Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 ϟ When thunder happens ϟ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ϟ When thunder happens ϟ   ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Emptyma maa 31, 2014 8:07 am




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Ik.. Jawel. Ik zou graag terugkomen.' Begon de sneeuwwitte merrie. 'Maar ik heb vrijheid nodig. Ik reageer op de roep van mijn naam, zal altijd in de buurt zijn, zal altijd een oogje in het zeil houden. Maar ik kan er niet tegen in een groep te leven. In tegenstelling tot de meesten van ons soort, ben ik geen kuddedier.' Odysseus boog zijn hoofd iets meer in haar richting, voordat hij zijn antwoord begon te formuleren. ”Maar ehm.. dan ben je dus wel weer mijn Follower?” Hij grijnsde haar licht toe. ”Blijf bij me, Missy.. De knabstrupper had weer enkele stappen dichterbij gezet en fluisterde de woorden zacht in haar oor. Hij wilde haar niet meer kwijtraken, nooit meer. Nee.. Hij zal haar niet meer kwijtraken, nooit niet.

Words: 128 ||Tag: Themis || Note: I SHIP THESE TWO SO MUCH <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ϟ When thunder happens ϟ   ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Emptyma maa 31, 2014 8:49 am

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

L

angzaam boog de knabstrupper hengst zijn hoofd, en begon aan een antwoord. 'Maar ehm.. dan ben je dus wel weer mijn Follower?' begon hij licht te grijnzen. 'Blijf bij me, Missy.' fluisterde hij de woorden in haar oor, na enkele stappen naar haar toe te hebben gezet. 'Natuurlijk. Ik zou je volgen tot het einde van de wereld. Als dat er al is.' Fluisterde ze voorzichtig terug, nog steeds iets op haar hoede. Met hengsten wist je het maar nooit. Haar hart was al vaak genoeg gebroken. En dan had zij, op haar beurt, die hengsten gebroken. Niemand mocht met haar sollen. Enkel de paarden die haar het dichtst bij stonden, konden haar dingen maken. Echter liet zij nooit iemand zo dicht bij komen. Maar deze gespikkelde hengst was een grote uitzondering. Hij was dichter bij gekomen dan ooit iemand gelukt was. Maar hoe dichtbij zou ze hem laten komen, zonder hem pijn te doen? Het kon niet lang meer duren.

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ϟ When thunder happens ϟ   ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Emptyma maa 31, 2014 5:03 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

'Natuurlijk. Ik zou je volgen tot het einde van de wereld. Als dat er al is.' Fluisterde de merrie voorzichtig terug. Odysseus glimlachte breed, maar zweeg. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij was hier ook helemaal niet goed in, in dat hele gedoe rondom liefde. Flirten was makkelijk, maar hij had nooit leren liefhebben. En toch voelde het als vanzelfsprekend, nu hij eenmaal zijn liefde voor Themis had erkend. Alsof het altijd al zo geweest was, misschien was dat ook wel zo. ”Dus ehm, zullen we dan maar terug naar de kudde?” Hinnikte de gestippelde hengst. ”Dan kunnen we ze even duidelijk maken dat ik mijn geliefde Follower weer terug heb en niet meer zo hopeloos ben als de dagen dat ik zonder jou zat.” Zonder op antwoord te wachten, draaide hij zich om en stapte langzaam weg. Terug in de richting van zijn, nee hun kudde.

Words: 149 ||Tag: Themis || Note: Odypony is topic uit c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ϟ When thunder happens ϟ   ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Emptyma maa 31, 2014 6:46 pm

Themis

THUNDER ONLY HAPPENS WHEN IT'S RAINING

E

r werd gezewegen, maar de hengst tegenover haar grijnsde breed en de stilte drukte niet langer tegen haar trommelvliezen. Het was geen geladen stilte, zoals ze die zo vaak was tegengekomen. Geen storende stilte, zoals ze die zo vaak had meegemaakt. Het was prima om te zwijgen, omdat er geen woorden meer nodig waren. Zij was weer de Follower, hij stond nog steeds boven haar, maar niet langer op een drukkende manier. Themis had haar punt gemaakt, had laten weten hoe het zat en hoe ze het wilde hebben. Waar het op stond. En - wonderbaarlijk genoeg - had de hengst dat geaccepteerd en had hij geen ander antwoord uit haar mond gewrongen. Zoals anderen dat vroeger deden. De merrie kapte haar gedachten direct af, het was nu geen tijd om oude koeien uit de sloot te halen. Die anderen waren dood of nooit meer terug gezien nadat zij ze zwaar verwond had. Niets om je zorgen over te maken. 'Dus ehm, zullen we dan maar terug naar de kudde? Dan kunnen we ze even duidelijk maken dat ik mijn geliefde Follower weer terug heb en niet meer zo hopeloos ben als de dagen dat ik zonder jou zat.' hinnikte de hengst, en draaide zich zonder op antwoord te wachten om. De merrie knikte tegen zijn rug, en liep hem glimlachend achterna.

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ϟ When thunder happens ϟ   ϟ When thunder happens ϟ - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ When thunder happens ϟ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ϟ Thunder only happens when it's raining ϟ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Cornfields-
Ga naar: