Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Embrace the madness {Artemis}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyzo mei 11, 2014 6:21 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


Met lange passen, bewoog de cremello hengst zich voort door het meer. Het koele water klotste tegen zijn lichaam aan, de spetters vlogen om zijn oren. Dat het regende, weerhield hem er niet van rond te dwalen door het grote meer. De regendruppels vielen langzaam, zonder enige symmetrie, uit de lucht naar beneden. Het was pas twee dagen geleden, dat hij de Friese merrie – Artemis – had ontmoet. Toch merkte hij dat zijn gedachtes meerdere malen naar haar afdwaalden. En als je over de duivel spreekt. Focus hief zijn hoofd toen een bekende geur zijn neus binnendrong, Artemis. Hij glimlachte scheef en draafde naar de rand van het meer, om in één soepele beweging op de kant te springen.
tag: Artemis | words: 118 | notes: notes here| ♥ amanda

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyzo mei 11, 2014 6:30 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

De regen viel met grote spetters op de zwarte vacht van de fries.
Een bekende geur drong haar neus binnen, Focus.
De merrie keek even in het rond en niet veel later zag ze hem staan. Hij stond aan de rand van het meer. Met sierlijke bewegingen draafde Artemis Focus kant op.
‘’Hallo Focus, fijn je weer te zien.’’hinnikte de merrie enthousiast. Hoewel de regen bleef stromen, veranderde er niets aan de schoonheid van de fries. Artemis had een lieve glimlach op haar gezicht.
‘’Heb je me een beetje gemist?’’ grapte de merrie. Stiekem had ze de hoop dat Focus vol overtuiging ja zou zeggen.


I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyzo mei 11, 2014 6:45 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


‘’Hallo Focus, fijn je weer te zien.’’ De hengst, die nog doorweekt was van het water uit de meer en de regen, zond de naderende Fries een vrolijke glimlach. ”Artemis, ook fijn jou weer te zien.” Focus haalde opgelaten zijn lichtgekleurde schouders op. ”Eigenlijk wel ja, het gezelschap van een aantrekkelijke merrie is nooit verkeerd.” Hij ontweek haar blik voor een kort moment, door eerst naar de grond te kijken, naar de druppels op het gras en daarna naar de lucht waar de druppels nog steeds naar beneden stroomden. ”En jij? Heb jij mij ook een beetje gemist?” Sprak hij haar plagend toe.
tag: Artemis | words: 103 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyzo mei 11, 2014 6:55 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Artemis, ook fijn jou weer te zien.” De merrie lachte.
”Eigenlijk wel ja, het gezelschap van een aantrekkelijke merrie is nooit verkeerd.”
‘’Fijn om te horen dat je mij nog steeds aantrekkelijk vindt.’’
”En jij? Heb jij mij ook een beetje gemist?”
‘’Zeker, ik vond het gezellig met zo’n mooie hengst. Alleen zijn is niet verkeerd, maar in charmant gezelschap zijn is natuurlijk nog beter''.
De fries keek Focus aan. Hij was echt mooi, het idee dat zo’n knappe hengst haar aantrekkelijk vond deed haar zeer goed. Tot nu toe leek het erop dat het flirten nog lang niet voorbij zou zijn.
Een beetje afwachtend, maar toch zeer geamuseerd stond Artemis rond te kijken.

I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyma mei 12, 2014 3:40 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


‘’Fijn om te horen dat je mij nog steeds aantrekkelijk vindt.’’ Focus keek de zwarte merrie grijnzend aan, een bepaalde charme – die zich jarenlang niet meer had durven te vertonen – had plaatsgenomen in zijn blauwe ogen. ”Ik mag nou eenmaal niet liegen,” sprak hij, met een vriendelijke toon in zijn stem. ”En jij? Heb jij mij ook een beetje gemist?” Had zijn vragende stem geklonken. ‘’Zeker, ik vond het gezellig met zo’n mooie hengst. Alleen zijn is niet verkeerd, maar in charmant gezelschap zijn is natuurlijk nog beter'' De albino hengst grinnikte zacht, het was een zuiver, laag geluid. Niet geheel onprettig om te horen. ”Bedankt voor het compliment,” hij knipoogde haar lachend toe. ”Ben je vaak alleen dan? Je zit toch in een kudde?” Hij wist zelf hoe fijn het kon zijn om alleen te zijn, hoewel een eenzame opsluiting niet geheel hetzelfde was. Was het drie jaar geweest? Dat hij zichzelf enkel ’s nachts buiten de grot bevond om even zijn benen te strekken, te eten en te drinken? Het leek nog maar zo kort geleden, dat hij elk paard dat de grot – destijds zijn woonplaats – betrad met de dood bestempelde..
tag: Focus | words: 193 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptydi mei 13, 2014 6:30 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Bedankt voor het compliment,” Focus had geknipoogd.
”Ben je vaak alleen dan? Je zit toch in een kudde?”
‘’Laat ik zeggen dat het niet allemaal even soepel gelopen is de afgelopen tijd. Het is een ingewikkeld en een beetje vaag verhaal, niet belangrijk voor nu.’’
Artemis was bang dat het verhaal de goede sfeer tussen haar en Focus zou verpesten. Het was gezellig en daar ging het nu even om. De afgelopen dagen was de fries in een goede bui en dat wilde ze nog even zo houden.
‘’Maar sowieso zou niemand uit de kudde tegen jou op kunnen. Er is er in ieder geval geen een zo knap als jij.’’


I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyza mei 17, 2014 1:09 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


‘’Laat ik zeggen dat het niet allemaal even soepel gelopen is de afgelopen tijd. Het is een ingewikkeld en een beetje vaag verhaal, niet belangrijk voor nu.’’ Eigenlijk wilde de cremello dolgraag weten wat er aan de hand was, spanningen in een kudde konden voor hem meer macht betekenen. De leider kon afgeleidt of afwezig zijn, dan zou het hem geen enkele moeite kosten de kudde over te nemen. Maar hij wist zijn machtszucht te bedaren, hij kon aan de Friese merrie merken dat ze er niet over wilde praten. ‘’Maar sowieso zou niemand uit de kudde tegen jou op kunnen. Er is er in ieder geval geen een zo knap als jij.’’ Focus grinnikte zacht. ”Jij bent het enige leuke paard dat ik hier in tijden ben tegengekomen.” Zijn blauwe ogen dwaalden de omgeving af. ”Wat vind jij van Chimorea?”
tag: Artemis | words: 141 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyza mei 17, 2014 7:07 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Jij bent het enige leuke paard dat ik hier in tijden ben tegengekomen.”
Artemis glimlachte.
”Wat vind jij van Chimorea?”
‘’Ik vind het vooral heel bijzonder. Er zijn zo veel verschillende plekken met hun eigen sfeer.
En jij?’’
De merrie had best veel meegemaakt in korte tijd, maar toch vond ze Chimorea heel fijn. Alles was beter dan bij haar vader moeten zijn. De fries zuchtte even. Ze miste haar moeder heel erg, ze zou terug kunnen gaan, maar haar moeder zou daar niet zijn. De uitstraling van Artemis was inmiddels een stuk droeviger. Ze probeerde er niet meer aan te denken, maar het bleef door haar hoofd spoken.



I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyzo mei 18, 2014 4:34 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


‘’Ik vind het vooral heel bijzonder. Er zijn zo veel verschillende plekken met hun eigen sfeer. En jij?’’ De hengst keek Artemis peilend aan, misschien dat het beter was zijn plannen voor haar achterwegen te halen. Hij moest toegeven, het was lang geleden dat hij in het gezelschap was van een mooie merrie, met wie hij het kon vinden. En het beviel hem eigenlijk ook wel, hij wilde absoluut niet dat ze weg zou gaan. ”Het is een.. speciaal land, het is niet perfect. Maar goed genoeg, denk ik..” Focus glimlachte scheef. ”Er is misschien wel plaats voor iets aan verandering, denk je niet?”
tag: Artemis | words: 104 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyzo mei 18, 2014 5:44 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Het is een.. speciaal land, het is niet perfect. Maar goed genoeg, denk ik..” Focus had scheef geglimlacht. ”Er is misschien wel plaats voor iets aan verandering, denk je niet?”
‘’Misschien wel, maar aan wat soort veranderingen zat je te denken dan? Ik neem aan dat je wel in je hoofd hebt wat je dan graag anders zou willen zien.’’
Artemis keek even in het rond, verandering misschien nog niet eens zo’n slecht idee. Ze had er zelf nooit aan gedacht, maar vond het idee van Focus niet vreemd. De merrie dacht weer even aan haar moeder, ze zou Focus vast net zo knap hebben gevonden als Artemis dat vond. Toch jammer dat haar moeder haar nooit zal zien opgroeien.

I won’t give up on my life


Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyza mei 24, 2014 6:35 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


‘’Misschien wel, maar aan wat soort veranderingen zat je te denken dan? Ik neem aan dat je wel in je hoofd hebt wat je dan graag anders zou willen zien.’’ De cremello hengst haalde onverschillig zijn schouders op. Wat was een gepast antwoord? Een antwoord waarmee hij zijn ware bedoelingen – het uitroeien van de goede paarden – te verdoezelen. ”Er zijn bepaalde paarden, in Chimorea, die ervoor zorgen dat het land niet in zijn perfecte staat verkeerd.” Sprak hij luchtig. ”Heb je ooit gehoord van de Assassins?” Dit was de perfecte gelegenheid om zijn aartsvijanden wat slechter uit de hoek te laten komen, voor hem waren ze echter al slecht genoeg. Focus had een ware hekel aan dat volkje.
tag: Artemis | words: 118 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyvr mei 30, 2014 4:51 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Er zijn bepaalde paarden, in Chimorea, die ervoor zorgen dat het land niet in zijn perfecte staat verkeerd.” Had Focus luchtig gesproken.
‘’Ik ken niet veel paarden hier in Chimorea, maar er zullen vast paarden zijn die Chimorea niet waardig zijn.’’
”Heb je ooit gehoord van de Assassins?”
‘’Ik heb de naam wel een keer horen vallen, maar verder weet ik er niet echt wat van.’’ Hinnikte de merrie.
Artemis keek het landschap even over en liet haar blik ook even langs Focus gaan. Tot nu toe waren de gesprekken tussen haar en de hengst best wel goed. Ze begrepen elkaar en langzaam maar zeker zouden ze elkaar beter leren kennen.

I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyvr mei 30, 2014 5:54 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


‘’Ik ken niet veel paarden hier in Chimorea, maar er zullen vast paarden zijn die Chimorea niet waardig zijn.’’ De albino hengst glimlachte en knikte. ”Heb je ooit gehoord van de Assassins?” Hij onderdrukte de haat die in zijn ogen wilde verschijnen, bij het uitspreken van de naam van het volkje. ‘’Ik heb de naam wel een keer horen vallen, maar verder weet ik er niet echt wat van.’’ Hinnikte de merrie hem toe. ”De Assassins zijn het typische volkje die het niet waard zijn te leven in Chimorea, alsjeblieft probeer contact met hen zoveel mogelijk te verwijderen.” Hij keek haar even ongemakkelijk aan met zijn helderblauwe ogen. ”Ik zou niet willen dat zo’n mooie merrie als jij iets zou overkomen.”
tag: Artemis | words: 122 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyvr mei 30, 2014 6:13 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”De Assassins zijn het typische volkje die het niet waard zijn te leven in Chimorea, alsjeblieft probeer contact met hen zoveel mogelijk te verwijderen.”
Focus had een beetje ongemakkelijk gekeken.
”Ik zou niet willen dat zo’n mooie merrie als jij iets zou overkomen."
''Dat is lief van je.'' De merrie glimlachte.
"Ik hoop dat jou ook niets overkomt, jou leven is veel te belangrijk.''
De fries keek even naar beneden, ze dacht aan haar moeder. Dat deed ze eigenlijk altijd wel een beetje als ze met leuke hengsten aan het praten was. Haar moeder zei altijd dat liefde de sleutel was naar geluk, maar tegelijk de hamer die op je hart kan slaan als het fout gaat. Artemis wist eigenlijk niet of dat met Focus liefde was. Zijn gezelschap beviel haar heel goed en hij was lief voor haar. Het enige was ze kon doen was afwachten.


I won’t give up on my life

Terug naar boven Ga naar beneden
Focus

Focus


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-04-14
Leeftijd : 25
Naam : The Sassinator >d

Character sheet
Kudde: Welcome to the Hotel California
Leeftijd: I've lived 10 years in this wicked world.
Geslacht: Hengst

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptywo jun 04, 2014 4:34 pm

we haven't had that spirit here

Since nineteen sixty-nine'


''Dat is lief van je.'' Had de merrie naar hem geglimlacht. ”Ik ben ook heel lief,” respondeerde hij met een zachte, spottende grinnik. "Ik hoop dat jou ook niets overkomt, jou leven is veel te belangrijk.'' Focus glimlachte terug, het was tijden geweest sinds hij een welgemeende glimlach op zijn gezicht had gedragen. ”Dank je, maar mijn leven is niet zo belangrijk.” Bekende de albino. ”Maar, ik zal voorzichtig doen. Ik zal het proberen tenminste.” Hij was nou eenmaal een beetje een waaghals, dat was hij altijd al geweest. Vooral toen het idee van de machtsovername in Chimorea zijn hoofd in was gedwaald, was zijn innerlijke waaghals wat meer omhoog gekomen. ”Ik denk dat het weer eens tijd wordt om verder te reizen..” Mompelde hij zacht, nog net hoorbaar voor de Friese merrie. ”Maar misschien hoeven we geen afscheid te nemen,” hij glimlachte licht. ”We kunnen misschien de komende tijd een beetje samen reizen.” Opperde de hengst.
tag: Artemis | words: 157 | notes: notes here| ♥ amanda

Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Emptyzo jun 08, 2014 1:44 pm




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Ik ben ook heel lief.” Artemis grijnsde.
‘’Dat ben je zeker,’’ hinnikte de merrie vrolijk.
”Dank je, maar mijn leven is niet zo belangrijk.”
‘’Voor mij wel.’’ Misschien had ze dit niet moeten zeggen, maar daar is het nu toch al te laat voor.
”Maar, ik zal voorzichtig doen. Ik zal het proberen tenminste.”
‘’Dan is het goed.’’
”Ik denk dat het weer eens tijd wordt om verder te reizen..” had Focus zacht gemompeld.
”Maar misschien hoeven we geen afscheid te nemen,” de hengst had licht geglimlacht.
”We kunnen misschien de komende tijd een beetje samen reizen.”
‘’Dat zou ik graag willen, maar ik moet eerst nog iets doen. En dat is iets wat ik alleen moet doen.’’
De fries wilde heel graag naar de plek waar haar moeder haar laatste adem had uitgeblazen. Nou graag is misschien niet het goede woord, maar ze had er behoefde aan. Ze dacht immers zo vaak aan haar dat ze de plek gewoon moest zien.


I won’t give up on my life



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Embrace the madness {Artemis} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Embrace the madness {Artemis}   Embrace the madness {Artemis} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Embrace the madness {Artemis}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sorry, not sorry {Artemis}
» Broken {Artemis}
» Are you ready for the danger? {Artemis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Big Lake-
Ga naar: