IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Pride {Entity}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Odysseus
Leader

Aantal berichten : 581
Registratiedatum : 14-02-14
Leeftijd : 19
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Olympus
Leeftijd: 8 years
Geslacht: Hengst

BerichtOnderwerp: Pride {Entity}   zo mei 18, 2014 5:50 pm

just because we do bad things

Does not mean we're bad people

Met trotse, grote passen paradeerde de gestippelde hengst voor zijn kudde uit. De nog bloeiende bloemen, prikten in zijn benen. Hij was een beetje in gedachten verzonken, dat had hij de laatste tijd wel vaker. Het was nog maar pas geleden, dat zijn dochtertje – Entity – was geboren. Hij was ongelooflijk trots op de witte merrie, met haar valkgekleurde vlekken. Hij wist nog niet eens wat voor een paard ze was, of ze slecht of goed was. Maar eigenlijk maakte het hem ook niet zoveel meer uit, natuurlijk het zou leuk zijn als het een slecht paard zou worden. Maar het zou toch zijn dochter blijven, hij zou haar ten alle tijden accepteren. Als hij dat niet zou doen, dan zou het net zo zijn als zijn eigen vader. En dat wilde hij absoluut niet. Stug stapte hij door, de gedachten opzij schuivend. Wat wilde hij ook al weer doen? Oh ja, hij moest water zoeken voor de kudde. Damn, kon hij nou niet één keer zijn hoofd erbij houden?
tag: Entity | words: 169 | notes: x| ♥ amanda

Odysseus || Shield || Croft || Focus || Hallucination || Clementine
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Entity

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 18-05-14

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za mei 24, 2014 11:08 am

Met een zacht drafje wandelde de merrie naast haar moeder, al veel te hebben gezien van de wereld. Ze heeft enkele nieuwe paarden leren kennen, voornamelijk paarden van de kudde. Ze had weinig meegekregen van de andere kudde, ze wist alleen uit oude verhalen dat deze niet goed bevriend was met haar kudde. Niet dat ze daar verschrikkelijk mee zat. Ze hield wel van wat spanning. Met een vrolijke blik staarde de veulen rond, zoekend naar haar vader. Ze vond haar vader een geweldige hengst, hij was echt haar voorbeeld. Hij wist tenminste hoe hij een kudde kon leiden. En hoe hij een slechte kudde onder controle kon houden, dat was immers lastiger dan een brave, goede kudde. Haar duistere blik, waarmee ze eigenlijk al sinds liep sinds ze geboren was, kon haar vader niet vinden. Wat zou hij doen? Even keek Entity naar haar moeder, om er snel tussenuit te glippen. Die zou het toch niet merken. In een wat snellere, onhandige draf en met een scherpe blik zocht ze haar grote vader. Die moest ze wel vinden tussen alle paarden. Daar stond hij, een beetje afwezig leek hij. Ze liep grijnzend naar hem toe, haar duistere blik probeerde ze zo goed mogelijk te verbergen. "Hiaa dad!" zei ze tegen haar vader en ze ging naast hem lopen. "Wat doe je?" vroeg ze nieuwsgierig, haar blik voor zich gericht. Ze keek achter zich, hopend dat haar moeder haar niet zocht. En anders was ze hier ook wel veilig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Odysseus
Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za mei 24, 2014 2:41 pm

"Hiaa dad!" Klonk de stem van zijn dochter, die grijnzend naar hem toe was komen lopen. "Wat doe je?" Een kleine glimlach vormde rond zijn lippen, terwijl hij nadacht over wat hij ook alweer aan het doen was. ”Dat kan ik beter aan jou vragen kleintje,” hinnikte hij haar zacht toe, terwijl hij zijn gestippelde neus tegen haar hals aandrukte. ”Hoor jij niet bij je moeder te zijn?” Argwanend trok hij één wenkbrauw omhoog, maar hij glimlachte nog steeds. Wat maakte het eigenlijk ook uit, dat ze niet bij haar moeder was? Vroeger was hij ook altijd degene die afdwaalde van zijn moeders zijde. Misschien dat het zelfs een goed iets was, misschien dat het betekende dat Entity geen goed paard was. Hoe onschuldig ze er ook uitzag. ”Ik zat me even te bedenken waar we water voor de kudde kunnen vinden,” verklaarde hij. ”Er zit hier een meer in de buurt, maar we moeten eerst kijken of het er veilig is. Wil je mee?” Odysseus wist zelf ook wel dat hij zijn dochter eigenlijk niet te ver uit de buurt van haar moeder moest houden, maar één keertje kon toch geen kwaad?
tag: Entity | words: 193 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Entity

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za mei 24, 2014 2:58 pm

”Dat kan ik beter aan jou vragen kleintje,” zei hij en Entity keek hem aan. Ze was toch niet klein? Ze keek hem nog even nieuwsgierig aan. ”Hoor jij niet bij je moeder te zijn?” vroeg hij en de merrie schudde wild haar hoofd. "No, daar is het echt saai," verklaarde ze grijnzend en ze keek nog even over haar schouder. "En ik wil even coole dingen doen als jij en hier ben ik ook veilig." zei ze en ze wachtte nog op het antwoord van haar vader. Ze was erg benieuwd wat voor wilde dingen haar vader ging doen, misschien wel vechten met de vijandelijke kudde of vreemde en enge wezens verslaan. Entity vroeg zich eigenlijk af waarom haar ouders haar "wezen" genoemd hadden. ”Ik zat me even te bedenken waar we water voor de kudde kunnen vinden,” vertelde haar vader en Entity knikte. ”Er zit hier een meer in de buurt, maar we moeten eerst kijken of het er veilig is. Wil je mee?” vroeg hij en de jonge merrie knikte meteen wild met haar hoofd. "Tuurlijk! Ik ga alle vijandelijke wezens verslaan," vertelde ze, denkend aan haar als volwassen merrie, die onverslaanbaar was. "Maar ik heb nog een vraag," zei ze geheimzinnig en ze wachtte tot haar vader vroeg wat. Opbouwende spanning heette dat.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Odysseus
Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za mei 24, 2014 6:25 pm

"No, daar is het echt saai," de merrie had wild met haar hoofd geschud. Odysseus grinnikte zacht. "En ik wil even coole dingen doen als jij en hier ben ik ook veilig." Hij knikte langzaam met zijn gestippelde hoofd, daar zat wel wat in. Entity zou inderdaad net zo veilig zijn bij haar vader, als in de buurt van haar moeder. ”Ik zat me even te bedenken waar we water voor de kudde kunnen vinden,” had hij haar verteld. ”Er zit hier een meer in de buurt, maar we moeten eerst kijken of het er veilig is. Wil je mee?” De hengst keek zijn dochter met een kleine glimlach aan, terwijl hij de vraag stelde. "Tuurlijk! Ik ga alle vijandelijke wezens verslaan." Hij grinnikte nogmaals zacht, er was een klein sprankje trots te zien in zijn ogen. Hij was al ontzettend trots op zijn dochter, ondanks dat ze nog niet zo oud was. “Maar ik heb nog een vraag,” sprak ze geheimzinnig. ”En dat is?” Vragend hield hij zijn hoofd schuin, terwijl hij Entity strak aankeek.
tag: Entity | words: 178 | notes: ze zijn zo schattig samen <3| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Entity

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za mei 24, 2014 6:39 pm

“Maar ik heb nog een vraag,” zei de merrie geheimzinnig, wachtend tot haar vader vroeg wat ze wilde vragen. Ze was eigenlijk wel benieuwd waarom ze eigenlijk 'wezen' heette. ”En dat is?” vroeg haar vader en de merrie greens. Ja! Hij vroeg wat het was, en dat maakte het allemaal net iets leuker. "Nou kijk," ging ze mysterieus verder en ze grinnikte. "Waarom hebben jullie me wezen genoemd? Want ik ben een paard én geen wezen," vroeg ze haar vader. "Behalve als alle paarden wezens zijn, maar dan moeten ze allemaal Entity heten..." zei ze nadenkend en ze keek weer naar haar vader. "En ik ben niet klein," zei ze er daarna zachtjes achteraan. Ze keek met een strakke blik naar haar vader, zonder haar blik één keer van hem af te houden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Odysseus
Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   zo mei 25, 2014 4:16 pm

"Nou kijk," ging de kleine merrie verder, waarna ze grinnikte. "Waarom hebben jullie me wezen genoemd? Want ik ben een paard én geen wezen," vroeg ze. "Behalve als alle paarden wezens zijn, maar dan moeten ze allemaal Entity heten..." De gestippelde hengst hield zijn hoofd even nadenkend schuin, zoekende naar het gepaste antwoord. “En ik ben niet klein,” hinnikte Entity er zachtjes achteraan. Hij grinnikte zacht. ”Paarden zijn ook levende wezens,” merkte hij droogjes op. ”We konden van te voren niet weten of je een goed of slecht paard zou zijn, en dus hebben we je Entity genoemd. Omdat we nog niet precies wisten wat je zou zijn.” Hij glimlachte haar licht toe. ”En je bent wel klein, kleintje,” vervolgde hij plagend.
tag: Entity| words: 122 | notes: goede uitleg enzo xD| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Entity

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za mei 31, 2014 9:37 am

”Paarden zijn ook levende wezens,” begon haar vader zijn verhaal. Ze keek hem nieuwsgierig aan, ze had echt geen idee over wat hij te vertellen had. ”We konden van te voren niet weten of je een goed of slecht paard zou zijn, en dus hebben we je Entity genoemd. Omdat we nog niet precies wisten wat je zou zijn.” zei hij en ze merrie schudde wild haar hoofd. Ze wisten wel wat ze zou zijn.. Een paard? "Echt wel, dat wisten jullie wel," hinnikte de merrie koppig, weer bouwde ze even spanning op. Het was niet zo lang als daarnet, maar het was een belangrijke spanning. "Ik werd een paard!" grinnikte ze, haar blik nog gevestigd op de hengst. ”En je bent wel klein, kleintje,” plaagde haar vader haar, al leek ze dit totaal te negeren. Weer drongen er duizenden vragen in haar kop dor. "Zouden er nog meer paarden op de wereld zijn die Entity heten?" vroeg de merrie, haar blik nog heel even gericht op de hengst. "En zouden ze allemaal zo zijn genoemd omdat de ouders niet wisten of ze goed of slecht zijn," vroeg ze, maar nog een paar vragend hingen in haar hoofd die ze moest vragen. Even wachtte ze nog, of even haalde ze adem was beter, voor ze de volgende vraag stelde. "En ben ik goed of slecht?" vroeg ze nu, op een ietwat duister toontje. Deze was niet heel duister, maar in ieder geval niet te missen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Odysseus
Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   ma jun 02, 2014 5:06 pm

"Echt wel, dat wisten jullie wel,"  hinnikte de kleine merrie koppig, waarna het weer even stil bleef. Vragend keek hij haar strak aan, wachtende totdat ze zelf een nadere verklaring zou geven. "Ik werd een paard!" De gestippelde hengst grinnikte zacht met haar mee, terwijl hij haar nog altijd strak aan bleef kijken. ”Dat wisten we dan weer wel,” stemde Odysseus met een glimlach in. ” En je bent wel klein, kleintje,” plaagde hij zijn dochter. Echter, leek Entity dit geplaag compleet te negeren. Hij haalde haast onmerkbaar zijn schouders op, dan niet. "Zouden er nog meer paarden op de wereld zijn die Entity heten?" Werd hem plotseling gevaard. "En zouden ze allemaal zo zijn genoemd omdat de ouders niet wisten of ze goed of slecht zijn," vroeg de merrie, voordat hij ook maar een antwoord paraat had op de eerste vraag. "En ben ik goed of slecht?" Het lichte duistere toontje in de stem van het veulen, was niet te missen Hoe klein deze ook was.

”Misschien dat er nog wel meer paarden op de wereld Entity heten, ik ken er in elk geval maar één. En ondanks dat ik geen andere Entity’s ken, ben ik er vrijwel zeker van dat jij de beste bent,” grijnsde de hengst zijn dochter toe. ”Iedereen heeft zijn eigen reden, voor de naam van zijn of haar veulens. Dit was onze reden, ik zou niet weten wat die van anderen zijn,” verklaarde hij. ”Als ik je stem zo hoor, zou ik zeggen dat je slecht bent. Maar.. dat is iets wat je zelf moet ontdekken.”
tag: Entity | words: 275 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Entity

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za jun 07, 2014 10:45 am

”Misschien dat er nog wel meer paarden op de wereld Entity heten, ik ken er in elk geval maar één. En ondanks dat ik geen andere Entity’s ken, ben ik er vrijwel zeker van dat jij de beste bent,” grijnsde de hengst. Entity keek even vragend naar haar pa, maar algauw ontstond er een grijnsje op haar gelaat. Haar ogen fonkelde een beetje. ”Iedereen heeft zijn eigen reden, voor de naam van zijn of haar veulens. Dit was onze reden, ik zou niet weten wat die van anderen zijn,” ging haar vader verder. ”Als ik je stem zo hoor, zou ik zeggen dat je slecht bent. Maar.. dat is iets wat je zelf moet ontdekken.” beeindigde hij zijn verhaal en ietwat geschrokken keek de jonge merrie haar pa aan. “Wat, wacht wat?” vroeg ze, haar blik gericht op haar vader. “Wat is er mis met mijn stem?” vroeg ze toen, op een ietwat geschrokken toon al klonk het nog steeds wat duister. Ze was er vast mee geboren. Even zuchtte ze, ietwat verveeld. “Waarom vraag ik zo veel..” verklaarde ze zuchtend en ze keek haar vader aan. “Kooooom, we gaan water zoeken,” zei ze toen dapper, haar blik schoot van links naar rechts. “Want praten is voor oude paarden,” verklaarde ze grinnikend. Ze schoot naar voren, niet echt wachtend op haar vader. Die haalde haar toch wel in.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Odysseus
Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   za jun 07, 2014 6:08 pm

“Wat, wacht wat?” vroeg de kleine merrie, die hem nog altijd aankeek. “Wat is er mis met mijn stem?” Het gevlekte paard keek zijn dochter ietwat verrast aan, toen deze hem de vraag stelde op een ietwat geschrokken toon. Okay, misschien dat ze dat duistere toontje gewoon van hem had geërfd. Misschien dat ze helemaal niet slecht was. ”Niets, er is niets mis met je stem.” Stelde hij haar gerust. ”Je hebt een beetje een duistere toon in je stem, maar waarschijnlijk heb je die gewoon van mij geërfd,” klonk zijn nadere verklaring. Toen hij het valkkleurige veulen ietwat verveeld hoorde zuchtte, herinnerde hij zich weer dat hij eigenlijk water moest gaan zoeken voor de kudde. “Waarom vraag ik zo veel..” verklaarde Entity, nog altijd zuchtend. “Kooooom, we gaan water zoeken,” sprak ze vervolgens dapper, waarnaar haar blik van links naar rechts schoot. “Want praten is voor oude paarden.” Odysseus lachte zacht om het enthousiasme van zijn dochter. Toen ze naar voren schoot, zonder echt op hem te wachten. Keek hij nog eenmaal naar zijn kudde, zodat hij in staat zou zijn haar terug te roepen mocht Themis hun hebben betrapt. Maar aangezien hij haar niet zo 1-2-3 zag, nam hij maar gewoon aan dat de kust veilig zou zijn. De gestippelde hengst draaide zich op zijn achterhoeven om en galoppeerde soepel achter zijn dochtertje aan, veel moeite koste het hem niet om haar bij te houden. ”Blijf bij mij in de buurt kleintje, anders mag je de volgende keer niet meer mee,” sprak hij haar waarschuwend toe. Eigenlijk wilde hij zijn stem een beetje streng opzetten, zoals hij dat normaal altijd deed bij veulens. Maar hij kon het ditmaal gewoon niet over zijn hart verdragen.
tag: Entity | words: 286 | notes: notes here| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Entity

Character sheet
Kudde:
Leeftijd:
Geslacht:

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   wo jun 18, 2014 3:53 pm

”Niets, er is niets mis met je stem.” sprak de hengst.  ”Je hebt een beetje een duistere toon in je stem, maar waarschijnlijk heb je die gewoon van mij geërfd,” vertelde hij en even keek Entity hem fronsend aan. “Aha..” sprak ze met een brede grijns. De merrie schoot snel naar voren. Het praten verveelde haar nu echt. De hengst wist haar echter snel in te halen. De merrie ging over naar draf en keek met een grijns naar haar vader, in haar ogen hing een uitdagende maar ook speelse blik. Ze vond haar vader echt heel cool. Oké, behalve na wat hij gezegd had. Toen even een kort moment een stuk minder. ”Blijf bij mij in de buurt kleintje, anders mag je de volgende keer niet meer mee,” sprak hij en haar grijns werd steeds groter. Het klonk streng, maar daar trok de merrie zich weinig van aan. “Come on pap!” sprak ze lachend. “Je weet zelf ook dat je dit alleen zegt omdat je bang bent voor mam,” grinnikte ze. Haar blik bleef op de hengst hangen. “Maar als ik volgende keer mee mag zal ik niet aan mam vertellen dat je me kwijt was,” sprak ze hem aanmoedigend toe. Echt, ze was gemeen. Ze was manipulatief en ze was erg eigenzinnig. En toch maar blijven doen alsof ze bescheiden was. En zo lief. “No, just joking,” sprak ze met een grijns. “Dat zal ik je toch nooit aan doen, ik zal luisteren,” sprak ze grinniken. “En nu maar eens water zoeken, aangezien de kudde bijna dood gaat van de dorst, zo lang praten wij.”
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pride {Entity}   

Terug naar boven Go down

Pride {Entity}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Flower Meadow-
Ga naar: