Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptydo apr 03, 2014 5:08 pm

In een harde galop rende Avalanche door de Grass Hills. Haar witte benen licht groenig geworden door het lange gras. De rest van haar lichaam was nog wel mooi wit. Twee ijsblauwe ogen speurde het gebied af opzoek naar een paard om mee te praten. Of te irriteren, die tweede optie beviel haar echter net iets meer dan de eerste. Ook al kon ze wel een redelijk gesprek voeren, was het nou niet bepaald haar beste vaardigheid. Na een lange tijd rond gerend te hebben en niemand te hebben gezien besloot Avalanche om even te stoppen. Haar witte neus in het iets wat natte gras. Een paar snelle happen en ze zou weer vertrekken. Hier was toch niemand in de buurt, tot haar teleurstelling. Haar oren die opletten ronddraaide spotte een geluid in de verte. Een paard dat ergens in de buurt liep veroorzaakte dit. Meteen hief ze haar kop en draaide in de richting van het geluid. Een stukje verderop zag ze een ander paard staan. Eindelijk, gezelschap... dacht ze terwijl ze kort naar het paard keek. Snel slikte ze de laatste pluk gras door en zette een snelle galop in richting het andere paard. Nieuwsgierig hoe deze op Avalanche's iets wat dreigende galop zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptydo apr 03, 2014 6:03 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

Op het moment dat Odysseus het geurspoor van een ander paard had opgevangen, had hij zijn kudde voor een korte tijd achtergelaten en was vertrokken. Die paarden zouden zichzelf wel redden. En ondanks dat het geurspoor zwak was, was het wel vers. Ondanks dat het paard, waarvan de geur afkomstig was, hoogstwaarschijnlijk niet al te dichtbij was. De knabstrupper hengst had onderhand wel geleerd, dat hij beter te veel kon controleren dan te weinig. Dus liep hij nu op een drafje over de heuvels, die door de beginnende lente alweer vol stonden met gras. Zijn maag knorde, maar hij stopte niet om even wat te eten. Hij moest zo snel mogelijk terug naar de kudde, maar eerst zou hij kijken of er gevaar dreigde. Odysseus hield even halt, zijn donkere ogen gleden langs de omgeving. Echter, zag hij het paard dat hij zocht niet tot op het moment dat deze hem in een galop tegemoet kwam. De dreigende galop van de lichtgekleurde merrie, kon hem niet intimideren. Daar was wel heel wat meer voor nodig. Hij legde zijn oren plat in zijn nek en ontblootte zijn tanden naar de onbekende merrie. ”Wat moet je?”

Words: 194 ||Tag: Avalanche || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyvr apr 04, 2014 3:56 pm

Het paard dat een stukje voor haar stond legde zijn oren plat en ontblootte zijn tanden. ”Wat moet je?” zei hij vervolgens. Zonder ook maar te aarzelen rende Avalanche nog steeds vol op het andere paard af. Vlak voordat ze het paard zou raken maakte ze een korte beweging naar haar linker kant en rende hard rechts langs het paard. Er zat maar een paar centimeter tussen haar en het andere paard. Raken zou zeker verwondingen veroorzaken, en dit paard zou zeker niet opzij gaan. Ongeveer een meter of tien van het paard vandaan kwam ze tot stilstand. "You're worth it." zei ze bijna onhoorbaar zacht. Met een paar snelle passen ging ze voor de hengst staan. Met haar ijsblauwe ogen keek ze emotieloos in de zijne. "Zou je jezelf niet eerst eens voorstellen?" zei ze kalmpjes. Op haar dooie gemakje liep ze een rondje om de hengst terwijl ze hem eens goed bekeek. Hij was net iets groter dan haar, echter scheelde dat niet veel. Waarschijnlijk zou hij in een gevecht de overhand hebben dus dat zat er niet in. Wat ze echter wel heel zeker wist was dat ze een stuk sneller dan hem was. Dat was echter voor haar niet heel bijzonder. Al snel stond ze weer voor de hengst en keek deze weer aan. Afwachtend op wat hij zou gaan antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyvr apr 04, 2014 4:11 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"You're worth it." Klonk de stem van de merrie. Odysseus haalde ongeïnteresseerd zijn schouders op, het zogenaamd intimiderende gedrag dat ze opzette deed hem niet zoveel. "Zou je jezelf niet eerst eens voorstellen?" Sprak ze, toen ze vlak voor hem stond. Waarna ze op haar dooie gemak een rondje om hem heen liep en weer voor hem plaats nam. ”Waarom zou ik mezelf nu al voor moeten stellen? Dames gaan voor, of niet soms?” Merkte hij droogjes op, met een onvriendelijke ondertoon gelegen in zijn stem. Hij had vandaag absoluut geen zin in gezelschap, maar het viel hem nog mee dat het geen goedzak was. Al hoewel, het hem wel had bevallen zo’n “goed” paard af te maken. En het paard dat nu voor hem stond, zag er niet al te lief uit.

Words: 133 ||Tag: Avalanche || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 05, 2014 10:32 am

Al snel gaf het paard iets wat droogjes antwoord. ”Waarom zou ik mezelf nu al voor moeten stellen? Dames gaan voor, of niet soms?” Daar had hij eigenlijk wel een soort van punt. Maar zou ze dat toegeven? Mooi niet, ze ging echt geen zwakte tonen. "Fine, then you can call me Avalanche." zei ze nog steeds zonder ook maar enige emotie te tonen. Nu was het de beurt aan de hengst om zich voor te stellen. Een ijskoude windvlaag waaide door het gebied. Al het gras leek er voor te vluchten door plat te gaan liggen. Echter genoot Avalanche van deze kou, ze vond het fijner van de warmte van hier. Waarschijnlijk kwam dat ook gewoon omdat ze het grootste deel van haar leven in de kou had gewoond. Daar werd het echter erg saai, vooral de laatste winter. Die was zo streng dat een groot deel van de paarden er door stierf. Ook wel, ze kon met helemaal niemand meer praten of vechten. Daarom was ze ook naar dit gebied getrokken, hier waren wel genoeg paarden. Hoewel, deze hengst was ook niet heel bijzonder. Tot nu toe zag ze hem nog steeds aan als een van die oude, arrogante zeurpaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 05, 2014 3:32 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Fine, then you can call me Avalanche." De hengst knikte haar toe, als response. ”Odysseus is de naam,” sprak hij met zijn van nature ijzige stem. ”Wat doe je hier, Avalanche?” Hij hield zijn hoofd een klein beetje schuin, terwijl hij haar in zich op nam. Odysseus onderdrukte een huivering, toen een ijskoude windvlaag door zijn vacht heen trok. Ietwat humeurig bewoog hij met zijn oren, het was toch lente? Dan moest het weer zich ook eens een keer zo gaan gedragen, met behulp van warmte in plaats van deze kou. Nee, de kou lag hem absoluut niet. Het kon nog wel erger, door sneeuw bijvoorbeeld. Hij haatte sneeuw met zijn hele hart.

Words: 113 ||Tag: Avalanche || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 05, 2014 4:01 pm

De gespikkelde hengst knikte. ”Odysseus is de naam,” zei hij vervolgens tegen haar. ”Wat doe je hier, Avalanche?” vroeg hij vervolgens. Zijn stem klonk ijzig kil, net als de hare ook een beetje klonk alleen dan twee keer zo erg. Avalanche zag dat hij door de windvlaag die zij juist zo fijn vond, geïrriteerd met zijn oren bewoog. Echter vertrok hij er verder geen een spier door. "Ik? Ik ben gewoon opzoek naar wat actie. Waar ik vandaan kom is er niets te doen." antwoorde ze nonchalant tegen Odysseus. Ook haar ijsblauwe ogen stonden niet echt heel geïnteresseerd. "En wat heb jij hier te zoeken?" vroeg ze nog nonchalanter. Wat maakte het haar eigenlijk uit ook. Een vreemde hengst die ze voor de eerste keer zag, met een karakter dat ze nou ook niet al te geweldig vond. Maar ach wat, verder was er toch niets te doen dus bleef ze voorlopig maar.

OOC: Hahaha hoezo tegenpolen qua weer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 05, 2014 4:16 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Ik? Ik ben gewoon opzoek naar wat actie. Waar ik vandaan kom is er niets te doen." Sprak de merrie nonchalant, de blik in haar ogen vertelde dat ze niet erg geïnteresseerd was.  "En wat heb jij hier te zoeken?" Odysseus glimlachte haar redelijk charmant toe. ”Ik was op zoek naar jou, althans ik volgde je geurspoor. Als leider van een kudde kan je niet voorzichtig genoeg zijn, toch?” Hinnikte hij, als het ware verwijzend naar zijn kudde. De merrie mocht best weten dat hij veel macht had, ze leek niet erg onbetrouwbaar. In zijn ogen was ze eerder ietwat roekeloos, zoals ze aan het begin van hun gesprek op hem af was komen stormen.

Words: 115 ||Tag: Avalanche || Note: Hahah ja inderdaad x'd  

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 05, 2014 6:34 pm

De hengst glimlachte charmant naar haar. Ze had zo haar vraagtekens bij waarom hij dit vanuit het niets deed. ”Ik was op zoek naar jou, althans ik volgde je geurspoor. Als leider van een kudde kan je niet voorzichtig genoeg zijn, toch?” hinnikte hij. Dit leek haar eerlijk gezegd nogal onlogisch, hij leek daar nou niet bepaalt het type voor. Maar het zou wel zo zijn dan. "Niet voorzichtig genoeg eh," begon ze. Dit was een kans om te laten zien dat ze niet zo maar een merrie was waar je alles tegen kon zeggen. "Van jou had ik wel wat anders, nee wacht wat beters, verwacht dan zo'n super voorzichtige vlucht-kudde." zei ze iets wat plagerig tegen hem. Dit was waarschijnlijk niet zo, dat had ze wel kunnen opmerken aan hoe de hengst zich gedroeg. Maar ze was wel nieuwsgierig naar hoe hij hier op zou gaan reageren. Want dit hoorde hij waarschijnlijk niet dagelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 05, 2014 7:10 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Niet voorzichtig genoeg eh," begon de merrie. "Van jou had ik wel wat anders, nee wacht wat beters, verwacht dan zo'n super voorzichtige vlucht-kudde." Odysseus lachte kort, een schel en niet al te vriendelijk of vrolijk geluid. ”En jij denkt zeker dat jij het beter kan?” Klonk zijn stem, spottend. ”Wij zijn geen vlucht-kudde, het enige waar het om gaat is overleven. En het lijkt me nou niet echt nodig om de energie van een hele kudde, met enkel sterke paarden, want alleen de sterkste overleven, te verspillen aan het geurspoor van één enkel paard. Dat ik toch wel met gemak aan zou kunnen.” Kaatste hij terug. ”Ik wilde enkel weten welk paard er in de buurt was, een slecht paard zou zich nog bij ons aan kunnen sluiten, zo’n zwakke goedzak echter is altijd leuk om af te maken. Of niet dan?” Hij grijnsde sadistisch.

Words: 146 ||Tag: Avalanche || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 06, 2014 10:13 am

”En jij denkt zeker dat jij het beter kan?” zei de hengst spottend. "Never said thát" zei Avalanche arrogant terug. ”Wij zijn geen vlucht-kudde, het enige waar het om gaat is overleven. En het lijkt me nou niet echt nodig om de energie van een hele kudde, met enkel sterke paarden, want alleen de sterkste overleven, te verspillen aan het geurspoor van één enkel paard. Dat ik toch wel met gemak aan zou kunnen. Ik wilde enkel weten welk paard er in de buurt was, een slecht paard zou zich nog bij ons aan kunnen sluiten, zo’n zwakke goedzak echter is altijd leuk om af te maken. Of niet dan?” ging de hengst aan een stuk door. Avalanche luisterde er maar half naar, waarom zou ze er überhaupt goed naar luisteren. "Jezus jij praat veel zeg," was het eerste wat ze reageerde op wat Odysseus haar had vertelt. "Maar als jou kudde o zo sterk is, waarom zoek je dan nog meer leden? Still I do agree on the last point." begon Avalanche spottend maar eindigde ze iets wat begripvol. Ze vond het gewoon simpel weg ook leuk om met zwakkelingen te spotten en van die super goedzakken te vernietigen. Nu raakte ze toch wel iets wat geïnteresseerd in wat de hengst zei. Maar die sadistische grijs op zijn kop stond haar toch echt helemaal niets aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 06, 2014 10:49 am




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Never said thát," klonk Avalanche’s response arrogant. ”Wij zijn geen vlucht-kudde, het enige waar het om gaat is overleven. En het lijkt me nou niet echt nodig om de energie van een hele kudde, met enkel sterke paarden, want alleen de sterkste overleven, te verspillen aan het geurspoor van één enkel paard. Dat ik toch wel met gemak aan zou kunnen. Ik wilde enkel weten welk paard er in de buurt was, een slecht paard zou zich nog bij ons aan kunnen sluiten, zo’n zwakke goedzak echter is altijd leuk om af te maken. Of niet dan?” Had de gestippelde hengst gesproken. "Jezus jij praat veel zeg. Maar als jou kudde o zo sterk is, waarom zoek je dan nog meer leden? Still I do agree on the last point." De merrie was spottend begonnen, maar eindigde toch nog met iets van begrip. ”Ach, er komt vast nog wel een dag dat paarden sterven door mijn gepraat,” hinnikte hij sarcastisch. ”Er is altijd plaats voor verbetering, als we genoeg paarden verzamelen kan het ons misschien ooit lukken Chimorea over te nemen. Of in elk geval ervoor te zorgen dat we af zijn van die goede paarden, dat is het belangrijkst.” Zijn blik gleed even af naar de omgeving. ”Wat voor een paard ben je, Avalanche? Je lijkt me niet zo’n goedzak. Ben je slecht? Of neutraal?”

Words: 227 ||Tag: Avalanche || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 06, 2014 1:10 pm

”Ach, er komt vast nog wel een dag dat paarden sterven door mijn gepraat,” kaatste hij sarcastisch haar opmerking terug. "Dat geloof ik best!" zei ze half lachend een beetje harder dan eerst. Want hij praatte best veel als ze eerlijk moest zijn. Het zou op zich wel een handige tactiek zijn om een ander paard te doden. Gewoon zo lang praten tot het paard helemaal gek word. ”Er is altijd plaats voor verbetering, als we genoeg paarden verzamelen kan het ons misschien ooit lukken Chimorea over te nemen. Of in elk geval ervoor te zorgen dat we af zijn van die goede paarden, dat is het belangrijkst.” sprak Odysseus vervolgens. Dit was wel weer iets waar ze hem gelijk in moest geven. Maar zou ze dat tegen hem zeggen? Nee. De hengst keek wat in het rond, waarom was de vraag. ”Wat voor een paard ben je, Avalanche? Je lijkt me niet zo’n goedzak. Ben je slecht? Of neutraal?” vroeg hij vervolgens aan haar. Even rolde Avalanche met haar ogen, het was wel duidelijk dat ze niet zo'n lieverdje was. "None of those options." antwoorden ze wat kortaf. Waarschijnlijk zou hij dit niet begrijpen dus begon ze het maar uit te leggen, voordat hij er naar ging vragen wat ze nou bedoelde. "Mij maakt het niet uit of een paard goed of slecht is, ik vermoord het toch wel als ik er zin in heb. Wat dat betreft ben ik neutraal. Maar het vermoorden van paarden blijf ik leuk vinden, dus ben ik ook slecht. Zeg jij het anders maar want ik weet het niet. Ik ben gewoon mezelf." legde ze aan Odysseus uit. Dit was waarschijnlijk ook nog de eerste keer dat e zo veel achter elkaar had gepraat. En ook haar langste gesprek sinds tijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 06, 2014 1:26 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"None of those options. Mij maakt het niet uit of een paard goed of slecht is, ik vermoord het toch wel als ik er zin in heb. Wat dat betreft ben ik neutraal. Maar het vermoorden van paarden blijf ik leuk vinden, dus ben ik ook slecht. Zeg jij het anders maar want ik weet het niet. Ik ben gewoon mezelf." Verklaarde de merrie. ”En dan zeg je dat ik veel praat?” Hinnikte hij haar plagend toe, nog steeds met een scherpe en onvriendelijke ondertoon in zijn stem. ”Ben je een Loner, Avalanche?” Ergens hoopte hij dat ze op zoek was naar een kudde, er was immers nog genoeg plaats in The Olympus.

Words: 113 ||Tag: Avalanche || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 06, 2014 1:39 pm

”En dan zeg je dat ik veel praat?” reageerde Odysseus iets wat plagerig. Alleen de ondertoon in zijn stem klonk nog steeds niet erg vriendelijk. ”Ben je een Loner, Avalanche?” vroeg hij vervolgens aan haar. Eigenlijk vond ze dit een best domme vraag, het was nog best logisch dat ze een Loner was. "Wat denk je nou zelf?" vroeg ze iets wat droogjes aan de hengst. Hier moest hij zelf wel antwoord op kunnen geven. "I am, I've always been, and probably always will be a Loner. Ik vind toch geen kudde die goed genoeg is." zei ze tegen hem. Dit was de harde waarheid, ze was als Loner geboren en had nooit een kudde gehad. Ook familie had ze niet echt erg lang gehad, haar ouders waren beide vermoord toen ze nog maar net één jaar oud was. Veel was daar niet aan te doen, sinds dien had ze ook altijd alleen rondgezworven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 06, 2014 2:06 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Wat denk je nou zelf?"  De hengst rolde met zijn ogen. ”Weet ik veel, je had toch even alleen kunnen zijn of zo.” "I am, I've always been, and probably always will be a Loner. Ik vind toch geen kudde die goed genoeg is."  Zonder dat hij het zelf doorhad, verscheen er een kleine glimlach op zijn gelaat. Hij herkende de houding van de merrie in de houding die hij had toen hij jonger was, toen hij net was begonnen met de kudde. ”Je kent mijn kudde niet, of wel? Dus hoe weet je dat deze niet goed genoeg voor je is?”

Words: 102 ||Tag: Avalanche || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptydo apr 10, 2014 3:26 pm

”Je kent mijn kudde niet, of wel? Dus hoe weet je dat deze niet goed genoeg voor je is?” sprak de hengst zelfverzekerd. Even hield Avalanche haar kop schuin, nodigde hij haar nou uit voor zijn kudde? Om deze verwarring al snel op te heffen ging Avalanche gewoon verder met het gesprek. "Nee ik ken jou kudde inderdaad niet nee. Maar wie zegt dat ik daar überhaupt al in ben geïnteresseerd." vertelde ze aan hem. Voordat ze echt op zijn aanbod in zou gaan moest ze eerst even zeker weten dat Odysseus dat bedoelde. Anders zou het wel heel dom overkomen, en belangrijker nog heel erg kwetsbaar. En als deze hengst een ding van haar moest weten is dat ze prima voor zichzelf kan zorgen en niet al te veel behoefte heeft aan een kudde. De enige reden waarom ze een kudde zou joinen was om meer paarden te hebben om te irriteren. Zo simpel was haar leven en dat vond ze ook niets erg.

OOC: Oké ik kon het niet laten dus ff snel een kort postje en dan verder met leren wat ik eigenlijk zou moeten doen nu...
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptydo apr 10, 2014 6:25 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Nee ik ken jou kudde inderdaad niet nee. Maar wie zegt dat ik daar überhaupt al in ben geïnteresseerd." Vertelde de merrie hem. ”Nou bij deze dan,” hij boog zijn hoofd lichtjes. ”Ik ben Odysseus, de almighty van The Olympus.” Stelde hij zichzelf nogmaals voor. ”En jij, deary, lijkt mij perfect voor onze kudde.” Ze zag er sterk uit, in ieder geval sterk genoeg. En lef leek ze wel te hebben, anders was ze niet als een complete debiel op hem af komen stormen aan het begin van hun gesprek. ”Zou je je bij ons aan willen sluiten? Ik zal je dan nog wel enkele vragen moeten stellen, maar dat is geen probleem lijkt me?” Hij keek haar inschattend aan, afwachtend op haar antwoord.

Words: 124 ||Tag: Avalanche || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyvr apr 11, 2014 2:42 pm

”Nou bij deze dan,” begon de hengst tegen haar terwijl hij zijn hoofd lichtjes boog. ”Ik ben Odysseus, de almighty van The Olympus.” sprak hij vervolgens. Kort rolde Avalanche met haar ogen, neej joh dat wist ik nou nog niet, dacht ze bij zichzelf. ”En jij, deary, lijkt mij perfect voor onze kudde.” vervolgde hij. ”Zou je je bij ons aan willen sluiten? Ik zal je dan nog wel enkele vragen moeten stellen, maar dat is geen probleem lijkt me?” maakte hij zijn vraag af. Of ze wel bij een kudde wilde was een betere vraag. Haar hele leven was ze al alleen geweest, daar zou dan zeker verandering in komen. Maar natuurlijk zouden er ook voordelen aan vast zitten. Nog een ding moest ze vragen voordat ze echt een antwoord zou kunnen geven. "Stel ik kom in je kudde, en besluit na een tijdje dat het toch niets is. Kan ik dan gewoon weg gaan en weer gaan en staan waar ik wil?" vroeg ze met de nadruk op het woordje ik. Ze had al wel eens verhalen gehoord dat paarden bij een kudde gingen en toen ze weg wilden werden vermoord. Dat was echter niet het gene waar ze bang voor was. Ze was banger voor het feit dat ze misschien nooit meer privacy of rust zou hebben als er een hele kudde op uit was om haar te vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 12, 2014 4:18 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

“Stel ik kom in je kudde, en besluit na een tijdje dat het toch niets is. Kan ik dan gewoon weg gaan en weer gaan en staan waar ik wil?” Vroeg de lichtgekleurde merrie. ”Ja, je kan dan gewoon weg. Ik heb er geen behoefte aan de energie van mijn kudde te steken in het schaduwen van één paard dat weg wilde.” Antwoordde Odysseus, na een kort moment van stilte. ”Wat zijn je kwaliteiten, Avalanche? Ben je snel, sterk of iets dergelijks?” De kwaliteiten van een paard waren voor hem zeer belangrijk, hij wilde kunnen vertrouwen op de kracht van zijn kudde. Niet dat het heel veel uitmaakte, hij zou er uiteindelijk toch wel achterkomen wie te zwak bleken te zijn.

Words: 121 ||Tag: Avalanche || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 13, 2014 1:08 pm

”Ja, je kan dan gewoon weg. Ik heb er geen behoefte aan de energie van mijn kudde te steken in het schaduwen van één paard dat weg wilde.” antwoorde de hengst. Proberen zou geen kwaad kunnen, en als ze altijd weg kon was dat ook wel zo handig. Kort knikte de merrie waarna Odysseus begon met zijn vragen. ”Wat zijn je kwaliteiten, Avalanche? Ben je snel, sterk of iets dergelijks?” vroeg hij als eerste aan haar. Een logische vraag ook als je een kudde wilt met alleen de beste paarden. Wat dat betreft zou ze er prima thuis zijn. "Snel als de wind, en ook redelijk sterk. Sterker dan alle andere merries die ik ben tegengekomen in ieder geval." sprak ze rustig. Tot nu toe was ze wel hengsten tegen gekomen die sterker waren dan haar. Logisch ook, ze was een merrie per slot van rekening. Deze kon ze echter wel makkelijk afschudden door haar bijzonder hoge snelheid. Maar vele merries hadden al wel voor haar kracht moeten buigen. Echter waren er ook vele bij waarbij ze haar snelheid wel had moeten gebruiken om te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyzo apr 13, 2014 3:22 pm




HE'S A LOVER BOY AT PLAY, HE DON'T PLAY BY RULES

"Snel als de wind, en ook redelijk sterk. Sterker dan alle andere merries die ik ben tegengekomen in ieder geval." De hengst knikte, dat klonk gunstig. ”Ben je in staat paarden te doden?” Dat was absoluut van belang, voor hem althans. Er was een moment in zijn leven geweest, dat er bijna geen dag voorbij ging zonder dat hij een paard doodde. ”En hoe oud ben je?” De leeftijd was belangrijk, anders kon hij niet inschatten welke rang ze moest krijgen. Hij schatte haar oud genoeg om de rang Aphrodite op zich te krijgen, maar wist niet zeker of zijn schatting ook daadwerkelijk correct was.

Words: 105 ||Tag: Avalanche || Note: -

Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyma apr 14, 2014 4:18 pm

Avalanche zag dat Odysseus knikte, dus dat was in ieder geval goed. Al snel ging hij weer verder met zijn vragen aan haar. ”Ben je in staat paarden te doden?” was de volgende vraag aan haar. Als zijn kudde echt zo sterk was als hij zei was deze vraag ook wel logisch. Een sterke kudde moest instaat zijn om paarden te kunnen doden. Dus ieder lid zou dit dan moeten kunnen doen. Echter ging hij al weer verder met vragen stellen voordat ze ook nog maar haar bek kon openen om te antwoorden. ”En hoe oud ben je?” was zijn volgende vraag. Deze vraag vond ze echter dan weer niet zo heel logisch. De leeftijd van een paard maakt toch niet zo veel uit. Het heeft in ieder geval niet veel met kracht te maken. "Humpf, moet je dat echt nog vragen dan? Het antwoord is ja voor het geval dat je het niet door had dat ik geen watje ben. En mijn antwoord op de tweede vraag is vijf jaar." antwoordde ze rusig op zijn vragen. Dit was geen belangrijke informatie, die kon ze daadwerkelijk aan iedereen geven zonder er zich zorgen over te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptywo apr 16, 2014 7:05 am

"Humpf, moet je dat echt nog vragen dan? Het antwoord is ja voor het geval dat je niet doorhad dat ik geen watje ben. En mijn antwoord op de tweede vraag is vijf jaar." De gestippelde hengst staarde nadenkend naar de omgeving achter de merrie, zijn ogen stonden een beetje afwezig maar zijn brein werkte op volle toeren. Was ze geschikt voor de kudde? Daar leek het wel op. Toch had hij nog altijd zijn twijfels, dat had hij bij elk paard dat hij accepteerde. "Nou, gefeliciteerd dan Avalanche. Hierbij heet ik je welkom als Aphrodite in onze kudde." Odysseus draaide zich om en begon te draven, terug in de richting van de kudde. "Als je me volgt, zal ik je voorstellen aan de kudde.

OOC; Ik zal je naam even rood kleuren :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche

Avalanche


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 02-04-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 4 years went by like the wind
Geslacht: Mare

Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Emptyza apr 26, 2014 10:53 am

De hengst leek een tijdje na te denken. Dat kon ze opmaken uit het feit dat hij al een tijdje wat afwezig lang haar keek. "Nou, gefeliciteerd dan Avalanche. Hierbij heet ik je welkom als Aphrodite in onze kudde." zei hij na een tijdje toch. Kort knikte ze om zijn antwoord te bevestigen. Bij Aphrodite vroeg ze zichzelf wel even af wat het was. Maar waarschijnlijk was het gewoon een naam voor een rang van een merrie in deze kudde. Nu was het alleen nog even uitproberen of het haar beviel in deze kudde. Odysseus draaide zich om en begon een andere richting op de draven. Waarschijnlijk in de richting zijn kudde. Al snel werd haar vermoede bevestigt toen hij riep; "Als je me volgt, zal ik je voorstellen aan de kudde." Avalanche keek even hoe de henst een stukje weg draafde. Na een tijdje zette ze zelf de galop in tot ze al snel weer naast Odysseus was. Hier begon ze ook te draven, hij moest nu even de weg wijzen. En aangezien hij ook maar draafde moest ze dat dan ook maar doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}   Feel the ice cold northern wind... {Odysseus} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feel the ice cold northern wind... {Odysseus}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cold water[Odysseus]
» Do you feel alive? {Themis}
» Cold Hearted {Cheyenne}
» He's a cold hearted snake ~
» I ain't what I look like. Right? { Odysseus }

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: The Mountains :: Grass Hills-
Ga naar: