Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Where is some thing to spy on?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Luna

Luna


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 3 moons
Geslacht: Merrie

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyma mei 19, 2014 3:27 pm

In het ochtendlicht dat zich boven de bomen waage, ontwaakte een jong veulen. Ze was danpas 3 maandjes, maar ze was best al een kleine vechtjas. Maar het liefste deed ze iets anders. Iets dat gevaarlijker was dan vechten, andere verjagen of wat je had beschermen. Nee dit veulentje vond het heerlijk om andere te bespieden! Luna krabbelde overeind en schudden zich uit. Al het stof viel uit haar vacht. Ze was al best groot vond ze zelf, maar vor een mustang was ze in haar groei goed genoeg kwa hoogte. Haar moeder was weer eens nergens te bekennen, vast weer aan d klets met een of andere merrie of hengst? Wat zou het gaaf zijn haar met een mogelijke minnaar te betrappen? Luna kreeg weer eens wilde idee‘en. Ze keek even rond, maar kon niet zien waar haar moeders hoefsporen heen gegaan waren nog de geur die zich stevig vermengt had met alle andere geuren... Dat was pech hebben. Luna probeerde zich te consentreren, maar een koolwitje trok haar aandacht. Ze draafte er meteen op af en probeerde de vlinder te vertrappen, maar het insekt was sneller en vladderde voor haar weg. Hoe goed ze haar best ook deed het lukte Luna maar niet de vlinder te pletten. Ze begon het spelletje beu te worden, maar ze was zo druk bezig geweest dat ze niet had gezien dat Luna nu vlak bij de rivier was gekomen. Ze werd boos en galopeerde op de vlinder af die door een kleine windvlaag op zijn plek geblazen werd. Eindelijk trof haar hoefje haar doelwit. Triomfantlijk sprong ze rond en hinnikte vrolijk. Wat een lol kon je toch hebben tijdens het slopen van dingen of leventjes beroven! Luna hielt stil en keek rond. Ze was wel erg ver van de kudde af gedwaalt!!! Haar neusje wiebbelde even heen en weer, maar echt bang was ze niet. Haar moeder zei vaak genoeg dat ze nergens bang voor hoefte te wezen. Haar vader was een sterk paad net als haar moeder, dus was zij automatisch ook sterk. Volgens haar moeder dan. Niet dat Luna daaraan twijfelde. Ze zou hun leider Odysseus overal naar toe volgen net als de rest van de kudde. Ze begon haar hoefsporen weer terug te vervolgen tot ze stemmen aan de andere kant van het water hoorde. Luna bleef staan en keek naar de overkant. Hm, wat hadden die twee van de andere kudde te bespreken? Maar ze waren te ver weg om ze goed boven het water gegorgel te kunnen verstaan en dichter naar hun toe ging ook niet. De gladde stenen en het snelle water waren te veel voor een 3 maanden oud veulen. Ze moest zeker nog 3 maanden wachten voor ze sterk genoeg daarvoor was... Lichterlijk teleur gestelt stapte ze verder, maar hielt haar consentratie bij haar eigensporen.

(Leader of Olympus)
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyvr mei 23, 2014 6:48 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


Dagen waren verstreken, sinds de geboorte van Entity. Zijn bloedeigen dochter. Nog nooit was de gestippelde hengst zo trots geweest, als dat hij nu was. Natuurlijk, leefde hij nog altijd met de angst dat ze geen slecht paard zou zijn. Zou de kudde haar dan wel kunnen accepteren? Odysseus probeerde deze gedachtes zo snel mogelijk weer weg te stoppen, misschien dat ze wel slecht zou zijn. De kans was groot. Haar ouders waren bij wijze van de definitie van het kwaad. Misschien dat de hengst zelf wat.. zachter was geworden sinds de geboorte van zijn dochtertje. Hij hield veel meer oog op de veulens, hield zichzelf wat rustiger en lette wat meer op zijn woorden.

Over veulens gesproken, er miste er één! Wantrouwend keek hij de kudde rond, hij zag Entity – wat hem zeer geruststelde -, ook kreeg hij Niké in het oog. Wie misten ze? Was het dat bruine veulen? Hoe heette ze ook alweer.. Luna.. Ja! Luna, die zag hij er niet tussen. Was de jonge merrie afgedwaald, was ze de kudde kwijtgeraakt? Dat soort dingen gebeurden wel vaker, dat een veulen de kudde uit het oog verloor. Met een bezorgde zucht draaide hij zich om, tussen alle geuren door zocht hij de geur van het jonge paardje.

Langzaam en alert volgde hij dravend het geurspoor, Themis zou wel op de kudde letten als hij weg was. Desnoods zou Cheyenne een oogje in het zeil houden. Hij had nu geen tijd om ze in te lichten, het leven van een veulen was nou eenmaal belangrijk. Dat moest in veiligheid gehouden worden. Eenmaal uitgekomen bij de rivier, viel zijn oog vrijwel meteen op het bruine veulen. ”Luna, waarom ben je niet bij de kudde?” Hinnikte hij haar bestraffend toe, terwijl hij haar met lange drafpassen naderde.

tag: Luna | words: 279 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 3 moons
Geslacht: Merrie

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyvr mei 23, 2014 7:24 pm

Het water rook zo slecht nog niet, maar bij de kudde zelf was er toch ook water en dit hier zeiden ze was nog overgebleven van wat de voorouders in een boze bui over de onderlinge ruzie van de kudde die toen bestaan had en opgesplitst was. Het was een heilige plek natuurlijk en het was ook een prachtig gezicht. Al vond ze het saai om er te lang naar te kijken. Op sommige plekken zou het doorwaadbaar zijn voor oudere paarden of zeker voor jaarlingen. In gedachten liet Luna een stil gebed naar hun voorvaderen uit gaan dat Odysseus niet al te kwaad zou zijn omdat ze de kudde niet in het oog gehouden had tijdens haar afslachtig van een ontschuldige vlinder. Ze draaide zich om en stapte verder haar eigen hoefspoor volgend. Maar dravende hoefstappen deden haar opschrikken en ze deed een paar stapjes achteruit. Welk paard kwam er nu zo hard aangedraaft? Mar toen ze de gestippelde hengst herkende draaide ze haar oren onderdanig opzij. Zou hij boos zijn als ze hem de waarheid vertelde? 'Euh... ik zat achter iemand aan, maar die is nu plat.' zei ze dapper, maar het klonk meer als een leugen. Ze hoorde zelf al hoe slecht die verklaring klonk, maar ze kwam nog iets dichterbij en probeerde zelf verzekert te kijken. 'Nou of het een hij was weet ik niet, maar vliegen zal het vast niet meer. Okay ik was zo gefocust op een vlinder dat ik niet bij de kudde ben.' zei ze en vertelde er ook meteen de waarheid achteraan. Terwijl ze haar hoofdje iets liet zakken. Ook uit respect voor Odysseus.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyza mei 24, 2014 6:31 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


'Euh... ik zat achter iemand aan, maar die is nu plat.' Sprak de kleine merrie in een poging dapper te zijn, het klonk echter niet erg geloofwaardig. 'Nou of het een hij was weet ik niet, maar vliegen zal het vast niet meer. Okay ik was zo gefocust op een vlinder dat ik niet bij de kudde ben.' De gestippelde hengst grinnikte zacht, veulens konden soms zo ongelooflijk snel afgeleid worden. Maar ondanks dat, moesten veulens gewoon bij de kudde blijven. Of bij hun moeder, of bij Odysseus zelf natuurlijk. Maar dat laatste kwam niet al te vaak voor, hij nam enkel Entity mee op kleine uitjes. Ze was immers zijn bloedeigen dochter. ”Je weet dat je niet weg mag bij de kudde, toch?” Hij keek haar aan met één opgetrokken wenkbrauw, peilend nam hij Luna in zich op. ”Weet je ook wat er gebeurd met stoute veulens? Met veulens die de regels van hun kudde overtreden? Zoals het afdwalen van de kudde?” Het was misschien niet zo aardig, om een veulen angst aan proberen te jagen. Maar het was wel de manier om ervoor te zorgen dat ze voortaan beter luisterden. Paarden handelden nou eenmaal vaak uit angst, en zo ging dat ook bij de meeste veulens.
tag: Luna | words: 208 | notes: Ody is een beetje gemeen x3| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 3 moons
Geslacht: Merrie

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyza mei 24, 2014 9:25 pm

Gelukkig kon Odysseus er om grinnikend wat haar een opgelucht gevoel gaf, maar zijn volgende woorden boezemde haar toch angst in. Ze had de verhalen van verloren geraakte veulen vaak genoeg van oudere merrie's en hengsten gehoort, maar of ze ooit echt waar waren was natuurlijk iets om achter te komen, maar niet nu en zeker niet op de manier zo serieus als haar leider het uit sprak. 'Ik heb de verhalen gehoort wat er dan gebeurt...' zei ze zacht, maar probeerde over haar angst heen te springen. Ze zag nog even snel hoe de zon een schaduw van een voorbij glijdende wolk over hen heen liet vallen. Haar ogen werden even groot, maar ze herpakte zich snel weer en keek Odysseus weer aan. 'Maar ze hadden vast niet bedacht hun sporen weer terug te volgen?' ze klonk nu dapperder dan eerder en dit keer meende ze het ook. Van alle verhalen die zij gehoort had hadden geen van de veulens hun eigen gemaakte hoefsporen terug vervolgt tot de kudde. Luna wilde dat ze al groter was, maar ze was nog steeds een veulen en dat zou voorlopig wel zo blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyvr mei 30, 2014 4:28 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


'Ik heb de verhalen gehoort wat er dan gebeurt...' Afwachtend keek de gestippelde hengst haar aan, hij verwachte dat ze verder zou gaan praten. Maar het kleine ding leek onderhand alweer afgeleidt. Net op het moment dat hij weer wilde spreken, keek ze hem weer aan. 'Maar ze hadden vast niet bedacht hun sporen weer terug te volgen?' Klonk haar stem, ditmaal was dapperder. Odysseus grijnsde scheef, het logische denken van het veulentje beviel hem wel. Dat zou haar later nog wel eens van pas kunnen komen. ”Hebben ze je ook verteld dat sommige veulens hun sporen wel terug zijn gevolgd, maar dat de Ghost Horses als straf dit spoor had veranderd? Zodat ze geleid werden naar een oneindige klif en erin vielen?” Het was zijn plotselinge creativiteit die dit verhaal naar boven bracht, hij had geen flauw idee hoe hij erop was gekomen. Maar het was wellicht goed genoeg om Luna wat angst in te boezemen.
tag: Luna | words: 157 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 3 moons
Geslacht: Merrie

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyvr mei 30, 2014 9:09 pm

Luna zag zijn scheve grijns. Die had ze wel vaker gezien en het voorspelde vaak niet veel goeds tenminste. Ze was nog niet zo goed in gezichten lezen, maar dat kwam vanzelf nog wel. Maar toen ze zijn woorden hoorde kon ze haar oortjes niet geloven... Zouden de Ghost Horses dat echt doen? 'Nee dat soort verhalen hebben ze tot nu toe nog niet verteld... Misschien wilde ze ons geen boze dromen in boezemen?' zei ze en voelde de rillingen over haar rug lopen, maar ze kon die niet van zich af schudden. Luna voelde hoe de wind ineens kouder werd en ze keek rond, maar zag niets. Was er toch een van de Ghost horses aanwezig? Had Odysseus haar dan net op tijd gevonden? 'Of probeer je me op de hoef te nemen?' vroeg ze nieuwschierig en keek Odysseus nieuwschierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyzo jun 01, 2014 5:10 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


'Nee dat soort verhalen hebben ze tot nu toe nog niet verteld... Misschien wilde ze ons geen boze dromen in boezemen?' Hij merkte op dat de kleine merrie even in het rond keek, maar niets speciaals leek te zien. Odysseus droeg nog altijd de scheve grijns rond zijn lippen, die zo kenmerkend kon zijn voor zijn uiterlijk. 'Of probeer je me op de hoef te nemen?' De gestippelde leider grinnikte zacht. ”Je bent slim, voor jouw leeftijd,” merkte hij op. ”Dapper ook, de meeste veulens dwalen niet zover af.” Hoewel het een compliment, klonk zijn stem nog altijd een tikkeltje gemeen. Ook dat was een welbekend kenmerk van de hengst. De gemene en norse ondertoon in zijn stem zou waarschijnlijk ooit verdwijnen, wat de situatie ook was. ”Niet meer zover afdwalen voortaan, wie weet straffen de Ghost Horses je uiteindelijk wel. En anders, krijg je ook nog met mij te maken,” hinnikte hij haar streng toe.

”Zeg Luna,” begon hij. ”Heb je er wel eens over nagedacht welke taak jij op je wilt nemen later? Als je oud genoeg bent?” Hij hield zijn hoofd lichtelijk schuin, terwijl hij haar aankeek. Het was een verandering die hij kort geleden had gemaakt, elke kuddepaard die oud genoeg zou zijn en geen blessures droeg zou een taak op zich nemen. De een beschermde de kudde, de ander vocht en weer iemand anders bespioneerde dingen. De gestippelde hengst zelf zou waarschijnlijk voor het vechten zijn gegaan, hij was nou eenmaal een tikkeltje agressief en ook redelijk sterk. De rol als vechter zou hem goed staan, waarschijnlijk. Als leider zijnde droeg hij eigenlijk elke taak, hij vocht wanneer het nodig was – ook wanneer het niet nodig was -, hij beschermde de kudde met zijn hart en wanneer er gevaar dreigde van de andere kudde ging hij erop uit als spion.
tag: Luna | words: 305 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 3 moons
Geslacht: Merrie

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyzo jun 01, 2014 7:17 pm

Luna zag zijn scheve grijns. Het was al zo een bekent verhaal voor haar en ze liet zich er dan ook niet door afleiden. Ze was eigenlijk ook wel trots op de woorden van haar leider en voelde hoe ze gloeide van trots. Toen ze dat meteen zelf door had veranderde ze haar houding en verborg haar gevoel. 'Bedankt Odysseus. Ik ben denk ik een gevalletje apart die graag op avontuur gaat en andere stilletjes besluip zonder dat ze het door hebben.' zei ze en knikte bij de volgende woorden van haar leider. Ze wilde voorlopig nog niet te ver van de kudde afdwalen, niet zo ver meer als vandaag. 'Daar zal ik voortaan op letten Odysseus.' zei ze vast beraden en stampte even met haar hoefje op de grond ter onderstreping van haar woorden. Luna wilde net weer richting de kudde te stappen toen Odysseus haar wat vroeg. Ze dacht na, maar niet lang. Later wil ik Spion worden. Dat doe ik nu al het liefste en tot nu toe hebben weinige paarden nog andere veulens vaak door dat ik ze afluister.!' piepte ze opgewonden. Luna was helemaal bezeten om die kant op te gaan. geen seconde liet ze onbenut om andere te bespioneneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyma jun 02, 2014 5:16 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


'Bedankt Odysseus. Ik ben denk ik een gevalletje apart die graag op avontuur gaat en andere stilletjes besluip zonder dat ze het door hebben.' Sprak de bruine merrie. ”Niet meer zover afdwalen voortaan, wie weet straffen de Ghost Horses je uiteindelijk wel. En anders, krijg je ook nog met mij te maken,” klonk zijn strenge stem, hij moest er eenmaal zeker van zijn dat de merrie niet nogmaals zoiets uit zou halen. 'Daar zal ik voortaan op letten Odysseus.' Vastberaden had het kleine ding met haar hoefje op de grond gestampt, om haar woorden te benadrukken. ”Daar houd ik je aan, okay?” De gestippelde hengst glimlachte haar – zo vriendelijk als mogelijk was voor hem – toe, hij kon het niet helpen dat hij nou eenmaal iets van sympathie voelde voor veulens. Daarom was hij ook altijd zo dol geweest op zijn jongere zusje, vooral toen ze nog een veulen was. Hij vond het nog altijd spijtig dat die tijd voorbij was, dat ze elkaar nooit meer zouden zien.. Hij schudde mistroostig de gedachtes van zich af, hij mocht geen oude koeien uit de sloot halen.. ‘Later wil ik Spion worden. Dat doe ik nu al het liefste en tot nu toe hebben weinige paarden nog andere veulens vaak door dat ik ze afluister.!' Piepte Luna enthousiast. ”Daar maak je een goede keuze, kleintje. Ik denk dat de kudde jou later goed kan gebruiken als spion, vooral aangezien je nu al onopgemerkt weg kan sluipen. ”
tag: Luna | words: 246 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 3 moons
Geslacht: Merrie

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyma jun 02, 2014 8:35 pm

Luna was in haar nopjes. Dat Odysseus haar prees op het gebied dat ze nual zo succes vol was deed haar goed, maar Luna moest natuurlijk niet naast haar hoefjes gaan lopen. Odysseus bleef streng en dat vond ze nu juist zo goed aan hem. Hij mocht dan een vreselijke reputatie hebben tegen oudere paarden, maar zijn hart smolt bij veulens dat had ze allang gemerkt. 'Hihi, Nogmaals bedankt, maar houd nu maar op met complimentjes maken anders ga ik nog naast mijn hoeven lopen.' zei ze en had al eerder geknikt bij zijn woorden over te ver bij de kudde af te dwalen. Luna moest zichzelf er op trainen om op haar omgeving te letten! Ze stapte naar Odysseus toe en was vast beraden in haar passen. Ze wilde geen andere misstappen meer doen. Niet zoals vandaag. Al was het prachtig hier bij de rivier, maar toch was de plek waar ze kudde nu was ook heel erg mooi. 'Heb jij al eens een Ghost horse gezien?' vroeg Luna nieuwschierig. Die vraag was er al uit voor ze het door had. Ze vond ze erg fasinerend, maar ook best wel bang voor. Zeker met de verhalen die over hen de ronde deden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyza jun 07, 2014 6:14 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


'Hihi, Nogmaals bedankt, maar houd nu maar op met complimentjes maken anders ga ik nog naast mijn hoeven lopen.' De gestippelde hengst grinnikte zacht. ”Nee, dat moeten we zeker niet hebben,” merkte hij droogjes op. ”Ik wil enkel duidelijk maken dat het voor jou de beste keuze is als je later gaat spioneren,” vervolgde hij met een kleine glimlach, die hij zelden op zijn gezicht wist te toveren. Nou ja, hij kon wel glimlachen. Maar vaak waren ze niet gemeend, of waren ze gewoonweg duivels. Het bruine veulen stapte naar hem toe, vastberaden. 'Heb jij al eens een Ghost horse gezien?' Odysseus schudde zijn hoofd. ”Ghost Horses laten zich enkel in uitzonderlijke gevallen zien, alleen de paarden die ze ooit hebben gezien kunnen weten in welke gevallen ze zich laten zien. Ik heb ze zelf nooit gezien, maar ik weet wel dat ze altijd bij ons zullen zijn. Ze zullen ons altijd in de gaten blijven houden,” hij wist niet zeker of het waar was, wat hij vertelde. Maar het was beter iets, dan niets.
tag: Luna | words: 175 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 3 moons
Geslacht: Merrie

Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Emptyma jun 09, 2014 8:47 pm

Luna luisterde naar wat Odysseus zei en begreep wat hij bedoelde. 'Maak je daar maar geen zorgen over, maar ik zal mijn best doen om later een van de beste spionnen te worden.' zei ze en knikte er gelijk bij. Ze wilde zeker weten dat haar leider niet wilde dat er paarden in de kudde rond liepen met een hoge dunk van zichzelf. Ze wilde gewoon haar best doen om de beste te zijn! Ze zou er alles voor geven om de beste spion te wezen. Toen Odysseus vertelde dat hij zelf geen Ghost horse gezien had knikte ze begripvol. Ze zouden vast een oogje in het zeil houden. Paarden of veulens straffen wanneer dat nodig was natuurlijk. Luna kreeg honger en gras was nog geen vast voedsel voor haar al knappelde ze er nog wel wat aan. 'Zullen we terug gaan mijn maag begint te rommelen. Hopen dat mam een beetje toelatend is?' vroeg ze en mompelde gelijk het laatste er achter aan, want haar moeder had niet altijd zin om Luna te laten drinken vandaar dat ze ook kleiner voor haar leeftijd was dan andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Where is some thing to spy on? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where is some thing to spy on?   Where is some thing to spy on? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where is some thing to spy on?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» There's no such thing as evil {Themis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Valley :: The River-
Ga naar: