Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Welcome to the world - open

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 13-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Neverland
Naam : Julya

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: 4 Years
Geslacht: Stallion

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptywo mei 14, 2014 5:45 pm

Zwarte hoeven werden zacht op de bosgrond geplaatst. Het zwarte lichaam dat door de hoeven gedragen werd verplaatste zich rustig door het bos. Het had zacht geregend, waardoor de even zwarte manen tegen de hals van de hengst kleefden. Een paar maanden geleden waren er nog wolkjes te zien als de hengst uitademde. Maar inmiddels was het lente. En dat was te voelen. Ookal had het dan geregend, het bleef warm. Benauwd. De hengst schudde zijn hoofd om zijn voorpluk uit zijn ogen te krijgen. Hij kende dit gebied niet. Waar was hij? Wat waren de nieuwe geheimen van deze plek? De dingen waar hij op moest letten? Nieuwe paarden, andere dieren. Hij was nieuwsgierig, ookal zou je dat niet snel zeggen. Aragorn droeg, in het bijzijn van andere paarden, een soort masker. Zodat niemand iets van hem te weten kreeg. Natuurlijk was ook hij een paard en lukte dit hem niet altijd. Maar hij zorgde er altijd voor dat hij geen paard middelen in de hoeven legde die hemzelf uit balans kregen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptyzo mei 25, 2014 4:08 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


Met een beheerste, rustige tred bewoog de gestippelde hengst zich voort door het dennenbos. De kudde had hij op de open plek achtergelaten, hij had gewoon even tijd nodig voor zichzelf. Verder reizen zonder hem zouden ze toch niet doen, Themis en Cheyenne zouden wel een oogje op hen houden. Ondanks dat hij ongelooflijk trots was op zijn pasgeboren dochter – en het liefst wilde hij elk moment van de dag bij haar zijn – had de hengst nu even behoefte aan tijd voor zichzelf. De geur van een ander paard drong zijn neus binnen, fijn nu zou hij alsnog niet alleen zijn. Odysseus snoof ietwat geërgerd, maar besloot toch polshoogte te nemen. Uit belang van zijn kudde moest hij weten wat voor een paard er rondhing op het gebied waar zijn kudde vaak was. Na een stukje draven, bleven zijn ogen hangen op een donkergekleurde hengst, met tegenzin kwam de knabstrupper wat dichter bij. ”Wie ben je?” Bromde hij nors.
tag: Aragorn | words: 159 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 13-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Neverland
Naam : Julya

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: 4 Years
Geslacht: Stallion

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptydi mei 27, 2014 6:54 am

De donkere hengst merkte al snel aan de omgeving dat er een ander paard aan kwam. Hij kon het voelen, een subtiele verandering in de lucht. Hij wist niet precies hoe hij dat moest omschrijven. En hij rook het natuurlijk. Zijn oren draaiden kort heen en weer om te bepalen waar het paard vandaan zou komen. Of waar het stond in ieder geval. Misschien had het paard helemaal geen zin in gezelschap. Als dat zo bleek, dan had Aragorn daar helemaal geen problemen mee. Maar hij hoorde al snel dat het paard eraan kwam. De donkere hengst draaide zijn lichaam naar de kant waar het geluid vandaan kwam. Uit het bos kwam een knabstrupper hengst. Het leek er niet op dat hij kwam om een gezellig gesprek te voeren. Dat was tenminste één ding. "Wie ben je?" werd er nors naar hem gebromd. "Mijn naam is Aragorn." zei hij met een kalme stem. Iets zei hem dat dit een één zin op één zin gesprek werd. Er werd een vraag gesteld, en hij gaf antwoord. Hij zou niet weten wat voor onderwerp hij nu zou voor moeten schotelen. Daar had de andere hengst waarschijnlijk ook helemaal geen zin in. Dus hield hij het maar op het beantwoorden van de vraag die hem gebromd werd. Prima, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptyvr mei 30, 2014 4:20 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


Odysseus had de andere hengst kort in zich opgenomen en was tot de conclusie gekomen dat hij waarschijnlijk geen gevaar zou vormen, de gestippelde hengst zou hem vast wel aankunnen. Mocht het uitdraaien op een één op één gevecht, maar die gedacht kon ook voortgekomen zijn uit de gigantische overmoed die hij met zich meedroeg. "Mijn naam is Aragorn." Had de hengst rustig gerespondeerd op zijn nors gebromde vraag. Echter, kwam de verwachte tegenvraag niet omhoog. Hmm.. Prima. De jonge leider vond het wel fijn een keer de vragen te mogen stellen, in plaats van vragen te moeten beantwoorden. Het ging anderen helemaal niets, maar dan ook echt niets aan wat er speelde in zijn leven. ”Wat doe je hier?” Ondanks dat Aragorn hem niet zo’n bedreiging leek, stelde het hem niet zo op zijn gemak dat de hengst zo dicht bij zijn kudde in de buurt was.
tag: Aragorn | words: 148 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 13-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Neverland
Naam : Julya

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: 4 Years
Geslacht: Stallion

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptyma jun 02, 2014 6:32 am

Hij voelde dat de gestippelde hengst naar hem keek. Waar zou hij aan denken? Zou hij denken dat hij Aragorn wel aan zou kunnen. Ook Aragorn had de hengst bekeken. En ja, de hengst zou hem zeker wel aankunnen. Aragorn had niet veel spieren. Hij was gebouwd om te rennen. Aragorn keek de hengst even aan toen hij zijn naam zei, maar geen tegenvraag stelde. Aragorn zag ook dat de hengst wel een tegenvraag verwacht had. Maar het dier zei er niets over. Mooi. "Wat doe je hier?" vroeg de hengst daarna. "Op het moment praat ik met een onbekende hengst. Over het algemeen? Voorlopig ben ik nog op doorreis, en ben ik hier opzoek naar een plek om even te kunnen blijven." zei Aragorn. Langzaam werd zijn toon iets afstandelijker. Mocht de hengst gaan vragen waar hij naar toe wilde met zijn doorreis, had hij al duidelijk gemaakt dat dat hem niet aan ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptyma jun 02, 2014 5:24 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


"Op het moment praat ik met een onbekende hengst. Over het algemeen? Voorlopig ben ik nog op doorreis, en ben ik hier opzoek naar een plek om even te kunnen blijven." De afstandelijke toon van de hengst, maakte hem duidelijk dat het hem eigenlijk helemaal niets aanging. En dat was precies de reden voor Odysseus om door te vragen, zo was hij nou eenmaal. Anderen een beetje uitdagen, uit de tent lokken. En sowieso, ging het hem wel degelijk aan. Aragorn bevond zich in de opinie van de gestippelde hengst nou eenmaal te dicht bij zijn kudde, dan vond hij dat hij het volste recht had zulke vragen te stellen. ”Aha, en waar denk je die plek te kunnen vinden?” Klonk zijn eerste vraag, die vrijwel direct gevolgd werd door een tweede vraag; ”En waar wil je naartoe met je doorreis?”
tag: Aragorn | words: 141 | notes:x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 13-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Neverland
Naam : Julya

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: 4 Years
Geslacht: Stallion

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptydi jun 03, 2014 7:31 am

Hij voelde meteen al dat de hengst zijn hint wel had begrepen, de afstandelijke toon was niet te missen. Maar hij ging er niet in mee. "Ik hoop in dit land. Ik ga hier een beetje rondkijken." zei Aragorn. Hij begon zich toch af te vragen waarom de hengst zo veel vragen stelde. Misschien had hij een kudde hier vlakbij. Dat zou het wel zijn. Aragorn keek de hengst aan bij zijn tweede vraag. "Ik wil mijn kudde terugvinden." zei hij na even stilte. In een zware storm was de hele kudde, bestaande uit zo'n twaalf paarden, elkaar kwijt geraakt. Hij had enkele geuren gevolgd hierheen, maar hij dacht niet dat ze hier waren gebleven. Maar hij kon nu nog niet verder gaan. Hij moest weer even op krachten komen. Aragorn dacht terug aan zijn tijd in de kudde. Zijn oom was alpha geweest, en na de dood van zijn eigen ouders had Aragorn Alpha mogen worden, mocht zijn oom dood gaan. Ja, het was een mooie rang geweest, maar dat was niet waarom Aragorn nu de kudde terug zocht. Hij wilde gewoon weten dat ze veilig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptyza jun 07, 2014 5:59 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


"Ik hoop in dit land. Ik ga hier een beetje rondkijken,” had de hengst, ondanks de afstandelijke toon van eerst, gesproken. “Ik wil mijn kudde terugvinden.” Het doorbreken van de stilte die tussen de twee hengsten had in gehangen, was op een voor Odysseus verrassende manier gebeurd. De gevlekte hengst hief snel zijn hoofd en keek de ander doordringend aan, hij had een kudde? Er hing hier dus nog een derde kudde rond? Maar dan zou het niet zo’n kudde zijn als die van hem, of the War Horses? Zou het misschien meer weg hebben van een grote Loner Group, zoals die hedendaags steeds vaker ontstonden? Hij moest en zal erachter komen, dat was duidelijk. ”Zo, dus meneer hier heeft een kudde.” Sprak hij, de woorden van de ander herhalend. ”Of ben je de leider niet?” Merkte hij met een schuin hoofd vragend op. ”Ik heb enkel van twee kuddes gehoord, en dat is mijn eigen kudde en een kudde wiens geur jij overduidelijk niet draagt. Dus, vertel er eens wat over.”
tag: Aragorn | words: 172 | notes:x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragorn

Aragorn


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 13-05-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Neverland
Naam : Julya

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: 4 Years
Geslacht: Stallion

Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Emptywo jun 11, 2014 6:39 pm

De hengst tegenover hem was verrast. De gestippelde hengst keek hem ineens recht aan. Aragorn's blik bleef kalm, zoals gewoonlijk. In de ogen van de hengst ontstonden meteen tientallen vragen. "Zo, dus meneer hier heeft een kudde." sprak de hengst. Aragorn schudde zijn hoofd. Nee, hij hád de kudde niet. "Of ben je de leider niet?" vervolgde de gestippelde hengst. "Ik heb enkel van twee kuddes gehoord, en dat is mijn eigen kudde en een kudde wiens geur jij overduidelijk niet draagt. Dus, vertel er eens wat over." Aragorn keek de hengst aan. Aha, hij had dus zelf een kudde. Dat was dus de reden dat hij zo waakzaam was. "Het is mijn eigen kudde niet, het is, of was, van mijn oom. Zo gezegd. Maar de kudde komt niet uit dit gebied. Het komt uit Middle-Earth. Ver hier vandaan. De kudde heet The Rangers." begon Aragorn te praten. "Maar ik denk niet dat die hier bekend is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welcome to the world - open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the world - open   Welcome to the world - open Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welcome to the world - open
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [OPEN] Old, but I'm not that old
» Open Topics
» just... thinking... {OPEN}
» The first steps [OPEN]
» Open-Topics-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Forest :: Pine Wood-
Ga naar: