IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Broken {Artemis}

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Hallucination

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 20
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   ma mei 12, 2014 3:44 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me

‘’Als dat is hoe je het ziet, vind ik het prima. Liefde heeft ook geen haast en het is natuurlijk super romantisch als het lot je samen brengt met je geliefde.’’ De bruine hengst glimlachte licht. Ja, het zou geweldig zijn als hij Hannibal vaker tegen zou komen. Misschien dat ze wel een zekere relatie op konden bouwen. Echter, had hij geen flauw idee of de hengst hem ook leuk vond.. ‘’Ik heb trouwens ook niet echt ervaring in de liefde. Ik heb geen geluk gehad laat ik het zo zeggen.’’ Verrast hield Hallucination zijn hoofd schuin. ”Echt niet? Hmm, ik had gedacht dat jij er wel meer geluk mee zou hebben.” De Friese merrie zag er normaal uit, het was ook een mooie merrie. Ze leek in elk geval niet compleet getikt, zoals hijzelf was.
tag: Artemis | words: 136 | notes: x| ♥ amanda

Odysseus || Shield || Croft || Focus || Hallucination || Clementine
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Artemis

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 19
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   di mei 13, 2014 6:11 pm

I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Echt niet? Hmm, ik had gedacht dat jij er wel meer geluk mee zou hebben.”
De merrie grijnsde. ‘’Dat moet ik dan maar opvatten als een compliment. Ach ja uiteindelijk gaat het leven toch niet altijd hoe je wilt, maar je moet altijd hoop houden, je weet nooit wat een nieuwe dag brengt.’’
Verliefd zijn was niet het allerbelangrijkste vond Artemis. Je kon ook prima gelukkig zijn zonder een geliefde. Dood gaan is altijd erger, want dan voel je niks meer, wat overigens soms fijn zou zijn. Geen verdriet, pijn of woede meer. Een ding was zeker, iedereen wordt geboren en gaat dood en in de tussentijd moet je er maar iets leuks van maken.
Zo nuchter had de fries eigenlijk nooit over het leven gedacht.

I won’t give up on my life

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-04-14
Leeftijd : 20
Naam : Sacha

Character sheet
Kudde: The Assassin will guide me home.
Leeftijd: 3 years
Geslacht: Hengst

BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   vr mei 30, 2014 4:46 pm

I send someone to kill you

You send someone to kill me

‘’Dat moet ik dan maar opvatten als een compliment. Ach ja uiteindelijk gaat het leven toch niet altijd hoe je wilt, maar je moet altijd hoop houden, je weet nooit wat een nieuwe dag brengt.’’ De hengst knikte en glimlachte. ”Hoewel het houden van hoop soms lastig is, is het wel een belangrijk punt in ons leven.” Verklaarde hij. ”Hoewel ik zelf niet echt veel vertrouwen meer heb in mijn eigen leven, er is teveel gebeurd. Dat zijn gewoon dingen die nooit meer goed zullen komen.” Hallucination haalde opgelaten zijn schouders op. ”Heb jij veel hoop?” Hij glimlachte vriendelijk, hij gunde het vrijwel iedereen om meer hoop in zijn leven te hebben dan wat hij op het moment had. Zijn leven was een mislukkeling, hij joeg paarden weg. Ze waren bang van hem. Sterker nog, de bruine hengst was bang van zichzelf.
tag: Artemis | words: 142 | notes: x| ♥ amanda

Odysseus || Shield || Croft || Focus || Hallucination || Clementine
Profiel bekijken
Artemis

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 16-03-14
Leeftijd : 19
Naam : Lisanne

Character sheet
Kudde: Olympus
Leeftijd: 6
Geslacht: Merrie

BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   zo jun 08, 2014 1:15 pm

I'M A SOLDIER TO MY OWN EMPTINESS

”Hoewel het houden van hoop soms lastig is, is het wel een belangrijk punt in ons leven.” Had de gayhengst verklaard. Artemis knikte.
”Hoewel ik zelf niet echt veel vertrouwen meer heb in mijn eigen leven, er is teveel gebeurd. Dat zijn gewoon dingen die nooit meer goed zullen komen.”
‘’Op een dag word je gelukkig en dan slijten die dingen langzaam.’’
Artemis keek even naar de grond, dat van haar moeder zal waarschijnlijk nooit slijten. Het gemis is daar te groot voor.
”Heb jij veel hoop?”
‘’Ach, wat is veel? In ieder geval nog genoeg om door het leven te gaan. Hoop is soms het enige wat je hebt, dus ik probeer er zo veel mogelijk van te hebben. Al gaat dat niet altijd even makkelijk. Er zijn jammer genoeg momenten dat de hoop ver te zoeken is.’’

I won’t give up on my life

BerichtOnderwerp: Re: Broken {Artemis}   

Broken {Artemis}
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] Hamsters Of The Desert!
» Broken age {RPG}
» { Broken? Nah, I'm a shattered f*cking mess [Patrol]
» ~ The silents has been broken.~ [Open]