Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 The change I waited for? { Odysseus }

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptyzo mei 04, 2014 6:43 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

V

oorzichtig, loom haast, speelde de wind met haar manen en het gras rond haar roffelende voeten. Echter zwol de kracht van de wind aan, tot het gras hier haast constant onder gebogen ging en haar manen haast als stekels strak naar achteren stond terwijl zij zich de heuvels af repte. Het was al weer enkele dagen geleden, het voorval tussen Odysseus, Artemis en de witte merrie. In de tussentijd had de vrouwelijke Follower haar taken vervuld, maar geweigerd alleen te zijn met de gestipte hengst die ze ooit haar partner noemde. Die tijd leek al weer zo lang geleden… Waarom sprak ze ook al weer niet meer met hem? Oja, omdat hij het nodig vond om met Artemis te flirten en te doen alsof hij niet werkelijk met haar had. Maar misschien was ze wel wat ver gegaan. Een zucht teisterde haar lippen, terwijl ze langzaam vaart minderde en lenig over het riviertje sprong dat zich plotseling voor haar hoeven bevond. Voorzichtig boog ze zich voorover en dronk langzaam enkele slokken van het verkwikkende vocht.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptyzo mei 04, 2014 7:21 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


Met een peinzende blik, keek de knabstrupper hengst de kudde rond. Het was hem al eerder opgevallen dat de witte merrie, zijn ‘partner’ voor zover ze dat nog was, nergens te bekennen was. Ze hadden al enkele dagen niet meer met elkaar gesproken. En eigenlijk vond hij het ook wel even prima zo. Odysseus miste haar, dat kon hij niet ontkennen, maar hij bleef nog altijd de trots om met hangende pootjes bij haar terug te keren. Hij wist dat hij fout had gezeten, toen hij aan het flirten was met Artemis. Maar dat was puur uit belang van de kudde. Dat Themis dat niet in zag, was niet zijn probleem. De hengst schudde mistroostig zijn gestippelde hoofd, waarna zijn blik kort op Cheyenne bleef hangen. Als zij bij de kudde was, kon hij best wel even weg toch? De jonge leider had er wel even behoefte aan om alleen te zijn. En dus was Odysseus in beweging gekomen, waardoor hij nu naast de rivier draafde. Hij was verzonken in gedachtes, waardoor het hem ook bijna niet opviel dat Themis niet al te ver van hem vandaan was. Wat was de wereld soms toch klein.. Met een zachte zucht, ging de gestippelde hengst over naar stap. ”Themis.”
tag: Themis | words: 207 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptyma mei 05, 2014 7:23 pm



I let it rain, nights long

Als gehypnotiseerd staarde de witte merrie naar het kabbelende water, vlak onder haar neus. Om de paar seconden stak ze haar bovenlip er even in, en keek dan hoe de druppels een spoor achter lieten in het snel onder haar door bewegende oppervlak. In eerste instantie waren het kringen, die al snel uitliepen naar alle kanten en een compleet andere vorm aan namen. Vreemd genoeg waren, juist op dit moment, zelfs haar gedachten bij het oppervlak, terwijl die de andere dagen constant bij de gestippelde hengst waren geweest. Dacht hij aan haar? Wist hij wat hij veroorzaakt had? Ja? Nee? Zou ze het voelen, als hij heel sterk aan haar dacht? Of was hij op dit moment weer met Artemis bezig? Was ze misschien al drachtig van zijn veulen, maar had ze te laat haar fout ingezien en probeerde ze nu dan toch afstand van de hengst te nemen? Een zachte zucht achter haar kondigde zijn komst aan. ‘Themis.’ Klonk zijn stem van achter haar, en de merrie draaide zich langzaam om. ’Hallo, Odysseus.’ Een emotieloze stem. Wat kwam hij doen?

Words: ### | Notes: Mij mag wel met een hele goede verklaring komen... :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptydi mei 06, 2014 2:17 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Hallo, Odysseus.’ Klonk de emotieloze stem van de witte merrie. Met een gepijnigde blik in zijn donkere ogen, zette hij een paar stappen dichterbij. Waardoor de afstand tussen hem en zijn “partner” iets kleiner werd. ”Vertel me nou eens, wat precies je probleem is? Je negeert me al dagen,” bromde Odysseus haar nors toe. ”Als het gaat om die hele situatie met Artemis, jij moet toch ook wel in kunnen zien dat ik moet handelen vanuit het belang van de kudde?” Het was misschien niet zijn meest verstandige keuze geweest, maar op dat moment had de gestippelde hengst geen andere uitweg kunnen vinden. En hij moest en zal ervoor zorgen, dat geen enkel paard zijn kudde verliet. Al helemaal de merries niet. Die zijn te leuk.
tag: Themis | words: 126 | notes: Ody is echt diepgaand xd| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptydi mei 06, 2014 5:07 pm



I let it rain, nights long

‘Hallo Odysseus,’ klonk haar emotieloze stem. Een voor haar onbekende blik in de ogen van de hengst kondigde enkele stappen in haar richting aan. De merrie onderdrukte de opkomende neiging om hetzelfde aantal stappen achteruit te zetten, en bleef netjes op haar plek staan. ‘Vertel me nou eens, wat precies je probleem is? Je negeert me al dagen,’ werd het haar nors toe gebromd. Wat een blinde konijnenkeutel was het toch ook. Ze had niets anders van hem mogen verwachten. ‘Als het gaat om die hele situatie met Artmeis, jij moet toch ook wel in kunnen zien dat ik moet handelen vanuit het belang van de kudde?’ Langzaam knikte te witte merrie. Natuurlijk. Hij had het gedaan om het behoud van de kudde. ’Maar waarom moest je dan toch zeggen dat wij niet bij elkaar zijn? We hebben toch een serieus iets?’ Langzaam kwam de pijn in haar stem door haar façade heen. ’Dat je een beetje met haar flirt is tot daar aan toe. Zo ben je nu eenmaal. Ik kan je niet veranderen. Ik wil je niet veranderen.’

Words: ### | Notes: Missy gaat wel diep xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptydi mei 06, 2014 5:18 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Maar waarom moest je dan toch zeggen dat wij niet bij elkaar zijn? We hebben toch een serieus iets?’ De pijn die hij licht kon horen in haar stem, deed hem een klein beetje ineen krimpen. ’Dat je een beetje met haar flirt is tot daar aan toe. Zo ben je nu eenmaal. Ik kan je niet veranderen. Ik wil je niet veranderen.’ In de eerste instantie wilde de hengst zijn gestippelde hals uitstrekken, om haar neus zacht aan te kunnen raken. Maar hij bedacht zich nog net op tijd, hij wilde liever niet eindigen als één van de mishandelde konijnen. ”Wat wij hebben is ook serieus, ik wist alleen geen andere uitweg..” Bracht hij er voorzichtig tegenin. ”We kunnen het ons niet veroorloven leden te verliezen, Themis. En wist ik veel dat jij daar stond. ”
tag: Themis | words: 137 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptywo mei 07, 2014 7:40 am



I let it rain, nights long

’Dat je een beetje met haar flirt is tot daar aan toe. Zo ben je nu eenmaal. Ik kan je niet veranderen. Ik wil je niet veranderen.’ besloot de merrie haar tirade. Het was bijzonder jammer dat de hengst niet snapte dat het eigenlijk al bijzonder was, zo vrij als ze hem liet. Zij stond toch ook niet met andere hengst te flirten? Al was dat misschien wel een heel goed idee… ‘Om hem bij de kudde te krijgen,’ zou haar excuus dan zijn, mocht de gestippelde hengst er ooit achter komen. En het werd tijd dat ze hem iets ander zou vertellen. Iets dat haar al een tijdje op de maag zat, maar waar ze nog geen moment voor had kunnen vinden. Anders was het enkel een ander probleem, mocht hij er ooit achter komen.

‘Wat wij hebben is ook serieus, ik wist alleen geen andere uitweg..’ Bracht hij er voorzichtig tegenin. ‘We kunnen het ons niet veroorloven leden te verliezen, Themis. En wist ik veel dat jij daar stond.’ De witte merrie zuchtte hoorbaar. ’Dat kon je ook niet weten. Het is alleen een vreselijk gevoel om te weten dat elk moment dat je alleen bent met een andere merrie, je onze relatie voor onecht kunt verklaren. Maar ik moet het misschien maar nemen, als jij dan tenminste dit van mij neemt..’ Even keek ze weg, om moed te verzamelen om dit er werkelijk uit te persen. Was dit nu dan toch echt wat ze ging doen? Ging ze het de hengst tegenover haar toch echt vertellen en misschien wel opnieuw zijn woede over zich heen roepen? Het was moeilijk het humeur van de hengst te bepalen, wat het moeilijk maakte om het juiste moment te kiezen. Nu? Of later, wanneer alles echt weer goed zat? ’Ik heb, heel vroeger, een zoon en een dochter gehad. Van een hengst die ik daarna nooit meer gezien heb. Het was een tweeling. En in ieder geval mijn zoon, leeft nu in Chimorea. Ik liep hem laatst tegen het lijf,’ vertelde de merrie voorzichtig, en kromp alvast ineen voor de reactie van de hengst.

Words: ### | Notes: Missy vreest een uitbarsting :') Arme merrie... <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptywo mei 07, 2014 3:48 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Dat kon je ook niet weten. Het is alleen een vreselijk gevoel om te weten dat elk moment dat je alleen bent met een andere merrie, je onze relatie voor onecht kunt verklaren. Maar ik moet het misschien maar nemen, als jij dan tenminste dit van mij neemt..’ De merrie zuchtte hoorbaar. Met een nieuwsgierige, maar vooral bezorgde blik in zijn donkere ogen nam hij haar in zich op. ’Ik heb, heel vroeger, een zoon en een dochter gehad. Van een hengst die ik daarna nooit meer gezien heb. Het was een tweeling. En in ieder geval mijn zoon, leeft nu in Chimorea. Ik liep hem laatst tegen het lijf.’ Ze had.. wat? Van alle mogelijke dingen waar ze mee aan had kunnen zetten, had hij dit nog het minst verwacht. Waarom had ze het hem niet eerder verteld? Het was dat de gestippelde hengst opmerkte dat ze in een was gekrompen, dat hij het niet over zijn hart kon verdragen boos op haar te worden. Ze had vast haar redenen.. ”Waarom heb je het me niet eerder verteld?” Was het eerste wat hij uit wist te brengen, nog steeds verbaasd. ”Hoe eh.. Hoe gaat het met je zoon?” Odysseus glimlachte voorzichtig, in een poging de sfeer wat te verzachten.
tag: Themis | words: 210 | notes: hij kan wel lief zijn :')| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptywo mei 07, 2014 7:52 pm



I let it rain, nights long

’Ik heb, heel vroeger, een zoon en een dochter gehad. Van een hengst die ik daarna nooit meer gezien heb. Het was een tweeling. En in ieder geval mijn zoon, leeft nu in Chimorea. Ik liep hem laatst tegen het lijf,’ vertelde de witte merrie voorzichtig. Haar instinct vertelde haar vast wat in een te krimpen, misschien dat de vermeende ‘vijand’ haar dan minder makkelijk als prooi zou zien. Want dat was immers waar ze bang voor was. Een uitbarsting, uit de kudde getrapt worden, en achterna gezeten worden door de paarden waar ze eens het bevel over had gehad, zoals de konijnen die ze zelf op hoorde te jagen. Dit zou haar niet gebeuren. Vandaag niet, morgen niet… Haar instinct had best prima ideeën, zo af en toe.

Echter bleef de vermeende uitbarsting uit. ‘Waarom heb je het me niet eerder verteld?’ Was het eerste dat de hengst voor haar over zijn lippen bracht. Odysseus leek met stomheid geslagen, en bijna schoot Themis in haar verdedigende modus. Ze was jong en onbezonnen, op die leeftijd maakte toch iedereen fouten? Echter had ze moeten weten dat de hengst in kwestie niet te vertrouwen was. Had ze moeten luisteren naar enkele anderen, die ze voor straf in stukken had gescheurd. Ze had hen gestraft voor het uiten van de waarheid, en dat deed haar nog steeds pijn, diep van binnen. Echter was het te laat om om de gevallenen te wenen. Daar waren latere, doch even belangrijke tijden voor. Later zou ze aan hen denken, mochten haar gedachten de vrije loop gaan. Op het moment had ze echter al haar gezonde verstand nodig om dit gesprek in goede banen te leiden.

‘Hoe eh.. Hoe gaat het met je zoon?’ glimlachte de gespikkelde hengst voorzichtig. Enkele tellen staarde de merrie hem met stomheid geslagen aan, om zich vervolgens snel weer te herpakken. ’Het gaat eigenlijk best wel goed met hem. Al heeft hij zijn naam van Graham naar Hallucination verandert, om wat kwesties in het verleden.’ Beschaamd staarde de merrie de andere kant op, terwijl ze bedacht waarom ze het hem niet gezegd had. Het was een vreselijke rede, maar voor haar was het genoeg geweest. Zo naïef was ze eerder nooit geweest. ’Ik heb het niet verteld omdat ze niet slecht zijn. Niet zoals wij. Ze zouden nooit een kuddelid worden. Ik dacht het fout, en dat spijt me Ody. Maar hij maakt het goed. Hij is er achter gekomen dat hij homo is.’ Het laatste uitte ze met een trotse glimlach. Het was goed dat hij er voor uit kwam. Er waren paarden die zijn voorbeeld wel eens zouden mogen volgen.


Words: 441 | Notes: Waaaauw.. Sorry voor het leesvoer :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptywo mei 07, 2014 8:05 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Het gaat eigenlijk best wel goed met hem. Al heeft hij zijn naam van Graham naar Hallucination verandert, om wat kwesties in het verleden.’ De hengst knikte, nog steeds glimlachend. Ondanks dat hij gewild had dat ze het hem eerder had verteld, maar ach.. ze had het hem in ieder geval verteld. ’Ik heb het niet verteld omdat ze niet slecht zijn. Niet zoals wij. Ze zouden nooit een kuddelid worden. Ik dacht het fout, en dat spijt me Ody. Maar hij maakt het goed. Hij is er achter gekomen dat hij homo is.’ Odysseus hield zijn hoofd nadenkend schuin, terwijl hij een poging deed een passend antwoord te formuleren. ”Klinkt als het bijzonder paard, die zoon van je.” Sprak hij zacht. ”Maar hij zal vast nooit zo bijzonder zijn als zijn moeder,” vervolgde de hengst grijnzend. Hij raakte voorzichtig, nog steeds wat twijfelend – uit angst om net zo te eindigen als één van de konijnen, met zijn neus die van haar aan.
tag: Themis | words: 163 | notes: ♥| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptydo mei 08, 2014 6:52 am



I let it rain, nights long

’Het gaat eigenlijk best wel goed met hem. Al heeft hij zijn naam van Graham naar Hallucination verandert, om wat kwesties in het verleden.’ De hengst tegenover haar knikte, en toverde een kleine glimlach om de lippen van de merrie. Het voelde goed het hem verteld te hebben, nu hij er niet heftig op reageerde. Misschien dat hij ooit Hallucination kon ontmoeten, net zoals haar zoon zelf heel graag wilde. ‘Ik hbe het niet verteld omdat ze niet slecht zijn. Niet zoals wij. Ze zouden nooit een kuddelid worden. Ik dacht het fout, en dat spijt me Ody. Maar hij maakt het goed. Hij is er achter gekomen dat hij homo is.’ Odysseus hield zijn hoofd nadenkend schuin, voordat hij een antwoord over zijn lippen liet komen.

‘klinkt als een bijzonder paard, die zoon van je. Maar hij zal vast nooit zo bijzonder zijn als zijn moeder.’ Vervolgde hij grijnzend, en hij raakte voorzichtig haar neus aan. De witte merrie glimlachte, terwijl ze knikte. ’Het is absoluut een bijzonder paard geworden. Maar dat siert hem. Je zult het vanzelf wel zien als je hem eens ontmoet,’ werden de laatste woorden grinnikend uitgesproken, terwijl ze langs hem ging staan en haar neus tegen zijn witte hals liet rusten. ’Ik zie je snel weer Odysseus. Take care, my dear.’ Terwijl deze woorden over haar lippen rolden, stapte de witte merrie rustig weg. Mocht er nog iets zijn, dan kon hij haar terugroepen. Had hij niets meer te zeggen, dan zou ze hem snel genoeg weer zien.


Words: 254 | Notes: Misschien moet Missy maar eens drachtig worden.. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptydo mei 08, 2014 3:19 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Het is absoluut een bijzonder paard geworden. Maar dat siert hem. Je zult het vanzelf wel zien als je hem eens ontmoet,’ de merrie was naast hem gaan staan en liet haar neus tegen zijn gestippelde hals rusten. ’Ik zie je snel weer Odysseus. Take care, my dear.’ Themis was rustig weg gestapt. En even wilde hij haar gewoon weg laten gaan, hij had toch niets meer om te zeggen. Of misschien.. ”Missy, wacht.” Hinnikte de gestippelde hengst haar toe. ”Zou je dan nog wel veulens willen? Met mij bedoel ik.. Aangezien je al een tweeling hebt..?” Terwijl hij sprak, vormde een ietwat ongemakkelijke glimlach rond zijn lippen.
tag: Themis | words: 108 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Emptydo mei 08, 2014 3:36 pm



I let it rain, nights long

Langzaam plaatste de witte kruising haar hoeven voor de ander. Linksvoor, rechtsvoor, linksvoor, rechtsvoor… In een haast sloffend tempo. Een vreemde gevoel in haar binnenste zei haar dat de gestippelde hengst nog iets te zeggen had, dat ze zich niet te snel van hem moest verwijderen en hem de tijd moest geven om misschien… iets te roepen, of haar terug te halen. Of om haar fysiek tegen te houden, misschien wel. En hoe vreemd ook, haar gevoel kreeg gelijk. ‘Missy, wacht.’ Klonk de stem van haar partner achter haar op. ‘Zou je dan nog wel veulens willen? Met mij bedoel ik… Angezien je al een tweeling hebt…?’ Een grinnik rolde over haar lippen, terwijl de merrie zich langzaam omdraaide. ’Maar natuurlijk Odysseus. Met jou altijd.’

Words: 125 | Notes: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The change I waited for? { Odysseus } Empty
BerichtOnderwerp: Re: The change I waited for? { Odysseus }   The change I waited for? { Odysseus } Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The change I waited for? { Odysseus }
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Valley :: The River-
Ga naar: