Chimorea Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen


 

 I've never seen a dragon { Shield }

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dratin
Follower
Dratin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 20-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 4
Geslacht: Stallion

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 03, 2014 12:53 pm

Dratin

Valley sheeps are fatter, but the mountain sheeps are sweeter

E

en windvlaag deed de bladeren ruisen aan de bomen. Het soms zo gladde oppervlak van het meer, midden in het bos gelegen, vertoonde een kleine rimpeling. Hoewel de golven niet hoog reken en zich allerminst aan de hemel vergrepen, zorgden ze voor een drukke, constante beweging. Een bries weerklonk tussen de bomen, terwijl een witte hengst zich met resolute bewegingen tussen de bomen door repte. Een waterige lentezon scheen aanlokkelijk aan de hemel en liet alles stralen in haar licht. Een zucht verliet zijn mond, terwijl hij tussen de bomen vandaan stapte en zich koesterde in de warme stralen, alvorens naar het deinende water te lopen en zich voorzichtig in de stroming te wagen. Nee, Dratin was absoluut niet bang voor water. Integenstelling tot zijn zus, die ook bang was voor hoogten... En voor Dratin zelf. Bij de herinnering aan de vrolijke merrie trok er een rilling over zijn rug. Wat had hij gedaan?


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shield

Shield


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: I'm my own leader.
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Merrie

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 03, 2014 1:16 pm

why do I reach for the stars?

When I don't have wings, to carry me that far


Met ruime drafpassen, bewoog de palomino merrie zich voort langs het meer. Haar lichtgekleurde manen wapperden zacht door de wind, haar staart stond fier omhoog. Hoeveel tijd was er verstreken nadat ze haar ouders had verlaten? Shield had de tijd na enkele weken niet meer bijgehouden, ze merkte dat ze dagen was vergeten en dat ze er gewoonweg te lui voor was. En toch, miste ze haar ouders niet. Er was nog zoveel in de buitenwereld wat ze moest ontdekken, dingen die ze niet zou ontdekken onder de zorg van haar ouders. Een zachte zucht rolde over haar lippen, terwijl ze tot stilstand kwam en haar ogen de omgeving af liet zoeken. Haar blik bleef hangen bij een witte hengst in de verte, een onbekende hengst weliswaar. Met een kleine, vriendelijke glimlach rond haar lippen zette ze zichzelf aarzelend weer in beweging. ”Hey,” sprak ze – ietwat verlegen – toen ze de hengst was genaderd.
tag: Dratin | words: 153 | notes: draakjes enzo >3| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Dratin
Follower
Dratin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 20-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 4
Geslacht: Stallion

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 03, 2014 1:31 pm

Dratin

Valley sheeps are fatter, but the mountain sheeps are sweeter

M

et trage, lome, haast in slow-motion afgespeelde stappen waagde de witte hengst zich steeds verder in het donker gekleurde water. Hij ging zo op in het moment, in zijn herinneringen van vroeger, dat hij zich niet realiseerde gade geslagen te worden vanaf de andere kant van het meer. Wie had dan ook gedacht dat er plotseling een palomino merrie aan de overkant zou staan? Beter nog, wie had er ooit gedacht dat deze merrie om het meer zou lopen, zijn richting op? Pas op het moment dat de merrie binnen gehoorsafstand kwam en op het punt stond haar mond open te trekken, merkte hij haar op. 'Hey.' Direct keek hij op. Een onbekende merrie stond voor hem, palomino gekleurd en met een vriendelijke glimlach op haar gelaat. 'Hoi.' Een glimlach vormde zich langzaam om zijn lippen, terwijl hij langzaam het water weer uitklom en in de zon plaats nam. 'Ik... Ik wist niet dat ik gezelschap had,' verontschuldigde de hengst zich volstrekt onnodig.


THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shield

Shield


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: I'm my own leader.
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Merrie

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 03, 2014 6:29 pm

why do I reach for the stars?

When I don't have wings, to carry me that far


'Ik... Ik wist niet dat ik gezelschap had,’ verontschuldigde de witte hengst zich. Shield glimlachte de ander vriendelijk toe. ”Geen probleem hoor,” sprak ze zacht. Haar ogen dwaalden de omgeving af. ”Ook een loner?” Vroeg ze, nadat haar bruine ogen hadden vastgesteld dat de witte hengst alleen was. De palomino merrie hield haar hoofd vragend schuin, alvorens haar donkere ogen zich op het paard vestigde. ”Ik ben Shield trouwens,” voegde ze er aan toe. Ze was al voor een langere tijd een loner, het beviel haar ergens wel. Hoewel ze ergens het leven met andere paarden best wel miste, althans ze voelde zich soms nogal alleen.
tag: Dratin| words: 106 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Dratin
Follower
Dratin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 20-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 4
Geslacht: Stallion

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 03, 2014 7:20 pm

Dratin

Valley sheeps are fatter, but the mountain sheeps are sweeter

❝G

een probleem hoor. Ook een Loner?' vroeg de merrie hem. Een klein glimlachje trok over zijn gelaat, terwijl hij over de vraag nadacht. Liegen? Zeggen dat hij van plan was zelf een kudde op te zetten? Of toch iets anders? 'Nee. Ik ben geen Loner. Op het moment ben ik nog de Follower van de War Horses. Maar dat zal niet meer voor lang zijn, als het goed is.’ Langzaam haalde hij zijn schouders op, en kwam naast de palomino merrie op de oever van het grote meer staan. Wat moest hij hier nu mee? Zou hij haar vragen te joinen, als het eenmaal zo ver was?

THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shield

Shield


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: I'm my own leader.
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Merrie

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 03, 2014 7:30 pm

why do I reach for the stars?

When I don't have wings, to carry me that far


'Nee. Ik ben geen Loner. Op het moment ben ik nog de Follower van de War Horses. Maar dat zal niet meer voor lang zijn, als het goed is.’ De palomino hield haar hoofd nog altijd schuin, terwijl ze hem in zich opnam. ”Hoezo niet meer dan?” Had de hengst het niet naar zijn zin in de kudde waar hij zich op het moment bevond? Dat leek haar eigenlijk nogal sterk, gezien hij de Follower was. ”Hoe is het leven in een kudde?” De jonge merrie had nog nooit in een kudde geleefd, enkel met haar ouders. Ze was niet dol op drukte, maar toch sprak het idee van een kudde haar wel aan.
tag: Dratin | words: 114 | notes: notes here| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Dratin
Follower
Dratin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 20-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 4
Geslacht: Stallion

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 10, 2014 9:06 pm



I've never seen a dragon. did you?

'Nee. Ik ben geen Loner. Op het moment ben ik nog de Follower van de War Horses. Maar dat zal niet meer voor lang zijn, als het goed is.’ Langzaam haalde hij zijn schouders op, terwijl hij naast de palomino merrie op de kant was komen staan. Of Shotgun hem nu nodig had of niet, hij zou zijn eigen plan trekken. Een klein deel van het masterplan tot uitvoer brengen het was tijd. Dat was het eigenlijk al lang, maar hij moest nog even wachten. Even nog, hij had meer paarden dan enkel een handjevol loners en misschien een enkel paard van zijn eigen kudde nodig. Maar zijn kudde zou uitgroeien. Wie wilde er nu midden tussen een oorlog tussen twee kuddes zitten, en gedwongen moeten vechten? Er was nu nog geen oorlog of gevecht, maar Dratin wist zeker dat het er ooit een keer van zou komen. En dan was hij neutraal. Dan hoefde hij geen kant te kiezen.

‘Hoezo niet meer dan?’ de stem van de haflinger haalde de witte draak uit zijn mijmeringen. Natuurlijk, hij was in gesprek geweest. ’Ik ga mijn eigen kudde oprichten. Een neutrale kudde. Ik ben klaar met het gedwongen slecht zijn. Het is tijd om mijn eigen gang te kunnen gaan.’ Opnieuw haalde hij zijn schouders op, en keek over het wateroppervlak naar de overkant van het meer, waar een bewegende struik te zien was. Een hert sprong even later met grote sprongen weg, en de witte hengst keek de merrie naast hem opnieuw aan. ‘Hoe is het leven in een kudde?’ luidde haar volgende vraag. ’Het is prima. Alhoewel je bij de kudde hoort, kun je grotendeels je eigen plan trekken. Maar je hebt wel extra bescherming wanneer dat nodig mocht zijn.’


Words: 291 | Notes: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Shield

Shield


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: I'm my own leader.
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Merrie

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 10, 2014 9:13 pm

why do I reach for the stars?

When I don't have wings, to carry me that far


’Ik ga mijn eigen kudde oprichten. Een neutrale kudde. Ik ben klaar met het gedwongen slecht zijn. Het is tijd om mijn eigen gang te kunnen gaan.’ De merrie keek het andere paard quasi verrast aan. Een neutrale kudde, klonk interessant. Ze had immers alleen nog maar gehoord over de twee slechte kuddes in Chimorea, een andere kudde was er naar haar weten dan ook niet. ‘Hoe is het leven in een kudde?’ Shield zond de hengst een vrolijke glimlach, in afwachting van zijn antwoord. ’Het is prima. Alhoewel je bij de kudde hoort, kun je grotendeels je eigen plan trekken. Maar je hebt wel extra bescherming wanneer dat nodig mocht zijn.’ Misschien dat een kudde toch wel iets voor haar zou zijn, het klonk in elk geval wel interessant. ”Heb je al leden geworven voor je nieuwe kudde?”
tag: Dratin | words: 140 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Dratin
Follower
Dratin


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 20-02-14
Leeftijd : 24
Naam : Tamar

Character sheet
Kudde: War Horses
Leeftijd: 4
Geslacht: Stallion

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyza mei 10, 2014 9:39 pm



I've never seen a dragon. did you?

‘Hoezo niet meer dan?’ de stem van de haflinger haalde de witte draak uit zijn mijmeringen. Natuurlijk, hij was in gesprek geweest. ’Ik ga mijn eigen kudde oprichten. Een neutrale kudde. Ik ben klaar met het gedwongen slecht zijn. Het is tijd om mijn eigen gang te kunnen gaan.’ Opnieuw haalde hij zijn schouders op, en keek over het wateroppervlak naar de overkant van het meer, waar een bewegende struik te zien was. Een hert sprong even later met grote sprongen weg, en de witte hengst keek de merrie naast hem opnieuw aan. ‘Hoe is het leven in een kudde?’ luidde haar volgende vraag. ’Het is prima. Alhoewel je bij de kudde hoort, kun je grotendeels je eigen plan trekken. Maar je hebt wel extra bescherming wanneer dat nodig mocht zijn.’ ‘Heb je al leden geworven voor je nieuwe kudde?’ De witte hengst schudde zijn hoofd, en hief zijn hoofd een moment tot de hemel. Meerdere keren al, had hij de Ghost Horses gevraagd om leden, mogelijkheden ze te werven. Zou zijn gebed dan toch eindelijk verhoord zijn? ’Nee ik heb nog geen leden. Ben jij misschien geïnteresseerd?’ probeerde hij voorzichtig.

Words: ### | Notes: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Shield

Shield


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-03-14
Leeftijd : 25
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: I'm my own leader.
Leeftijd: 5 years
Geslacht: Merrie

I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Emptyzo mei 11, 2014 1:44 pm

why do I reach for the stars?

When I don't have wings, to carry me that far


’Nee ik heb nog geen leden. Ben jij misschien geïnteresseerd?’ De palomino merrie haalde haar schouders en glimlachte vriendelijk. ”Eigenlijk wel ja, ik leef nu al zo lang alleen. Een kudde lijkt me best interessant, althans als het geen slechte kudde is.” Haar donkere ogen dwaalden de omgeving af, om na een kort moment haar ogen weer te vestigen op het witte paard. ”Hoe wil je ’t eigenlijk voor elkaar krijgen zo’n kudde? Waar wil je de nodige paarden vandaan halen om de rangen in te vullen?” Hoewel Shield niet alles wist over het leven in een kudde, zeg maar gewoon bijna niets – gezien het feit dat ze nooit in een kudde heeft geleefd, hadden anderen haar wel eens verteld over het feit dat een kudde een bepaalde rangorde had. Veel meer wist ze er eigenlijk ook niet over.
tag: Dratin| words: 139 | notes: x| ♥ amanda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I've never seen a dragon { Shield } Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've never seen a dragon { Shield }   I've never seen a dragon { Shield } Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I've never seen a dragon { Shield }
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chimorea Horses :: Meadows :: Big Lake-
Ga naar: