Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 Tha Sassinator

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptydi maa 11, 2014 9:32 pm

Hey guys,
Okay, er was niemand online en ik kon niet slapen dus ik denk even yolo laat ik mezelf hier even voor gaan stellen. In de eerste instantie wilde ik m'n voorsteldingetje van Tumblr afhalen, maar doen bedacht ik me dat die in het Engels was. *dramatische zucht*

Ik ben Sacha, dat is de naam die mijn ouders me 15 jaar geleden op 18 oktober hebben gegeven. Ik word dit jaar dan dus ook 16 (no joke, Sherlock) en dan ben ik onderhand al bijna bejaard x'D. Ik woon in Nederland, zit op het moment in 3 Atheneum en ga als het goed is zonder problemen over naar de 4e. Ik ben van plan het pakket NG (Natuur & Gezondheid) te gaan volgen, omdat ik later geneeskunde of informatica wil studeren. Of naar het hbo wil gaan, voor een opleiding gamedesign.

Ongeveer 6 jaar geleden ben ik begonnen met paardrijden, ik rijd nu al een hele tijd in de les met Tamar. Mijn lievelingspony heet Simson, maar omdat ik zelf best wel een beetje erg lang ben rijd ik nu (samen met Tamar :p) op paarden. Mijn momentele lievelingspaarden zijn Nouvelle en de Nieuwe. Jup, de Nieuwe is nog naamloos x'3. Verder heb ik één kat, Spunky. Een donkerbruine Britse korthaar, met overgewicht. maar hij is wel lief hoor ;)

Één hobby van mij die veel mensen verrast, is dat ik game. Ik denk dat sommige mijn agressieve kant gewoon niet kennen c: Mijn favoriete game is by far Tomb Raider, ik speel dat gewoon al ontzettend lang en heb alle delen hier thuis liggen. Dus eh, obsessie? Nee hoor.. Verder ben ik ook een grote fan van The Walking Dead by Telltale Games, because it was awesome and it made me cry <3 (en zombies zijn awesome  Zombie). Verdere games die ik ook heel awesome vind zijn; Beyond Two Souls, Assassin's Creed, Fable, GTA, Heavy Rain en Mirror's Edge. Mijn overige hobby's zijn lezen, schrijven en tekenen.

Ik ben dol op tv-series, mijn favoriet is toch wel echt Glee. Verder kijk ik ook Once Upon A Time, Under The Dome, Wie is de Mol? en Greys Anatomy. Oh en South Park :')

Nu moet ik toch echt gaan, dus vragen kunnen hier gesteld worden c:

~ Sacha  Zombie 

Terug naar boven Ga naar beneden
Cheyenne
Spice Horse
Cheyenne


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Character sheet
Kudde: Sky Stars
Leeftijd: 7 years
Geslacht: Female

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptywo maa 12, 2014 5:14 pm

No questions, Sassawassa~ Welkom, zou ik zeggen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chimorea-horses.actieforum.com
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptywo maa 12, 2014 5:15 pm

Hahah Sassawassa x'D ik heb echt veel te veel bijnamen onderhand
Thankyouuu In Love
Terug naar boven Ga naar beneden
Glee

Glee


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Bo-2-

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Mare

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptywo maa 12, 2014 5:35 pm

Ik zeg welcome ookal ben ik de newby hier x3
Maar dat zijn maar details :P

Anyway.... OMG YOU LIKE THE WALKING DEATH? OMG! THAT'S MY ONE OF MY FAVORITE GAMES! AND BEYOND 2 SOULS! Ow & Zombies are the most awesome thing in the world x3
OMG & YOU LIKE GLEE & SOUTH PARK? OMG! YOU'RE FREAKIN' AWESOME GURL! *box*

Okay... Hier heb ik nog een vraagje voor je;

-Wat vind je van The Last Of Us?
-Hoe lang RPG je al?

En de moeilijkste vraag van allemaal....

Welke kleur van sokken heb je aan? :3

Bo-2-xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptywo maa 12, 2014 5:40 pm

Yep, TWD en Beyond zijn ook twee van mijn favoriete games. Ze zijn zo mooi <3
YOU'RE AWESOME TOOO :3
Glee is een veel te grote obsessie van mij x'D South Park ook trouwens, gotta love Kenny <3

The Last of Us wil ik al heel lang spelen. Wij hadden eerst alleen een xbox - die van mijn vader is - en daar kon ik wel Tomb Raider en TWD etc. op spelen, maar niet The Last of Us en Beyond enzovoorts. Dus heb ik een tijdje geleden een playstation 3 gekocht, ik moet alleen The Last of Us nog een keer kopen x3

Pfoee, even denken. Ik denk zo'n 4 jaar? Ben ooit begonnen op Penny :'D

Ik heb op het moment knalgele sokken aan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glee

Glee


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Bo-2-

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Mare

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptywo maa 12, 2014 5:43 pm

Nice & Tx ^^
Kenny is just 2 awesome <3

Op penny? Kan je daar op RPGen dan? O.o

Oh, flashy socks :3 Nice~
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Leader
Odysseus


Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptywo maa 12, 2014 5:46 pm

Haha ja, vroeger waren er altijd van die kleine rpg's op het forum daar. Good old times x'3
~

Even tussendoor; omfg dat ik dit ben vergeten x'D Om even m'n beginpost aan te vullen, één van mijn grootste obsessies is YouTube. Niet zozeer als in zelf filmpjes maken, maar als in het stalken van andere accounts. Ik ben een hele grote fan van Pewdiepie, Cryaotic, CutiePieMarzia, Smosh, Cinnamontoastken en Connor Franta :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Themis
Follower
Themis


Aantal berichten : 382
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Female

Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Emptydo maa 13, 2014 8:09 am

Oh yeah, Sacha en youtube... Berg je mensen.

Anyways, welcome op de site waar je zelf ook admin bent sis c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tha Sassinator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tha Sassinator   Tha Sassinator Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tha Sassinator
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Algemeen :: Off Game :: Introduction :: Real Life-
Ga naar: