Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Shield

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shield

Shield


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: I'm my own leader.
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Merrie

Shield Empty
BerichtOnderwerp: Shield   Shield Emptyza maa 01, 2014 9:59 pm




I GOTTA GET OUT INTO THE WORLD AGAIN

Algemeen
Naam: Shield
Afkomst naam: Shield is het Engelse woord voor schild, wat beschermend is. Mijn eigen naam {Sacha}, betekent "de beschermer", aangezien Shield qua karakter erg op mij lijkt vond ik het passend als haar naam ook iets met de mijne te maken had.
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 5 jaar
Leefwijze: Loner

Uiterlijk
Vacht: Palomino
Ras: Haflinger
Ogen: Bruin
Bouw: Groot en tamelijk slank paard, met lange benen.

Innerlijk
Goede eigenschappen:
Ik heb mijn goede eigenschappen nagevraagd bij anderen, dus niet dat ik opeens een heel groot eigendunk lijk te hebben ofzo. Overigens, past de eigenschap "beschermend" niet zo zeer bij mij, die vond ik gewoon leuk passen bij haar naam >D
Lief
Shield heeft groot hart, oftewel het is gewoon een ontzettend lief beest. Ze doet niet snel iemand opzettelijk kwaad, behalve als ze echt heel boos is.
Vrolijk
Deze merrie is moeilijk ongelukkig te krijgen, ze is erg vaak vrolijk en vaak heeft dat tot gevolg dat ze hyperactief is. De vrolijke sfeer die om haar heen hangt, lijkt anderen soms ook vrolijker te maken.
Perfectionistisch
Als ze iets doet, dan moet het ook goed gebeuren. De palomino is erg perfectionistisch en wilt graag dat dingen goed verlopen, zij ziet dit zelf als een goede eigenschap omdat ze hierdoor twee keer nadenkt voordat ze iets doet. Zodat het ook daadwerkelijk goed gebeurd. Hoewel haar perfectionisme haar soms ook tegen kan werken.
Slim
Shield is erg slim en leergierig, ze pikt snel dingen op en doet graag nieuwe kennis op.
Beschermend
Dit is een eigenschap die ze voornamelijk heeft gekregen met dank aan haar ouders, door hun beschermende houding tegenover - de destijds nog jonge - Shield, heeft zij deze eigenschap van hen overgenomen.
Slechte eigenschappen:
Verlegen
Ze kan erg open zijn tegenover andere paarden, mits ze deze ook goed kent. Anders kan ze erg verlegen en stil zijn, dit kan haar soms erg tegenwerken.
Eigenwijs
Als Shield iets écht wilt, dan gaat het ook gebeuren. Ze gaat graag haar eigen weg, vooral als de mening van anderen haar niet bevalt.
Gevoelig
De kleinste dingen kunnen het hart van deze merrie breken, ze kan heel gevoelig reageren wanneer er negatieve gebeurtenissen plaatsvinden in haar leven. De kleinste ruzie kan haar al van slag maken, dan helpt zelfs haar eigen vrolijkheid niet meer.
Naïef
De haflinger weigert te geloven dat er paarden zijn die van binnenin écht slecht zijn, ze gelooft er heilig in dat er iets goeds schuilt in iedereen. Dit kan haar in gevaarlijke situaties erg tegenwerken.
Lomp
Ze is niet de handigste, ze is het type die - zonder opzet - tien dingen om dezelfde dag om kan stoten/vernielen.
Likes: Filosofisch denken, communiceren met vrienden, buiten zijn, de natuur, kennis opdoen.
Dislikes: Ruzies, gemene paarden, haar slechte eigenschappen, vechten.
Goed in...: Filosofisch denken, luisteren, geheimen bewaren, leren.
Slecht in...: Vechten, sluipen, geloven in "het slechte", logisch denken, tegen haar verlies kunnen.

Verleden
Shield heeft 4 jaar lang onder de beschermende zorg van haar ouders geleefd. Hoewel ze dol op hen was, ergerde ze zich aan hun overbezorgde gedrag. Ze moest altijd bij hen in de buurt blijven, waardoor ze nooit echt veel van de wereld heeft gezien. Hierdoor is ze erg naïef geworden, ze had geen idee van de slechte paarden. Laat staand dat ze er ook maar één gedachte aan vuil had gemaakt, dat er paarden waren die anderen voor de lol afmaakten. De gedachte alleen al, had haar in die tijd huiverig gemaakt. Gelukkig voor haar, heeft ze er dan ook nooit bij stilgestaan.
Maar de merrie begon op te groeien, ze was onderhand alweer 4 jaar oud en nog steeds moest ze verplicht in de buurt van haar ouders blijven. Hoe zou ze ooit écht kunnen leven, als ze niet van de wereld te zien kreeg? Behalve de veilige paden dan, die haar ouders voor haar uitgekozen hadden. Het kostte haar ontzettend veel moed en ze moest zichzelf er echt toe zetten, zichzelf ervan overtuigen dat dit het beste was, om uiteindelijk haar ouders te verlaten en de wereld in te trekken. Nog steeds leeft ze als een Loner, maar nu ook daadwerkelijk in haar eentje. Wachtend voor de levenservaringen die ze al die jaren heeft misgelopen.

Relaties
Legenda:
Shield 34hfo2e - Familie
Shield Zwludi - Haat
Shield 317ejh2 - Ik mag je
Shield Jgjj47 - Kennis
Shield 287ej4 - Relatie
Shield Ionpd4 - Vrienden
Shield 28rld6t - Crush

Shield 34hfo2eShield 317ejh2Shield Ionpd4 Goldilocks, I'll always love you. {NPC - mother}
Shield 34hfo2eShield 317ejh2Shield Ionpd4 Star, maybe you'll be proud of me once, on an out of ordinary day? {NPC - father}

Overig
Lyrics used: Roots before branches - Room for Two [Signature] & Cannonball - Lea Michele [Sheet]
Shield lijkt qua karakter erg op mij.

V O O R S T E L T O P I C  -  

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shield
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I've never seen a dragon { Shield }
» Untameble | &Shield
» {Shield~} Sunset

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Algemeen :: Off Game :: Introduction :: Horses-
Ga naar: