dier wilde mij en mijn familie beroven van het enige voedsel dat we hadden. Mijn moeder wilde het erbij laten, maar ik heb voor overleven gekozen en het dier van het leven beroofd.’’ De hengst knikte bedachtzaam, de merrie leek een geschikte kandidaat voor de kudde. Maar natuurlijk wilde hij – vervelend als hij soms was – nog wel een paar vragen stellen. ”Ooit met een paard gevochten voor de lol?” Hij brieste kort. ”Hoe groot schat je je eigen overlevingskansen in? Ben je sterk , snel?” Dat soort dingen waren belangrijk om te weten, voor hem althans. Zijn kudde draaide om het overleven. De sterkste overleven, de zwakkeren niet. Zo steekt de natuur nou eenmaal in elkaar.

Words: 155 ||Tag: Artemis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptydi maa 18, 2014 4:21 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Ooit met een paard gevochten voor de lol?”
”Hoe groot schat je je eigen overlevingskansen in? Ben je sterk , snel?”
’Ik heb nog nooit voor de lol gevochten, maar daar heb ik ook nooit gelegenheid voor gehad.
Ik ben meer snel dan sterk, maar ik ben zeker sterk genoeg om een paard te vermoorden.’’
De mooie fries keek even om zich heen en keek daarna weer in de ogen van de hengst.
’Ik zou mij graag bij jouw kudde willen aansluiten, ik denk dat ik met mijn instelling prima in jouw kudde zal passen. Of ik echt bij de kudde pas zal jij uiteindelijk moeten beslissen.’’
Artemis keek heel overtuigd en totaal niet bang uit haar ogen, wachtend tot de hengst haar de woorden zou geven waar zij op wachtte.



I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Emptydi maa 18, 2014 4:48 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

‘’Ik heb nog nooit voor de lol gevochten, maar daar heb ik ook nooit gelegenheid voor gehad. Ik ben meer snel dan sterk, maar ik ben zeker sterk genoeg om een paard te vermoorden.’’ Klonk het antwoord van de Friese merrie. ‘’Ik zou mij graag bij jouw kudde willen aansluiten, ik denk dat ik met mijn instelling prima in jouw kudde zal passen. Of ik echt bij de kudde pas zal jij uiteindelijk moeten beslissen.’’ Odysseus keek haar nogmaals bedachtzaam aan. ”Hmm..” Mompelde hij zacht. ”Okay dan, we zullen zien hoe het gaat. Ik denk dat je met jouw karakter wel geschikt bent voor de kudde, we kunnen altijd nog werken aan je kracht. Want ook dat is belangrijk als je wilt overleven.” De draaide even zijn hoofd, om de omgeving af te scannen. ”Goed, volg mij maar terug naar de kudde.” Zonder op response te wachten, draaide de hengst zich om en draafde weg.

OOC; Artemis is geaccepteerd, wat dit topic tot een einde brengt. Je mag wat mij betreft nog wel 1 post hier plaatsen met Art, ik hoor 't wel als je nog een topic wilt :3

Words: 155 ||Tag: Artemis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pure evil {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pure evil {Odysseus}   Pure evil {Odysseus} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pure evil {Odysseus}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Evil Run [Odysseus]
» Evil is very close {Odysseus}
» A Heart filled with pure Darkness {Brando}-
» Evil in het air {Focus}
» Odysseus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Mountains :: Mountain Peaks-
Ga naar: