Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 { RPG } Domesticated

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Entity

Entity


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

{ RPG } Domesticated Empty
BerichtOnderwerp: { RPG } Domesticated   { RPG } Domesticated Emptyzo mei 18, 2014 11:49 am



Welkom bij het land van de sporthonden!
Hier leer je vanaf je pup bent hoe het is om in deze wereld te leven. Vanaf 6 maanden mag je deze wereld vol beweging joinen. Het klinkt hard, vaak trainen en veel concurrentie, maar je houdt er veel aan over. De band van de hond en de mens wordt sterk verbeterd, je leer genoeg andere honden kennen en bouwt veel banden op, zelfs met je tegenstanders. Je leert respect te hebben voor andere honden, zelfs voor honden die nét iets beter zijn dan jij. Je kunt kiezen tusen de sporten Agility, de sport waarhet lijkt alsof je vliegt over de hindernissen, de sport die je elke keer als je over een hindernis springt weer een kik geeft, Flyball, de perfecte sport voor honden die van ballen houden, waar je jezelf kunt uitleven en even zo hard kunt rennen als je wilt en als laatst Dock dogs', de sport die perfect is voor honden die genieten om in het water te springen, die houden van het koude water dat door hun vacht stroomt op de warme dagen.

Ben jij klaar voor de concurrentie, maar ook voor de plezier die je in je leven zal beleven, kom dan gauw naar deze wereld!

Naam: Domesticated
Soort: RPG
Link: http://domesticated.actieforum.com/
Beschrijving: Een wereld vol hondensporten
Linkpartners? Ik vind het prima ^^

Gezocht:
-Champion Flyball
-Champion Dock dogs'
-Eerste hulp hond Agility

Hopelijk tot gauw!
Laya - Champion Agility


Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne
Spice Horse
Cheyenne


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: Sky Stars
Leeftijd: 7 years
Geslacht: Female

{ RPG } Domesticated Empty
BerichtOnderwerp: Re: { RPG } Domesticated   { RPG } Domesticated Emptywo mei 21, 2014 12:57 pm

Ik ga me aanmelden, en het gewoon proberen!
Maar ik heb wel even een vraagje; Ik wil graag vanaf het begin beginnen, dus met een erg jonge puppy, en weet al welke sport ik wil, maar als je onder de 6 maanden bent, moet je je dan ook al aanmelden voor die sport? En het was toch vanaf 6 maanden dat je pas echt mag beginnen trainen hé? Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Entity

Entity


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

{ RPG } Domesticated Empty
BerichtOnderwerp: Re: { RPG } Domesticated   { RPG } Domesticated Emptywo mei 21, 2014 2:06 pm

Je hoeft je nog niet aan te melden, het mag al wel al mag je dan nog niet trainen. Vanaf 6 maanden mag je bij de puppytraining, waar je dus begint met trainen ^^
En bedankt voor het aanmelden ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Entity

Entity


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

{ RPG } Domesticated Empty
BerichtOnderwerp: Re: { RPG } Domesticated   { RPG } Domesticated Emptyvr mei 30, 2014 2:43 pm



Welkom bij het land van de sporthonden,

Alle gebruikers hebben in totaal 941 berichten geplaatst
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Law
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op di 20 mei 2014 - 16:12.

We hebben nu een:
-Flyball Champion ' Aiden
-Dock dogs' Champion ' Ayla
-Twee nieuwe moderatoren: Aiden & Mercy

We hopen je gauw te zien op http://domesticated.actieforum.com


Hopelijk tot gauw!
Laya - Champion Agility


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{ RPG } Domesticated Empty
BerichtOnderwerp: Re: { RPG } Domesticated   { RPG } Domesticated Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ RPG } Domesticated
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Algemeen :: Off Game :: Affiliates-
Ga naar: