Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 I waited for you, so long.. { Shay }

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Emptyzo mei 04, 2014 7:58 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

I

ngespannen keek de zwarte hengst al lange tijd naar de vliegende massa’s om de bloemen bij de bomen. Vlinders in alle kleuren zwierven van bloem naar bloem, terwijl de wind met zijn manen speelde en het gras aan zijn wil onderwierp. Het leven was plotseling leeg, hij had al lange tijd geen contact meer gehad met een bepaald paard, echter wilde hij niet aan zichzelf bekennen dat het werkelijk dát paard was. Geuren waaiden constant zijn neus in, seringen en appelbloesem… Keer op keer weer die appelbloesem die een glimlach om zijn lippen vormde. Langzaam, terwijl hij met zijn ogen nogmaals de omgeving af scande, boog de zwarte hengst zich voorover en nam met een enkele beweging een hap sappig lentegras.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay

Shay


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 04-04-14
Naam : Fachii ♥

Character sheet
Kudde: Bitches, the assassin leads me 'till i die ♥
Leeftijd: 6,5 years
Geslacht: Mare

I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Emptyzo mei 04, 2014 8:18 pm


that kind of love was the killing kind,
there was a time when i was so broken hearted love wasn't much of a friend of mine the tables have turned cause me and them ways have parted that kind of love was the killing kind now listen all i want is someone i can't resist i know all i need to know by the way i got kissed i was crying when i met now i'm trying to forget you love is sweet misery i was crying just to get you now i'm dying cause i let you do what you do down on me -------------------------------------------

Blaadjes zweefde met de lichte wind mee. Overal waren kleurige vlinders, het was vrolijk. Maar dat was alleen in de duistere buitenwereld. Alleen deze plek was niet zo duister, al was alles wat vrolijk leek niet te vertrouwen. Elk moment kon ze worden vermoord, maar niemand zou haar missen, dat wist ze nu al. Was het wel een slimme keuze geweest om terug te keren? Kon ze hem niet gewoon opzoeken? Dan waren er zeker doden gevallen, of hij of zij. Maar dan kon ze in ieder geval in alle rust terug keren, als ze ooit terug zou keren. De merrie zuchtte, haar vacht glom wat meer, maar ze zat onder de littekens en open wonden. Haar ribben staken uit, maar ze voelde zich gezond. Ze haalde zich over om zich gezond te voelen. De merrie snoof voorzichtig de lucht op, er hing hier iets bekends, iets wat haar blijer maakte. Ze wist het, maar wilde het niet toegeven. Zou hij in de buurt zijn? Hij zou haar meteen verbannen als hij zag wat ze zichzelf aan deed. De merrie voelde zich hopeloos, ze wilde hem zien, maar wilde niet verbannen worden. Met een zucht gaf ze toe en haar ogen keken naar de zwarte vacht. Met een shock viel haar blik op een zwarte vacht. Zwarte vachten lieten haar altijd schrikken. "Assassin!" fluisterde ze zachtjes en ze hinkelde naar hem toe. Haar schouder was gaan ontsteken, maar het zag er al beter uit dan eerst. Ze keek hem wat nerveus aan. "Assassin," begon ze zachtjes en ze keek hem aan. Haar doffe blik onderzocht hem. Ze hoopte dat hij niet boos zou zijn, haar zou haten.

Be careful
Try not to lead her
She will break your heart and hate you and will lead you.
She's a beast
I call her Karma
TAGGED: Focus | WORDS: 264 | WEATHER: -
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Emptyma mei 05, 2014 8:30 am

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

B

loemen waren overal om hem heen, kleuren schreeuwden om zijn aandacht, vlinders friemelden en verdrongen zich bij de mooiste. Waarom was de wereld zo vreemd? Wat waren vlinders? Waarom bestonden ze? Opeens compleet in de war keek de hengst als gehypnotiseerd naar het schouwspel overal om hem heen. Zijn zicht werd steeds waziger, terwijl een hoefslag in zijn oor klonk. Het lukte de zwarte hengst net om zijn hoofd op te tillen en te kijken wie er aan kwam. Een palomino merrie kwam zijn blikveld binnen, echter zat zij onder de wonden. Was het haar wel? Ze was ingevallen en sterk vermagerd, haar vacht was vaal en zonder glans. Overal prijkten wonden en littekens. Wat had de merrie gedaan? Waarom…? ‘Assassin.’ Klonk het om hem heen, op het moment dat de hengst weg viel. Te veel slaapgebrek. Te weinig gegeten. Oververmoeid? ’Shay…’


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay

Shay


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 04-04-14
Naam : Fachii ♥

Character sheet
Kudde: Bitches, the assassin leads me 'till i die ♥
Leeftijd: 6,5 years
Geslacht: Mare

I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Emptyma mei 05, 2014 8:41 am


that kind of love was the killing kind,
there was a time when i was so broken hearted love wasn't much of a friend of mine the tables have turned cause me and them ways have parted that kind of love was the killing kind now listen all i want is someone i can't resist i know all i need to know by the way i got kissed i was crying when i met now i'm trying to forget you love is sweet misery i was crying just to get you now i'm dying cause i let you do what you do down on me -------------------------------------------

’Shay…’ klonk zijn stem en Shay keek hem wat ongemakkelijk aan. Hij zag er moe uit, oververmoeid. Haar schouder prikte pijnlijk en een schok ging door haar heen. Ze wist niet wat ze moest doen, ze wist niet wat hij nu eigenlijk vond. Misschien haatte hij haar nu, misschien moest ze wel weg. Met een shock besefte de merrie dat het niet de eerste keer zou zijn. Misschien klopte het wel, misschien rustte er wel een vloek over haar. Ze voelde hoe haar been wat wegzakte en er een schok door haar heen ging. "Assassin, i-" fluisterde ze zachtjes en ze keek naar de grond. Ze wilde eigenlijk niet zeggen wat ze wilde zeggen, dus besloot ze er snel wat anders van te maken. Al klopte het wel wat ze wilde zeggen. "Het spijt me," zei ze zachtjes en ze keek hem ongemakkelijk aan. Ze was misschien dom geweest in zijn ogen, ze wilde dat er gewoon een eind aan kwam. Ergens hoopte de merrie dat de hengst nooit meer terug zou komen. Misschien kwam hij nooit meer terug. Ze snoof zachtjes en keek achter zich. "Gaat het goed met je?" vroeg ze wat bezorgd en ze zette enkele stappen naar achteren, angstig voor een uitval naar haar.

Be careful
Try not to lead her
She will break your heart and hate you and will lead you.
She's a beast
I call her Karma
TAGGED: Focus | WORDS: 264 | WEATHER: -
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Emptyma mei 05, 2014 8:55 am

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

L

angzaam wist de zwarte hengst zichzelf te herpakken en werd zijn zicht wat beter. Wat had de merrie zichzelf aangedaan? Wist ze niet zelf hoe vreselijk ze er wel niet uit zag? ‘Assassin, i-,’ fluisterde ze. ‘Het spijt me.’ Kwam het haar mond uit, en de hengst knikte langzaam. ’Dat mag ook wel,’ mompelde hij zachtjes. ‘Gaat het goed met je?’ vroeg ze bezorgd, en zette enkele stappen naar achteren. Was ze bang voor hem geworden? Nee toch? ’Shay, wat heb je jezelf aangedaan?’ verlieten de woorden op wanhopige toon zijn mond. Dit was toch niet normaal meer? ’Waar ben je dan toch geweest? Ik heb je overal gezocht.’ Gekweld staarde hij haar aan, probeerde bij haar naar binnen te kijken. Misschien dat ze zou snappen dat hij om haar gaf, niet wilde dat ze zichzelf pijn deed.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay

Shay


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 04-04-14
Naam : Fachii ♥

Character sheet
Kudde: Bitches, the assassin leads me 'till i die ♥
Leeftijd: 6,5 years
Geslacht: Mare

I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Emptyma mei 05, 2014 9:03 am


that kind of love was the killing kind,
there was a time when i was so broken hearted love wasn't much of a friend of mine the tables have turned cause me and them ways have parted that kind of love was the killing kind now listen all i want is someone i can't resist i know all i need to know by the way i got kissed i was crying when i met now i'm trying to forget you love is sweet misery i was crying just to get you now i'm dying cause i let you do what you do down on me -------------------------------------------

’Shay, wat heb je jezelf aangedaan?’ vroeg hij wanhopig en de merrie staarde nog ongemakkelijker naar de grond. ’Waar ben je dan toch geweest? Ik heb je overal gezocht.’ zei hij en de merrie zuchtte zachtjes. "I-ik kon de druk gewoon niet meer aan, ik kon het niet meer aan elk moment het gevoel te hebben dat er iemand is die je leven zuur wilt maken, iemand die iedereen die dierbaar voor je is wilt vermoorden," verklaarde ze zachtjes en ze zette nog een aantal stappen achteruit. Haar neusgaten waren wijd opengesperd, van angst. Wat heeft ze dan toch gedaan, waarom was ze zo dom? Omdat ze hem niet kwijt wilde, zoals iedereen om haar heen. Ze snoof nog eens en haar oren zakte wat ik haar nek. "Ik wilde gewoon niet dat hij jou ook wat aandeed!" siste ze zachtjes en ze zette nog wat stappen achteruit. Bang voor zijn reactie. Ze verwachtte dat hij het toch niet begreep, haar alleen zag als een paard die tot zijn groep behoorde, niet als een vriend.

Be careful
Try not to lead her
She will break your heart and hate you and will lead you.
She's a beast
I call her Karma
TAGGED: Focus | WORDS: 264 | WEATHER: -
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Emptyma mei 05, 2014 11:26 am

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

D

e merrie zuchtte net hard genoeg voor de hengst om het te kunnen horen. ‘I-ik kon de druk gewoon niet meer aan, ik kon het niet meer aan elk moment het gevoel te hebben dat er iemand is die je leven zuur wilt maken, iemand die iedereen die dierbaar voor je is wilt vermoorden,’ klonk haar zachte stem. De zwarte hengst slikte eens, en knikte zacht. Natuurlijk. Haar verleden. Waarom ook niet? Dat was het immers altijd. En haar bijnaam. Plotseling schrok hij op, Shay zette nog enkele stappen naar achteren. Met ogen gevuld met angst keek hij haar aan, was ze bang voor hem? ‘Ik wilde gewoon niet dat hij jou ook wat aandeed!’ siste ze plotseling zachtjes, en zette vlug nog enkele stappen naar achteren. ’Maar Shay… Dan doen ze mij maar wat aan. Zolang ze jou maar geen haar krenken. Dat laat ik ze niet doen.’ Sprak hij haar zachtjes toe, en speurde de grond af naar planten die hem misschien zouden helpen zijn zicht te herstellen. Eenmaal eentje gevonden, trok hij hem uit de grond en begon er langzaam op te kauwen. Echter verscheen er een glazige blik in zijn ogen en begon hij langzaam te grinniken, na de plant uitgespuwd te hebben. ’Waarom was je…’ sprak hij tussen de vlagen lachbui door. ’Nu eigenlijk weg gegaan?’ maakte hij, plotseling niet langer lachend, zijn zin af.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I waited for you, so long.. { Shay } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I waited for you, so long.. { Shay }   I waited for you, so long.. { Shay } Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I waited for you, so long.. { Shay }
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The change I waited for? { Odysseus }
» What are you doing? [Shay]
» Hello...[Shay]
» Fighter {Shay}
» Innocence {Shay}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Forest :: Butterfly Trees-
Ga naar: