Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Adventure calls my name {Shotgun}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptyma maa 17, 2014 4:27 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

Nieuwsgierig keek de grijze merrie naar de brug voor haar, die bedoeld was om de rivier over te steken zonder in aanraking te komen van de sterke stroming. Althans, dat was haar vermoeden. Ze had het ding nog nooit eerder gezien, en had geen flauw idee of het haar kwaad kon doen. Echter, maakte haar dat ook niet heel veel uit. Een waaghals was ze wel, ze was dol op avontuur en gevaar. Zo was ze nou eenmaal opgegroeid, met haar vrienden had ze vroeger de avontuurlijkste dingen gedaan die ze op dat moment hadden kunnen bedenken. Het was niet altijd even goed afgelopen. Tranen welden op in haar ogen, die ze weer hevig weg knipperde. Soms werden de herinneringen aan de dood van Amanda en Alex haar iets te veel. Ze miste de twee met heel haar hart. Een zucht verliet Croft’s lippen, terwijl ze de gedachtes van zich afschudde en haar ogen weer richten op de brug. Het hout zag er niet al te stevig uit en ze vroeg zich af of het haar zou houden, en ach. Als het haar niet zou houden, dan was ze af van al haar problemen.
Words: 194 ||Tag: Shotgun || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptyma maa 17, 2014 6:01 pm

De hengst liep met zijn hoofd laag tegen de grond, gevolgd door Dratin en de rest van de kudde. Ze liepen voorzichtig de laatste heuvel af, en kwamen net toe op een klein, open grasveldje. Ze hadden de Meadows weer bijna bereikt, maar voor ze daarheen zouden gaan namen ze hier nog even pauze. Eigenlijk waren ze twee dagen voordien ook nog bij de Meadows geweest, maar door de sneeuw was er bijna geen gras. Ze waren er dus enkel een slokje water gaan halen waarna ze naar de Mountains vertrokken waren. Ook die zet was zonder succes, dus had Shotgun besloten dat ze maar beter liepen naar waar zijn neus hen bracht. Ze waren nu hier beland, en de zwarte hengst ging even verkennen om gevaar te voorkomen terwijl Dratin bij de kudde kon blijven om de paarden even te laten grazen. Sho's keel gaf een onaangenaam, prikkelend gevoel van dorst, dus draafde hij in de richting van de Wooden Bridge. Onder het bruggetje was een rivier gelegen, die vrij veel stroming had, dus die was vast niet zo bevroren. Echter, toen hij aankwam, stond er aan de overkant van het bruggetje een slanke merrie. "Wie ben jij?", was, zoals gewoonlijk, zijn begroeting. Zo te zien was het paard hier nog niet eerder langs gekomen, aangezien het dier er niet zo geweldig gerust uitzag, vrij onzeker over de sterkte van de houten planken, leek het.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptyma maa 17, 2014 8:00 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

"Wie ben jij?", de stem van een Friese hengst deed haar opkijken. Shield keek hem met haar grote ogen, nieuwsgierig aan. ”Croft,” stelde ze zichzelf voor. ”En jij bent?” Vroeg ze hem met een kleine glimlach op haar gelaat, haar spieren ontspanden zich weer wat meer. Een last viel van haar schouders af, nu ze niet oog in oog stond met één van de paarden uit haar oude groep was, okay het was anders geweest als het Zip, Alistar of Sam was geweest. Maar ze moest er niet aandenken tegenover de ouders van Alex te komen te staan, immers zouden ze het haar vast wel verwijten dat hun zoon dood was. Eigenlijk was het ook wel haar schuld.

Words: 118 ||Tag: Shotgun || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptydi maa 18, 2014 7:08 pm

Wat de hengst meteen opviel, was dat de merrie grote, nieuwsgierig kijkende, ogen had. 'Croft', stelde ze zichzelf voor, kort maar krachtig. 'En jij bent?', vroeg ze met een zachte, aangename glimlach. "Ik ben Shotgun, maar noem me maar Sho", hinnikte hij. Zijn staart zwaaide ontspannen heen en weer. De hengst richtte zijn hoofd even naar de brug die voor hem gelegen was. "Ben je van plan om over te steken?", vroeg hij met een grijns op zijn gezicht. Zijn kudde stond wat verderop, waarschijnlijk te grazen, en als zij de merrie zouden zien, zonder dat hun leider er bij was, zou dat wel eens fataal af kunnen lopen. "Mijn kudde staat namelijk te grazen, wat verderop", verklaarde hij. Dit moest wel een duidelijke hint zijn, toch? Zo zou ze toch wel moeten begrijpen dat hij een kudde had, en dus vrij belangrijk was, of niet dan? Nogmaals liet hij zijn ogen over het lichaam van Croft glijden, en inspecteerde alle details. Ze had prachtige, opvallende oren en ogen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptywo maa 19, 2014 4:42 pm




WE DIG UP THE PAST TO UNDERSTAND IT

“Ik ben Shotgun, maar noem me maar Sho”, duidde het response van de hengst. “Ben je van plan om over te steken? Mijn kudde staat namelijk te grazen, wat verderop”. Ah, dus meneer had een heuse kudde. Croft keek hem nieuwsgierig aan, ze was nog geen kuddes tegengekomen en had er om eerlijk te zijn ook nog nooit van gehoord. Dat kreeg je ervan, als je eenzaam leefde zoals zij. ”Eigenlijk was het wel mijn plan ja, om over te steken.” Hinnikte ze. ”Dus, Sho.. Je hebt een kudde, dat hoor je ook niet elke dag.” Voegde ze er, een beetje twijfelend, aan toe. Het was een soort tweestrijd voor haar, als het ging om kuddes. Aan de ene kant verlangde ze terug naar de tijd waarin ze zelf in een groep leefde, maar dat was ook niet erg goed afgelopen..

Words: 141 ||Tag: Shotgun || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptyzo apr 20, 2014 8:36 am

Crow keek hem met een nieuwsgierige blik aan toen hij haar vertelde over zijn kudde. 'Eigenlijk was het wel mijn plan ja, om over te steken', hinnikte de merrie. 'Dus, Sho.. Je hebt een kudde, dat hoor je ook niet elke dag', hinnikte ze een beetje twijfelend. "Klopt", luidde zijn stem kort. Zijn donkere ogen staarde naar het bruggetje. "Ik kan je wel even meenemen naar de andere paarden? Ze wachten namelijk op me", stelde hij voor. Zijn kudde was niet zo geweldig groot, en ze wachtten momenteel allemaal op zijn terugkeer, dus kon hij beter niet al te lang wegblijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptyzo apr 20, 2014 2:14 pm



"Klopt",  luidde de stem  van de zwarte hengst. "Ik kan je wel even meenemen naar de andere paarden? Ze wachten namelijk op me",  stelde hij vlak daarna voor. Croft knikte langzaam, wachtende tot hij haar voor zou gaan. ”En, wat zou een merrie als ik moeten doen om zich bij jouw kudde aan te sluiten?” Vroeg ze, terwijl ze even met haar donkere manen schudde. Haar bruine ogen keken even de omgeving af, alvorens zich weer te vestigen op Shotgun. Om eerlijk te zijn, miste ze het leven in een groep wel. Ze kon zelfs zichzelf niet wijs maken dat ze het totaal niet miste, dat ze het geweldig vond om een loner te zijn. Een lichte rilling schoot langs haar ruggengraat. Ze had er onderhand wel genoeg van altijd maar eenzaam te zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptyma apr 21, 2014 12:58 pm




Shotgun


De slanke merrie gaf hem een langzaam knikje. 'En, wat zou een merrie als ik moeten doen om zich bij jouw kudde aan te sluiten?', vroeg ze. Het beviel Shotgun wel dat ze het hem zelf vroeg. "Well, Crow, bewijs dat je het waard bent en dat je kunt overleven op je eigen, originele manier. Je kan wat vertellen om me te overtuigen, maar daden kunnen bijvoorbeeld ook helpen", klonk hij vrij mysterieus. De hengst wilde niet altijd zeggen wat de ander moest doen om bij z'n kudde te komen, ze moesten ook maar eens met iets origineels komen! Als het haar lukte om hem te overtuigen, mocht ze zich aansluiten bij zijn kudde. "Kom met me mee, de kudde is deze kant op", wenkte hij in de richting van de kudde. Crow stond aan de andere kant van de brug, dus moest ze er eerst over. Sho vertrok alvast; Ze zou hem vast wel vinden!

THANKS ♥

Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Croft

Croft


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptywo apr 23, 2014 7:28 pm



"Well, Crow, bewijs dat je het waard bent en dat je kunt overleven op je eigen, originele manier. Je kan wat vertellen om me te overtuigen, maar daden kunnen bijvoorbeeld ook helpen", klonk de stem van de hengst mysterieus. Ze grijnsde hem toe. Tot overleven was ze zeker wel in staat, dat had ze in de laatste paar maanden wel gemerkt. Dat moest wel goed komen. "Kom met me mee, de kudde is deze kant op." Voordat Croft ook nog maar de tijd had de brug over te steken, was het zwarte dier al vertrokken. Met een verontwaardigde snuif, zette ze zichzelf in een vlotte draf. Het holle geluid van haar hoeven op het houd weerklonk in haar oren. Het was een mooi geluid, erg rustgevend. Eenmaal van het hout af, ging haar vlotte draf over in een galop koersgezet in de richting die Shotgun gewezen had. Het kostte haar niet veel moeite hem te vinden, haar instincten waren goed. ”Ik heb zo het vermoeden dat een merrie, die niettemin de schuld op zich heeft gekregen van de dood van haar beste vriendin en vriendje, wel weet hoe ze moet overleven.” Hinnikte ze de hengst toe, alvorens zich aan zijn zijde gevoegd te hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shotgun
Leader
Shotgun


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 16-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 9 years
Geslacht: Stallion

Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Emptyza apr 26, 2014 7:11 am



WAR HORSE
LEADER
STALLION
NOTE: Accepted~!
TAG: Croft
Shotgun

De merrie snoof even, en in een rustig galopje vertrok de gespierde, zwarte hengst in de richting van zijn kudde. Het holle geluid van Croft's hoeven op de houten brug klonk nog vaag achter zich. Ze zou hem vast wel inhalen, en anders was dat een teken dat ze te slap was om te overleven! Erg snel ging hij niet, en voorzichtig wierp Shotgun even een blik achter zich. Daar kwam de merrie al weer aan! 'Ik heb zo het vermoeden dat een merrie, die niettemin de schuld op zich heeft gekregen van de dood van haar beste vriendin en vriendje, wel weet hoe ze moet overleven', hinnikte ze waarna ze terug zij aan zij gingen lopen. Sho vertraagde zijn tempo even, en knikte in haar richting. Ze liepen nog steeds aan een vlot tempo, alleen was het nu iets minder... vermoeiend. Hij moest zijn krachten nog wat sparen. Zonder echt veel te twijfelen besloot hij dat Croft hem wel geschikt leek voor zijn kudde. Ze was bovendien ook wel knap. "Stop hier even", hinnikte hij waarna hij vaart minderde en een sliding-stop voordeed aan de merrie. "Wil je bij mijn kudde? Mij goed. Ga je zo maar even voorstellen aan Dratin, mijn Follower. Hij wordt de Leader van de kudde als ik er niet meer ben. Je zal de rang Mare gaan dragen, en dus loop je in de 5e groep van de kudde. Aangezien je niet gewent bent aan het kudde leven, zal ik je eerst wel wat... opleiden. Als je vragen hebt, kom je dus gewoon naar mij." Waauw, dat was een best lange uitleg. Deze had hij nog nooit aan andere paarden gegeven... "Ik ben meestal vooraan de kudde te vinden, en anders kan je wel bij Dratin terecht. Glee is trouwens Spice Horse, dus zij kent alles over kruiden. Als je ziek of gewond bent, ga dan even bij haar langs", verklaarde hij. Meer moest ze voorlopig niet weten, toch? Shotgun strekte zijn nek uit richting de hare, en wreef zijn lip zachtjes over haar schoft. Dit ritueel stond ook wel bekend als kroezen, wat hij altijd deed wanneer iemand bij zijn kudde kwam. Ze was nu geaccepteerd als zijn vriend.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Adventure calls my name {Shotgun} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adventure calls my name {Shotgun}   Adventure calls my name {Shotgun} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Adventure calls my name {Shotgun}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mud {Shotgun}
» Phantom {Shotgun}
» Silence {Shotgun}
» Protection {Shotgun}
» Sweet, little flowers {Shotgun}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Wooden Bridge-
Ga naar: