Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Feelings knock me out {Quizah}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptyza apr 19, 2014 9:00 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Zijn donkere ogen gleden langs de omgeving, de Cornfields zagen er prachtig uit in deze tijd van het jaar. Normaal zag hij deze schoonheid niet in, maar het was alsof zijn kersverse relatie met Themis zijn ogen opnieuw had geopend. Opeens kreeg de knabstrupper hengst weer oog voor de goede dingen in het leven. Natuurlijk, hij bleef een slecht paard dus zoveel goede dingen waren er voor hem niet. Toch, genoot de hengst weer van zijn leven. En dat was heel lang wel anders geweest.

Een siddering schoot langs zijn ruggengraat, toen hij terugdacht aan die duistere fase in zijn leven. Vooral na de ruzie met Themis en Cheyenne. Op dat moment had Odysseus zelfs één enkele keer op het punt gestaan een afgrond in te springen. Maar hij was sterk, sterker dan zijn angsten. Sterker dan zijn gevoelens. En dat wist hij, daarom leefde hij nu nog. En het had gewerkt, zijn leven was niet alleen verbeterd door Themis. Maar ook door zijn kracht.

De gestippelde hengst schudde mistroostig zijn hoofd, de laatste tijd raakte hij steeds vaker verzonken in gedachtes. Echter had de geur van een ander paard hem uit zijn gedachtes doen ontwaken.

Words: 196 ||Tag: Quizah || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Quizah

Quizah


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 19-04-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Belgium'
Naam : Lorry'

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 5 jaar
Geslacht: Merrie

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptyzo apr 20, 2014 8:30 pm

QUIZAH

Quizah's oren draaide alert in het rond en vingen elk geluid op. Van de bladeren die ritselde door de wind togt de konijnen die over het veld huppelde. Ze stond tussen twee cornfields wanneer ze eens briesde. Haar manen werden heen en weer geslagen door de wind ondanks dat er bijna geen wolk te zien was aan de lucht. Een zucht verliep haar lippen wanneer ze langs de velden heen wandelde. Tegenwoordig was ze vaker alleen dan ooit te voren. Vroeger had ze haar broertje nog waar ze vriendelijk tegen deed, maar na zijn overlijden was ze een echte bitch geworden, nog erger als daarvoor.

Haar lichte bruine lichaam wandelde met veel souplesse door de velden. Ze was alles behalve een lelijke merrie, alleen haar hart was lelijk. Quizah snoof een goed de lucht op een de geur van een hengst drong haar neusgaten binnen. Verward keek ze in het rond, maar schuin voor haar stond wel degelijk een ander paard. Een gespikkelde hengst. Het liefst van al wou ze op hem afdraven en hem rechtstreeks achter zijn kleur vragen of hem uitlachen. Echter was ze nog niet zo heel lang op dit gebied en ging ze dat niet direct doen. Haar lichaam bewoog zich in een simpele draf naar hem toe en ze hinnikte kort om zichzelf aan te kondigen. "Heey Spikkel" Nou ja, zo goed kon ze zichzelf dus toch niet inhouden. De schade was nu toch al gemaakt en ze kon er niet meer veel aan doen. Toch had ze er niet veel spijt van, ze vond het eindelijk wel grappig, zich hield ze haar gezicht emotieloos. "Dusss... Wat doe jij hier helemaal alleen in deze velden?" Sprak ze een beetje bot. Quizah was nooit echt vriendelijk en dat ging ze voor deze hengst dan ook niet proberen. Ze ging zichzelf blijven en deze hengst leek haar ook niet zo leuk om te versieren of om mee te spelen. 

If there is True Evil in this World, it Lies in the Heart of us
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptydi apr 22, 2014 5:38 pm



Een aankondigende hinnik, gevolgd door een lichaam dat voor hem opdoemde, weerklonk over de korenvelden. "Heey Spikkel" De knabstrupper hengst rolde geërgerd met  zijn ogen, waarom moesten altijd de irritante paarden hem benaderen? ”Bruintje,” klonk zijn simpele response. Zijn ogen dwaalden af naar de lucht, enkele wolkjes stonden aan de lucht. Het was weer volop lente. Vroeger had hij dit weer prachtig gevonden, voor de dood van Circe – zijn halfzusje. Nog steeds kon hij het niet geloven hoe zijn vader haar ooit had kunnen vermoorden. Maar ach, hij besefte zelf ook wel dat hij minstens zo slecht was als de oudere hengst, met wie hij al eeuwen geen contact meer had gehad. Moorden was zijn dagelijkse bezigheid geworden. "Dusss... Wat doe jij hier helemaal alleen in deze velden?" Sprak de merrie bot. Okay, dit viel dan nog wel mee. Ze leek tenminste niet al te vrolijk, dat was een voordeel. ”Mag een paard tegenwoordig niet meer gewoon van zijn rust genieten?” Merkte hij droogjes op. ”Ik moet voor mijn kudde kijken of de kust veilig is,” verklaarde Odysseus, een onvriendelijke toon nam de overhand in zijn stem. Dat was een toon die hij vrijwel altijd droeg, of hij het nou wilde of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quizah

Quizah


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 19-04-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Belgium'
Naam : Lorry'

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 5 jaar
Geslacht: Merrie

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptyzo mei 04, 2014 7:43 pm

QUIZAH

Zijn antwoord op haar spottende manier van hallo zeggen, deed haar glimlachen. Een echte glimlach kon je het niet noemen, meer een grijns. Deze hengst beviel en dat gewoon door dat ene woord. Quizah keek wat rond, maar heel veel viel er niet te zien, enkel korenvelden en boven haar een ijzigblauwe, heldere lucht. Haar oren stonden lichtjes naar achteren, ze droeg ze zelden naar voor. Na zijn vraag op haar vraag blies ze eens geërgerd. Ondanks dat zijn manier van antwoorden haar irriteerde, vond ze het ook aangenaam. Het was bot en emotieloos, de manier van praten die haar wel beviel. Enkel zijn zinsbouw ergerde haar.

Een kudde? Quizah had het goed verstaan, dat wist ze wel zeker na dat ze de zin 10 keer achter elkaar in haar hoofd had herbeluisterd. Was deze hengst echt de leider van een kudde? Hij was een hengst met macht. Haar lippen trokken zich tot een grijns. Dit maakte haar nieuwsgierig als een klein kind bij kerstmis ochtend. "Dit lijkt me hier vrij veilig." Sprak ze kort en zonder er enige emotie bij te leggen. Haar benen brachten zichzelf in beweging en wandelde naar de andere kant van de hengst. Achter hem stopte ze abrupt en zag haar broertje weer staan. Ze schudde even met haar hoofd en sloot haar ogen. Iedereen verklaarde haar zot wanneer ze zei dat ze haar broertje soms nog zag. Ze stopte iets achter de hengst. "Dus jij bent leider? Interessant...." Ze liet het woord 'interessant' extra lang klinken en grinnikte kort. "Van welke kudde?" Ze probeerde wat interesse in haar stem te leggen, maar dat lukte echter niet. Ze rolde eens met haar ogen. Moest ze zich netjes gedragen of zich gedragen zoals anders? Zoals anders zal wel volstaan, hij was niet de koning of zo.

If there is True Evil in this World, it Lies in the Heart of us
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptyzo mei 04, 2014 8:01 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


"Dit lijkt me hier vrij veilig."  Had de merrie gerespondeerd, waarna ze zichzelf in beweging zette en naar zijn andere zijde wandelde. "Dus jij bent leider? Interessant...." Sprak ze, gevolgd door een korte glimlach. ‘Bruintje’ stond onderhand iets achter hem. "Van welke kudde?" Odysseus merkte met een spottende glimlach op dat de merrie een poging deed interesse in haar stem te leggen, met de nadruk op een poging. ”The Olympus, de slechtste kudde van heel Chimorea.” Sprak hij, zelfvoldaan. Hij was nog altijd trots op zijn kudde, ondanks dat ze nog niet zoveel leden hadden, hadden ze wel sterke leden. Sterk genoeg althans, sterk genoeg om te overleven.. ”En jij dan, hoor je bij een kudde? Ben je een loner?”
tag: Quizah | words: 120 | notes: sorry, kort| ♥ amanda
[/b][/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quizah

Quizah


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 19-04-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Belgium'
Naam : Lorry'

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 5 jaar
Geslacht: Merrie

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptydi mei 06, 2014 2:52 pm


Quizah spitste haar oren bij har horen van welke kudde hij leider was. Slecht. Het werd maar eens tijd dat Quizah zich bij een kudde sloot, maar ze wist niet welke. Nu dat ze hier toch stond moest ze misschien maar eens kiezen voor de hengst zijn kudde. De andere kudde was niet zo haar manier van werken. Eén leider waar iedereen naar moest luisteren en die iedereen moest volgen. Ze schudde haar hoofd kort en ging nu helemaal naast de hengst staan. Zijn volgende vraag overviel haar een beetje. Tot nu toe was ze altijd een loner geweest. "De Slechte zeg je?"
Ze wachtte even af voor ze haar zin vervolgde. Ze twijfelde nog even, maar hakte toen de knoop daar in haar hoofd. "Kan je kudde van een lid gebruiken?" Haar stem was vastberaden, sterk, maar toch vrouwelijk en met hier en daar een sierlijke krul in haar stem. Ze wist niet meer wat zeggen, maar wilde zich aan de andere kant sterk tonen en laten zien dat ze niet zo maar een merrie was. Ze draaide haar oren wat naar achteren en sloeg haar voorhoef kort op de grond. Zelden was ze zo vastberaden voor iets, ze moest en zou zich bij deze kudde voegen, als moest ze er voor moorden. Ze kende deze hengst nog maar enkele minuten, maar toch zag ze aan hem dat hij macht uitstraalde en dat hij wist wat hij deed. Haar gezicht stond strak en haar blik was aan het hoofd van de hengst gehaakt. Zijn uitdrukking kon de rest van haar leven bepalen.


Thinking ~ "Speaking" ~ 264 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptydi mei 06, 2014 3:16 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


"De Slechte zeg je?" De gestippelde hengst knikte instemmend. "Kan je kudde van een lid gebruiken?" Een brede grijns vormde rond zijn lippen. Deze wending in het gesprek beviel hem wel, als hij het tenminste goed begreep. Het zou hem zwaar tegenvallen als bleek dat de bruine merrie zich helemaal niet aan wilde sluiten bij de kudde. ”Leden kunnen we altijd gebruiken.” De merrie had haar oren naar achtergedraaid en sloeg haar voorhoef kort op de grond, vastberaden leek ze wel. En dus nam Odysseus maar aan dat ze weldegelijk bij zijn kudde wilde. ”Okay dan Bruintje, ik neem aan dat jij je aan wilt sluiten bij de kudde? Vertel me dan eerst maar eens wat over jezelf.” De indruk die de merrie op het moment op hem had gemaakt, beviel hem wel. Ze had in ieder geval genoeg karakter, niet saai in elk geval. Alleen vroeg hij zich af of ze in staat was te moorden, of ze wel écht slecht was. Of zich in ieder geval zo kon gedragen.
tag: Quizah | words: 171 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Quizah

Quizah


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 19-04-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Belgium'
Naam : Lorry'

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 5 jaar
Geslacht: Merrie

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptydi mei 06, 2014 8:55 pm


Ze luisterde aandachtig wanneer ze van Spikkel te weten kwam dat hij altijd leden kon gebruiken. Quizah hield van onderlinge strijd in een kudde, maar ook wist ze dat ze zich de eerste twee volgende seizoenen gedeisd zou moeten houden. De leider had daar was ze wilde. Zijn kudde leek haar inderdaad interessant, dat was inderdaad wat ze wilde, zich bij hem voegen. "Correct."

Quizah kon een boek over zichzelf schrijven. Haar leven zat vol verrassingen, aangenaam of onaangenaam. God had altijd wel iets in petto voor haar. Ze keek hem een beetje vragend aan, maar recht zich dan iets meer op en maakte zich klaar om haar verhaal samen te vatten in enkele zinnen. Misschien wilde hij alleen het belangrijkste weten. "Mijn vader heeft me weg gejaagd omdat hij me een slechte invloed vond voor mijn broertje. Ik was alles behalve braaf, maar mijn broertje was mijn alles. Toen hij voor mijn ogen stierf heeft hij mijn laatste brave deeltje uit mijn lichaam mee genomen." Ze toonde geen emotie in haar ogen of in haar stem, maar vanbinnen deed het elke keer zeer om het verhaal te vertellen.

De vraag waarom hij dit wilde weten kwam geen seconde in haar op. Ze kon hem ook zeggen dat ze nooit echt een volgend type zou worden, maar dat zou hij uiteindelijk wel merken mocht ze zich bij zijn kudde voegen. Quizah gniffelde kort. "Wat is jouw verhaal? Waarom ben jij zo bot en harteloos?" Ze stopte even met praten. Volgens haar was het logisch dat hij als leider bijna geen emoties had. "Het enige waar ik echt een antwoord op wil is waarom jij de leider bent?" Plots was het Quizah die de vragen stelde. Ze had nooit een blad voor haat mond gehad en dat zou ze ook niet hebben voor een leider. Nieuwsgierigheid was altijd al haar zwakte en dus ook nu kon ze deze vragen niet ongesteld laten.

Of ze het nu wou accepteren of niet, ze vond deze hengst een aangenaam gezelschap. Hij praatte niet te veel en stelde enkel de nodige vragen. Ook stond hij stil, wat haar niet zenuwachtig maakte. Quizah is nu eenmaal een aard dat snel emoties van andere overneemt. Echter iets dat vaker in haar nadeel speelt dan in haar voordeel. Ze briesde kort en snoof de omgevingsgeuren op. Ze rook onweer in de verte, maar die was nog veel te ver weg om binnen een paar uur al neer te slagen.

Thinking ~ "Speaking" ~ 411 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptywo mei 07, 2014 4:02 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


"Mijn vader heeft me weg gejaagd omdat hij me een slechte invloed vond voor mijn broertje. Ik was alles behalve braaf, maar mijn broertje was mijn alles. Toen hij voor mijn ogen stierf heeft hij mijn laatste brave deeltje uit mijn lichaam mee genomen." De merrie toonde geen enkele emotie in haar stem of ogen, terwijl ze vertelde. Maar uit eigen ervaringen, wist Odysseus bijna zeker dat het haar toch wel pijn deed om het verhaal te moeten hervertellen. "Wat is jouw verhaal? Waarom ben jij zo bot en harteloos?" De gestippelde hengst grinnikte, was het zo duidelijk dat hij harteloos was? Goed bezig. "Het enige waar ik echt een antwoord op wil is waarom jij de leider bent?" De hengst hield zijn hoofd nadenkend schuin. ”Een paar jaar geleden heeft mijn vader mijn halfzusje gedood, toen ben ik vertrokken. Ik heb een tijdje geleefd als Loner, waarna ik besefte dat ik meer macht wilde hebben.” Sprak hij rustig. ”Leider worden zat blijkbaar toch altijd al in mijn bloed,” de hengst grijnsde terwijl hij sprak. De eigenlijke reden dat hij leider was geworden, was om zijn vader te bewijzen dat hij zich wel degelijk door lastige situaties heen kon slaan. Iets waar de oudere hengst vroeger vaak aan had getwijfeld. Niet dan de twee nu nog contact hadden, misschien dat het maar beter was ook. Maar dat hele levensverhaal hoefde de merrie niet te horen. ”Maar, ik neem aan dat je een slecht paard bent. Je gedraagt je er in elk geval wel naar,” hinnikte hij, doelend op het gebrek aan emoties dat ze toonde. ”Vertel eens, ben je in staat te moorden, te vechten? Of misschien dat je het zelfs doet voor de lol?”
tag: Quizah | words: 285 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Quizah

Quizah


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 19-04-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Belgium'
Naam : Lorry'

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 5 jaar
Geslacht: Merrie

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptywo mei 28, 2014 10:26 pm


Zijn verhaal deed haar grijnzen. Een deel van zijn verhaal was hetzelfde als dat van haar, maar hij was zelf vertrokken. Macht. Was dat niet wat we allemaal wilden? Quizah wilde macht, Odysseus wilde macht. Echter was hij er wel voor gegaan en dat heeft hem wel ergens gebracht. Hij kon nu trots zeggen dat hij de leider was van een kudde slechte paarden.

Ondanks dat Quizah dit paard niet kende en dat hij zo zijn kudde op haar af kon sturen, voelde ze zich kalm en op haar gemak. Langzaam liet ze haar hoofd enkele centimeter zakken, maar verloor de hengst geen seconde uit het oog. Ze wilde elke emotie en elke indruk opvangen. Slecht? Ja. Was ik eindelijk wel een slecht paard? De gedachten dwaalde door haar hoofd heen na Odysseus' vraag. Ze twijfelde kort voor ze antwoorden, maar nog voor ze haar mond kon open doen en kon antwoorden stelde hij al zijn tweede vraag. Haar oren stonden aandachtig naar hem gedraaid en ze kantelde haar hoofd lichtjes. "Ik denk wel dat ik in het plaatje slecht pas. Maar 'slecht' is voor iedereen anders." Ze wachten even af voor ze haar zin vervolgde. "Wanneer ben je een slecht paard?" Haar stem gaf niet echt aan dat het vraag was die aan hem gesteld werd, want dat was het ook niet. Het was een algemene vraag. Slecht was namelijk voor iedereen anders. Nog even dacht ze na over het in staat zijn om iemand te vermoorden. Ze draaide haar hoofd voor zich, weg van de appaloosa hengst.

De wind trok haar manen met zich mee en een ijskoude rilling ging over haar rug. Zou ze een broertje van een merrie kunnen vermoorden? Voor de merrie haar ogen? Twijfelachtig keek ze in het rond, niet wetend naar wat ze moest kijken. Ze slikte eens. "Ik zou vechten voor mij kudde en moorden indien nodig..." Ze keek de andere kant op, maar herpakte zich niet veel later en keek de hengst recht in zijn ogen aan. "Maar moorden voor het plezier... Neen!" Nog steeds was er niet veel emotie in haar stem te horen en in haar ogen te zien. "Paarden verwonden en verminken voor het plezier, ja." Kalm draaide ze haar hoofd weer naar voren. "Ik ben meer de merrie die het moorden aan andere over laat, ik doe het werk vooraf wel." De angst in de ogen van de paarden en het smeken om hen niks te doen vond ze veel leuker om te zien dan het leven dat uit hun wegebt.

Ze stelde zich op als een volgzame en trouwe merrie, maar ze hield er helemaal niet van om iemand te dienen. Haar hele leven lang had ze alleen geleefd en wanneer ze wel naar iemand moest luisteren die haar niks van vrijheid gaf kwam ze brutaal uit de hoek en liet ze zich niet zomaar doen. Quizah was een merrie die haar eigen beslissingen nam en niemand beslissingen voor haar liet nemen.


Thinking ~ "Speaking" ~ 496 words

Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Emptyvr mei 30, 2014 4:12 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people


"Ik denk wel dat ik in het plaatje slecht pas. Maar 'slecht' is voor iedereen anders." Het bleef even stil, voordat de merrie haar zin vervolgde. “Wanneer ben je een slecht paard?” Uit haar stem kon Odysseus opmaken dat het een algemene vraag was, één waarbij hij niet de moeite hoefde te doen hem te beantwoorden. Immers was hij wel degene die de vragen stelde, niet zij. Hij merkte op dat het bruine paard een beetje twijfelachtig in het rond keek, niet wetende waar ze haar blik moest vestigen.

"Ik zou vechten voor mij kudde en moorden indien nodig..." Heel even keek ‘Bruintje’ een andere kant op, maar het duurde niet lang voordat ze hem weer recht aankeek. "Maar moorden voor het plezier... Neen!" Peilend nam de gestippelde hengst haar in zich op, echter kon hij niet veel opmaken uit haar lichaamstaal, nog haar ogen of stem. "Paarden verwonden en verminken voor het plezier, ja." Een kleine grijns vormde rond zijn lippen, hoewel hij moorden ook wel een leuk gevoel vond. Was het verwonden en verminken van anderen eigenlijk toch een tikkeltje leuker, hij was nou eenmaal een beetje een sadist. Hij genoot zelfs van het beeld van een verminkt paard dat stuiptrekken op de grond lag. "Ik ben meer de merrie die het moorden aan andere over laat, ik doe het werk vooraf wel."

Odysseus had de merrie geduldig uit laten praten, zonder haar te onderbreken. Het duurde dan ook even voordat hij doorkreeg dat hij onderhand degene was die moest spreken. ”Als slecht voor iedereen anders is, wat is slecht dan in jouw opinie?” Hij hield zijn hoofd vragend schuin, wachtende op het antwoord. ”Verder, moet ik nog wel even je naam weten. Bruintje. En hoe oud ben je?” Het waren de simpele vragen waaruit hij kon herleiden met welke rang hij de merrie moest bestempelen. ”Aangezien je me een prima paard lijkt voor de kudde, moet ik verder enkel nog weten welke taak je het liefst op je zou willen nemen. Ben je goed in spioneren? Beschermen? Vechten? Of heb je blessures waar ik van moet weten?”

tag: Quizah | words: 350 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feelings knock me out {Quizah} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feelings knock me out {Quizah}   Feelings knock me out {Quizah} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feelings knock me out {Quizah}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Cornfields-
Ga naar: