Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 What happens next, happens next { Ody }

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyza apr 05, 2014 7:20 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

W

ind speelde ruw met de witte manen, nog steeds verreikt met rode plukjes. Het geluid klonk hard in de oren, maar deerde de statige witte merrie niet, terwijl ze zich door het kniehoge gras repte. Langzaam aan was het gras weer gaan groeien, tot het zijn oude lengte terug had gekregen. In de winter was het gras al snel kort gewiekt tot enkele centimeters boven de grond, door de welwillende kaken van honderden hongerige paarden. Bij elke stap verbaasde Themis zich over de buigzaamheid van het lange gras. Wat voor beweging ze ook maakte, na enkele minuten kwamen de meeste stengels gras weer netjes omhoog te staan. Als een samenleving, schoot het haar hoofd binnen. De meeste paarden bogen mee met de veranderingen, en kwamen haast ongeschaad weer recht te staan wanneer de tijd daarvoor rijp was. Echter waren er enkele paarden die de veranderingen niet konden verkroppen en voor eeuwig gebogen bleven staan. Zo leefden zijn verder, of zij stierven af. Een prachtig symbool van het leven.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyza apr 05, 2014 8:00 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Met een zucht was Odysseus die ochtend opgestaan, hij had zijn gebruikelijke rondje door de kudde gelopen. Om te kijken of er geen kuddeleden misten. En van alle paarden, miste hij de belangrijkste. Themis. De hengst had besloten niet direct haar geurspoor te volgen, om haar tijd voor zichzelf te gunnen. Maar een onheilspellend gevoel knaagde aan zijn binnenste. Zoveel vragen dwaalden de laatste tijd rond door zijn hoofd, voornamelijk over zijn relatie met Missy. Wat waren ze nou daadwerkelijk van elkaar? Konden ze zichzelf al beschouwen als partners? Of moest hij daarvoor een aanzoek doen of iets in die richting? Hoe werkte dat soort dingen? Na een korte tijd wachten, was hij toch maar op pad gegaan en had haar geurspoor gevolgd. Eenmaal aangekomen bij de heuvels, zag hij een welbekend silhouet. ”Missy,” hinnikte hij vrolijk, terwijl hij op haar afstapte.

Words: 142 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyza apr 05, 2014 8:25 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

L

ange dagen waren het geweest, die de witte merrie in hun geheel in de kudde had doorgebracht. Ze had er gegeten, ze had er geslapen, ze had Odysseus geholpen met dingen, ze had met leden gepraat... Maar toen de merrie vanochtend wakker was geworden, wist ze dat ze even tijd voor zichzelf nodig had. Enkele uurtjes maar, om even alles op een rijtje te kunnen zetten en daarna weer vol voor alles te gaan. Ze had Odysseus beloofd het te proberen. En ze had het nu al enkele dagen uit gehouden, zonder ook maar een moment van zijn fictieve zijde te wijken. De rust op de Hills deed de witte merrie veel goed. Meer nog dan ze verwacht had, al wilde ze het niet toegeven. Ze was een bitch, dat wist ze zelf ook wel. Dat ze vanmorgen weg was gegaan terwijl zelfs Odysseus nog sliep en hij geen enkel idee had waar ze heen was en wanneer ze terug zou komen. Of ze uberhaupt terug zou komen, of dat ze weg zou blijven. Om een vreemde reden die ze nog niet verzonnen had. Een geur prikte in zijn neus, en de merrie keek om. Een gespikkelde hengst kwam op haar af. Langzaam draaide ze zich om en begon langzaam op hem af te stappen. 'Missy,' klonk zijn stem. 'Odysseus,' klonk de hare in response.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyzo apr 06, 2014 8:42 am




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

“Odysseus,” respondeerde Themis’ stem, terwijl ze langzaam op hem afstapte.  Hij glimlachte haar licht toe. ”Waar was je vanochtend?” Besloot hij maar te vragen. Een lichte angst borrelde bij hem naar boven, wat als ze hem zou verlaten? Omdat ze het leven in de kudde niet langer trok? Hij had geen flauw idee wat hij dan zou moeten doen, of hij überhaupt in staat zou zijn iets te doen. Hij zou haar kunnen volgen, maar dan moest hij zijn kudde achterlaten. Hij kon ook gewoon bij zijn kudde blijven, maar dat zou betekenen dat hij Themis kwijt zou raken. Waarom moest alles altijd zo ingewikkeld zijn? De hengst onderdrukte een zucht en keek de merrie peinzend aan.

Words: 117 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydi apr 08, 2014 10:33 am

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e gestipte hengst glimlachte haar licht toe, wat de merrie enigzins beangstigde. Vond hij haar verdwijning vreemd? Zou ze een preek krijgen over haar verantwoordelijkheden in de kudde? 'Waar was je vanochtend?' klonk zijn stem. Daar kreeg ze het al. Daar begon de preek. 'Ik werd wakker en had even een momentje voor mezelf nodig. Iedereen sliep nog. Ik had niet verwacht iemand tot last te zijn?' klonk haar stem voorzichtig, bang om zijn woede op te weken om zoiets kleins. De witte merrie had geen zin in ruzie. 'Was er iets aan de hand? Had ik moeten bemiddelen bij iets?' Langzaam begon de rust in haar lichaam weer terug te komen.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydi apr 08, 2014 3:57 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Ik werd wakker en had even een momentje voor mezelf nodig. Iedereen sliep nog. Ik had niet verwacht iemand tot last te zijn?' Sprak de witte merrie, wiens stem ietwat voorzichtig klonk. 'Was er iets aan de hand? Had ik moeten bemiddelen bij iets?' Odysseus schudde glimlachend zijn gestippelde hoofd. ”Nee, er is niets aan de hand. Ik vroeg me gewoon af waar je was en..” Hij maakte zijn zin niet af, omdat hij niet zeker wist of hij daadwerkelijk kon zeggen wat hij wilde zeggen. Hij glimlachte onbewust, toen hij opmerkte hoe verschrikkelijk onlogisch zijn gedachten klonken. ”En.. ehm.. Ik wilde je wat vragen, maar toen was je er niet vanochtend en ben ik je gaan zoeken.” Besloot de knabstrupper uiteindelijk toch maar zijn zin af te maken.

Words: 129 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydo apr 10, 2014 8:01 am

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e gestippelde hengst schudde zijn hoofd. 'Nee, er is niets aan de hand. Ik vroeg me gewoon af waar je was en..' begon de hengst, maar stopte en glimlachte in zichzelf. Themis keek hem enigzins bevreemd aan, hij kon toch alles tegen haar zeggen? Ze was niet voor niets zijn Follower, immers. 'En.. ehm.. Ik wilde je wat vragen, maar toen was je er niet vanochtend en ben ik je gaan zoeken.' De merrie knikte, en wachtte met afwachtende blik tot hij verder zou gaan. Toen de hengst dit echter niet deed, knikte ze nogmaals en trok zelf haar mond open. 'En, wat wilde je dan vragen?' Een ondeugend glimlachje kwam om haar lippen te liggen. 'Je hebt me immers gevonden.'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydo apr 10, 2014 2:32 pm

'En, wat wilde je dan vragen?' Sprak de merrie, met een ondeugende glimlach rond haar lippen. 'Je hebt me immers gevonden,' klonk het vervolg. De hengst schraapte zacht zijn keel, een ongebruikelijk gevoel van nervositeit stroomde door zijn lichaam terwijl zijn hoofd vocht tegen de paniek en alle vragen. Nope, hij was hier absoluut niet goed in. Wat moest hij zeggen? Moest hij het überhaupt wel zeggen? Hij moest wel.. Wie A zegt moet ook B zeggen.. "Ehm. Missy," begon hij aarzelend. "Wat zijn we van elkaar? Ik bedoel.. Hebben we een relatie, of..? Odysseus viel stil en maakte zijn zin niet af, iets wat steeds vaker scheen te gebeuren de laatste tijd.

OOC; LET'S SPREAD THE LOVE! Even eens iPad-postje xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydo apr 10, 2014 7:28 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

W

at ondeugend keek de witte merrie de hengst voor haar aan en hief haar staart als een vlag. In haar hals kwam langzaam een trotse ronding, terwijl ze wachtte op zijn vraag. Ergens, diep van binnen wist ze al wat hij ging vragen. Het moest wel, kon niet anders na deze weken. 'Ehm, Missy,' begon hij aan zijn vraag. 'Ja?' klonk haar antwoord geheel overbodig. 'Wat zijn we van elkaar? Ik bedoel.. Hebben we een relatie, of..?' De hengst viel al snel weer stil, en de merrie glimlachte. 'Nu, jij bent Leader en ik ben je Follower.' antwoordde ze op plagende toon. Echter werd haar blik haast meteen weer ernstiger. 'Ik.. Als jij.. Zou jij mijn partner willen zijn...?' haperde haar stem. Haar blik keek hem telkens kort even aan, en dwaalde dan weer naar andere interessante dingen.

OOC: SPREAAAADD THE LOOOOVVVVEEEE <'3

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydo apr 10, 2014 7:50 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Nu, jij bent Leader en ik ben je Follower.' Klonk haar stem plagend, een kleine glimlach kon de gestippelde hengst niet onderdrukken. 'Ik.. Als jij.. Zou jij mijn partner willen zijn...?' Een grijns verscheen rond Odysseus’ lippen. ”Steel mijn tekst niet kleintje,” sprak hij haar plagend toe. Hij had eigenlijk gedacht dat hij degene zou zijn die haar zou vragen zijn partner te worden, maar eigenlijk was dit veel prettiger. ”Maar ehm.. Natuurlijk wil ik je partner zijn Missy.” Zijn grijns werd nog breder, voor zover dat nog mogelijk was. Dit was de dag waar hij zo lang al op had zitten wachten.

Words: 103 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydi apr 15, 2014 7:15 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

E

en grijns sierde het gezicht van de gestippelde hengst voor haar, nadat zij enigzins stamelend haar vraag gesteld had. 'Steel mijn tekst niet kleintje,' grinnikte hij haar plagend toe, en de witte merrie ontspande. Natuurlijk, hij was een hengst. Dus eigenlijk had hij het moeten zijn, die haar vroeg of zij zijn partner wilde zijn. Liefst heel romantisch, met een sierlijk gebogen hals en een bloedrode roos in zijn mond of iets dergelijks. Maar, aan de andere kant, was ze geheel niet romantisch aangelegd. Dus waarom verwachtte ze dat de hengst dit wel was? Dit was prima zo. 'Maar ehm.. Natuurlijk wil ik je partner zijn Missy.' 'Gelukkig,' zuchtte ze zachtjes. Wat nu als hij nee had gezegd? Met een nieuwe glimlach om haar mond keek ze opnieuw naar hem op. 'Wat dacht je ervan om... Wat rode verf te lenen bij de konijntjes? Om het te vieren?' Met haar meest onschuldige blik keek ze hem zwoel in de ogen, een ondeugende glimlach trok haar mondhoeken omhoog.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydi apr 15, 2014 7:26 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Gelukkig,' verzuchtte de merrie zacht. 'Wat dacht je ervan om... Wat rode verf te lenen bij de konijntjes? Om het te vieren?' De onschuldige, zwoele blik in haar ogen, die gepaard ging met een ondeugende glimlach op haar gelaat deed hem zacht grinniken. Odysseus grijnsde haar toe, het was voor hem een hele tijd geleden geweest dat hij zo blij was geweest dat het zelfs te zien was in zijn ogen. Het gebeurde niet vaak, als hij lachte dan lachten zijn ogen nooit mee. Maar vandaag was anders, dit moment was speciaal. Voor hem althans. Eindelijk, was hij samen met de enige merrie van wie hij écht hield. ”Met liefde,” verzekerde hij haar zacht. ”Laat me maar eens zien hoe jij arme konijntjes van het leven beroofd,” voegde de knabstrupper er droogjes aan toe.

Words: 134 ||Tag: Themis || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptywo apr 16, 2014 7:39 am

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e hengst voor haar grinnikte, en tot haar verrassing deden zijn ogen vandaag mee. Het was heerlijk hem zo te zien. 'Met liefde. Laat me maar eens zien hoe jij arme konijntjes van het leven beroofd,' grinnikte hij haar toe. Met een humoristische snuif draaide ze zich op haar acterhoeven om en stoof de eerste paar heuvels af, naar een kleinere heuvel met een gapend gat in de zijkant. Een konijnenhol. Alhoewel het hol uitgestorven leek, hield de merrie er voorzichtig bij halt. Ingespannen staarde ze naar de ingang van het hol, waar enkele geluiden uit opklonken. De arme beestjes hadden onderhand geleerd dat het geluid van naderende paardenhoeven onheil betekende.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptywo apr 16, 2014 7:44 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Met een humoristische snuif had de merrie zich op zijn achterhoeven omgedraaid en stoof de eerste paar heuvels af. De glimlach op Odysseus’ gelaat werd iets breder, waarna hij haar in een iets langzamere galop volgde. Ja, zijn leven was prima op deze manier. Beter dan het ooit was geweest, in werkelijkheid. Nog steeds waren er momenten, waarop zijn gevoelens hem een lichte angst aanjaagden. ”Dus, dit is wat je al die tijd zonder mij hebt gedaan, deary?” Fluisterde hij zacht in haar oor, toen hij voorzichtig naast haar was komen staan. Zijn bruine ogen volgden haar blik naar de ingang van het konijnenhol.

Words: 104 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptywo apr 16, 2014 7:55 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

A

l snel klonk van achter de witte merrie een nieuwe hoefslag op, in een rustiger tempo echter. Een grote glimlach sierde haar gelaat. Ze stoof de eerste paar heuvels af, naar een kleinere heuvel met een gapend gat in de zijkant. Een konijnenhol. Alhoewel het hol uitgestorven leek, hield de merrie er voorzichtig bij halt. Ingespannen staarde ze naar de ingang van het hol, waar enkele geluiden uit opklonken. De arme beestjes hadden onderhand geleerd dat het geluid van naderende paardenhoeven onheil betekende. En nog een hoefslag stopte bij het hol. 'Dus, dit is wat je al die tijd zonder mij hebt gedaan, deary?' werd het langzaam in haar oor gefluisterd. Zacht grinnikte ze, terwijl ze een snelle blik op haar nieuwe.. ja, op haar nieuwe partner, en knikte langzaam. 'Normaal, als ik kwaad of eenzaam ben, jaag ik ze op.'


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyvr apr 18, 2014 5:26 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

‘Normaal, als ik kwaad of eenzaam ben, jaag ik ze op,’ sprak de merrie terwijl ze langzaam knikte. Dezelfde glimlach hing nog steeds rond zijn lippen. Het was lang, lang geleden geweest dat de knabstrupper hengst zoveel op één dag geglimlacht had. Maar ach, het mocht ook wel voor een keertje. Vandaag was een bijzondere dag, een hele bijzondere dag. ”Misschien dat de konijnen populatie toch nog te redden valt,” grinnikte Odysseus zacht. ”Ik zal ervoor proberen te zorgen dat je niet meer eenzaam zal zijn, of kwaad. Ik hoop in elk geval niet dat je veel kwaad zal zijn,” hij grijnsde haar toe en drukte zijn neus voor enkele secondes tegen haar hals aan. Hij wilde er echt voor zorgen dat er geen herhaling zou komen van die ene ruzie.

Words: 131 ||Tag: Themis || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyzo apr 20, 2014 8:22 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

E

en zuchtje wind speelde speels met haar manen, terwijl ze met van plezier twinkelende ogen achterom keek naar de - bizar genoeg - nog steeds glimlachende hengst. Het deed haar goed dat hij blijkbaar zo om haar gaf dat hij voor en door haar de hele dag aan het glimlachen was. Bizar genoeg. 'Misschien dat de konijnen populatie toch nog te redden valt,' werd er naar haar gegrinnikt. 'Denk je?' sprak ze zachtjes met een glimlach op haar gelaat. 'Ik zal ervoor proberen te zorgen dat je niet meer eenzaam zal zijn, of kwaad. Ik hoop in elk geval niet dat je veel kwaad zal zijn,' werd het haar plotseling grijnzend beloofd. 'Dat ligt er natuurlijk aan hoe jij je best doet. O kijk, daar komt er eentje!' fluisterde ze hem toe. Haar zwartbruine ogen stonden strak op de ingang van het konijnenhol gericht, waar nu langzaam een neusje uit stak.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptydi apr 22, 2014 5:46 pm



'Dat ligt er natuurlijk aan hoe jij je best doet.’ De gestippelde hengst grijnsde, een – voor zijn doen – vrolijke twinkeling lag in zijn donkere ogen. Hij porde plagend met zijn neus in haar schouder. ‘O kijk, daar komt er eentje!' Haar fluisterende stem liet zijn oren spitsen, terwijl zijn blik zich verplaatste naar het konijnenhol. ”Teach me, Miss.” Fluisterde hij terug. Ergens was hij wel benieuwd naar de ‘hobby’ van zijn partner, hij had er ook pas van te horen gekregen na de ruzie. Tijdens de ruzie. Whatever. Hij had het in ieder geval pas kort geleden te horen gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyza mei 03, 2014 2:03 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

D

e blik van haar partner was direct gericht op het konijnenhol, waar het onschuldige, pluizige beestje onderhand was begonnen aan een pol gras. Misschien deed ze eens wat goeds voor de natuur. Immers zouden de beesten al snel weer terug komen, aangezien het nu eenmaal konijnen waren. Die jonken als... als.. als konijnen. 'Teach me, Miss.' klonk een stem fluisterend in haar oor, en direct kwam de witte merrie in beweging. Het konijn merkte haar haast direct op, en ging er als een haas vandoor. Een witte rij tanden blikkerde in het beetje zonlicht, terwijl een grijns langzaam om haar mond verscheen en ze het konijntje bij de staart greep. 'De kuwnst is ze zo snel mofelijk wee te hebfen. Andels wolden ze moe. Ook eents?' grinnikte ze, met haar mond vol konijn. Met twinkelende ogen keek ze de hengst aan.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyza mei 03, 2014 6:51 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


'De kuwnst is ze zo snel mofelijk wee te hebfen. Andels wolden ze moe. Ook eents?' grinnikte de merrie, Odysseus lachte zacht met haar mee. Voornamelijk omdat het ongelooflijk grappig klonk hoe de merrie op dit moment sprak. ”Maar natuurlijk,” grijnsde hij haar zacht toe. Waarna hij zijn blik verplaatste naar het konijnenhol, waar opnieuw langzaam een konijnenneusje uit stak. Maar ook ditmaal, merkte het konijn hen vrijwel meteen op. Met dezelfde snelheid als hij Themis had zien doen, greep hij het konijntje bij zijn staart. ”Zow dawn?” Grijnsde de gestippelde hengst zijn partner toe. Hij zag zelf onderhand ook wel in, dat het misschien wel eens tijd werd Themis van deze ‘hobby’ af te helpen. Maar nu was het nog niet zo ver, nog niet.
tag: Themis ♥ | words: 126 | notes: all you need is love| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyzo mei 04, 2014 7:25 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

N

og steeds hield de merrie het konijn stevig vast. Het zou haar nooit meer gebeuren dat het beest ontsnapte, terwijl ze er mee wilde spelen na die ene vreselijke keer dat het haar weldegelijk gebeurd was. ‘Maar natuurlijk,’ grijnsde haar wittige partner, terwijl een neusje opnieuw het hol uit werd gestoken. ‘Zow dawn?’ klonk zijn stem vervormd door het konijn in zijn mond. ’Goef zow.’ Grinnikte ze langzaam, terwijl ze haar konijn op de grond zetten. ’En nu laat je hem opnieuw gaan.’ Grinnikend porde de witte merrie het beduusde beestje, dat nog niet besefte dat het al weer vrij was, en wat nu begon te rennen. ’En dan trap je eens op hun staart ofzo.’ Snel als de bliksem rende ze achter het beestje aan, en zette snel haar hoef op de staart zodat het beest niet verder rennen kon en het uitgilde van de pijn. ’Als een speenvarken.’


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Emptyma mei 05, 2014 4:50 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


’Goef zow.’ Had de merrie hem toe gegrinnikt, terwijl ze het konijn op de grond zette. ’En nu laat je hem opnieuw gaan.’ Themis had het beduusde konijn – dat inmiddels weer op de grond stond – gepord. ’En dan trap je eens op hun staart ofzo.’ Razendsnel was ze achter het konijntje aangerend, en trapte op diens staart. Het beestje kon niet meer verder rennen en krijste van de pijn. ’Als een speenvarken.’ De knabstrupper deed een poging tot lachen, wat niet bepaald lukte met het konijn nog tussen zijn tanden. En dus, liet ook hij het konijn vallen. Toen het beestje op de grond was belandt, kreeg hij nog een trap van Odysseus’ hoef. Het dier begon te rennen, waarbij de hengst Themis’ voorbeeld volgde en ook razendsnel op de staart van het konijn ging staan. ”Nu begrijp ik waarom ik nog zo weinig konijnen heb gezien deze lente.”
tag: Themis | words: 149 | notes: bunny killers :3| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What happens next, happens next { Ody }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens next, happens next { Ody }    What happens next, happens next { Ody }  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What happens next, happens next { Ody }
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Valley :: The Hills-
Ga naar: