Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Cold Hearted {Cheyenne}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 5:41 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

De tijd leek steeds langzamer te gaan, het leek haast onwerkelijk hoe sloom de dagen voor de gestipte hengst voorbij gingen. Nou liep zijn leven ook niet helemaal meer op rolletjes. Hij hield onderhand al niet meer bij, hoeveel tijd er voorbij was gegaan sinds de ruzie die hij had gehad met Themis en Cheyenne. Waarna beide merries de kudde verlaten hadden, ook echt heel handig om zo op hetzelfde moment zijn Spice Horse én Follower kwijt te raken. Maar veel tijd om er over te zeuren had hij niet, sterker nog hij had niemand in het speciaal om tegen te zeuren. De hengst had onderhand wel geleerd zich niet tegen te laten houden door vervelende momenten in zijn leven, elke keer moest hij zichzelf bijeen schrapen en gewoon weer verder gaan met het leven. Alleen op die manier, was het voor hem mogelijk te overleven in deze vreselijke wereld. Odysseus slaakte een klagende zucht, waarna hij weer begon te draven. Hij had voor een enkel moment de kudde allen gelaten, hij vertrouwde hen onderhand wel genoeg om gewoon te blijven waar ze stonden. En als er iets gebeurde, was hij maar en klein stukje verderop. De vers gevallen sneeuw knarste onder zijn hoeven, terwijl hij met een redelijk hoge snelheid over de heuvels draafde.

Words: 215 ||Tag: Cheyenne || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne
Spice Horse
Cheyenne


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: Sky Stars
Leeftijd: 7 years
Geslacht: Female

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 5:56 pm

De tijd ging erg langzaam voorbij nu de merrie niet meer in kuddeverband leefde, maar helemaal alleen was. Er was niets te doen, niemand om tegen te praten, niemand bij wie ze haar gevoelens kon uiten... De ruzie met haar 2 hogere rangen uit haar vorige kudde was echt wel uit de hand gelopen, maar stiekem vroeg ze zich af hoe het met Odysseus, Themis en de rest van de kudde ging. Ze zou zich nu echt zó graag verontschuldigen tegenover de andere paarden, maar ze wist niet waar ze hen moest gaan zoeken. Als ze Themis alleen zou tegenkomen, zou ze waarschijnlijk in levensgevaar zijn.. De bruine merrie duwde wat sneeuw aan de kant, om te kijken of er eetbaar gras onder verscholen zat. Nee, niets... De al het gras dat 's zomers op de heuvels groeide, was nu verschrompelt. Het was helemaal niet smakelijk, en het kostte erg veel moeite om het in haar mond te krijgen... Misschien was het wel beter om opzoek te gaan naar Themis, om opzoek te gaan naar haar dood, haar verlossing? Maar die gedachten namen al snel een andere wending wanneer ze de sneeuw aan de andere kant van de heuvel hoorde knarsen. Was het Missy? Was het Ody? Misschien was het wel een compleet onbekend dier. Misschien was het wel geen paard? Ze deinsde een beetje naar achteren, niet goed wetend wat ze moest verwachten. Het geluid werd steeds luider, tot ze een wit gedaante aan de top van de heuvel zag staan. "Odysseus?", vroeg ze verwonderd. Ze wou het liefst van al op hem afvliegen en haar excuses aanbieden, en haar terug aansluiten bij de kudde... De kudde! Waar waren alle andere paarden? "Waar is de rest van de kudde?", vroeg de merrie wat bezorgd. Waauw, zo zou ze echt geen goede indruk maken.. "Hoe gaat het met je, Odysseus? Ik heb je gemist...", moest ze toegeven. Haar ogen waren neergeslagen en staarden naar haar hoeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 6:05 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Het gestalte van een ander paard verscheen in zijn gezichtsveld, hij herkende Cheyenne’s bruine vacht binnen enkele secondes. “Odysseus?” Klonk haar stem. De hengst zette enkele passen dichterbij, de merrie in zich opnemend. ”Cheyenne.” Respondeerde hij, zijn stem klonk ietwat nors. Aan de ene kant was hij blij de merrie weer te zien, maar hij was nog steeds niet al te blij met de woorden die ze had gesproken tijdens de ruzie. Ondanks dat het eigenlijk zijn eigen schuld was. ”Waar is de rest van de kudde?” Klonk haar stem bezorgd. ”Hoe gaat het met je, Odysseus? Ik heb je gemist…,” de merrie had haar ogen neergeslagen. Odysseus kon enkel grijnzen, het was toch ergens wel fijn om te weten dat ze hem gemist had. ”Met de kudde gaat het prima, ze zijn hier dichtbij. Ik heb ze even achtergelaten, om wat tijd te hebben voor mezelf.” Hij zweeg voor enkele secondes. ”Met mij gaat het redelijk, het leven is een stuk zwaarder nu ik geen Follower meer heb én geen Spice Horse.”

Words: 173 ||Tag: Cheyenne || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne
Spice Horse
Cheyenne


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: Sky Stars
Leeftijd: 7 years
Geslacht: Female

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 6:43 pm

Odysseus zette een aantal passen in haar richting. 'Cheyenne', respondeerde hij nogal nors. Uit haar ooghoeken kon de merrie hem zien grijzen wanneer ze toegaf dat ze hem gemist had, en dacht beschouwde ze eigenlijk wel als een vrij goed teken. 'Met de kudde gaat het prima, ze zijn hier dichtbij. Ik heb ze even achtergelaten, om wat tijd te hebben voor mezelf', verklaarde hij waarna hij enkele seconden zweeg. Ze knikte met een zacht glimlachje op haar gelaat, zodat ze niet meteen overhappy zou gaan doen. Cheyé was nog steeds weggelopen bij de hengst, en ze betwijfelde het of hij dat haar zomaar zou vergeven. 'Met mij gaat het redelijk, het leven is een stuk zwaarder nu ik geen Follower meer heb én geen Spice Horse.' Én geen Spice Horse... De merrie moest even slikken. "Het spijt me echt dat ik ben weggegaan! Ik was kwaad, beledigd, verward,... Ik moest er gewoon even tussenuit. Het was echt mijn bedoeling niet om je alleen achter te laten met de kudde. Ik moest gewoon even afkoelen, maar vond je niet terug", verontschuldigde ze zich. Hopelijk begreep Odysseus haar wel zo ongeveer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 6:48 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Het spijt me echt dat ik ben weggegaan! Ik was kwaad, beledigd, verward,... Ik moest er gewoon even tussenuit. Het was echt mijn bedoeling niet om je alleen achter te laten met de kudde. Ik moest gewoon even afkoelen, maar vond je niet terug", verontschuldigde de merrie zich. ”Ik begrijp het ook wel, een soort van.” Sprak hij, er klonk echter geen enkele emotie in zijn stem. ”Ik bedoel, Themis was ook niet bepaald vriendelijk tegen jou. Immers deed je het prima als Spice Horse,” vervolgde de hengst zacht. ”En okay, ik geef toe. Ik was ook niet al te redelijk tegen je, het was niet jouw schuld dat Themis boos werd.” Nee, dat had ik aan mezelf te danken, maakte hij zijn antwoord af in zijn hoofd. ”Dus ehm, betekent dit dat je weer terug wilt bij de kudde?” Vroeg hij aarzelend.

Words: 143 ||Tag: Cheyenne || Note: -


Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne
Spice Horse
Cheyenne


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: Sky Stars
Leeftijd: 7 years
Geslacht: Female

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 7:22 pm

De gespikkelde hengst klonk emotieloos, zoals altijd: 'Ik begrijp het ook wel, een soort van.' De merrie slaakte een zucht van opluchting, en stapte de heuvel wat verder op. 'Ik bedoel, Themis was ook niet bepaald vriendelijk tegen jou. Immers deed je het prima als Spice Horse', vervolgde hij. "Bedankt, Ody, maar...", nogmaals zuchtte ze. Meer kreeg ze er even nog niet uit. Ze wist zelfs niet goed wat ze erop moest zeggen, of wat ze bedoelde... 'En okay, ik geef toe. Ik was ook niet al te redelijk tegen je, het was niet jouw schuld dat Themis boos werd.' Cheyenne hield haar hoofd wat scheef, knipperde kort met haar ogen en had een vriendelijke glimlach op haar gezicht. Zo'n -het geeft niet, ik vergeef je- gezicht. 'Dus ehm, betekent dit dat je weer terug wilt bij de kudde?', vroeg hij aarzelend. De merrie had nu het liefst van al duizenden sprongetjes gemaakt en een oneindig lang vreugde dansje gedaan maar ze moest haar gevoelens beheersen. "Misschien...", begon ze een beetje plagend. "Ik zou niets liever willen Odysseus. Ik kan niet zonder andere om me heen, en Spice Horse zijn in jou kudde, was al van kleins af aan een droom, die jij in vervulling hebt gebracht. Dat kan ik toch niet zomaar opgeven?", vroeg ze een beetje verbaasd om de twijfel van de hengst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 7:30 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Misschien...", begon de merrie een beetje plagend. "Ik zou niets liever willen Odysseus. Ik kan niet zonder andere om me heen, en Spice Horse zijn in jou kudde, was al van kleins af aan een droom, die jij in vervulling hebt gebracht. Dat kan ik toch niet zomaar opgeven?". De hengst zond haar een – voor hem vriendelijke – glimlach. ”Nou dan, bij deze Cheyenne benoem ik je weer tot Spice Horse van The Olympus,” hij zette een zogenaamd “formele” stem op en keek haar plagend aan. ”Het is fijn dat je weer terug bent Chey, ik weet niet wat ik zonder enig hulp zou moeten. En op zo’n korte termijn zou ik ook niemand kunnen vinden die meer geschikt was voor deze rang als jij, als ik die überhaupt al zou kunnen vinden.”

Words: 132 ||Tag: Cheyenne || Note: -


Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne
Spice Horse
Cheyenne


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: Sky Stars
Leeftijd: 7 years
Geslacht: Female

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 7:49 pm

De hengst zond haar een vrij vriendelijke boodschap. Een ander paard, dat Odysseus niet kende, zou dit helemaal niet beschouwd hebben als vriendelijk. Maar zo was Ody nu eenmaal, en misschien moest ze dat maar aanvaarden? 'Nou dan, bij deze Cheyenne benoem ik je weer tot Spice Horse van The Olympus', hinnikte hij een tikkeltje formeel. De merrie was trots, trots op de hengst. Hij had zelfs naar haar geglimlacht, en hij had het haar vergeven. Dat was al erg veel, toch? Er stond een brede glimlach op het gezicht van het bruine paard. 'Het is fijn dat je weer terug bent Chey, ik weet niet wat ik zonder enig hulp zou moeten. En op zo’n korte termijn zou ik ook niemand kunnen vinden die meer geschikt was voor deze rang als jij, als ik die überhaupt al zou kunnen vinden.' Ze werd overladen met complimenten vandaag.. Dat was veel leuker dan alleen rondzwerven zonder iemand om je heen, pratend tegen de vogels en de insecten! "Bedankt Odysseus. Ik zou niet weten waar ik nu was als ik je niet meer was tegengekomen. Waarschijnlijk zat ik dan een krekel te ondervragen, of hij niet ziek was...", klonk haar stem een beetje beschaamt waarna ze zachtjes begon te lachen. Ze stapte nu nog wat dichter nar Ody toe, maar er was nog steeds wat afstand tussen hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptydi maa 18, 2014 7:55 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Bedankt Odysseus. Ik zou niet weten waar ik nu was als ik je niet meer was tegengekomen. Waarschijnlijk zat ik dan een krekel te ondervragen, of hij niet ziek was..." De merrie begon zachtjes te lachen en hij lachte met haar mee. Op het moment dat zij een stap naar voren zette, zette ook Odysseus een stap naar voren. ”En eh, hoe voel je je tegenover Themis? Als zij terugkomt bij de kudde, moet je immers ook weer met haar samen zijn..” Sprak hij langzaam en zacht. Het kon een probleem gaan vormen, wanneer de Spice Horse en Follower elkaar niet konden luchten. En om eerlijk te zijn, kon hij niet nog meer problemen verdragen.

Words: 115 ||Tag: Cheyenne || Note: -


Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne
Spice Horse
Cheyenne


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: Sky Stars
Leeftijd: 7 years
Geslacht: Female

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptyma maa 31, 2014 12:30 pm

De hengst lachte mee, waar ze erg van genoot. Het gebeurde niet vaak dat ze hem aan het lachen zag... Ze zette een pas naar voren, en Odysseus volgde haar voorbeeld op door ook een stap naar voor te zetten. 'En eh, hoe voel je je tegenover Themis? Als zij terugkomt bij de kudde, moet je immers ook weer met haar samen zijn..', klonk hij langzaam en zacht. "Ik was al van plan om mijn excuses te gaan aanbieden. Dat vijandschap tegenover haar, dat wil ik gewoon niet meer. Ik hoop alleen dat zij daar hetzelfde over denkt, want soms...", Cheyenne zuchtte even. "Soms weet ik niet goed hoe ik met haar vijandelijke gedrag overweg moet, snap je..?" Het was moeilijk te verwoorden, dus hoe moest het wel niet zijn om het te kunnen begrijpen? Hopelijk vatte hij het niet verkeerd op...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Emptyma maa 31, 2014 4:52 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Ik was al van plan om mijn excuses te gaan aanbieden. Dat vijandschap tegenover haar, dat wil ik gewoon niet meer. Ik hoop alleen dat zij daar hetzelfde over denkt, want soms...", de merrie zuchtte even, alvorens verder te spreken. "Soms weet ik niet goed hoe ik met haar vijandelijke gedrag overweg moet, snap je..?" De hengst knikte, terwijl hij nadacht over een mogelijk antwoord. ”Dat vijandelijke gedrag zal niet snel veranderen, ze is vijandelijk tegen meerdere paarden. Tenminste, voor zover ik weet.” Odysseus keek haar licht glimlachend aan. ”Maar, je begrijpt dat we nou eenmaal een slechte kudde zijn toch? Zulke vijandelijkheid zal je bij meerdere paarden vinden. Ik weet dat jij niet zo slecht bent als de andere paarden in de kudde, immers hadden die waarschijnlijk nooit hun excuses aangeboden.” Ondanks ik, het “slechte paard”, ook mijn excuses aan wil bieden, voegde hij er in zijn hoofd aan toe. ”Jij bent als het ware het kleine beetje goed dat je in onze kudde zou vinden, zoals je bij alle slechte dingen wel iets goeds vindt.”

Words: 177 ||Tag: Cheyenne || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cold Hearted {Cheyenne} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold Hearted {Cheyenne}   Cold Hearted {Cheyenne} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cold Hearted {Cheyenne}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» He's a cold hearted snake ~
» Cold water[Odysseus]
» Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Mountains :: Grass Hills-
Ga naar: