IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Not something ordinary {Hannibal}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Hallucination

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 19
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

BerichtOnderwerp: Not something ordinary {Hannibal}   ma mei 05, 2014 7:37 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me

Met wilde, ongelijke galopsprongen, snelde de jonge Hallucination zich voort langs de rivier. Hij had geen flauw idee waar hij heen ging, hij wist enkel dat hij niet kon blijven waar hij was. In een normale situatie kon hij al gek worden als hij te lang op één plek bleef, zonder iets of iemand om hem af te leiden. Maar vlak na een mentale aanval, was het allemaal nog veel erger. Niet alleen doordat hij geen flauw idee had wat hij had gedaan in de afgelopen paar uren voordat hij het bewustzijn verloor, maar ook doordat de hallucinaties alleen maar erger waren vlak na een aanval. Het geweten van een moordenaar.. Angst overspoelde hem, wat als hij in die afgelopen paar uur onbewust weer een moord had gepleegd? Met grote passen galoppeerde hij stug verder, totdat hij bij de brug was. Met een schok kwam hij tot stilstand, naast de houten planken. Een geur was zijn neus binnengedrongen, een prettig bekende geur. ”Hannibal?” Ondanks dat hij nog steeds stond te trillen op zijn bruine benen en het angstzweet nog zichtbaar was op zijn hals, was er een vrolijke twinkeling zichtbaar in zijn ogen.
tag: Hannibal | words: 193 | notes: x| ♥ amanda

Odysseus || Shield || Croft || Focus || Hallucination || Clementine
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 17-03-14
Leeftijd : 17
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: 4 years
Geslacht: Stallion

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   di mei 06, 2014 2:37 pm

sometimes, I only make them stronger

Met ongewone interesse voor zo’n vreemd voorwerp stond de zwarte Morgan nu al een tijdje te kijken naar het houten geval dat het mogelijk maakte voor hen, de paarden, om de rivier over te steken zonder te hoeven springen of natte voeten te moeten halen. Maar wie of wat had het hier dan toch neer gezet, of achter gelaten? Was het een deel van een groter iets, een groter plan, net zoals de vreemde houten treden verderop in het veld, waarmee je makkelijk de heuvel op kon klimmen? Natuurlijk hoefden paarden deze niet te gebruiken om makkelijk boven te komen… Maar wat dan wel? Echter haalde het geluid van een hoefslag de hengst uit zijn gedachten stroom. ‘Hannibal?’ bereikte een stem tegelijk met een bekende geur zijn oren. Met een ruk draaide hij zich om. ’Hallucination! Het lot schijnt ons gunstig te zijn, denk je niet?’ Na kort de vacht van de ander gescand te hebben, keek Hannibal de ander bezorgd aan. ’Heb je zo hard gerend? Je staat geheel te trillen.’

Words: ### | Notes: -

Living life like it should be lived.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   di mei 06, 2014 2:53 pm

’Hallucination! Het lot schijnt ons gunstig te zijn, denk je niet?’ Had de zwarte Morgan gesproken. ’Heb je zo hard gerend? Je staat geheel te trillen.’ Hallucination deed een poging de bezorgde blik van de ander te vermijden. ”Nee.. Het is ehm..” De jonge hengst aarzelde. ”Het is niets.” Hij keek de ander aan met zijn donkere ogen en glimlachte zwak. ”Het is fijn je weer te zien. Hoe gaat het met je?” Hij vond het oprecht fijn Hannibal weer te zien, en dat gevoel had hij niet vaak bij andere paarden. Of nou ja, eigenlijk was er geen enkel ander paard bij wie hij zich echt op zijn gemak voelde. Ondanks dat de twee elkaar pas net kenden.
tag: Hannibal | words: 119 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   di mei 06, 2014 3:29 pm

’Heb je zo hard gerend? Je staat geheel te trillen.’ had de zwarte hengst bezorgd gesproken, terwijl hij onwillekeurig een stap naar de ander toe zette. Zijn bezorgde blik werd echter gemeden, terwijl de bruine hengst een antwoord formuleerde. ‘Nee.. Het is ehm..’ klonk hij aarzelend. ‘Het is niets.’ Een zwakke glimlach verscheen op zijn gelaat, terwijl Hannibal eindelijk weer aangekeken werd. ‘Het is fijn je weer te zien. Hoe gaat het met je?’ Een grote glimlach verscheen om zijn mond, terwijl de andere hengst aan het woord was. Misschien dat het echt iets zou kunnen worden, als ze elkaar gemist hadden.. ’Ik vind het ook fijn je weer te zien. Met mij gaat het… wel okay. Maar hoe gaat het dan met jou?’

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   di mei 06, 2014 3:40 pm

’Ik vind het ook fijn je weer te zien. Met mij gaat het… wel okay. Maar hoe gaat het dan met jou?’ De bruine hengst nam Hannibal met een zwakke glimlach in zich op. Misschien dat het ook daadwerkelijk iets kon worden tussen de twee, hijzelf zou er geen bezwaar tegen hebben. Hij wist alleen niet hoe het met de zwarte hengst zat.. Ze vonden het wel beide fijn elkaar weer te zien, dus misschien. Heel misschien? ”Voor zover het kan, gaat het met mij ook wel okay.” Dat was vrijwel altijd het antwoord dat hij gaf als iemand vroeg hoe het met hem ging, hij leek te kunnen leven onder de omstandigheden van de hallucinaties. De aanvallen lagen hem wat zwaarder. Maar ach, niet dat het iemand wat uitmaakte.
tag: Hannibal | words: 130 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   za mei 10, 2014 8:27 pm

’Ik vind het ook fijn je weer te zien. Met mij gaat het… wel okay. Maar hoe gaat het dan met jou?’ De woorden van de zwarte Morgan waren absoluut gemeend, hij vond het heerlijk de ander weer te zien. Er vloog van alles door zijn maag, en dit leek voor een keer iets anders dan enkel een hongerig, hebberig gevoel te zijn. ‘Voor zover het kan, gaat het met mij ook wel okay.’ Het antwoord van de bruine hengst klonk niet heel geloofwaardig, en de moed zonk de Morgan in de hoeven. Als Hallucination niet eerlijk tegen hem was… Dan vond hij hem toch vast ook niet leuk? Onzekerheid flikkerde als een gloeiend hete vlam in hem op. ’Weet je het zeker? Je klinkt niet alsof je zelf in je antwoord gelooft.’ Aarzelend keek hij de ander aan. Ging hij te ver?

Words: 143 | Notes: Hanni <'3

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   za mei 10, 2014 8:45 pm

’Weet je het zeker? Je klinkt niet alsof je zelf in je antwoord gelooft.’ Hallucination merkte de aarzelende blik in de ogen van de andere hengst op. Hij onderdrukte een zachte zucht, moest hij het hem vertellen? Als hij het niet wist.. Zou het dan überhaupt iets tussen hun kunnen worden? ”Ik heb last van mentale aanvallen, hallucinaties, dat soort dingen..” Hinnikte hij de ander zacht toe. ”Dus eigenlijk gaat het nooit echt goed met mij,” de bruine hengst haalde zijn schouders op en keek de andere twijfelend aan. In afwachting van diens reactie. Moest hij meteen zijn hele geschiedenis met de ander delen? Waarom hij hallucinaties had? Wat de oorzaak was van de mentale aanvallen? Damn, waarom was dit zo lastig. Normaal hoefde hij niet zo te letten op wat hij vertelde, maar nu stond hij tegenover iemand die hij zag als potentiële partner. Daar moest hij wel op zijn woorden letten, hij mocht dit niet verpesten.
tag: Hannibal | words: 158 | notes: notes here| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   zo mei 11, 2014 5:20 pm

’Weet je het zeker? Je klinkt niet alsof je zelf in je antwoord gelooft.’ Aarzelend keek hij de ander aan. Ging hij te ver? Echter leek de bruine hengst tegenover hem het niet zozeer erg te vinden dat hij de vraag stelde. Hij leek meer zijn eigen antwoord te vrezen. Het was een vreemde situatie, bedacht de Morgan. ‘Ik heb last van mentale aanvallen, hallucinaties, dat soort dingen…’ vertelde hij hem zacht. ‘Dus eigenlijk gaat het nooit echt goed met mij.’ Halluciniation haalde zijn schouder op, en keek hem aan. Hannibal knikte zacht. ’Is dat waarom je jezelf Hallucination hebt genoemd?’ Nooit eerder hadden ze het over namen gehad, naar de ander zich herinnerde. Echter leek het hem opeens zo logisch dat de ander zichzelf hernoemd had, dat hij er zonder twijfel over sprak.

Words: 135 | Notes: -

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   zo mei 11, 2014 5:36 pm

’Is dat waarom je jezelf Hallucination hebt genoemd?’ De bruine hengst knikte, een lichte glimlach vormde zijn lippen. ”Yep, ik vond ’t wel toepasselijk..” Respondeerde hij. ”Hoewel ik mijn naam voornamelijk heb veranderd om weg te lopen voor mijn verleden,” voegde hij er – zonder enige verklaring – aan toe. ”En jij? Zit er een specifieke reden achter jouw naam?” Waarom ze een gesprek voerden over namen, wist Hallucination niet. Maar het maakte hem ook niet zoveel uit, hij kon zich niet herinneren dat hij aan anderen – buiten zijn familie om – had verteld waarom hij Hallucination heette. De meesten wisten sowieso niet dat hij vroeger een andere naam droeg.
tag: Hannibal | words: 107 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   zo mei 11, 2014 6:38 pm

’Is dat waarom je jezelf Hallucination hebt genoemd?’ De bruine hengst knikte, een lichte glimlach vormde zijn lippen. ”Yep, ik vond ’t wel toepasselijk..” Respondeerde hij. ”Hoewel ik mijn naam voornamelijk heb veranderd om weg te lopen voor mijn verleden,” voegde hij er – zonder enige verklaring – aan toe. ”En jij? Zit er een specifieke reden achter jouw naam?’ De zwarte Morgan schudde even glimlachend zijn hoofd. ’Enkel dat andere paarden er bang van worden. Hannibal the Cannibal, ze zijn bang dat ik een kannibaal blijk te zijn. Daardoor vluchten paarden nog wel eens van me weg.’ besloot hij grimmig. Hij vertelde er maar niet bij dat hij de paarden zelf op de vlucht deed slaan en dat hij echt een kannibaal was.

Words: 122 | Notes: -

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   zo mei 11, 2014 6:55 pm

’Enkel dat andere paarden er bang van worden. Hannibal the Cannibal, ze zijn bang dat ik een kannibaal blijk te zijn. Daardoor vluchten paarden nog wel eens van me weg.’ Het bruine paard grinnikte zacht. ”Dat paarden voor je wegvluchten, ligt mij erg bekend.” Merkte hij droogjes op. ”Je bent niet echt een kannibaal toch?” Sprak hij de zwarte Morgan plagend toe. Het zou redelijk.. apart zijn als de hengst wel degelijk een kannibaal was, zoiets kwam je namelijk niet dagelijks tegen. Hij niet in elk geval. Het idee alleen al dat Hannibal wel degelijk een kannibaal was, liet de huiveringen langs zijn ruggengraat lopen.
tag: Hannibal | words: 105 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   ma mei 26, 2014 6:52 pm

'Dat paarden voor je wegvluchten, ligt mij erg bekend.' Een glimlach vormde zich om de lippen van de Morgan hengst. Hadden ze dus nog iets gemeen. Beiden een beetje buitenbeentjes. Beiden joegen ze paarden, soms bedoelt, soms niet, angst aan... Misschien dat het nog eens iets kon worden? 'Je bent niet echt een kannibaal toch?' De plagende toon van de ander ontging hem niet en hij grijnsde eens breed. 'Maar natuurlijk niet. Zou ik je dan nu niet al lang in reepjes op de grond hebben liggen, klaar om te kiezen welke er het lekkerst uit zou zien?' Lachend schudde de hengst zijn hoofd, bedenkend hoe onwaar zijn woorden in werkelijkheid waren. Maar dit hoefde de ander niet te weten. Hij kon hem beter nog even in de waan laten dat hij enkel een buitenbeentje was.

Words: 136 | Notes: Als hij toch eens wist... Arm paard.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   wo mei 28, 2014 3:24 pm

'Maar natuurlijk niet. Zou ik je dan nu niet al lang in reepjes op de grond hebben liggen, klaar om te kiezen welke er het lekkerst uit zou zien?' Lachend had de zwarte Morgan zijn hoofd geschud en Hallucination grinnikte zacht mee. Er was iets met het andere paard, wat een klein deel in zijn hoofd leek te wantrouwen. Maar het vast niets. ”Klopt, dat zou.. apart zijn.” Hij glimlachte breed, waarna zijn ogen afdwaalden naar de omgeving. Zijn bruine lichaam trilde niet langer, de schrik die zo’n aanval met zich meebracht was weer een beetje weggeëbd. Het gezelschap van de andere hengst stelde hem iets meer op zijn gemak, dan wanneer hij in zijn eentje door de bossen zwierf.
tag: Hannibal | words: 120 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   vr mei 30, 2014 6:23 pm

'Maar natuurlijk niet. Zou ik je dan nu niet al lang in reepjes op de grond hebben liggen, klaar om te kiezen welke er het lekkerst uit zou zien?' Lachend schudde de hengst zijn hoofd, bedenkend hoe onwaar zijn woorden in werkelijkheid waren. Maar dit hoefde de ander niet te weten. Hij kon hem beter nog even in de waan laten dat hij enkel een buitenbeentje was. ‘Klopt, dat zou… apart zijn.’ Een brede glimlach sierde de mond van de ander, waarna de bruine hengst de omgeving af keek. ’Het is fijn je weer te zien.’ Al snel herinnerde de Morgan zich dat hij in de tussentijd al iets soortgelijks moest hebben gezegd, en deed snel een poging er overheen te praten. ’Wat heb je in de tussentijd gedaan?’

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   zo jun 01, 2014 7:25 pm

’Het is fijn je weer te zien.’ Sprak de zwarte Morgan, hoewel hij de woorden aan het begin van het gesprek ook al had laten vallen. ’Wat heb je in de tussentijd gedaan?’ Hallucination grijnsde alleen maar breder, toen de ander een poging leek te doen om over zijn verspreking heen te praten. ”Lieve schat, je valt in herhaling.” Merkte hij droogjes op. ”Dat klonk wel heel gay, hè?” Grinnikte hij er zacht achteraan. ”Maar om antwoord te geven op je vraag..” Tja, wat had hij eigenlijk gedaan in de tussentijd? Van de afgelopen paar uur kon hij zich al vrijwel niets meer herinneren, in de uren daarvoor had hij nou ook niet al te veel gedaan. Niets bijzonders althans. ”Niet echt iets bijzonders, een beetje uit de weg blijven van andere paarden. Echter, blijk ik mijn familie niet te kunnen ontlopen.” Het was bizar hoe hij in de afgelopen paar dagen zijn moeder, tante en tweelingzus was tegengekomen.
tag: Hannibal | words: 159 | notes: x| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hannibal

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   ma jun 02, 2014 4:38 pm

’Het is fijn je weer te zien,’ had de zwarte Morgan gesproken, en gemerkt dat hij in de herhaling viel. ’Maar, wat heb je in de tussentijd gedaan?’ Hallucination grijnsde breed, toen Hannibal een poging deed over zijn eigen woorden heen te praten. Jammer, de ander had het dus door. Maar er was niets aan te doen. ‘Lieve schat, je valt in de herhaling,’ merkte de bruine hengst droog op. Hannibal kon niets anders doen dan in de lach schieten door de vreselijke toon die de ander aan had geslagen. ‘Dat klonk wel hee gay, he?’ grinninkte de ander nu ook. Gelukkig, die had het zelf ook door. Hannibal grinnikte vrolijk mee. ‘Maar om antwoord te geven op je vraag... Niet echt iets bijzonders, een beetje uit de weg blijven van andere paarden. Echter, blijk ik mijn familie niet te kunnen ontlopen.’ De zwarte hengst grinnikte bij zijn woorden. Nee, familie, zo wist hij, wist je altijd weer op te sporen. Alleen gold dit, jammer genoeg, ook op de vreselijkste momenten. Misschien dat dat was waarom hij geen familie meer had. Voor de bruine hengst waren deze omgekomen in een tragisch ongeluk. Zelf wist hij wel beter, maar dit zouden enkel zij mogen weten, die al ten dode op waren geschreven. Die konden het zijn geliefde toch niet meer vertellen. ’Familie kan moeilijk zijn, inderdaad. Maar op een dag ben je hen dankbaar dat ze er zijn, neem dat maar van me aan.’ Een kalme glimlach sierde zijn gelaat, terwijl hij de ander rustig in de ogen keek.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hallucination

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   wo jun 04, 2014 4:48 pm

’Familie kan moeilijk zijn, inderdaad. Maar op een dag ben je hen dankbaar dat ze er zijn, neem dat maar van me aan.’ Een kalme glimlach sierde het gezicht van de ander, Hallucination glimlachte als in een automatisme terug. Zijn mondhoeken waren als vanzelf omhoog gegaan, blijkbaar was dat wat het gezelschap van iemand die je leuk vond met je deed. De bruine hengst knikte instemmend bij de woorden van de ander. ”Ik ben ze al dankbaar, een soort van. Mijn familie is nogal apart,” grijnsde hij. ”Maar ik ben weliswaar dol op ze, hoewel ze me altijd weer op de minst geschikte momenten lijken te benaderen.”
tag: Hannibal | words: 107 | notes: notes here| ♥ amanda

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Not something ordinary {Hannibal}   

Terug naar boven Go down

Not something ordinary {Hannibal}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Wooden Bridge-