Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}  Empty
BerichtOnderwerp: Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}    Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}  Emptydi mei 06, 2014 7:59 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


Met lange, snelle drafpassen ging de knabstrupper hengst zijn kudde voor. Een idee had al langere tijd door zijn hoofd gespeeld, misschien dat het ook maar eens tijd werd om dit door te voeren. Maar om een vergadering gemakkelijk te kunnen laten verlopen, moesten ze wel eerst doorreizen naar de open plek dat gelegen lag in het bos. Het was er rustig, en er was genoeg ruimte voor de kudde. Het conflict met Themis en Artemis had hij nog niet helemaal uit zijn hoofd kunnen zetten, maar hij moest zich maar gewoon even concentreren op de kudde. Dat was nu het belangrijkste. Dat was altijd het belangrijkste.

Eenmaal aangekomen bij de open plek, hield Odysseus halt. Zijn donkere ogen dwaalden de kudde af, iedereen was er. Dus dat was mooi. Nog één maal nam hij zijn idee door, om ervoor te zorgen dat hij niet de verkeerde dingen zou zeggen en daardoor onrust zou veroorzaken. De gestippelde hengst schraapte zijn keel en hief zijn hoofd wat meer. ”Iedereen even opletten graag,” bromde hij luid door de open plek. Hij hoefde eigenlijk niet op te kijken, hij wist toch wel dat zijn kuddeleden naar hem zouden luisteren. Voor een kort moment gleden zijn ogen langs Themis, zijn follower en partner. Voor zover ze zijn partner nog was. ”Er zullen wat veranderingen plaatsvinden binnen de kudde, en daarvoor heb ik nu even jullie aandacht nodig.” Begon hij, met een luide stem zodat iedereen hem zou kunnen horen. ”We hebben hier altijd een gewone rangorde gehad, maar om de taken wat te verduidelijken wil ik de rangen onderverdelen in vier groepen. Dit zullen dus een soort subrangen zijn.” Vervolgde de jonge leider. ”Het bedraagt enkel de rangen Aphrodite en Eros, zouden de paarden met deze rangen een stap naar voren kunnen zetten?” Afwachtend keek hij zijn kudde rond, totdat de gewenste paarden een stap naar voren hadden gezet. ”We hebben dus 4 groepen, dit zijn de Guardian: de paarden die het gebied beschermen en indringers verjagen, de Fighter: de paarden die we het meest nodig hebben met oorlogen en gevechten met andere kuddes, de Spy: de paarden die in de gaten houden wat andere kuddes en eventuele vijanden uitspoken en Out Off Order: dit zijn de paarden met een blessure of merries die een veulen dragen of een veulen zogen, dit is ook een groep voor paarden die om de een of andere reden niet een van de andere rollen op zich kunnen nemen.” Legde hij uit. ”Van de paarden die net een stap naar voren hebben gezet, wil ik graag dat ze mij vertellen bij welke groep ze willen horen. Dit is compleet jullie eigen keuze. Echter, heb ik altijd nog de macht het later te veranderen als het niet goed gaat. De paarden die zich vanaf dit moment bij de kudde willen voegen, krijgen direct een groep toegewezen.” Nadat de gewenste paarden hadden doorgegeven tot welke groep ze wilden behoren, gaf hij een knikje met zijn gestippelde hoofd om aan te geven dat hierbij zijn aankondiging was afgelopen.

OOC; Iedereen met de rang Aphrodite of Eros, dient hier te reageren. De rest van de kudde mag natuurlijk ook reageren ~
tag: de hele kudde| words: 507 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis

Artemis


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}    Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}  Emptydo mei 08, 2014 8:30 am




I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Iedereen even opletten graag,” had de hengst luid gebromd.
Artemis voelde zich redelijk ongemakkelijk na het gedoe met Themis en Odysseus.
De fries had gezien dat Odysseus een kort moment naar Themis had gekeken.
Ze kon aan alles merken dat de liefde tussen die twee nog lang niet over was.
De paarden waren gemaakt voor elkaar.
De merrie hoopte dat ze ooit haar ware liefde tegen zou komen.
”Er zullen wat veranderingen plaatsvinden binnen de kudde, en daarvoor heb ik nu even jullie aandacht nodig.” Was Odysseus begonnen.
”We hebben hier altijd een gewone rangorde gehad, maar om de taken wat te verduidelijken wil ik de rangen onderverdelen in vier groepen. Dit zullen dus een soort subrangen zijn.” Vervolgde hij.
Tot zover had Artemis het begrepen, het leek haar een goed systeem en een prima manier voor de kudde.
”Het bedraagt enkel de rangen Aphrodite en Eros, zouden de paarden met deze rangen een stap naar voren kunnen zetten?”
De fries zette zonder enige twijfel een stap naar voren.
”We hebben dus 4 groepen, dit zijn de Guardian: de paarden die het gebied beschermen en indringers verjagen, de Fighter: de paarden die we het meest nodig hebben met oorlogen en gevechten met andere kuddes, de Spy: de paarden die in de gaten houden wat andere kuddes en eventuele vijanden uitspoken en Out Off Order: dit zijn de paarden met een blessure of merries die een veulen dragen of een veulen zogen, dit is ook een groep voor paarden die om de een of andere reden niet een van de andere rollen op zich kunnen nemen.” Had hij uitgelegd.
”Van de paarden die net een stap naar voren hebben gezet, wil ik graag dat ze mij vertellen bij welke groep ze willen horen. Dit is compleet jullie eigen keuze. Echter, heb ik altijd nog de macht het later te veranderen als het niet goed gaat. De paarden die zich vanaf dit moment bij de kudde willen voegen, krijgen direct een groep toegewezen.” Odysseus had een knikje gegeven.
Artemis wist al snel wat ze wilde.
Voorzichtig liep de merrie naar Odysseus toe.
‘’Ik wil bij de Guardian’’ hinnikte ze zonder enige emotie.
Artemis had moeite om de hengst aan te kijken, maar deed het toch om te laten merken dat ze niet meer boos of gekwetst was.
Ze was het beide nog steeds maar dat hoefde Odysseus niet te weten.
De fries wachtte rustig af.

I won’t give up on my life




Terug naar boven Ga naar beneden
 
Changes. {VERGADERING THE OLYMPUS}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Olympus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Forest :: Open Area-
Ga naar: