Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 This is my design {Assassin}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptydo apr 10, 2014 8:04 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

Een huivering gleed langs de ruggengraat van de bruine hengst, terwijl zijn ogen naar de paar bloedspetters die zichtbaar waren op een van de dennenbomen staarden. Echter, waren ze niet recent meer. Ondanks dat het niet al te bijzonder was, gingen zijn gedachtes de vrije loop. Een onbekende duisternis vulde voor enkele secondes zijn ogen, toen zijn zicht weer terugkeerde stond hij niet langer stil. En ondanks dat hij wist wat er gebeurde, jaagde het hem nog steeds angst aan.

Zijn benen leken te bewegen als in een automatisme, hij denderde langs de dennenbomen. Alsof hij voor iets of iemand op de vlucht was, een angstig gevoel vulde zijn binnenste. Een scherpe pijn schoot door zijn flank. Een paar druppels bloed waren zichtbaar op één van de dennenbomen, afkomstig van zijn eigen flank. Met een ruk, kwam hij tot stilstand. Zijn donkere ogen staarden diep in die van een ander, die uit het niets voor hem verschenen was. Hobbs. De hengst die hij lang, lang geleden had gedood.

“This is my design..” Fluisterde de hengst zacht, waarna hij mistroostig zijn hoofd schudde. Wat was begonnen als een groot vermogen tot fantaseren, was uitgegroeid tot iets angstaanjagends. Bij elke klein detail dat niet klopte in de omgeving, kon hij precies redeneren wat er was gebeurd. Sinds de dood van Hobbs, was het enkel erger gevonden. Zijn fantasie bleef gepaard gaan met hallucinaties. Wat ook zijn naam verklaarde, Hallucination, voorheen was dit Graham geweest. Hij had zijn naam enkel veranderd, om zijn verleden te ontlopen. De bruine hengst keek één maal om naar zijn flank, die nog gewoon heel was. Er was geen bloed te zien, geen schrammetje. Ondanks dat hij dit al had kunnen weten, stelde het hem toch gerust.

Words: 289 ||Tag: Assassin || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyvr apr 11, 2014 2:53 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

M

et enigzins glazige blik draafde een gespierde zwarte hengst door het pinewood. Grote bomen rezen in de verte op, het bos leek oneindig terwijl de zon aan het einde van haar baan op het punt stond aan de horizon te verdwijnen. Assassin grijnsde licht terwijl hij bedacht hoe moeilijk hij te zien moest zien. Geen levend wezen zou meer zien dan een zwarte schim die zich razendsnel tussen de bomen door bewoog. Het geluid van zijn hoefslag werd gedempt door de gevallen naalden onder hem en maakte dat hij geruisloos liep.

Plotseling drong een geur zijn neus binnen, eentje die hij niet verwacht had hier te ruiken. Maar hoe bekend de geur hem ook toekwam, het lukte de hengst niet de juiste naam erbij te plaatsen. Het was een Assassin, dat kon niet anders. Shay misschien? Nee, haar geur kende hij onderhand al best goed en was veel vrouwelijker, merrie-achtiger. Croft was het ook niet, geen Assassin. De aardige grijze merrie was nog enkele dagen na hun ontmoeting in het hoofd van de hengst blijven hangen. Ze was aardig tegen hem geweest. En dat was, in bepaalde situaties, nogal nieuw voor hem. Natuurlijk, de rest van de Assassin's was ook aardig tegen hem. Maar Croft was... op een of andere manier anders geweest. En ze was geen Assassin, wat ook een belangrijk feit was.
Hallucination. Het antwoord op zijn onuitgesproken vraag knetterde als een stroomstoot door de hengst heen. Waarom het hem zo'n schok gaf de kersverse Assassijn tegen te komen kon hij niet zeggen, maar het deed zijn passen langzamer worden en zijn oren alert naar voren steken. Waar was de bruine hengst dan wel niet? Hij liet een luid gesnuif horen om de ander te laten merken dat hij eraan kwam. Echter veranderde hij meteen weer van richting om de ander vanaf een andere kant te kunnen benaderen, verbaasd over zijn eigen voorzichtigheid.

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyvr apr 11, 2014 3:04 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

Een geur was zijn neus binnengedrongen en de bruine hengst draaide zich om, terwijl zijn hoofd overuren draaide om de geur te plaatsen. Nog ietwat overdonderd door de plotselinge “verschijning” van Hobbs, was het een wonder dat hij de geur uiteindelijk toch wist te plaatsen bij Assassin, de leider van de credo waar hij pas net bij hoorde. Er waren enkele dingen die hij voor de zwarte hengst had achtergehouden, zoals het feit dat hij homoseksueel was en zijn ‘gave’. Zijn donkere ogen speurden de omgeving af, op zoek naar de zwarte vacht van Assassin. Echter, wist hij deze niet te vinden. ”Assassin..?” Besloot Hallucination uiteindelijk maar zacht te hinniken, in de hoop op een response.

Words: 116 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptydi apr 15, 2014 3:48 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

N

og altijd met de grootst mogelijke omzichtigheid en zorg benaderde de hengst zijn mede-groepslid. Om een vreemde rede liet zijn hoofd zijn lichaam constant verschillende meters opzij wijken om de andere hengst weer uit een compleet andere hoek te kunnen benaderen. Snel zette hij zichzelf stil. Waar was hij mee bezig? Natuurlijk, hij vond de bruine hengst altijd al een beetje vreemd. Die naam bijvoorbeeld. Wie heette er nu Hallucination? Alhoewel de naam natuurlijk wel gaaf was. En hij had zichzelf immers ook een nieuwe naam gegeven. 'Assassin?' Hij werd geroepen. Natuurlijk, hij zou wel opgemerkt zijn. Een soort van. 'Ja Hallucination?' Klonk zijn stem, terwijl hij vlak naast de hengst uit de schaduwen opdook.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptydi apr 15, 2014 4:22 pm




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

'Ja Hallucination?' Klonk Assassin’s stem, terwijl de zwarte hengst vlak naast hem uit de schaduwen opdook. ”Hoe gaat het?” De bruine hengst glimlachte zwak, zijn ogen dwaalden de omgeving af. Stralen zonlicht schenen door de hoge dennenbomen, er stond maar een lichte wind. Zijn ogen bleven echter hangen bij het vage gestalte van een ander paard, het duurde niet lang voordat Hallucination besefte dat het weer zijn hoofd was, dat hem parten speelde. Het kwam echter niet zo heel vaak voor, dat hij Hobbs’ gestalte zag op het moment dat zijn gave niet aan het werk was. Afwezig staarde hij voor zicht uit en onderdrukte een zucht. Waarom kon hij niet gewoon normaal zijn, zonder een of andere abnormale gave?

Words: 120 ||Tag: Assassin || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptywo apr 16, 2014 8:12 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

H

aast met voorpret sloop de zwarte hengst op de bruine variant af. 'Ja Hallucination?' klonk zijn stem plotseling. Maar de andere hengst leek te zeer in gedachten om met een schrikreactie te reageren. Enigzins teleurgesteld bromde de zwarte hengst iets onverstaanbaars, om een postitie ongeveer tegenover de ander in te nemen. Zo kon hij zelf precies alles zien, maar stond hij zelf toch in de schaduw. De plek waar hij hoorde, zou Focus menen... 'Hoe gaat het?' Assassin kuchte. 'Dat verschilt van dag op dag. Wil je de versie van vandaag, gister of eergister weten?' Langzaam aan veranderde zijn stem in een humoristische versie. 'Zonder gekheid. Vandaag gaat het wel redelijk. En hoe ziet jouw leven eruit, op het moment?' Nieuwsgierig keek hij de ander aan. Wat ging er door zijn hoofd?


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyvr apr 18, 2014 12:31 pm

'Dat verschilt van dag op dag. Wil je de  versie van vandaag, gister of eergisteren weten?' Klonk het humoristische antwoord van de zwarte hengst. 'Zonder gekheid. Vandaag gaat het wel redelijk. En hoe ziet jouw leven eruit op het moment?' Hallucination haalde licht zijn schouders op. Het was een vraag waar hij dagen voor had weggelopen, hij wist nooit een antwoord op de vraag. Want hoe ging het nou werkelijk met hem? Hij zat vast in een depressie, had last van hallucinaties en leek gewoon compleet gestoord. 'Wel okay, denk ik. Klonk zijn uiteindelijke antwoord, nee het ging niet goed dat wist hij zelf ook wel. Maar wat moest hij anders zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyzo apr 20, 2014 9:22 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝D

at verschilt van dag op dag. Wil je de versie van vandaag, gister of eergisteren weten?' Klonk het humoristische antwoord van de zwarte hengst. 'Zonder gekheid. Vandaag gaat het wel redelijk. En hoe ziet jouw leven eruit op het moment?' nieuwsgierig of er een serieus antwoord zou volgen, keek hij de ander in zijn ogen. Eerlijk was eerlijk, Hallucination zag er niet al te best uit. Alhoewel de hengst ooit ongetwijfeld heel knap was geweest, was er nu een grote treurigheid en hier en daar vermoeidheid te zien. Wat had de hengst tegenover hem meegemaakt, dat zijn lichaam zijn stemming zo weerspiegelde? 'Wel okay, denk ik.' luidde het antwoord op zijn vraag. Langzaam knikte Assassin. 'Zou ik nu een serieus antwoord mogen Hallucination? Je ziet er niet uit alsof het okay gaat, als ik het zeggen mag. Je zou wel eens wat slaap kunnen gebruiken.'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyma apr 21, 2014 7:27 am




I FEAR NOT KNOWING WHO I AM

'Zou ik nu een serieus antwoord mogen Hallucination? Je ziet er niet uit alsof het okay gaat, als ik het zeggen mag. Je zou wel eens wat slaap kunnen gebruiken.' De bruine hengst zuchtte zacht. Het was niet zo raar dat Assassin kon zien dat het niet goed met hem ging, hij wist zelf ook al dat hij er de laatste tijd niet al te goed uitzag. ”De hallucinaties houden me vrijwel altijd wakker,” klonk zijn verbeterde antwoord ditmaal. Het klopte wel, dat hij amper slaap had gekregen de laatste tijd. Hoe kon iemand überhaupt slaap vatten als hallucinaties van een onschuldig dood paard hem teisterden?

Words: 106 ||Tag: Assassin || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptydo apr 24, 2014 4:37 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

L

ang geleden bruin gekleurde naalden lagen onder de hoeven van de hengst. Een haast doodse stilte heerste tussen de deprimerend donkere bomen, waar door de zucht van de bruine hengst tegenover hem duidelijk te horen was. Wat had deze jongen al meegemaakt, schoot het door het hoofd van de nachtzwarte hengst. Hij schatte de ander op een jaar of drie, maar dat betekende dat er in het korte leven van de ander al veel te veel gebeurd was. Waarom hield hij zich überhaupt verborgen in een donker bos als dit, terwijl op de hills het lentegroene gras eindelijk naar boven kwam. 'De hallucinaties houden me vrijwel altijd wakker,' antwoordde Hallucination op een nieuwe toon. 'Maar waarom heb je hallucinaties? Waar gaan ze over? Als we dat op kunnen lossen, kunnen we misschien je hallucinaties stoppen. Zo kun je nooit een sluipmoordenaar worden. Of een sluipspion.' Met bezorgde ogen staarde hij de ander en nam deze in zich op. Er moesten maatregelen genomen worden. Zijn zoon moest kunnen slapen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyvr apr 25, 2014 1:50 pm

HALLUCINATION
'Maar waarom heb je hallucinaties? Waar gaan ze over? Als we dat op kunnen lossen, kunnen we misschien je hallucinaties stoppen. Zo kun je nooit een sluipmoordenaar worden. Of een sluipspion.' De bruingekleurde hengst liet zijn hoofd laag hangen, zijn ogen stonden gericht op de grond onder hem. ”Het zijn hallucinaties over een hengst van wie ik weet dat hij al ruim een jaar dood is, ik heb ze sinds zijn dood.” Hij hief zijn hoofd weer iets op, om zijn blik te kunnen verplaatsen naar de paar strepen lucht die zichtbaar waren tussen de bomen door. ”Ik denk niet dat ze te stoppen zijn, ik moet er maar gewoon mee zien te leven.” Hij haalde zijn schouders licht op, over het algemeen had hij het toch voor elkaar gekregen te overleven onder deze situatie. Veel meer kon hij er niet aan doen.

OOC; Will is so sexy <'3 *staart naar sheet*
You're grieving, Will.
Not for the life you have taken,
but for the life that was taken from you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Assassin

Assassin


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-04-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum
Naam : T

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: Age is relative
Geslacht: Stallion

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyza mei 03, 2014 2:14 pm

Assassin

THE FLYING ONE, SON OF NONE

❝M

aar waarom heb je hallucinaties? Waar gaan ze over? Als we dat op kunnen lossen, kunnen we misschien je hallucinaties stoppen. Zo kun je nooit een sluipmoordenaar worden. Of een sluipspion.' Zijn zoon moest kunnen slapen. Hoe beangstigend het ook was, voor deze hengst voelde hij toch echt vadergevoelens. En of ze er nu hoorden of niet, daar in zijn maag, ze waren er. EN in zijn hoofd. Hij zou voor de ze hengst zorgen, al was het het laatste wat hij deed. En, okay, hij zou Focus tegen houden in diens plan Chimorea te leiden. Maar dat was een andere zaak. Een minder persoonlijke. 'Het zijn hallucinaties over een hengst van wie ik weet dat hij al ruim een jaar dood is, ik heb ze sinds zijn dood. Ik denk niet dat ze te stoppen zijn, ik moet er maar gewoon mee zien te leven.' De bruine hengst haalde zijn schouders op en keek van hem weg. 'Maar Hallucination, dit is toch geen doen? Hoe kun je de wereld nu helpen als je constant moe bent? Hoe kun je dan überhaupt je zelf helpen?'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hallucination

Hallucination


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Emptyza mei 03, 2014 5:56 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me


'Maar Hallucination, dit is toch geen doen? Hoe kun je de wereld nu helpen als je constant moe bent? Hoe kun je dan überhaupt je zelf helpen?' De jonge hengst onderdrukte een zucht en verplaatste zijn blik terug naar Assassin. Hij sprak wel de waarheid, hoe moest hij de wereld helpen als hij zichzelf niet eens kon helpen? ”Ik heb geen hulp nodig, ik red het prima..” Beweerde hij aarzelend, met een zachte stem. ”Ik ehm.. Ik zou de wereld kunnen helpen met mijn..” Hallucination aarzelde, niet zeker wetende of hij verder moest spreken. ”Gave,” eindigde hij, na een korte twijfeling. Het was een hele tijd geleden dat hij voor het laatst met iemand had gesproken over zijn gave, hij kon zich het amper herinneren dat hij het überhaupt aan iemand had verteld.
tag: Assassin | words: 133 | notes: weirdos| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is my design {Assassin} Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my design {Assassin}   This is my design {Assassin} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is my design {Assassin}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Assassin } Karma
» Control {Assassin}
» With a vow to defend {Assassin}
» Assassin's dark bussiness

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Forest :: Pine Wood-
Ga naar: